Napačno zaračunan prenos podatkov

Vse o T-2 mobilni telefoniji
Odgovori
Uporabniški avatar
Seeker
Navdušenec
Prispevkov: 646
Pridružen: 29. Avg 2006 ob 21:41
T-2: Še nimam

Napačno zaračunan prenos podatkov

Odgovor Napisal/-a Seeker » 5. Okt 2009 ob 19:16

Ta mesec je T-2 očitno spet zafrknil veliko računov pri postavkah za prenos podatkov (glej podobne teme).

Pri meni so vse postavke pravilne, razen PODATKOVNI PAKET V TUJINI. Namreč sploh ne bi smel biti obračunan, ker septembra telefona v tujini sploh nisem uporabljal. Postavka je skopirana iz meseca avgusta (je enaka), takrat pa sem koristil omenjeni prenos podatkov in ga z avgustovskim računom tudi plačal.

Ker tega ni malo (~30€), ne mislim preplačevati in potem čakati T-2 računovodstvo in dobropis. Je dovolj, da samo odštejem omenjeno postavko, plačam, in sporočim NN/računovodstvu? V bistvu kaj več niti nisem pripravljen storiti, ker copy-paste postavk iz prejšnjih mesecev je pa tumač. Osnovna napaka.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Napačno zaračunan prenos podatkov

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 5. Okt 2009 ob 19:33

Mislim, da bodo te postavke avtomatsko obračunane v naslednjem mesecu. Lahko pa narediš uradno reklamacijo, če ti bolj ustreza. Vsekakor narobe obračunane postavke ne boš plačal.
Optika 100/10

Forenzik
Faca
Prispevkov: 150
Pridružen: 26. Avg 2006 ob 21:25
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL
Kraj: Ljubljana

Re: Napačno zaračunan prenos podatkov

Odgovor Napisal/-a Forenzik » 5. Okt 2009 ob 20:56

Nimda, kaj naj naredim? Plačam samo nesporni del položnice kljub temu, da sem oddal pritožbo. 53€ je pa le 53€, če bi čakal na vračilo potem jih ne bi videl 1/2 leta ali več, saj eno malenkost (2,88€) čakam že skoraj pol leta. Pa še ta znesek bi pri odbitku dodal. Če mi zagotovite, da bo pri naslednji položnici -53€ potem nebi drmal zadeve zaradi trajnika. Prosim za odgovor.

Uporabniški avatar
Seeker
Navdušenec
Prispevkov: 646
Pridružen: 29. Avg 2006 ob 21:41
T-2: Še nimam

Re: Napačno zaračunan prenos podatkov

Odgovor Napisal/-a Seeker » 5. Okt 2009 ob 23:16

NN, kaj to pomeni v naslednjem mesecu?

Mene zanima samo, če lahko očitno napako kar odštejem in če moram zraven o tem še koga obvestiti?

Uradna reklamacija gor ali dol, jaz bi se rad izognil le plačilu te postavke v tem mesecu in dobropisom. Kako to storim?

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Napačno zaračunan prenos podatkov

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 6. Okt 2009 ob 02:47

Uradna reklamacija bo prava pot. :namrec:
Optika 100/10

Uporabniški avatar
sini
Faca
Prispevkov: 155
Pridružen: 13. Jan 2009 ob 17:21
T-2: Že imam
Paket: T4

Re: Napačno zaračunan prenos podatkov

Odgovor Napisal/-a sini » 6. Okt 2009 ob 07:38

Samo takšne in podobne (npr. 5€ za prenos številke) stvari bi res lahko uredili z dobropisom na naslednjem računu. Ne pa da je najprej cela procedura, da se ti prizna dobropis in pol še kakšnega pol leta, da se ti nakaže na račun. :hmm:

Forenzik
Faca
Prispevkov: 150
Pridružen: 26. Avg 2006 ob 21:25
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL
Kraj: Ljubljana

Re: Napačno zaračunan prenos podatkov

Odgovor Napisal/-a Forenzik » 6. Okt 2009 ob 12:05

Danes sem bil na Brnčičevi. Dobil sem naslednji odgovor. Račun je potrebno uradno reklamirati. Če je reklamacija pozitivna se bo po novem, oziroma se je začelo izvajati, da pri naslednji položnici reklamiran znesek odbijejo. To pride še posebno prav pri trajnih nalogih. Upam, da bodo bili ažurni in da ne bom vračilo denarja čakal 1/2 leta.

Uporabniški avatar
Seeker
Navdušenec
Prispevkov: 646
Pridružen: 29. Avg 2006 ob 21:41
T-2: Še nimam

Re: Napačno zaračunan prenos podatkov

Odgovor Napisal/-a Seeker » 6. Okt 2009 ob 18:49

NN, razloži mi prosim, kaj naj storim, da bo po uradni poti in da ta mesec spornega dela položnice NE BOM plačal. Ker tako velikega presežka res ne mislim plačevat, že prejšen mesec sem bil jezen ker sem ta prenos podatkov nabil po nesreči (glej temo na forumu o tem :D ). Je kaj narobe, če odbijem to napako in jih zraven z dopisom obvestim, zakaj so dobili 30 € manj kot so hotli? Saj itak vejo v računovodstvu, da so ta mesec zamočili, se bojo pa še toliko potrudili, da ne bojo opominov pošiljali za storitve, ki niso bile koriščene.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Napačno zaračunan prenos podatkov

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 6. Okt 2009 ob 21:15

Reklamacijo rešuj izključno po uradni poti, kot si navedel. Bodo preverili in če so tvoje trditve upravičene, jih bodo upoštevali. Če si po nesreči nabil je pa seveda nekaj drugega.
Optika 100/10

Uporabniški avatar
gjural
Nadebudnež
Prispevkov: 425
Pridružen: 15. Okt 2008 ob 02:46
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL

Re: Napačno zaračunan prenos podatkov

Odgovor Napisal/-a gjural » 8. Okt 2009 ob 09:15

primera ne poznam, rad bi le opozoril, podatki iz tujine zaračunajo, takrat ko tuji operater pošlje račune... mislim, da če je nekdo bil konec avgusta v tujini, ni rečeno, da bo to na računu v septembru močno dvomim... možno tudi da bo nekaj dni septembra (tisti računi ki so takrat prišli) in ostali novembra, saj so šele septembra prispeli računi za gostovanje v tujini v avgustu. vsekakor, pa je najboljše, da se pošlje reklamacija na brnčičevo 41, 1000 ljubljana in bodo oni ugotovili, če je bilo kaj narobe zaračunano, oziroma ali je reklamacija upravičena.
Slika
Slika
Slika

Uporabniški avatar
p4pe
Faca
Prispevkov: 147
Pridružen: 15. Jan 2009 ob 13:37
T-2: Že imam
Paket: 100/10
Kraj: Kranj

Re: Napačno zaračunan prenos podatkov

Odgovor Napisal/-a p4pe » 12. Okt 2009 ob 10:42

Jest sm tud dobil čisto previsoko zaračunan prenos podatkov... nikol prej nisem porabil 50MB in tudi prejšnji mesec nisem bil s telefonom bogve kva na internetu... zdej mam pa kr 16 EUR prenosa podatkov za plačat... :hmm: :aa:

Odgovori