Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Vse o T-2 mobilni telefoniji
dule17
Guru
Prispevkov: 781
Pridružen: 11. Jun 2006 ob 09:26
T-2: Že imam

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Odgovor Napisal/-a dule17 » 30. Jul 2009 ob 11:59

Kot bi v steno govoril.

Glede na spodaj navedeno me zanima kaj je to jasna identifikacija in kako prepričat enga na podpori da to dejansko naredi? Sem mislil da je to zdaj urejeno pa vidm, da imajo ljudje enake težave kot jaz pred enim mesecem, iz česar sklepam da ljudje na podpori nimajo enakih navodil kot jih imajo neuradniki tukaj ali pa niso podučeni. Edino tako si lahko razlagam razkorak med spodaj navedenim in dejanskim stanjem.
mitja_i napisal/-a:Začasno blokado SIM kartice za 24 ur je možno aktivirati s klicem v klicni center. V tem primeru se mora stranka jasno identificirati. Pred pretekom 24ur pa se mora stranka oglasiti v poslovalnici s dokumentom, ki dokazuje prijavo kraje policiji. Potem se naredi trajen izklop in zamenja SIM kartico.

sword
Nadebudnež
Prispevkov: 379
Pridružen: 2. Dec 2007 ob 21:16
T-2: Že imam

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Odgovor Napisal/-a sword » 30. Jul 2009 ob 12:26

sword napisal/-a:Vsak tehnik na T-2 naj bi to lahko naredil.
Se popravljam, to ni mogoče. Naredi lahko vodja izmene.

astras
T-2jevec
Prispevkov: 458
Pridružen: 8. Feb 2009 ob 20:03
T-2: Že imam
Paket: T-2 Optika
Kraj: Maribor

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Odgovor Napisal/-a astras » 30. Jul 2009 ob 12:49

se enkrat.. daj mi na ZS osebne podatke da preverim...
lp
Ce bil bi vedez...

ne bil bi...

revez...
Slika

dule17
Guru
Prispevkov: 781
Pridružen: 11. Jun 2006 ob 09:26
T-2: Že imam

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Odgovor Napisal/-a dule17 » 30. Jul 2009 ob 13:06

astras, to velja zame?
se enkrat.. daj mi na ZS osebne podatke da preverim...
lp

Skorc
Legenda
Prispevkov: 1487
Pridružen: 21. Jul 2006 ob 11:12
T-2: Že imam
Paket: Malo mešano
Kraj: Pince

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Odgovor Napisal/-a Skorc » 30. Jul 2009 ob 13:14

Ja, za te ... da ti predčasno sporoči, če bo "presenečenje" ;-)
Lep pozdrav,
Škorc

Slika

dule17
Guru
Prispevkov: 781
Pridružen: 11. Jun 2006 ob 09:26
T-2: Že imam

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Odgovor Napisal/-a dule17 » 30. Jul 2009 ob 13:42

Na servisnih straneh je zdej zraven tujina celo vključena :hmm: to neki novga?

No in če drži to, potem ni presenečenj. Samo bom še na račun in "poračun" počakal...

astras
T-2jevec
Prispevkov: 458
Pridružen: 8. Feb 2009 ob 20:03
T-2: Že imam
Paket: T-2 Optika
Kraj: Maribor

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Odgovor Napisal/-a astras » 30. Jul 2009 ob 13:44

dule: kogarkoli s podobno tezavo
lp
Ce bil bi vedez...

ne bil bi...

revez...
Slika

Uporabniški avatar
borut
Guru
Prispevkov: 911
Pridružen: 25. Okt 2006 ob 22:11
T-2: Že imam
Paket: 4Mbit/512Kbit

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Odgovor Napisal/-a borut » 30. Jul 2009 ob 13:44

mitja_i napisal/-a:Ne! Začasni izklop traja največ 24ur skupaj.
Torej vsakih 24 ur kličeš, da zablokirajo za 24 ur? :oops:
Slika

Uporabniški avatar
nathanhund
Guru
Prispevkov: 854
Pridružen: 4. Dec 2007 ob 13:34
T-2: Še nimam
Paket: migriral na A1
Kraj: Poljčane

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Odgovor Napisal/-a nathanhund » 30. Jul 2009 ob 15:43

ne to pomeni da če ti ukradejo sim zaradi togosti nekaterih storitev na t-2 zaključiš dopust in se v 24 urah narišeš v poslovalnici :jao:
v nekaterih stvareh t-2 blesti, nato ti pa z takim pristopom vzame sapo :grr:
LP Robert

matjazc
Navdušenec
Prispevkov: 745
Pridružen: 16. Avg 2007 ob 16:49
T-2: Že imam
Paket: FTTH+IPTEL+HDTV
Kraj: Ljubljana

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Odgovor Napisal/-a matjazc » 30. Jul 2009 ob 21:03

Navadni Nimda napisal/-a:DULE17: prosim prijavi mi tale dogodek v ponedeljek na Zasebna. Bom dal raziskati in ukrepati.
NN,

Se je kaj ukrepalo? Kot kaže imajo stranke še vedno probleme.

