mitja_i napisal/-a:Ja, zdaj mora delovati vse, če ne, pokliči 0590 00 002 in prijavi napako.
Sicer so ti že pred mano razložil, da imaš malo čudno logiko "Zdej dela, če ne, nam pa popravi" ampak zgleda ne razumeš, zato ti še enkrat povem (kar me take neumnosti res pritegnejo k pisanju).mitja_i napisal/-a:Probaj. Če ne pride, mi pošlji tvojo tel. številko, št. kolegice in uro poslanega sms-a
Uporabniki so osebe, ki storitev uporabljajo. Uporabniki niso srečni, če morajo potem ko so besni, ker storitev ne deluje, še namesto vas odkrivati in prijavljati napake. Sistem kot ga že nakaj mesecev zasledujem na tem forumu (ne samo z SMSi), torej "mora delat, če ne pa prijavi napako" vaše delo prelaga na uporabnike. Sicer pa napišite na pogodbo in v oglase. "Naše storitve večinoma delujejo, če pa ne delujejo si T-2 mesečno prilašča dve vaši delovni uri, ki jih boste morali nameniti za odpravljanje napak."
Po tem ko ti 47 krat zatrdiš da vse deluje in prepričaš uporabnika da še enkrat pošlje SMS in ti nato pove da ne deluje, bi bilo edino prav, da skočiš v kakšno vaše vozlišče, poiščeš izgubljen SMS, se odpraviš na Pučnika in osebno dostaviš SMS naslovniku.
Takole pisanje samo odraža tvojo nekulturo, ki je slika poslovne nekulture vaše firme, ki si ne uredil kulturnega stika z uporabniki. Verjetno misliš da delaš dober PR, samo z vsakim "Vse dela, če ne pa..." zapravljaš zaupanje potencialnih strank.