Razočaran nad hitrostjo reševanja

Splošni pogovori o T-2
boneja
Uporabnik
Prispevkov: 40
Pridružen: 11. Sep 2006 ob 11:03
T-2: Že imam
Paket: 10/2+telefon
Kraj: Nova Gorica

Razočaran nad hitrostjo reševanja

Odgovor Napisal/-a boneja » 16. Mar 2010 ob 14:07

Imam internet 10/4, 2x telefon + 1x TV..
10.2. sem naročil dodatno TV. V dopisu sem tudi navedel, da sem pripravljen spustiti internetno hitrost, če bo to potrebno..
3.3. so me priklopili na VDSL2 ter prekonfigurirali modem, da mi stvar dleuje..
12.3. prinesli novo opremo in dodaten tv vmesnik.. Delalo cca 6 ur.. nato mrk vsega..
13.3. klical na hd, javil napako, dali naprej..
Danes je 16.3. in še vedno nič ne dela, nobenega feedbacka ali sploh kaj rešujejo? No, vmes sem klical večkrat, ampak itak vedno isto..

Stvar je taka, da če odklopim modem in ga nazaj priklopim stvar deluje cca 15 minut, potem pade..
Zakaj me nihče ne pokliče in reče, da bi recimo moral zmanjašti internetno hitrost in na koliko?
Zakaj ne pridejo menjat novi modem, ker sumim nanj.. prej je vse delalo..
Zakaj imam občutek, da se sploh ni še nihče zmigal?..

Stvar je pa taka, da sem poizkusil že različne kombinacije.. Fizično sem odklopil tudi oba STB-ja in pustil samo internet.. ista zgodba.. dela 15 minut, nato mrk..

S strani T-2 se mi ne zdi ne poslovno, ne etično, da uporabnika pustijo že 4 dni brez interneta, televizije in telefona.. Res ni lepo..

Žal že resno razmišljam o konkurenci, čeprav dvomim, da bi šel na boljše.. ampak tak lazy odnos "bo treba počakat".. Počakat na kaj? Halo? Prepričan sem, da, če nekomu nič ne dela je to prioriteta..

:jao:

Uporabniški avatar
slow_slow
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 5352
Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
T-2: Že imam
Paket: Oranžni DIAMANT HBO
Kraj: Maribor T-2
Kontakt:

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Odgovor Napisal/-a slow_slow » 16. Mar 2010 ob 14:27

Podaj na ZS podatke pa preverim,
čeprav pri hujših prekinitvah, če je potrebno Telekom zraven potegnit zna se to zavlečt, tako da 3 delovne dnevi brez storitev še ni ravno dosti.

gost
Faca
Prispevkov: 116
Pridružen: 19. Jan 2008 ob 18:42
T-2: Še nimam

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Odgovor Napisal/-a gost » 16. Mar 2010 ob 18:02

zgodba:
v nedeljo zvečer ob 22.30 crkne internet in tv, pa se mi ne da dol do modema da ga vzamem iz štroma.
zjutraj grem pogledat do modema (ura 7,35) CRKNJEN MODEM takoj kličem na 0801000, povem, da ne deluje možak pove da bo dal naprej.
ob 8,05 kliče serviser, da je v stegnah in da pride malo čez 9 uro.
9,15 pride zamenjava adapterja nič, zamenjava modem, tud podpisat mi ni bilo treba.
9,25 internet dela, tv dela. Udarili so točno na konkurentovo pomanjkljivost.
Slika

Vadba curlinga vsak ponedeljek od 21.ure dalje...

mitja_i
Starešina
Prispevkov: 1523
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Odgovor Napisal/-a mitja_i » 16. Mar 2010 ob 18:52

Če gre za uničen modem (napajalnik) je lahko tudi T-2 v eni uri na delovni dan pri stranki.
Slika (doma)
Slika (mobilno)
Slika (2. priključek)

Uporabniški avatar
Malkec
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 3073
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
T-2: Že imam
Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
Kraj: Maribor

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Odgovor Napisal/-a Malkec » 16. Mar 2010 ob 19:29

gost napisal/-a:zjutraj grem pogledat do modema (ura 7,35) CRKNJEN MODEM takoj kličem na 0801000, povem, da ne deluje možak pove da bo dal naprej.
Kam si klical? :shock:

