NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko

Telekom in SiOL, Amis, Telemach, Tuš,...
Uporabniški avatar
susanowo
Faca
Prispevkov: 129
Pridružen: 19. Sep 2007 ob 20:53
T-2: Že imam
Paket: T2 100/10 NET

Re: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko

Odgovor Napisal/-a susanowo » 1. Jun 2009 ob 13:35

Glej, žalostno je da se ustnim obljubam ne sme več zaupat !
Pozanimaj se pri trženm inšpektorju (http://www.ti.gov.si/si/splosno/kazalo/kontakt/) oziroma oglasi se pri njemu.

Sam sem imel tuš trojček (TV, internet, telefon) sama kvaliteta je bila katastrofalna, če TV ni deloval v petek popoldan mi je operater svetoval naj počakam do ponedeljka, ker njihovi tehniki ne delajo med vikendom. Reklamacije sem pisal eno za drugo..... Od takrat nočem imet nič s Tušem Telekom.


p.s.
Drugače je glede Tuš kolokacije, fantje so coool !!!!

Uporabniški avatar
erbi
Navdušenec
Prispevkov: 648
Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
T-2: Že imam
Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko

Odgovor Napisal/-a erbi » 1. Jun 2009 ob 14:36

Meni se je isto dogajalo pri prejšnjem ponudniku, to je Volja, torej predhodnik TUŠ-a. Linija je crknila skoraj vsak petek id so mi jo ponovno vzpostavili najhitreje do ponedeljka nekje do 12h. Ko so mi odklopili Voljo sem tehniku skorajda modem v glavo zabrisal, tako da se je kar na hitro pobral.

7niko7
Uporabnik
Prispevkov: 37
Pridružen: 13. Avg 2008 ob 17:18
T-2: Že imam
Paket: 4/0,5

Re: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko

Odgovor Napisal/-a 7niko7 » 1. Jun 2009 ob 15:52

Pri vseh dopisih za resevanje tega problema v kolikor bo potrebno prilagaj kopije racunov in pogodb.
Ker takoj ko v roke dobijo originale ne pravi ljudje bo se slabse.

Upam da ti bo uspelo resit zadevo v tvojo korist in zakljucis s tem, ceprav zivcev in npr. maminih solz nebos dobil poplacano :(.
Veliko uspeha in neobupaj prehitro!

lp
Niko

Uporabniški avatar
borut
Guru
Prispevkov: 911
Pridružen: 25. Okt 2006 ob 22:11
T-2: Že imam
Paket: 4Mbit/512Kbit

Re: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko

Odgovor Napisal/-a borut » 1. Jun 2009 ob 17:13

Eh, TušTelekom bo itak vsak cajt mrknu.. tistih 24krat 20€ pa ni tko slabo, sej maš televizor..

Ostalo pa.. --> tržni inšpektor :namrec:
Slika

rissp
Novinec
Prispevkov: 8
Pridružen: 18. Nov 2008 ob 22:50
T-2: Še nimam

Re: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko

Odgovor Napisal/-a rissp » 1. Jun 2009 ob 17:21

TOREJ zadeva je sledeča : (zgleda da se je končno začelo razpletati)

