Spremljanje porabe?

Vse o T-2 mobilni telefoniji
Odgovori
sword
Nadebudnež
Prispevkov: 379
Pridružen: 2. Dec 2007 ob 21:16
T-2: Že imam

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a sword » 11. Sep 2008 ob 16:10

Seveda je na mobilnih telefonih mogoče spremjlat prejete/zgrešene/klicane številke ... pač v okviru mobilnega telefona samega.

lukec
Navdušenec
Prispevkov: 732
Pridružen: 21. Okt 2006 ob 13:34
T-2: Že imam
Paket: T4 20/2
Kraj: Rače

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a lukec » 16. Sep 2008 ob 17:34

jaz imam težavo ker mi nazadnje pri porabi kaže klice od 11.9 pa še to sam zjutraj, za dalje mi sploh ne beleži. sms-e pa mi normalno beleži. še ima kdo podobno težavo?

hvala
lp
luka
Slika

kaka13
Model
Prispevkov: 215
Pridružen: 25. Nov 2006 ob 03:25
T-2: Že imam
Paket: 10/4 VDSL, 3.IPTV,IPTEL,2SIM

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a kaka13 » 16. Sep 2008 ob 17:37

Verjetno vsi...

ZiRo
Uporabnik
Prispevkov: 31
Pridružen: 27. Avg 2007 ob 15:50
T-2: Že imam
Paket: 10 Mbps / 1 Mbps + T-2 mobil
Kraj: Gornja Radgona

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a ZiRo » 16. Sep 2008 ob 17:42

enako pri meni, s tem da je se končalo z 10.9.
Slika - VDSL2

Slika - T-2 mobil

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 16. Sep 2008 ob 17:54

September je neveljaven do predvidoma 30.9. (verjetno bo že prej)! :namrec:
Optika 100/10

denism
Novinec
Prispevkov: 22
Pridružen: 5. Jun 2008 ob 10:19
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL + 2xIP Tel

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a denism » 17. Sep 2008 ob 07:55

Meni pa napiše naslednje ko grem na servisne strani. Kaj bi lahko bilo narobe?? HD mi v 4 dnevih še ni podal odgovora...

Server Error in '/' Application.
Runtime Error
Description: An application error occurred on the server. The current custom error settings for this application prevent the details of the application error from being viewed remotely (for security reasons). It could, however, be viewed by browsers running on the local server machine.

Details: To enable the details of this specific error message to be viewable on remote machines, please create a <customErrors> tag within a "web.config" configuration file located in the root directory of the current web application. This <customErrors> tag should then have its "mode" attribute set to "Off".

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 17. Sep 2008 ob 07:56

Dej mi podatke na Zasebna sporočila (uporabniško ime, s katerim se prijavljaš). Ne mi pa pisati gesla.
Optika 100/10

kaka13
Model
Prispevkov: 215
Pridružen: 25. Nov 2006 ob 03:25
T-2: Že imam
Paket: 10/4 VDSL, 3.IPTV,IPTEL,2SIM

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a kaka13 » 23. Sep 2008 ob 22:00

Kaj N.N ali bo pred 30.9 oz. kdaj?

Uporabniški avatar
stajerc
Nadebudnež
Prispevkov: 379
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 21:07
T-2: Že imam
Paket: 10/1
Kraj: Maribor
Kontakt:

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a stajerc » 26. Sep 2008 ob 00:13

Pred kratkim sem v razdelku "telefonija" pregledoval porabo. No, danes z lepega to ne gre več ... le zakaj ?
Slika
Slika
Slika

mat
Novinec
Prispevkov: 9
Pridružen: 24. Nov 2006 ob 14:47
T-2: Že imam
Paket: FTTH 10/10, VoIP, TV, mobitel
Kraj: Kranj

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a mat » 30. Sep 2008 ob 10:30

Na servisnih straneh v razdelku telefonija vidim samo eno stacionarno številko, čeprav imam sklenjeno naročnino za eno stacionarno in dve mobilni številki :( .
Pri prijavi napake sem od T-2 službe za pomoč naročnikom dobil odgovor:
"Gre za splošno napako na dostopu za pregled porabe za mobilne št. Napako že odpravljamo in bo odpravljena v najkrajšem možnem času."

Glede na ostala sporočila v temi sklepam, da bi morale biti vse telefonske številke vidne in da gre samo za problem pri spremljanju tekoče porabe. Zanima me kakšno je trenutno stanje glede mobilnih številk na servisnih straneh?
FTTH: Slika UMTS: Slika

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 30. Sep 2008 ob 10:33

Zaenkrat še nimam potrditve, da so Nokiaši poštimali beleženje klicev za mobilne številke. So pa delali že lep cajt na tem, tudi pretekli vikend. Morebiti več zvemo danes... :namrec:
Optika 100/10

amg85
Uporabnik
Prispevkov: 32
Pridružen: 4. Jun 2008 ob 18:56
T-2: Že imam
Paket: 4/1

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a amg85 » 30. Sep 2008 ob 10:37

glede težav z servisnimi stranmi oz. pregledu storitev servisnih straneh razen mobilne telefonije lahko meni ali pa NN-ju poslete ID na ZS in bo to seveda ZELO hitro urejeno ;-)

kaka13
Model
Prispevkov: 215
Pridružen: 25. Nov 2006 ob 03:25
T-2: Že imam
Paket: 10/4 VDSL, 3.IPTV,IPTEL,2SIM

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a kaka13 » 30. Sep 2008 ob 10:44

Tekoče spremljanje prometa bo na voljo predvidoma do 30.9. Kolikokrat pa bodo še prestavili datum ?
Jaz mislim, da bodo zadevo prestavili še za kakšen mesec, potem pa spet za mesec itd...
To je pa že sramotno za T-2, kakšne Nokiaše pa imate......

matjaz1
Legenda
Prispevkov: 1328
Pridružen: 27. Jul 2007 ob 12:28
T-2: Že imam
Paket: HBO oranžni optimum
Kraj: Novo mesto

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a matjaz1 » 30. Sep 2008 ob 11:19

A ni danes 30/9??

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Spremljanje porabe?

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 30. Sep 2008 ob 11:52

Podatki bodo danes kmalu za september dosegljivi tudi prek Servisnih strani. Prosim preveriti, če je vse v redu.

Oktobrski podatki bodo vsaj prvih nekaj dni NEDOSEGLJIVI (isto, kot je bilo septembra). :neutral:
Optika 100/10

Odgovori