iMessage na T-2

Vse o T-2 mobilni telefoniji
moose
Novinec
Prispevkov: 11
Pridružen: 26. Sep 2020 ob 16:04
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO+

iMessage na T-2

Odgovor Napisal/-a moose » 26. Sep 2020 ob 16:10

Pozdravljeni!

Sem nov na tem forumu in na splošno pri T-2. Včeraj sva s sestro zamenjala SIM kartici in s tem prešla na mobilno telefonijo pri T-2 (paket Maxi). Na horizontu sem opazil, da nama je zaračunalo meni 35 centov in sestri 70 centov za sporočila v drugo državo. Pošiljala naj bi sporočila na številko +447786205094. Po googlanju sem ugotovil, da je to številka za aktivacijo iMessage in FaceTime na Applovih napravah. Sam imam iPhone 7 sestra pa iPhone 8 Plus. Ker sta pri nas "podprta" ponudnika samo Telekom in A1 sva iMessage in FaceTime izključila, vendar naprave SMS-je še kar pošiljajo. Kako lahko to rešim?

Hvala in lp

Veron
Navdušenec
Prispevkov: 644
Pridružen: 17. Apr 2006 ob 13:40
T-2: Že imam

Re: iMessage na T-2

Odgovor Napisal/-a Veron » 26. Sep 2020 ob 17:12

iMessage nima veze z ponudnikom. iMessage "zahteva" samo aktiven internet, da se lahko aktivira in uporablja.

moose
Novinec
Prispevkov: 11
Pridružen: 26. Sep 2020 ob 16:04
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO+

Re: iMessage na T-2

Odgovor Napisal/-a moose » 26. Sep 2020 ob 17:22

Hmm, kaj pa naj bi bili potem tej SMSi na to številko?

Veron
Navdušenec
Prispevkov: 644
Pridružen: 17. Apr 2006 ob 13:40
T-2: Že imam

Re: iMessage na T-2

Odgovor Napisal/-a Veron » 26. Sep 2020 ob 17:34

pogledaš v settings - messages na katero številko imaš registriran iMessage (sporočila med iPhoni).

PS: sporočilo poslano znotraj EU je doplačilo 7 centov (0,07 EUR)

moose
Novinec
Prispevkov: 11
Pridružen: 26. Sep 2020 ob 16:04
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO+

Re: iMessage na T-2

Odgovor Napisal/-a moose » 26. Sep 2020 ob 17:41

iMessage sem sicer izklopil, vendar če ga poskušam vklopiti nazaj, mi ves čas piše Waiting for activation, čez cca pol minute pa mi napiše še moj mail. Zanimivo mi je, saj mi je na Telekomu vse delalo brez problema.

Veron
Navdušenec
Prispevkov: 644
Pridružen: 17. Apr 2006 ob 13:40
T-2: Že imam

Re: iMessage na T-2

Odgovor Napisal/-a Veron » 26. Sep 2020 ob 18:01

Ravno danes sem aktiviral T-2 sim in mi je iMessage aktiviralo brez težav.
Kakorkoli, obrni se mogoče na tehnično pomoč. Ampak to da imaš T-2 mobilnega oparaterja nima nobene veze z iMessage. Bi moralo delovati, če ti internet dela.

APN točke si vpisal?

moose
Novinec
Prispevkov: 11
Pridružen: 26. Sep 2020 ob 16:04
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO+

Re: iMessage na T-2

Odgovor Napisal/-a moose » 6. Nov 2020 ob 15:19

Zdravo,

najprej oprosti za tako pozen odgovor. Sem v tem vmesnem casu imel izklopljen iMessage in FaceTime vendar bi zdaj rad to uredil do konca. Torej ja, APN tocke sem nastavil tako kot pise na spletni strani od T-2. Sem tudi prilozil screenshote.

Sem pa na forumu jabuk.si prebral da imajo tezave s prenesenimi stevilkami. Sicer je forum ze star vendar mogoce to se zmeraj drzi. Sam sem stevilko dobil pri bivsem Tusmobilu, nato sem jo prenesel na Telekom in sedaj na T-2. Ima to mogoce kaksno vezo?

