Razočaran nad hitrostjo reševanja
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 40
- Pridružen: 11. Sep 2006 ob 11:03
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2+telefon
- Kraj: Nova Gorica
Razočaran nad hitrostjo reševanja
Imam internet 10/4, 2x telefon + 1x TV..
10.2. sem naročil dodatno TV. V dopisu sem tudi navedel, da sem pripravljen spustiti internetno hitrost, če bo to potrebno..
3.3. so me priklopili na VDSL2 ter prekonfigurirali modem, da mi stvar dleuje..
12.3. prinesli novo opremo in dodaten tv vmesnik.. Delalo cca 6 ur.. nato mrk vsega..
13.3. klical na hd, javil napako, dali naprej..
Danes je 16.3. in še vedno nič ne dela, nobenega feedbacka ali sploh kaj rešujejo? No, vmes sem klical večkrat, ampak itak vedno isto..
Stvar je taka, da če odklopim modem in ga nazaj priklopim stvar deluje cca 15 minut, potem pade..
Zakaj me nihče ne pokliče in reče, da bi recimo moral zmanjašti internetno hitrost in na koliko?
Zakaj ne pridejo menjat novi modem, ker sumim nanj.. prej je vse delalo..
Zakaj imam občutek, da se sploh ni še nihče zmigal?..
Stvar je pa taka, da sem poizkusil že različne kombinacije.. Fizično sem odklopil tudi oba STB-ja in pustil samo internet.. ista zgodba.. dela 15 minut, nato mrk..
S strani T-2 se mi ne zdi ne poslovno, ne etično, da uporabnika pustijo že 4 dni brez interneta, televizije in telefona.. Res ni lepo..
Žal že resno razmišljam o konkurenci, čeprav dvomim, da bi šel na boljše.. ampak tak lazy odnos "bo treba počakat".. Počakat na kaj? Halo? Prepričan sem, da, če nekomu nič ne dela je to prioriteta..
10.2. sem naročil dodatno TV. V dopisu sem tudi navedel, da sem pripravljen spustiti internetno hitrost, če bo to potrebno..
3.3. so me priklopili na VDSL2 ter prekonfigurirali modem, da mi stvar dleuje..
12.3. prinesli novo opremo in dodaten tv vmesnik.. Delalo cca 6 ur.. nato mrk vsega..
13.3. klical na hd, javil napako, dali naprej..
Danes je 16.3. in še vedno nič ne dela, nobenega feedbacka ali sploh kaj rešujejo? No, vmes sem klical večkrat, ampak itak vedno isto..
Stvar je taka, da če odklopim modem in ga nazaj priklopim stvar deluje cca 15 minut, potem pade..
Zakaj me nihče ne pokliče in reče, da bi recimo moral zmanjašti internetno hitrost in na koliko?
Zakaj ne pridejo menjat novi modem, ker sumim nanj.. prej je vse delalo..
Zakaj imam občutek, da se sploh ni še nihče zmigal?..
Stvar je pa taka, da sem poizkusil že različne kombinacije.. Fizično sem odklopil tudi oba STB-ja in pustil samo internet.. ista zgodba.. dela 15 minut, nato mrk..
S strani T-2 se mi ne zdi ne poslovno, ne etično, da uporabnika pustijo že 4 dni brez interneta, televizije in telefona.. Res ni lepo..
Žal že resno razmišljam o konkurenci, čeprav dvomim, da bi šel na boljše.. ampak tak lazy odnos "bo treba počakat".. Počakat na kaj? Halo? Prepričan sem, da, če nekomu nič ne dela je to prioriteta..
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja
Podaj na ZS podatke pa preverim,
čeprav pri hujših prekinitvah, če je potrebno Telekom zraven potegnit zna se to zavlečt, tako da 3 delovne dnevi brez storitev še ni ravno dosti.
čeprav pri hujših prekinitvah, če je potrebno Telekom zraven potegnit zna se to zavlečt, tako da 3 delovne dnevi brez storitev še ni ravno dosti.
Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja
zgodba:
v nedeljo zvečer ob 22.30 crkne internet in tv, pa se mi ne da dol do modema da ga vzamem iz štroma.
zjutraj grem pogledat do modema (ura 7,35) CRKNJEN MODEM takoj kličem na 0801000, povem, da ne deluje možak pove da bo dal naprej.
ob 8,05 kliče serviser, da je v stegnah in da pride malo čez 9 uro.
9,15 pride zamenjava adapterja nič, zamenjava modem, tud podpisat mi ni bilo treba.
