Prosim za pomoč.. Težave z kakovostjo povezave

Vse o T-2 internetu
Odgovori
kaurori
Začetnik
Prispevkov: 1
Pridružen: 11. Jul 2020 ob 13:15
T-2: Že imam

Prosim za pomoč.. Težave z kakovostjo povezave

Odgovor Napisal/-a kaurori » 11. Jul 2020 ob 13:28

Pozdravljeni.

Predvčerajšnjim v četrtek 9.7 se je izklopil internet zaradi neporavnanih računov (čeprav je bil rok naveden na položnici do 18.9)..
Nemudoma sem poravnal obveznosti in poslal potrdilo plačila na info@t-2.net, tekom dneva se mi je spet vzpostavila interneta povezava..
Ampak ta internetna povezava je nekakovostna in nestabilna. Povezava mi "zašteka" kar je zelo nadležno...
Poskusil sem z resetiranjem omrežnih nastavitev (ipconfig /flushdns in podobne reči znotraj CMD), poskusil sem z resetiranjem modema, poklical sem operaterje kateri mi niso znali pomagati razen z tem, da so tovarniško resetirali modem vendar tudi to ni pomagalo...
Ne razumem kako je lahko prišlo do nastalega problema, preden se je izklopil internet sem imel konstanto povezavo, ampak zdaj ko se je ponovno vklopil pa je povezava nestabilna...

Dodal sem sliko iz ping testa znotraj CMD-ja, kjer je razvidno da izmed štirih poslanih/prejetih paketkov mi eden zmeraj zaostaja in to za precej velik časovni diferencial... iz 15ms kar na 1200 ms včasih tudi zaskoči, kar mi tudi povzroča ta "stutter" ko nalagam kakšen video, igram kakšno igro, itd..
Operaterji so mi povedali da z njihove strani oni beležijo samo čas 15ms, ni mi jasno kako oni ne vidijo tega, da imam zmeraj en zamudni paket..
Ne morem verjet kakšen porazen način pogovora sem imel z operaterji teh par dni..
V četrtek mi operaterka ni želela pomagati, čeprav sem navedel da kličem v imenu očeta naročnika kateri se sploh ne spozna ravno kaj preveč na računalnike / internet... enostavno ni želela pomagati ker nisem naročnik in je na telefonu le sledila tišina..
V petek (po tem ko se je težava posredovala višjim tehnikom) me je poklical operater in me vprašal, če sem prejel klic višjega tehnika, na kar sem mu odgovoril ne, operater mi je povedal da je višji tehnik pomotoma poklical narobno telefonsko številko in je težavo zaprl, ob pritožbi težave sem tudi navedel svojo kontanktno telefonsko številko, ni mi jasno kako se je lahko nekje zagrešilo?
Nisem eden izmed tistih kateri nameni par kletivc in podobno, sem malo bolj sofisticirano bitje, ampak čutim pa frustracijo tistih kateri se odločijo za takšen odziv, zato ker sam opažam da sploh ne dobim verodostojne informacije z strani T-2

Če mi lahko kdo pomaga pri rešitvi tega problem se vnaprej zahvaljujem
Lp,
Anton
Priponke
ggwp.PNG

Uporabniški avatar
ciril88
T-2jevec
Prispevkov: 1016
Pridružen: 16. Apr 2009 ob 16:31
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant 600/100
Kraj: Republika prlekija

Re: Prosim za pomoč.. Težave z kakovostjo povezave

Odgovor Napisal/-a ciril88 » 11. Jul 2020 ob 15:40

Daj podatke na ZS, pa pogledam!
You Can Call Me Santa Claus
Slika

damirj79
Znanec
Prispevkov: 61
Pridružen: 22. Feb 2019 ob 21:52
T-2: Še nimam

Re: Prosim za pomoč.. Težave z kakovostjo povezave

Odgovor Napisal/-a damirj79 » 10. Avg 2020 ob 07:08

En taksnen 1000ms ping reply na 5 normalnih (10-20ms) je zaradi tvja, ki ga imas preko hls. Ce ugasnes stb vmesnik, potem to izgine.

Odgovori