Stran 10 od 23

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 2. Feb 2017 ob 09:54
Napisal/-a slow_slow
T-2 d.o.o.
Verovškova 64A, 1000 Ljubljana

080 64 64

info@t-2.net

imaš pa še twiter in FB
:)
sporoči T-2ju :)

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 2. Feb 2017 ob 10:01
Napisal/-a RobertM
boogin1 napisal/-a:In kakšen odgovor bo T2 na AVK poslal, če ga sploh bo ?

T2, vaši naročniki zahtevamo, da za POP TV programe izdelate samostojen paket, ker ne želimo teh programov v prisiljeni shemi, kdor pa želi naj jih tudi plača
viewtopic.php?f=6&t=4025 :rtfm:

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 2. Feb 2017 ob 10:22
Napisal/-a cslesce
kitl napisal/-a:30 dni od uradne objave.
torej ta čas dejansko že teče?

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 2. Feb 2017 ob 10:27
Napisal/-a lukslo
Ja

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 2. Feb 2017 ob 11:59
Napisal/-a Junke
Mark napisal/-a: Pomoje bi se glede tega težko dogovorili s ponudniki TV vsebin. Se je pa potrebno zavedati, da bi bila v tem primeru za posamezen program precej višja cena. Ni še trg tako daleč, so takšni in drugačni pogoji.
Mislim, da ta zadeva ni tako nedosegljiva.
Tehnično ni ovir, že dolgo ne več.
Finančno-komercialno je pa druga zgodba, ker je potrebno na novo postavit cenik, tabelice, graf rasti prihodka .....
Za konec pa bi verjetno folk z veseljem plačal malo več, da dobi tisto kar hoče. Brez balasta xy programov, ki jih noben ne gleda. Pa ta balast verjetno tudi nekaj stane. ;-)

Da sploh ne začnem govorit o reklamah, na katerih služijo...

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 2. Feb 2017 ob 12:43
Napisal/-a matjaz1
Akos: Operaterji nimajo obveznosti, da naročnikom dajo možnost izbire

Agencija za komunikacijska omrežja in storitve (Akos), se je odzvala na vprašanje, ki se čedalje pogosteje pojavlja pri potrošnikih − zakaj nimamo možnosti, da sami izberemo programe, ki jih želimo spremljati in zanje tudi plačamo? »Gre za poslovno odločitev operaterjev, ki sami oblikujejo programske sheme. Operaterji nimajo zakonske dolžnosti oziroma obveznosti, da dosedanjim naročnikom ponudijo možnost odločitve, ali ti želijo plačevati za programe Pro Plusa,« so sporočili.

Nimajo dolžnosti, lahko pa bi imeli jajca

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 2. Feb 2017 ob 12:54
Napisal/-a Junke
Ja teh res nimajo.
Se bojijo kaj bi z novimi naročniki, ki bi jih dobili, če bi imeli jajca.

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 2. Feb 2017 ob 12:57
Napisal/-a boogin1
Junke napisal/-a:
Mark napisal/-a: Pomoje bi se glede tega težko dogovorili s ponudniki TV vsebin. Se je pa potrebno zavedati, da bi bila v tem primeru za posamezen program precej višja cena. Ni še trg tako daleč, so takšni in drugačni pogoji.
Mislim, da ta zadeva ni tako nedosegljiva.
Tehnično ni ovir, že dolgo ne več.
Finančno-komercialno je pa druga zgodba, ker je potrebno na novo postavit cenik, tabelice, graf rasti prihodka .....
Za konec pa bi verjetno folk z veseljem plačal malo več, da dobi tisto kar hoče. Brez balasta xy programov, ki jih noben ne gleda. Pa ta balast verjetno tudi nekaj stane. ;-)

Da sploh ne začnem govorit o reklamah, na katerih služijo...
Imam t2 največji paket, da lahko gledam 10 programov, pa še teh 10 programov je vprašljivih, vse ostalo je balast, ki ga plačujem, pa ne potrebujem
Nekdo je na nekem forumu napisal:
Grem v trgovino na primer v SPAR in moram poleg izdelkov, ki jih potrebujem kupiti še makarone, ki jih ne jem in ne potrebujem, ampak SPAR je rekel ali z makaroni ali pa nič.

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 2. Feb 2017 ob 13:04
Napisal/-a cslesce
točno to je problem vsega.

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 2. Feb 2017 ob 13:44
Napisal/-a lukslo
Niti ne no (če v konkurenčnih trgovinah ti pa ni treba makaronov vzet) :D

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 2. Feb 2017 ob 13:55
Napisal/-a mitja_i
Grem v trgovino na primer v SPAR in moram poleg izdelkov, ki jih potrebujem kupiti še makarone, ki jih ne jem in ne potrebujem, ampak SPAR je rekel ali z makaroni ali pa nič.
Ne samo to, izdelki so zdaj še dražji, ker jih moram kupiti skupaj z makaroni.

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 2. Feb 2017 ob 16:53
Napisal/-a PačNekdo
S tem, da imajo v Hoferju, Lidlu, Mercatorju in Tušu isto politiko in si prisiljen povsod kupiti makarone ;-)

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 2. Feb 2017 ob 17:46
Napisal/-a Bayern1
sem bil danes v bliznji fransizi telekoma in za zacetek znizal hitrost iz 100/20 na 50/20....tukaj bom sedaj prisparal 4€ na racun kanalizacije.....kam smo prisli?

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 2. Feb 2017 ob 18:44
Napisal/-a sleby
Tosho napisal/-a:
sleby napisal/-a:Lahko bolj konkretno opises zakaj so se cene dvignile?
Je dosti napisanega na forumu glede tega, niso pa dvignili cen samo na T-2, ampak več ali manj vsi operaterji. :namrec:
bilo je retoricno vprasanje.. ce bi znal avtor povezat dve tocki bi videl zakaj pizdim (poleg vseh ostalih).

hint: ker se t2 jebe za narocnike.

edit: in se nekaj.. kje se je paket podrazil za 5 eur? in to najdrazji..

Re: Prilagoditev ponudbe in cen z dnem 1.3.2017

Objavljeno: 2. Feb 2017 ob 19:27
Napisal/-a Mark
A če bi pa operaterji kar tako "požrli" ta strošek zvišanja programskih pravic bi pa jim pel hvalospeve? To je kar precejšen strošek, ker se plačuje na uporabnika in to na najbolj gledanih programih v SLO. Operater ne more v nedogled prevzemati stroškov nase in sčasoma so potrebne razne prilagoditve.

Če bi pa ponudnik oz izdajatelj programov POP TV, ipd ponudil opcijski paket, potem bi bila pa to druga zadeva.