Ali si omenil omenjeni problem odgovornim, saj je sedaj že vsaj drugi primer, ki ima težave s preklicem in je omenjeno težavo objavil na forumu, ne ve se pa ali jih je še več takih problemov strank, ki niso seznanjene s forumom.

Tale problem se bi lahko rešil z določenim postopkom, ki bi bil lahko podoben že omenjenemu postopku konkurenčnih mobilnih operaterjev. Lahko bi se iskala nova boljša oziroma dopolnjena rešitev.

Trenutna rešitev niti slučajno ni primerna, sploh če si v tujini (primerna deloma samo v Sloveniji, če se ti zgodi v času delovnih ur poslovalnice, ki je v bližini).

Uporabniški avatar
Cobane
Nergač
Prispevkov: 3959
Pridružen: 27. Sep 2006 ob 07:39
T-2: Že imam
Paket: Tadrazga

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Odgovor Napisal/-a Cobane » 31. Jul 2009 ob 07:07

Kaj se sekirate! T-2 je tako poceni, da če bo kdo drug klical na vaše stroške, itak ne bo naredil veliko škode! :hudicek:
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! :rtmT2:

astras
T-2jevec
Prispevkov: 458
Pridružen: 8. Feb 2009 ob 20:03
T-2: Že imam
Paket: T-2 Optika
Kraj: Maribor

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Odgovor Napisal/-a astras » 31. Jul 2009 ob 09:18

tezava ki se je pojavila omenjenim se NE bo vec ponovila...
lp
Ce bil bi vedez...

ne bil bi...

revez...
Slika

Uporabniški avatar
Krypto
Starešina
Prispevkov: 1647
Pridružen: 9. Sep 2006 ob 12:07
T-2: Že imam

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Odgovor Napisal/-a Krypto » 31. Jul 2009 ob 09:59

In postopek je kakšen?
Pomoje je treba potem tudi opisati kako se izogniti problemu, ker ko (če) se bo ponovno narobni oglasil to stranki bore malo pomaga.

dule17
Guru
Prispevkov: 781
Pridružen: 11. Jun 2006 ob 09:26
T-2: Že imam

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Odgovor Napisal/-a dule17 » 31. Jul 2009 ob 10:53

Se ti pridružujem Krypto.

Naj se napiše na uradni strani točen postopek preklica, zarad mene se lahko pošlje tut z računom kot reklamo.

mitja_i
Starešina
Prispevkov: 1523
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: Preklic/izklop SIM v primeru kraje

Odgovor Napisal/-a mitja_i » 31. Jul 2009 ob 11:12

Vsak naročnik T-2 s podpisom pogodbe izjavlja, da je seznanjen s splošnimi pogoji poslovanja družbe T-2 d.o.o. objavljenimi na njenih spletnih straneh in jih sprejema kot sestavni del pogodbenega razmerja.

http://t-2.net/?AUID=D11765010F042120111B6
43. člen

V primeru, da naročnik SIM kartico izgubi, mu je odtujena ali uničena mora dogodek nemudoma sporočiti T-2 in policijski postaji v primeru odtujitve.
T-2 bo v roku 24 ur po prejemu obvestila izvedel začasno blokado SIM kartice na podlagi ustnega obvestila naročnika, naročnik pa je dolžan zabeležiti podatke o datumu, času ter osebi, kateri je posredoval sporočilo. Naročnik mora nato v roku 24 ur pisno potrditi začasen izklop SIM kartice z vsemi podatki, ki jih je navedel pri ustnem obvestilu. V primeru, da T-2 pisne potrditve ne prejme, se SIM kartica ponovno aktivira, vsi morebitni stroški pa bremenijo naročnika.

T-2 bo naročniku na podlagi pisne zahteve izdal novo SIM kartico s telefonsko številko, ki je enaka prejšnji ali nova. SIM kartica se obračuna po veljavnem ceniku T-2.
Postopek je identičen že od samega začetka delovanja T-2.
Zadnjič spremenil mitja_i, dne 31. Jul 2009 ob 11:58, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika (doma)
Slika (mobilno)
Slika (2. priključek)

Odgovori