Test hitrosti SpeedTest.net - anketa
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Download test:
http://www.t-2.net/test
Samo upload (downloada ne gledat, ker ne kaže dosti):
http://speedtest.si
http://www.t-2.net/test
Samo upload (downloada ne gledat, ker ne kaže dosti):
http://speedtest.si
Optika 100/10
- Scooby
- Novinec
- Prispevkov: 24
- Pridružen: 15. Okt 2006 ob 13:43
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2
- Kraj: Ljubljana
OK. Sem sporbal oboje.
Prvi test download 1.00 MB/s.
Drugi test:
upload - 1.03 Mb/s
download - 8.51 Mb/s
Teoreticno bi moral biti uplaod 2 Mb/s in download 10 Mb/s.
Se pravi nekaj ni uredu. Predvsem z uploadom, ker bi praviloma moral biti vsaj se enkrat hitrejsi? Koliko je lahko odstopanje v praksi?
Prvi test download 1.00 MB/s.
Drugi test:
upload - 1.03 Mb/s
download - 8.51 Mb/s
Teoreticno bi moral biti uplaod 2 Mb/s in download 10 Mb/s.
Se pravi nekaj ni uredu. Predvsem z uploadom, ker bi praviloma moral biti vsaj se enkrat hitrejsi? Koliko je lahko odstopanje v praksi?
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Nimaš prav nastavljenega profila, ali pa imaš slabo interno inštalacijo. Kar lepo klicati na HelpDesk in prijaviti napako. Ne bodo ti povedali nič drugega, kot da bodo dali naprej. Ampak naprej bodo dali in se bodo pol tehniki enkrat jutri ali pojutrišnjem ukvarjali tudi s tvojo linijo. Torej ni za obupati!
Optika 100/10
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Kar pokliči na HelpDesk in pojamraj. Lahko pa tudi meni pošlješ svojo cifro priključka na Zasebno sporočilo, pa bom jaz pogledal kako je s tem.Scooby napisal/-a:Hmmm ali lahko kako preverim interno inštalacijo? Da bom siguren, da ni to krivo?
Sicer je verjetno malo čudno, da bi bila kriva interna inštalacija, če mi test pokaže skoraj točno 8/1 "paket" ?
Optika 100/10
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
To pa sploh ni res! Na tehnični podpori je 24ur na dan vsaj en tehnik, ki lahko kadarkoli pogleda in spreminja lastnosti povezave. Tako samo sporočiš in, vsaj med vikendom ali pa po 20h, ko ni gužve, lahko zadevo takoj uredijo. Seveda če ni problem v interni instalaciji. Interno instalacijo mora stranka po 22. členu splošnih pogojev urediti sama.Navadni Nimda napisal/-a:Ne bodo ti povedali nič drugega, kot da bodo dali naprej.
Je pa zelo verjetno, da je linija pač skonfigurirana na napačen naročniški paket. Lahko pa je tudi profil napačen. Vse to se da urediti takoj na tehnični podpori. Morda je potrebno samo malo zatežit vodji izmene.