Odrezani od interneta - koliko časa?
Odrezani od interneta - koliko časa?
V ponedeljek nam je crknila povezava do centrale. Mene sicer do danes ni bilo doma, so mi pa naši rekli, da je bila pred tem nevihta in v tistem času tudi njih ni bilo doma. Zadevo so takoj javili na helpdesk, naslednji dan so tehniki poskušali urediti na centrali, vendar je očitno napaka pri meni, tako da so izdali nalog za terence. Ne znam si razložiti situacije ko lučke na modemu delajo kot ponavadi (razen link, ki pač utripa), hkrati pa da bi bil modem skurjen, ampak druge razlage nimam. Nihče od naših ni nič tikal.
Zgodba do tu je še ok.
Ampak včeraj zvečer sem ponovno poklical na helpdesk, tehnik mi je razložil tisto o nalogu in presenetljivo izjavil, da včasih traja 3 dni, da pride terenec do lokacije. Pa tudi, da ni mogoče vedeti vnaprej približnega časa kdaj bo terenec dejansko prišel ("Verjetno bo jutri").
3 dni? Pa kako si T-2 razlaga kvaliteto storitev, če nima kadra da bi naslednji dan prišel modem menjat (pa recimo da je modem res fuč, čeprav v moji situaciji to ni še 100% jasno)? Ok, mi imamo gsm in gprs za nujne stvari, ampak recimo da je vaš naročnik nek upokojenec brez mobitela, nekaj se mu zgodi in želi poklicati 112 ali 113. Kako? Telefon seveda ne dela. 3 dni. To se mi pri siolu ni nikoli zgodilo, najkasneje je bilo zrihtano naslednji dan. Pa ne delovni, ampak koledarski. Kolegu so prišli v nedeljo rihtat.
Poleg tega - a ti terenci nimajo vsaj približnih časovnih razporedov? Kako to, da ne morem vsaj približno izvedeti kdaj bo kdo prišel? Da me on pokliče pol ure pred prihodom je smešno in neresno. Izjave, da bo zadeva rešena v "najkrajšem možnem času", so tudi smešne. 3 ali 4 dni žal v letu 2007 NE MORE BITI najkrajši možen čas.
Če tehnika danes ne bo, bom resno razmislil o zamenjavi operaterja, ker to je pa višek. Če to bere kdo od t-2jevcev, gre za priključek #29433. Pa prosil bi za obrazložitev nastale situacije (ne z dejansko povezavo ker to bo terenc ugotovil, ampak ampak s časovno organizacijo podjetja).
Hvala,
lp matej
Zgodba do tu je še ok.
Ampak včeraj zvečer sem ponovno poklical na helpdesk, tehnik mi je razložil tisto o nalogu in presenetljivo izjavil, da včasih traja 3 dni, da pride terenec do lokacije. Pa tudi, da ni mogoče vedeti vnaprej približnega časa kdaj bo terenec dejansko prišel ("Verjetno bo jutri").
3 dni? Pa kako si T-2 razlaga kvaliteto storitev, če nima kadra da bi naslednji dan prišel modem menjat (pa recimo da je modem res fuč, čeprav v moji situaciji to ni še 100% jasno)? Ok, mi imamo gsm in gprs za nujne stvari, ampak recimo da je vaš naročnik nek upokojenec brez mobitela, nekaj se mu zgodi in želi poklicati 112 ali 113. Kako? Telefon seveda ne dela. 3 dni. To se mi pri siolu ni nikoli zgodilo, najkasneje je bilo zrihtano naslednji dan. Pa ne delovni, ampak koledarski. Kolegu so prišli v nedeljo rihtat.
Poleg tega - a ti terenci nimajo vsaj približnih časovnih razporedov? Kako to, da ne morem vsaj približno izvedeti kdaj bo kdo prišel? Da me on pokliče pol ure pred prihodom je smešno in neresno. Izjave, da bo zadeva rešena v "najkrajšem možnem času", so tudi smešne. 3 ali 4 dni žal v letu 2007 NE MORE BITI najkrajši možen čas.
