Odgovor
Napisal/-a banditbanger » 11. Dec 2023 ob 13:53
Jaz sem bil dolga leta na t-2, pred enim letom sem pa zaradi cene (debilna politika vseh ponudnikov, kjer novi naročniki dobijo ob vezavi velike popuste, obstoječi pa drobtinice) preklopil na Telekom. Rečem lahko le to, da mi je žal, in to krepko. Če pustim mobilno telefonijo ob strani, je internet na Telekomovi (!!!) optiki počasnejši in manj stabilen (tudi meni ni jasno), iPTV pa je milo rečeno porazen. Vmesnik je nekonsistenten tako v zasnovi kot delovanju, pogosto neodziven, previjanje je trapasto rešeno, spored je popolnoma nepregleden… pa še bi lahko našteval. Dejansko vse skupaj deluje, kot bi bila zadeva izdelek amaterjev, ki so za povrh še kaj vprašljivega pokadili. Ena bolj motečih stvari je tudi to, da je ob času, ko naj bi se začela nasledna oddaja, vedno kratka prekinitev in skok nazaj. Obrazložitev je taka, da so to naredili zato, da gledalec ob prekinitvi nič ne zamudi. To, da se oddaje praviloma ne začnejo takrat, ko so v sporedu (kar ni krivda Telekoma, ampak realnost, ki bi jo pri izdelavi rešitve morali upoštevati) in dejstvo, da te, če si takrat v kakšnem meniju ali sporedu gladko zabriše ven in moraš ponovno skozi proceduro, je resen preizkus za živce parkrat dnevno.
Oglasi, ki so med ogledom za nazaj vse bolj pogosti in se jim ne da izogniti, so samo pika na i. Če plačujem ogled za nazaj je to vsaj deloma tudi zato, da se izognem nadležnim oglasom. Tudi če bi vse ostalo delovalo na primerljivi ravni s t-2 bi bili že ti oglasi dovolj, da takoj po izteku vezave pomaham Telekomu adijo. Upam, da t-2 v tem letu odkar sem preklopil, ni uvedel kakšne podobne
svinjarije.
Pa nimam samo jaz takega mnenja - doma že celo leto poslušam pritožbe družinskih članov, ki se jim v enem letu ni uspelo privaditi na Telekomovo skropucalo. Kdo je odgovoren za tak izdelek in kako je mogoče, da niso sposobni narediti vsaj približno solidnega vmesnika in zagotoviti gladkega delovanja, mi je uganka. Vodilni ponudnik - vic leta, vsaj po mojem mnenju.
Verjetno jim uspeva zaradi nezahtevnih potrošnikov. Pred časom sem preko TV vmesnika oddal precej negativno oceno Telekomove iPTV, nakar so me takoj naslednji dan (pohvalno) policali in se pozanimali, če lahko kaj izboljšajo, da bom bolj zadovoljen. Pogovor je poslušal tudi znanec, a katerim sva ravno skupaj pila kavo. Ko sem zdrdral, kaj vse me moti in da bi bilo verjetno najbolje, da se zadeve lotijo znova, mi je po zaključku telefonskega pogovora rekel, da ima tudi on Telekomov iPTV, ampak je
mislil, da so pogosta zatikanja, prekinitve, nelogičnosti ipd. normalna stvar, ter da je enako pri vseh ponudnikih.
Sem torej jaz preveč zahteven? S t-2 iPTV sem bil dokaj zadovoljen, čeprav seveda ni popolna. Enako družinski člani.
Skratka, še eno leto trpljenja, potem pa adijo Telekom. Pa tudi, če bo drugje malo dražje.