Danes smo obiskali Tuštelekomov center ter tam počakali na uslužbenca, s katerim smo podpisovali pogodbo.
Moram reči da je bil zelo pripravljen pomagati (z njim za razliko od drugih, s katerimi smo se dopisovali ali govorili po telefonu, nismo imeli nikoli nikakršnih težav).
Takoj ko sem mu razložil zadevo (zadnje udarce ki smo jih prejeli od zadnjega obiska pri njemu - zavrnjeno reklamacijo na račun ter nezmožnost izklopa klasične telefonija) , je začel klicariti na center na Brnčičevi. Po točno 38 minutah telefonarjenja (večinoma je čakal na liniji, ostal čas je šel za neskončno dopovedovanje da imamo prav) je zadeva zgledala še dokaj negotova. Potem je bilo opravljenih še nekaj klicev in po približno 1 uri telefonarjenja nam je razložil, da so končno na Brnčičevi uvideli da so storili napako (napake). Tako je zaposleni na centru še enkrat napisal celotno zgodbo, dodal vse dokumente, reklamacije, odgovore itd., in to vse skupaj poslal na Brnčičevo (po predhodnem telefonskem pogovoru z nekom na Brnčičevi). Povedal nam je , da lahko v osmih dneh pričakujemo odgovor. 20€ za LCD nam bodo iz zadnjega računa odstranili.Za 30€ namestitve opreme pa ni vedel, kajti medtem smo ugotovili, da je teh 30€ bila NJEGOVA napaka, saj je kljub temu da smo se izrekli za samonamestitev vsaj 3x , on narobe označil na pogodbi.Za to se nam je sedaj tudi opravičil.
Glede "nezmožnoti " izklopa klasične telefonije pa so po že zgoraj opisanem 1urnem telefonskem pogovoru ugotovili, da JE možen, samo da bi bilo v tem primeru napisati novo pogodbo.
Vsekakor naj bi se z uslužbencem videli po osmih dneh, ko dobimo odgovor iz Brnčičeve. Če bodo vsi problemi rešeni (ne spet zavrnjeni), se bomo z njim dobili ker je treba podpisati novo pogodbo, da se lahko izklopi klasični telefon.Če ne bodo rešeni vsi problemi, potem se moramo pravtako dobiti znjim, zaradi preklica pogodbe.
Tako smo na koncu odšli mešanih občutkov, s kančkom upanja, čeprav je bilo to upanje le neznatno, saj smo že prevečkrat dobili obljube nato pa namesto dejstev samo udarec v glavo.
AMPAK MED PREVOZOM DOMOV SE JE ZGODILO NEKAJ NENAVADNEGA :
Dobili smo klic iz Tuštelekoma. Ne od študentov na liniji, kamor te avtomatsko vrže ko kličeš ti na tuštelekom, ampak naravnost iz BRNČIČEVE !!! Klicala je neka ga.Petra, ki je zelo prijazno razložila, da nam bodo iz računa odbili 20€, ki jih neupravičeno zahtevali kot obrok za LCD. Za obroke, ki smo jih plačali za nazaj, nam bodo namesto dobropisa sklenili novo pogodbo (ali spremenili veljavno,tega nisem razumel) , v njej bo vezava za toliko mesecev manj kolikor obrokov smo že plačali. Tako da KONČNO NAJ BI REŠILI TA PROBLEM Z OBROKI ZA LCD. (čeprav bi bili bolj veseli dobropisa kot pa nekaj mesecev manj vezave,ampak vseeno, vsaj nekaj!)
Razložila je tudi, da za 30€ (namestitev opreme) ne ve zdaj kako točno je bilo (napaka njihovega zaposlenega), zato sem ji svetoval naj pokliče zaposlenega, saj ta NE taji da se je ON zmotil.Obljubila je, da ga bo takoj poklicala in se pozanimala.TAKO DA BO TUDI TEH 30€ (UPAM) končno odštetih z računa.
Tako smo račun (vsaj ustno, tokrat z vodstvon na Brnčičevi) rešili. Nov račun in obrazložitev naj bi poslali že takoj jutri.
Glede "nezmožnosti" izklopa interneta, je rekla da se bo točno poaznimala do jutri, kako in kaj,zagotovo je možno, toda izvedeti mora, kaj točno je v tem primeru treba storiti.
Obljubila je , da jutri pokliče z novimi informacijami.

Tako se je današnji dan končal bolje, kot pa zadnji meseci in sploh zadnji dnevi.
Mogoče pa le je upanje, da se bo vse to res rešilo. Vendar bomo raje počakali na pismena potrdila in nov račun, saj je bilo neizpolnjenih obljub že ogromno.
in šele ko bo vse to rešeno, se bomo začeli ukvarjati z najmanjšim problemom : plačana(20) in dejanska hitrost(5-6)

se nadaljuje...