Če tehnika danes ne bo, bom resno razmislil o zamenjavi operaterja, ker to je pa višek. Če to bere kdo od t-2jevcev, gre za priključek #29433. Pa prosil bi za obrazložitev nastale situacije (ne z dejansko povezavo ker to bo terenc ugotovil, ampak ampak s časovno organizacijo podjetja).
Hvala,
lp matej
- mahi
- Legenda
- Prispevkov: 1217
- Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
- T-2: Že imam
- Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
- Kraj: Portorož
Ja tako pač je.
Tudi sam bi lahko celo stran napisal o težavah, do katerih naleti naročnik ko mu kaj crkne, samo ne da se mi več pisarit...
Velikokrat sem že slišal da T-2 je čisto OK vendar samo takrat, dokler ti vse dela. Ko pa kaj crkne pa zgubiš živce in še kaj zraven. Pri odpravljanju težav pri njih en dan ne pomeni nič.
Meni osebno povezava v Internet ne deluje že 3 dni. Vsak dan klicarim na helpdesk in vsak dan mi pravijo da je v reševanju..... 3 dni v reševanju???
Torej mi ne preostane durgo, kot da klicarim in težim in upma, da bo le čimprej rešeno, saj vsaka taka okvara mi poleg plačevanja naročnine prinaša še dodatne stroške, saj moram za nujne stvari uprabit prensnik in GSM omrežje za povezavo v Internet.
Tudi sam bi lahko celo stran napisal o težavah, do katerih naleti naročnik ko mu kaj crkne, samo ne da se mi več pisarit...
Velikokrat sem že slišal da T-2 je čisto OK vendar samo takrat, dokler ti vse dela. Ko pa kaj crkne pa zgubiš živce in še kaj zraven. Pri odpravljanju težav pri njih en dan ne pomeni nič.
Meni osebno povezava v Internet ne deluje že 3 dni. Vsak dan klicarim na helpdesk in vsak dan mi pravijo da je v reševanju..... 3 dni v reševanju???
Torej mi ne preostane durgo, kot da klicarim in težim in upma, da bo le čimprej rešeno, saj vsaka taka okvara mi poleg plačevanja naročnine prinaša še dodatne stroške, saj moram za nujne stvari uprabit prensnik in GSM omrežje za povezavo v Internet.
- kitl
- Administrator
- Prispevkov: 8484
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
- T-2: Že imam
- Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV
Ne vem pri meni je do sedaj bil tehnik dvakrat in sicer prvič po dveh urah ko sem prijavil napako naslednjič pa sem prijavil napako popoldne se je oglasil takoj naslednje jutro. Jaz osebno imam s tehniki dobre izkušnje. Možnost je tudi, da živiš kje bolj oddaljeno in zato potrebujejo nekaj časa, da pošljejo tehnika. Ne vem od kod si, je pa to tudi ena izmed možnosti za daljše čakanje.
No, saj tehniki sami verjetno niso kaj dosti krivi. Problem pa je par nivojev višje, v sami organizaciji in informiranosti. Če sem iz Sežane, to še ne pomeni da sem drugorazredni naročnik in sem primoran čakat toliko več kot v Ljubljani. Navsezadnje plačujem enako naročnino. V Ljubljani recimo nisem imel večjih problemov ne na prehodu na t-2 in ne v sami povezavi z internetom. Enkrat je crknila, pa je bilo tudi naslednji dan rešeno.
Eno resno podjetje bi moralo imeti razpored dela viden tehnikom na helpdesku. Situacija "bo, ko pač bo" oz. olepšano "v najkrajšem možnem času" je dopustna za open-source razvijalce, ne za ponudnika tako osnovne in v ekstremnih primerih celo življenjske stvari kot je telefonija in internet.
To sta dve stvari, ki jih mora T-2 NUJNO popraviti v odnosu do naročnika, če ne želi doživeti masovnih odjav naročnikov. Če ne zdaj, pa dolgoročno.
lp
Eno resno podjetje bi moralo imeti razpored dela viden tehnikom na helpdesku. Situacija "bo, ko pač bo" oz. olepšano "v najkrajšem možnem času" je dopustna za open-source razvijalce, ne za ponudnika tako osnovne in v ekstremnih primerih celo življenjske stvari kot je telefonija in internet.