Trenutno mi aktivira samo mail, na katerega je vezan Apple ID in mi ves cas pise Waiting for activation. Poskusil sem tudi reset network settings in reset celega telefona vendar ne deluje.
Priponke
IMG_0002.jpeg
IMG_0001.jpeg

Veron
Navdušenec
Prispevkov: 644
Pridružen: 17. Apr 2006 ob 13:40
T-2: Že imam

Re: iMessage na T-2

Odgovor Napisal/-a Veron » 6. Nov 2020 ob 16:52

Meni je pomagalo sledeče:
  • deaktiviraj iMessage in Facetime
  • Resetiraj telefon
  • Probaj ponovno aktivirat

moose
Novinec
Prispevkov: 11
Pridružen: 26. Sep 2020 ob 16:04
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO+

Re: iMessage na T-2

Odgovor Napisal/-a moose » 7. Nov 2020 ob 19:38

Na žalost ni pomagalo.

Sem pa danes poskusil, da sem v svojo napravo vstavil SIM kartico od Telekoma. Tam se je iMessage aktiviral takoj, tako da mislim, da je težava na T-2. Sem jim tudi napisal mail in čakam odgovor.

Veron
Navdušenec
Prispevkov: 644
Pridružen: 17. Apr 2006 ob 13:40
T-2: Že imam

Re: iMessage na T-2

Odgovor Napisal/-a Veron » 7. Nov 2020 ob 22:26

Ni nujno. Lahko da imas apple se kar "zapecen" kak podatek od Telekom-a.

Tasca je imela enako. Pustil izklopljen iMessage in Facetime za cca 10dni, nato naredil ponovno aktivacijo in je slo skozi.

astras
T-2jevec
Prispevkov: 458
Pridružen: 8. Feb 2009 ob 20:03
T-2: Že imam
Paket: T-2 Optika
Kraj: Maribor

Re: iMessage na T-2

Odgovor Napisal/-a astras » 9. Nov 2020 ob 12:43

ko se imessage ne more avtenticirat preko date (wifi ali podatkovni) je nastavljeno na aplikacij, da poizkusi z registracijo preko SMS sporocila... to seveda pri T-2 ne gre skozi, ker T-2 ni "certified Apple partner"... registriraj se preko date na storitev in ne bo vec posiljalo smsov
Ce bil bi vedez...

ne bil bi...

revez...
Slika

moose
Novinec
Prispevkov: 11
Pridružen: 26. Sep 2020 ob 16:04
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO+

Re: iMessage na T-2

Odgovor Napisal/-a moose » 9. Nov 2020 ob 12:58

Zakaj pa se nebi mogel aktivirati preko data? Ker imam vklopljen tako mobile data kot WiFi.
Sem pa opazil, da naprava tudi ne ve, katero telefonsko številko ima. Tako pri Telekomu kot pri Telemachu teh problemov ni bilo.

Dezzo
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 24. Jan 2007 ob 13:33
T-2: Že imam
Paket: 40/20 (30/7)
Kraj: Celje

Re: iMessage na T-2

Odgovor Napisal/-a Dezzo » 12. Nov 2020 ob 09:05

S to težavo se soočam tudi jaz - prešel sem iz Telekoma, kjer ni bilo nikoli težav. Ob prehodu pa bolj po naključju opazim en kup teh sms-ov. Za občutek v oktobru kakih 20. Sedaj v novembru zaenkrat nič - jaz izklapljaj nisem, tako da še vedno uporabljam tako iMessage kot Facetime. Mi tudi deluje sedaj sicer, ni pa mi jasno zakaj je prišlo do tega.

Podpora ni imela zame nobenega predloga - le da naj kontaktiram Apple podporo, saj da to nima veze z operaterjem...
Zanimivo je tudi to, da žena ni imela pa nobenega tega plačljivega sms-a, uporablja tudi iPhone, nič ni izklopljeno...
Slika

moose
Novinec
Prispevkov: 11
Pridružen: 26. Sep 2020 ob 16:04
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO+

Re: iMessage na T-2

Odgovor Napisal/-a moose » 12. Nov 2020 ob 09:08

Sem napisal mail na podporo in so me poklicali ter mi rekli, da so dali prijavo za tezavo na Mobitel. Zanimivo je, da imamo doma tri narocnine na T-2 mobilno omrezje in nobenemu ne deluje.
Trenutno cakam odgovor, kaj so uredili pri Mobitelu in javim ko izvem.

madhatter
Novinec
Prispevkov: 16
Pridružen: 13. Feb 2013 ob 11:50
T-2: Že imam
Paket: T4 Mega

Re: iMessage na T-2

Odgovor Napisal/-a madhatter » 13. Dec 2020 ob 13:46

No? A si kaj izvedel? To tudi mene zanima ali so težave z aktiviranjem iMessage da deluje s telefonsko številko in ne na mejl.

Odgovori