Nesprejemljivo dolgo odpravljanje napake (T-2 na TS optiki)
Objavljeno: 10. Dec 2017 ob 22:25
Živjo, pišem iz obupa, ker sem že 18 dni brez povezave in izgubljam zaupanje v T-2 in njihovo odpravljanje napak. Doslej sem bil sicer zelo zadovoljen uporabnik, potem pa kar naenkrat tale izpad, ki se je zgodil čez noč, brez da bi kaj doma spreminjali. T-2jev tehnik je preveril našo opremo, vse naj bi bilo v redu, potem je Telekom preveril stanje v centrali (sem namreč v centru Ljubljane na Telekomovi optiki), kjer pravijo, da je tudi vse v redu. Noben pa se ne zgane, da bi z laserjem preveril fizično povezavo med centralo in mojim stanovanjem. Vsi samo čakamo in čakamo... v današnjem času se mi to zdi popolnoma nesprejemljivo.
Sedaj pa me zanima, ali ima kdo kakšne podobne izkušnje? Slišal sem pred leti o nekakšnem zafrkavanju med tema dvema ponudnikoma, da recimo Telekomovci namenoma izklopijo T-2 uporabnika, ki gostuje na njihovi optiki, ampak takrat so se mi to zdele neumne govorice, sedaj pa začenjam verjeti, da je nekaj na tem. Komu naj to še prijavim? T-2jev podporni center sem že večkrat kontaktiral prek e-maila in po telefonu.
Hvala za kakršnekoli informacije in lep pozdrav!
Sedaj pa me zanima, ali ima kdo kakšne podobne izkušnje? Slišal sem pred leti o nekakšnem zafrkavanju med tema dvema ponudnikoma, da recimo Telekomovci namenoma izklopijo T-2 uporabnika, ki gostuje na njihovi optiki, ampak takrat so se mi to zdele neumne govorice, sedaj pa začenjam verjeti, da je nekaj na tem. Komu naj to še prijavim? T-2jev podporni center sem že večkrat kontaktiral prek e-maila in po telefonu.
Hvala za kakršnekoli informacije in lep pozdrav!