To sta dve stvari, ki jih mora T-2 NUJNO popraviti v odnosu do naročnika, če ne želi doživeti masovnih odjav naročnikov. Če ne zdaj, pa dolgoročno.
lp
-
- Legenda
- Prispevkov: 1222
- Pridružen: 26. Apr 2006 ob 08:40
- T-2: Še nimam
- Paket: FTTH 20/20 T1
- Kraj: koroška
Moram ti povedat da je en moj kolega imel podoben primer,zmanjkalo je elektrike in ko se je elek. vrnila se mu modem ni več povezal.Klical je na tehnčno pomoč kjer niso našli rešitve.Po štirih dneh je prišel tehnik in ni mogel nič narest ker pač napake ni našel je krivil da je napaka na telekomu in seveda šel.Seveda je bil brez neta več kot 7 dni.Jaz sem mu še predlagal naj proba zamenjat kabel od vtičnice do modema,kar je menda kasneje naredil in modem se mu je čez par minut čudežno povezal.Tako da poskusi tudi ti.
Malkec: jap, link lučka utripa, ostale izgledajo ok. Malo prej sem spet klical na helpdesk, pa je tehnik še enkrat posredoval na dispečerski center zadevo. Ne vem, upam da se bo res čim prej kdo prikazal tu.
mali-40: Kabel od omarice do modema je bil pred kratkim menjan in sedaj je to direkt utp kabel, pač z eno parico priklopljeno. Pač pa sem enkrat ko sem premetaval kable opazil, da ima linijska vtičnica na modemu očitno malo slab stik s platico, ker se je povezava hitro izgubila če sem premikal priklopljen kabel na različne strani ali pa če zadnji konec kabla ni bil raven in je nekam tiščal vse skupaj. Ampak treba je vedet, da se tisti dan ni nič premikalo, pač link lučka je utripala ko so naši prišli domov, malo prej pa je bila nevihta.
lp
mali-40: Kabel od omarice do modema je bil pred kratkim menjan in sedaj je to direkt utp kabel, pač z eno parico priklopljeno. Pač pa sem enkrat ko sem premetaval kable opazil, da ima linijska vtičnica na modemu očitno malo slab stik s platico, ker se je povezava hitro izgubila če sem premikal priklopljen kabel na različne strani ali pa če zadnji konec kabla ni bil raven in je nekam tiščal vse skupaj. Ampak treba je vedet, da se tisti dan ni nič premikalo, pač link lučka je utripala ko so naši prišli domov, malo prej pa je bila nevihta.
lp
-
- Znanec
- Prispevkov: 75
- Pridružen: 12. Nov 2006 ob 19:37
- T-2: Že imam
- Paket: 20/1
- Kraj: Lj-okolica
ko sem jz nazadnje čekiral je utripanje link lučke pomenilo, da modem "kliče" centralo, v tem primeru je tvoja izjava bedasta kot recimo, da dvigneš telefon in rečeš da slišiš tišino in bi se obesil na to, da nekaj pa sliši.Malkec napisal/-a:In kak zgleda to da si "odrezan" od interneta? Link utripa praviš? Pol je nekaj na liniji.
- RobertM
- Moderator
- Prispevkov: 2347
- Pridružen: 24. Dec 2006 ob 12:51
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni optimum BRO FTTH
- Kraj: Okolica Tolmina
Ja sele sedaj sem videl tale "hladni spoj"mte napisal/-a:Pač pa sem enkrat ko sem premetaval kable opazil, da ima linijska vtičnica na modemu očitno malo slab stik s platico, ker se je povezava hitro izgubila če sem premikal priklopljen kabel na različne strani ali pa če zadnji konec kabla ni bil raven in je nekam tiščal vse skupaj. Ampak treba je vedet, da se tisti dan ni nič premikalo, pač link lučka je utripala ko so naši prišli domov, malo prej pa je bila nevihta.
lp
Zakaj ne popravis-hoces zmanjsati sinhronizacijo
Ob prenapetosti je lahko tudi tu prekinilo in sedaj najprej poglej vticnico
Mah, naj grejo nekam vsi skupaj... v petek (4. dan po prijavi) se je končno pojavil tu tehnik in ugotovil da je nekaj narobe na liniji še pred hišo (nevihta, vlaga, stik z maso). Super. Seveda bo telekom spet izkoristil maksimalni odzivni čas, tako kot to dela očitno tudi T-2. Vikend je tako ali tako že vmes. Ko bo telekom zrihtal linijo, pa se še pojavlja vprašanje, ali ni tudi modem šel k vragu, tega tehnik očitno ni mogel preveriti (ali ne tiste napravice znajo simulirati centrale?). Kar pa spet pomeni 3 dni časa.