Uporabniški avatar
tonimona
Starešina
Prispevkov: 2399
Pridružen: 6. Apr 2006 ob 09:09
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Koper

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Odgovor Napisal/-a tonimona » 16. Mar 2010 ob 19:35

Po moje na Siol HD.
Slika

Slika 1.7.2008- porihtano, dočakal sem tudi 18.11.2007

Uporabniški avatar
BOBI
Starešina
Prispevkov: 2139
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 19:44
T-2: Že imam
Paket: Full kasko na fibru + UMTS
Kraj: Šiška

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Odgovor Napisal/-a BOBI » 16. Mar 2010 ob 23:14

0801000 je od Telekoma, mislim :roll:
Dokler ne začneš klicariti na 059000000 ne bo nič pomagalo. Ali pa če ti bo tu kdo od T2 osebja pomagal.

Uporabniški avatar
KoMar
Administrator
Prispevkov: 3979
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
T-2: Že imam
Paket: 100/10 FTTH

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Odgovor Napisal/-a KoMar » 16. Mar 2010 ob 23:18

Pssst, bo treba malo bolj pozorno prebrat celo temo :) ;) :(

Novi trg 10
Navdušenec
Prispevkov: 625
Pridružen: 14. Maj 2008 ob 16:52
T-2: Že imam

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Odgovor Napisal/-a Novi trg 10 » 16. Mar 2010 ob 23:20

Gost je naročnik pri Siolu in napisal je svojo izkušnjo pri Siolu.

Pustite njegov primer, raje pomagajte boneju.

boneja
Uporabnik
Prispevkov: 40
Pridružen: 11. Sep 2006 ob 11:03
T-2: Že imam
Paket: 10/2+telefon
Kraj: Nova Gorica

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Odgovor Napisal/-a boneja » 17. Mar 2010 ob 07:06

no slow_slow je dejal, da upa, da je zadevo kaj pospešil..
danes je 17.3... še vedno odklopljen :grr:

Uporabniški avatar
slow_slow
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 5352
Pridružen: 19. Jul 2007 ob 13:19
T-2: Že imam
Paket: Oranžni DIAMANT HBO
Kraj: Maribor T-2
Kontakt:

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Odgovor Napisal/-a slow_slow » 17. Mar 2010 ob 07:57

Žal včeraj popoldan ni bilo monterja več, bi pa se mogel danes prikazat!

boneja
Uporabnik
Prispevkov: 40
Pridružen: 11. Sep 2006 ob 11:03
T-2: Že imam
Paket: 10/2+telefon
Kraj: Nova Gorica

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Odgovor Napisal/-a boneja » 17. Mar 2010 ob 08:00

uf.. to bi blo fajn.. thnx :pivo:

boneja
Uporabnik
Prispevkov: 40
Pridružen: 11. Sep 2006 ob 11:03
T-2: Že imam
Paket: 10/2+telefon
Kraj: Nova Gorica

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Odgovor Napisal/-a boneja » 17. Mar 2010 ob 16:13

evo, danes prišel, čekirali hišno napeljavo, menjal adapter.. delalo.. do zdaj :(
ravno resetiral modem.. toliko da napišem na forum.. eh... :nevem:

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9150
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 17. Mar 2010 ob 16:36

ponovno javi napako, brez muje se še čevelj ne obuje, sej je tudi monterju v interesu da se napaka ugotovi ina da reši nalog.

boneja
Uporabnik
Prispevkov: 40
Pridružen: 11. Sep 2006 ob 11:03
T-2: Že imam
Paket: 10/2+telefon
Kraj: Nova Gorica

Re: Razočaran nad hitrostjo reševanja

Odgovor Napisal/-a boneja » 18. Mar 2010 ob 09:23

sva se zmenila, da ob izpadu ne bom klical na hd, ker ima delovni nalog še odprt in spremljajo dogajanje z mojo linijo..
pred uro in pol sem resetiral modem.. zaenkrat še dela.. sprašujem pa se, kdaj bo padla..
Je malo čudno takole, ker nikoli ne veš, kdaj pade linija.. kdaj dela pet minut, petnajst, kdaj pa tri ure.. več pa skoraj ne.. :(

razmišljam tudi o spremembi notranje instalacije.. no, če ne bo drugega bo tudi to..

Odgovori