Spremljanje porabe?
Re: Spremljanje porabe?
Seveda je na mobilnih telefonih mogoče spremjlat prejete/zgrešene/klicane številke ... pač v okviru mobilnega telefona samega.
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 732
- Pridružen: 21. Okt 2006 ob 13:34
- T-2: Že imam
- Paket: T4 20/2
- Kraj: Rače
Re: Spremljanje porabe?
jaz imam težavo ker mi nazadnje pri porabi kaže klice od 11.9 pa še to sam zjutraj, za dalje mi sploh ne beleži. sms-e pa mi normalno beleži. še ima kdo podobno težavo?
hvala
lp
luka
hvala
lp
luka
-
- Model
- Prispevkov: 215
- Pridružen: 25. Nov 2006 ob 03:25
- T-2: Že imam
- Paket: 10/4 VDSL, 3.IPTV,IPTEL,2SIM
Re: Spremljanje porabe?
Verjetno vsi...
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Spremljanje porabe?
September je neveljaven do predvidoma 30.9. (verjetno bo že prej)!
Optika 100/10
-
- Novinec
- Prispevkov: 22
- Pridružen: 5. Jun 2008 ob 10:19
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL + 2xIP Tel
Re: Spremljanje porabe?
Meni pa napiše naslednje ko grem na servisne strani. Kaj bi lahko bilo narobe?? HD mi v 4 dnevih še ni podal odgovora...
Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.
Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Spremljanje porabe?
Dej mi podatke na Zasebna sporočila (uporabniško ime, s katerim se prijavljaš). Ne mi pa pisati gesla.
Optika 100/10
-
- Model
- Prispevkov: 215
- Pridružen: 25. Nov 2006 ob 03:25
- T-2: Že imam
- Paket: 10/4 VDSL, 3.IPTV,IPTEL,2SIM
Re: Spremljanje porabe?
Kaj N.N ali bo pred 30.9 oz. kdaj?
- stajerc
- Nadebudnež
- Prispevkov: 379
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 21:07
- T-2: Že imam
- Paket: 10/1
- Kraj: Maribor
- Kontakt:
Re: Spremljanje porabe?
Pred kratkim sem v razdelku "telefonija" pregledoval porabo. No, danes z lepega to ne gre več ... le zakaj ?
-
- Novinec
- Prispevkov: 9
- Pridružen: 24. Nov 2006 ob 14:47
- T-2: Že imam
- Paket: FTTH 10/10, VoIP, TV, mobitel
- Kraj: Kranj
Re: Spremljanje porabe?
Na servisnih straneh v razdelku telefonija vidim samo eno stacionarno številko, čeprav imam sklenjeno naročnino za eno stacionarno in dve mobilni številki .
Pri prijavi napake sem od T-2 službe za pomoč naročnikom dobil odgovor:
"Gre za splošno napako na dostopu za pregled porabe za mobilne št. Napako že odpravljamo in bo odpravljena v najkrajšem možnem času."
Glede na ostala sporočila v temi sklepam, da bi morale biti vse telefonske številke vidne in da gre samo za problem pri spremljanju tekoče porabe. Zanima me kakšno je trenutno stanje glede mobilnih številk na servisnih straneh?
Pri prijavi napake sem od T-2 službe za pomoč naročnikom dobil odgovor:
"Gre za splošno napako na dostopu za pregled porabe za mobilne št. Napako že odpravljamo in bo odpravljena v najkrajšem možnem času."
Glede na ostala sporočila v temi sklepam, da bi morale biti vse telefonske številke vidne in da gre samo za problem pri spremljanju tekoče porabe. Zanima me kakšno je trenutno stanje glede mobilnih številk na servisnih straneh?
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Spremljanje porabe?
Zaenkrat še nimam potrditve, da so Nokiaši poštimali beleženje klicev za mobilne številke. So pa delali že lep cajt na tem, tudi pretekli vikend. Morebiti več zvemo danes...
Optika 100/10
Re: Spremljanje porabe?
glede težav z servisnimi stranmi oz. pregledu storitev servisnih straneh razen mobilne telefonije lahko meni ali pa NN-ju poslete ID na ZS in bo to seveda ZELO hitro urejeno
-
- Model
- Prispevkov: 215
- Pridružen: 25. Nov 2006 ob 03:25
- T-2: Že imam
- Paket: 10/4 VDSL, 3.IPTV,IPTEL,2SIM
Re: Spremljanje porabe?
Tekoče spremljanje prometa bo na voljo predvidoma do 30.9. Kolikokrat pa bodo še prestavili datum ?
Jaz mislim, da bodo zadevo prestavili še za kakšen mesec, potem pa spet za mesec itd...
To je pa že sramotno za T-2, kakšne Nokiaše pa imate......
Jaz mislim, da bodo zadevo prestavili še za kakšen mesec, potem pa spet za mesec itd...
To je pa že sramotno za T-2, kakšne Nokiaše pa imate......
-
- Legenda
- Prispevkov: 1328
- Pridružen: 27. Jul 2007 ob 12:28
- T-2: Že imam
- Paket: HBO oranžni optimum
- Kraj: Novo mesto
Re: Spremljanje porabe?
A ni danes 30/9??
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Spremljanje porabe?
Podatki bodo danes kmalu za september dosegljivi tudi prek Servisnih strani. Prosim preveriti, če je vse v redu.
Oktobrski podatki bodo vsaj prvih nekaj dni NEDOSEGLJIVI (isto, kot je bilo septembra).
Oktobrski podatki bodo vsaj prvih nekaj dni NEDOSEGLJIVI (isto, kot je bilo septembra).
Optika 100/10