Torej, če bi T-2 bil profesionalen in napako na liniji ugotovil naslednji dan po prijavi, bi razumel, da telekom rabi toliko časa. Ampak da pa T-2 zavlačuje zaradi šparanja na kadru, to jim pa močno zamerim.
Vglavnem, sem zelo razočaran nad vsem skupaj in zna se zgodit, da bom šel drugam. Če se mi pa še enkrat zgodi nekaj podobnega, pa niti razmišljal ne bom več in bom odpovedal še pred iztekom odzivnega časa.
Saj se mi ne da več tukaj pisariti teh stvari, ampak več kot je pritožb (še posebej v javnosti), prej se bojo spametovali. Upam.
Rad bi tudi napisal uradno pritožbo - kam naj zadevo pošljem, da bo kdo dejansko kaj prebral? Ali sem upravičen do povračila kakršnihkoli stroškov poleg reklamacije za ta teden?
hvala,
lp
Torej, če bi T-2 bil profesionalen in napako na liniji ugotovil naslednji dan po prijavi, bi razumel, da telekom rabi toliko časa. Ampak da pa T-2 zavlačuje zaradi šparanja na kadru, to jim pa močno zamerim.
Vglavnem, sem zelo razočaran nad vsem skupaj in zna se zgodit, da bom šel drugam. Če se mi pa še enkrat zgodi nekaj podobnega, pa niti razmišljal ne bom več in bom odpovedal še pred iztekom odzivnega časa.
Saj se mi ne da več tukaj pisariti teh stvari, ampak več kot je pritožb (še posebej v javnosti), prej se bojo spametovali. Upam.
Rad bi tudi napisal uradno pritožbo - kam naj zadevo pošljem, da bo kdo dejansko kaj prebral? Ali sem upravičen do povračila kakršnihkoli stroškov poleg reklamacije za ta teden?
hvala,
lp
-
- Novinec
- Prispevkov: 23
- Pridružen: 26. Jan 2007 ob 08:06
- T-2: Že imam
- Paket: T4 Tera 20/10 VDSL
- Kraj: Smlednik 325m
Re: Odrezani od interneta - koliko časa?
Trenutno sem že šesti dan brez interneta in telefona. Vak dan kličem na HD in vask dan mi obljubljajo, da jutri pa pride tehnik. Danes pa mi je fant na HD rekel, da se najbrž niso oglasili zato, ker se mi je že vmse vzpostavila komunikacija in da gre v tem primeru samo za nestabilno omrežje in da jim za take stvari ni potrebno hodit. Vsega skupaj se je to zgodilo natanko trikrat in to za pet minut ampak res samo za pet minut v šestih dneh. To je zame manj kot nič za t2 pa dovolj da jim ni treba priti.
Sej zaradi interneta bi že potrpel, ampak najboj me žre to, da telefon ne dela in da smo odrezani od sveta. Doma imam punco z osem tednov starim otokom. Sedaj sem prisiljen kupit GSM da bo sploh lahko poklicala pomoč če bi šlo kaj narobe saj vse kaže, da se to še nekaj časa ne bo poštimalo.
Če bi imel še enkrat možnost nebi vzel popolno razvezanega dostopa!
Sej zaradi interneta bi že potrpel, ampak najboj me žre to, da telefon ne dela in da smo odrezani od sveta. Doma imam punco z osem tednov starim otokom. Sedaj sem prisiljen kupit GSM da bo sploh lahko poklicala pomoč če bi šlo kaj narobe saj vse kaže, da se to še nekaj časa ne bo poštimalo.
Če bi imel še enkrat možnost nebi vzel popolno razvezanega dostopa!