Uporabniški avatar
erbi
Navdušenec
Prispevkov: 648
Pridružen: 13. Sep 2008 ob 16:03
T-2: Že imam
Paket: 300M/100M+2*TV+5*telefon
Kraj: Celje
Kontakt:

Re: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko

Odgovor Napisal/-a erbi » 1. Jun 2009 ob 17:27

Čestitke za opravljen posel. Obstaja samo nevarnost, da ta sodelavec s katerim si se dogovarjal v poslovalnici preprosto izpuhti. Meni se je že zgodilo in ....

kravca
Model
Prispevkov: 214
Pridružen: 22. Sep 2006 ob 20:26
T-2: Že imam
Paket: Totaltv in T-2 UMTS
Kraj: bogu za hrbtom nekje med KP in MB (Ihan)

Re: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko

Odgovor Napisal/-a kravca » 1. Jun 2009 ob 23:15

LP
No veliko sreče še naprej.
Zgleda,da tudi tuševci berejo tale forum.
Sedaj lahko odlašate dve leti.

Uporabniški avatar
Cobane
Nergač
Prispevkov: 3959
Pridružen: 27. Sep 2006 ob 07:39
T-2: Že imam
Paket: Tadrazga

Re: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko

Odgovor Napisal/-a Cobane » 2. Jun 2009 ob 06:42

rissp napisal/-a:TOREJ zadeva je sledeča : (zgleda da se je končno začelo razpletati)

Danes smo obiskali Tuštelekomov center ter tam počakali na uslužbenca, s katerim smo podpisovali pogodbo.
Moram reči da je bil zelo pripravljen pomagati (z njim za razliko od drugih, s katerimi smo se dopisovali ali govorili po telefonu, nismo imeli nikoli nikakršnih težav).
Takoj ko sem mu razložil zadevo (zadnje udarce ki smo jih prejeli od zadnjega obiska pri njemu - zavrnjeno reklamacijo na račun ter nezmožnost izklopa klasične telefonija) , je začel klicariti na center na Brnčičevi. Po točno 38 minutah telefonarjenja (večinoma je čakal na liniji, ostal čas je šel za neskončno dopovedovanje da imamo prav) je zadeva zgledala še dokaj negotova. Potem je bilo opravljenih še nekaj klicev in po približno 1 uri telefonarjenja nam je razložil, da so končno na Brnčičevi uvideli da so storili napako (napake). Tako je zaposleni na centru še enkrat napisal celotno zgodbo, dodal vse dokumente, reklamacije, odgovore itd., in to vse skupaj poslal na Brnčičevo (po predhodnem telefonskem pogovoru z nekom na Brnčičevi). Povedal nam je , da lahko v osmih dneh pričakujemo odgovor. 20€ za LCD nam bodo iz zadnjega računa odstranili.Za 30€ namestitve opreme pa ni vedel, kajti medtem smo ugotovili, da je teh 30€ bila NJEGOVA napaka, saj je kljub temu da smo se izrekli za samonamestitev vsaj 3x , on narobe označil na pogodbi.Za to se nam je sedaj tudi opravičil.
Glede "nezmožnoti " izklopa klasične telefonije pa so po že zgoraj opisanem 1urnem telefonskem pogovoru ugotovili, da JE možen, samo da bi bilo v tem primeru napisati novo pogodbo.
Vsekakor naj bi se z uslužbencem videli po osmih dneh, ko dobimo odgovor iz Brnčičeve. Če bodo vsi problemi rešeni (ne spet zavrnjeni), se bomo z njim dobili ker je treba podpisati novo pogodbo, da se lahko izklopi klasični telefon.Če ne bodo rešeni vsi problemi, potem se moramo pravtako dobiti znjim, zaradi preklica pogodbe.
Tako smo na koncu odšli mešanih občutkov, s kančkom upanja, čeprav je bilo to upanje le neznatno, saj smo že prevečkrat dobili obljube nato pa namesto dejstev samo udarec v glavo.
AMPAK MED PREVOZOM DOMOV SE JE ZGODILO NEKAJ NENAVADNEGA :
Dobili smo klic iz Tuštelekoma. Ne od študentov na liniji, kamor te avtomatsko vrže ko kličeš ti na tuštelekom, ampak naravnost iz BRNČIČEVE !!! Klicala je neka ga.Petra, ki je zelo prijazno razložila, da nam bodo iz računa odbili 20€, ki jih neupravičeno zahtevali kot obrok za LCD. Za obroke, ki smo jih plačali za nazaj, nam bodo namesto dobropisa sklenili novo pogodbo (ali spremenili veljavno,tega nisem razumel) , v njej bo vezava za toliko mesecev manj kolikor obrokov smo že plačali. Tako da KONČNO NAJ BI REŠILI TA PROBLEM Z OBROKI ZA LCD. (čeprav bi bili bolj veseli dobropisa kot pa nekaj mesecev manj vezave,ampak vseeno, vsaj nekaj!)
Razložila je tudi, da za 30€ (namestitev opreme) ne ve zdaj kako točno je bilo (napaka njihovega zaposlenega), zato sem ji svetoval naj pokliče zaposlenega, saj ta NE taji da se je ON zmotil.Obljubila je, da ga bo takoj poklicala in se pozanimala.TAKO DA BO TUDI TEH 30€ (UPAM) končno odštetih z računa.
Tako smo račun (vsaj ustno, tokrat z vodstvon na Brnčičevi) rešili. Nov račun in obrazložitev naj bi poslali že takoj jutri.
Glede "nezmožnosti" izklopa interneta, je rekla da se bo točno poaznimala do jutri, kako in kaj,zagotovo je možno, toda izvedeti mora, kaj točno je v tem primeru treba storiti.
Obljubila je , da jutri pokliče z novimi informacijami.