9,25 internet dela, tv dela. Udarili so točno na konkurentovo pomanjkljivost.
v nedeljo zvečer ob 22.30 crkne internet in tv, pa se mi ne da dol do modema da ga vzamem iz štroma.
zjutraj grem pogledat do modema (ura 7,35) CRKNJEN MODEM takoj kličem na 0801000, povem, da ne deluje možak pove da bo dal naprej.
ob 8,05 kliče serviser, da je v stegnah in da pride malo čez 9 uro.
9,15 pride zamenjava adapterja nič, zamenjava modem, tud podpisat mi ni bilo treba.
9,25 internet dela, tv dela. Udarili so točno na konkurentovo pomanjkljivost.
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja
Če gre za uničen modem (napajalnik) je lahko tudi T-2 v eni uri na delovni dan pri stranki.
- Malkec
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 3073
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
- T-2: Že imam
- Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
- Kraj: Maribor
Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja
Kam si klical?gost napisal/-a:zjutraj grem pogledat do modema (ura 7,35) CRKNJEN MODEM takoj kličem na 0801000, povem, da ne deluje možak pove da bo dal naprej.
- tonimona
- Starešina
- Prispevkov: 2399
- Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Koper
Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja
Po moje na Siol HD.
- BOBI
- Starešina
- Prispevkov: 2139
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 19:44
- T-2: Že imam
- Paket: Full kasko na fibru + UMTS
- Kraj: Šiška
Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja
0801000 je od Telekoma, mislim
Dokler ne začneš klicariti na 059000000 ne bo nič pomagalo. Ali pa če ti bo tu kdo od T2 osebja pomagal.
Dokler ne začneš klicariti na 059000000 ne bo nič pomagalo. Ali pa če ti bo tu kdo od T2 osebja pomagal.
- KoMar
- Administrator
- Prispevkov: 3979
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
- T-2: Že imam
- Paket: 100/10 FTTH
Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja
Pssst, bo treba malo bolj pozorno prebrat celo temo
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 625
- Pridružen: 14. Maj 2008 ob 16:52
- T-2: Že imam
Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja
Gost je naročnik pri Siolu in napisal je svojo izkušnjo pri Siolu.
Pustite njegov primer, raje pomagajte boneju.
Pustite njegov primer, raje pomagajte boneju.
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 40
- Pridružen: 11. Sep 2006 ob 11:03
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2+telefon
- Kraj: Nova Gorica
Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja
no slow_slow je dejal, da upa, da je zadevo kaj pospešil..
danes je 17.3... še vedno odklopljen
danes je 17.3... še vedno odklopljen
- slow_slow
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 5352
- Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni DIAMANT HBO
- Kraj: Maribor T-2
- Kontakt:
Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja
Žal včeraj popoldan ni bilo monterja več, bi pa se mogel danes prikazat!
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 40
- Pridružen: 11. Sep 2006 ob 11:03
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2+telefon
- Kraj: Nova Gorica
Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja
uf.. to bi blo fajn.. thnx
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 40
- Pridružen: 11. Sep 2006 ob 11:03
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2+telefon
- Kraj: Nova Gorica
Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja
evo, danes prišel, čekirali hišno napeljavo, menjal adapter.. delalo.. do zdaj
ravno resetiral modem.. toliko da napišem na forum.. eh...
ravno resetiral modem.. toliko da napišem na forum.. eh...
- MrTwelveTrees
- Moderator
- Prispevkov: 9150
- Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
- T-2: Že imam
- Paket: imam
Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja
ponovno javi napako, brez muje se še čevelj ne obuje, sej je tudi monterju v interesu da se napaka ugotovi ina da reši nalog.
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 40
- Pridružen: 11. Sep 2006 ob 11:03
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2+telefon
- Kraj: Nova Gorica
Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja
sva se zmenila, da ob izpadu ne bom klical na hd, ker ima delovni nalog še odprt in spremljajo dogajanje z mojo linijo..
pred uro in pol sem resetiral modem.. zaenkrat še dela.. sprašujem pa se, kdaj bo padla..
Je malo čudno takole, ker nikoli ne veš, kdaj pade linija.. kdaj dela pet minut, petnajst, kdaj pa tri ure.. več pa skoraj ne..
razmišljam tudi o spremembi notranje instalacije.. no, če ne bo drugega bo tudi to..
pred uro in pol sem resetiral modem.. zaenkrat še dela.. sprašujem pa se, kdaj bo padla..
Je malo čudno takole, ker nikoli ne veš, kdaj pade linija.. kdaj dela pet minut, petnajst, kdaj pa tri ure.. več pa skoraj ne..
razmišljam tudi o spremembi notranje instalacije.. no, če ne bo drugega bo tudi to..