Tako se je današnji dan končal bolje, kot pa zadnji meseci in sploh zadnji dnevi.
Mogoče pa le je upanje, da se bo vse to res rešilo. Vendar bomo raje počakali na pismena potrdila in nov račun, saj je bilo neizpolnjenih obljub že ogromno.
in šele ko bo vse to rešeno, se bomo začeli ukvarjati z najmanjšim problemom : plačana(20) in dejanska hitrost(5-6)

se nadaljuje...
Vidim, da so te uspeli še v drugo nategniti!

Če bi bil jaz na tvojem mestu, bi si obračunal vse nastale stroške (Telekom, potni stroški, pogovori, njihove položnice) in jih odštel od LCD televizorja ter nemudoma prekinil pogodbo z njimi. Če bi ostalo še kaj razlike, bi jim doplačal za TV, v nasprotnem bi terjal njih! Ti si pa še "vesel", ker misliš, da se je zgodba razpletla v tvojo korist - dejansko se je pa v njihovo!

Po vseh napakah, ki so jih naredili, imaš pravico zahtevati vse nastale stroške! Tudi za psihične!
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! :rtmT2:

Uporabniški avatar
music95
Nadebudnež
Prispevkov: 440
Pridružen: 20. Dec 2007 ob 21:18
T-2: Že imam
Paket: 1/256, TV, IP + PSNT TEL

Re: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko

Odgovor Napisal/-a music95 » 4. Jun 2009 ob 21:43

Mislm da res nebi bla slaba ideja tole u Preverjeno dat ... Pomoje bi TUŠ kr fajn zgubu zaupanje naročnikov itd. K sreči jaz nimam težav s T-2 :rtmT2: (razen z dalincom za TV:))
Slika<-- Čakal 60 dni.

Insan3
Uporabnik
Prispevkov: 32
Pridružen: 18. Maj 2009 ob 01:42
T-2: Že imam
Paket: 10/4(V resnici 9/0.5-2)+VOIP

Re: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko

Odgovor Napisal/-a Insan3 » 4. Jun 2009 ob 23:51

Najbrz je kar podobnih ali bolj tragicnih zgodb kakor tole, kjer birokracija znotraj samih ISPjev malce zaj.... :)
Dvomim da je to kdo zanalasc delal tudi velikokrat sem imel jezne stranke na liniji kjer so jim dali ponesreci napacne informacije in se je tudi malce casa vse skupaj vleklo ampak se je k sreci vse skupaj uredilo. Drugace bi tole pri tustelekomu dal se malce raziskati ali jim dati s tem moznost malce izboljsati ureditev samo da do podobnih napak v prihodnosti nebi prislo:)

P.S. Se mi zdi da sem dobil ze par klicev kjer so rekli da bodo dali na POP TV ali direktno na preverjeno zgodbo, ceprav so bili v 99% primerih cisto opraviceni vzroki vecinoma okvarjeni kabli kjer morajo GVO posezti zraven in se seveda kdaj pa kdaj zavlece.
SiOL helpdesk

vijavaja
Model
Prispevkov: 317
Pridružen: 14. Nov 2006 ob 17:35
T-2: Že imam
Paket: paket štirica na 10/10 optiki
Kraj: Koper

Re: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko

Odgovor Napisal/-a vijavaja » 5. Jun 2009 ob 10:30

Želim ti, da bi čimprej uredil svojo težavo. Vse opisano meče dokaj čudno luč na TUŠ, očitno gre za tipičen primer t.im. "nepoštene poslovne prakse", ko je dobršen del pogodbe napisan dvoumno ali v drobnem tisku. Pri tem pa računajo, da velika večina ljudi površno ali pa sploh ne prebere pogodbe, ki jo podpiše. Zato nikar ne hiti s podpisom nove pogodbe. Naj ti dajo osnutek, ga v miru preberi, in šele če si res prepričan, da zapisano ustreza dogovorjenemu, ga podpiši. Predvsem pa se pozanimaj, kakšne so sankcije za odstop od pogodbe in - ali imaš možnosti izbire drugega ponudnika.
In kaj ti pomaga prijaznost njihovega osebja, če je popolnoma neprofesionalno.
Slika

Uporabniški avatar
Tedy
Navdušenec
Prispevkov: 512
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 20:51
T-2: Že imam
Paket: 100/10
Kraj: KR

Re: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko

Odgovor Napisal/-a Tedy » 12. Jun 2009 ob 09:38

Važen da ima prasec od lastnika MIRKO TUŠ ene 600mio € premoženja, uradno, neuradno menim kaka miliarda €. Zakaj? Zato, ker ovce kupujejo pri njem hrano itd, GSM in take naivne pakete.
NEHAJTE!!!! Kupujte v LIDLu, HOFERju, EUROSPIN, E-LECLERC, pa še INTERSPAR/SPAR...

IZOGIBAJTE SE TUŠA IN MERCATORJA, ker to sta največja goljufa....MIRKO TUŠ in ŽIGA DEBELJAK, [CENZURIRANO :) ], prokleta mafijca. :jao: :grr:

:rtmT2:
Slika

Uporabniški avatar
borut
Guru
Prispevkov: 911
Pridružen: 25. Okt 2006 ob 22:11
T-2: Že imam
Paket: 4Mbit/512Kbit

Re: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko

Odgovor Napisal/-a borut » 12. Jun 2009 ob 10:05

ma kašne maš ti.. :jao:
Slika

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko

Odgovor Napisal/-a kekoke » 12. Jun 2009 ob 10:19

Sej mene iz neznanega razloga tud nekam prime ko vidim rumeno zvezdo na zeleni podlagi, samo....zadeve opravim diskretno...ker tvoji argumenti so pa res hudi, edin če nis zamenu Debeljaka in Šrota..
no ponavadi so lastniki trgovin hudi reveži
Karl Hans Albrecht (born 20 February 1920) is a German entrepreneur who founded the discount supermarket chain Aldi with his brother Theo. He is among the richest men in the world, with an estimated net worth in 2009 of $21.5 billion according to Forbes Magazine.
ALDI je pr nas LIDL....
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

Uporabniški avatar
kitl
Administrator
Prispevkov: 8478
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 15:20
T-2: Že imam
Paket: 600/100 Mbit/s 2x TV

Re: NE vidimo več izhoda glede TušTelekoma,pomagajte če lahko

Odgovor Napisal/-a kitl » 12. Jun 2009 ob 10:26

Aldi je Hofer in ne Lidl http://www.aldi.com/
Slika


Lp, Kitl

Odgovori