Stran 1 od 2

Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 18. Dec 2009 ob 17:41
Napisal/-a Forenzik
Na Tedniku sem zasledil, da T2 ne obvešča svojega naročnika v primeru, da je dnevna poraba nadpovprečno visoka glede na mesečno porabo, oziroma ne blokira zadeve. Ali se kaj dela na temu ? Tak problem lahko nastane ob izgubi telefona in preden ugotoviš, da ga nimaš, lahko najditelj že zaklepeta 2000€. To imajo drugi operaterji kar dobro urejeno.

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 18. Dec 2009 ob 17:45
Napisal/-a Forenzik
Predlagal bi še nekaj. Omejitev mesečne porabe pogovorov na mobilni telefoniji, da ne nastane previskok račun pri otrocih, oziroma ob izgubi ali kraji telefona v šoli.

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 18. Dec 2009 ob 20:50
Napisal/-a BOBI
Zadeva je sporna, saj poznam kar nekaj primerov tožb čez Mobitel, ko so zaklenili kartice, ko se je folk nahajal v tujini in telefonaril. Kako pa T2 gleda na to, pa bo verjetno odgovoril kak T-2 jevec

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 19. Dec 2009 ob 10:52
Napisal/-a peroa
Forenzik napisal/-a:Na Tedniku sem zasledil, da T2 ne obvešča svojega naročnika v primeru, da je dnevna poraba nadpovprečno visoka glede na mesečno porabo, oziroma ne blokira zadeve. Ali se kaj dela na temu ? Tak problem lahko nastane ob izgubi telefona in preden ugotoviš, da ga nimaš, lahko najditelj že zaklepeta 2000€. To imajo drugi operaterji kar dobro urejeno.
Če ne kličeš 090 sex linij, tudi nimaš visoke porabe.
Tedniku očitno zmanjkuje tem ...

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 19. Dec 2009 ob 12:34
Napisal/-a dal
7 ur dnevno je vsak dan klical na vročo linijo 090. Brez redne zaposlitve in prihodkov. :shock:

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 20. Dec 2009 ob 04:55
Napisal/-a The Menace
Dvomim da kaj pomaga če takšnem človeku kaj rečeš glede njegove porabe, in pa tu potem T-2 izpade krivec da je klical?
Mater če že nima babe naj si naroči kakšen program za odrasle, ali pa gre v kurben-haus, pa bo dobil eno za 50EUR za pol ure :roll:

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 20. Dec 2009 ob 08:58
Napisal/-a RobertM
the Mence: Po tvojemu "ceniku" bi bil lahko v casu ko je zatelefoniral vsoto v " hisi greha" vsak dan eno uro :owned:

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 20. Dec 2009 ob 11:05
Napisal/-a skocir
Prej 10 ur :D :car: Debil prve klase.

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 20. Dec 2009 ob 15:05
Napisal/-a Hevidi
Forenzik napisal/-a:Na Tedniku sem zasledil, da T2 ne obvešča svojega naročnika v primeru, da je dnevna poraba nadpovprečno visoka glede na mesečno porabo, oziroma ne blokira zadeve. Ali se kaj dela na temu ? Tak problem lahko nastane ob izgubi telefona in preden ugotoviš, da ga nimaš, lahko najditelj že zaklepeta 2000€. To imajo drugi operaterji kar dobro urejeno.
Tednik je poročal precej nekorektno. Pisno smo jim navedli vse ukrepe, ki smo jih storili... res pa je, da bi takrat enostavno morali odrezati (čakali smo do opomina pred izključitvijo).

Tak sistem je seveda vzpostavljen (isto kot je navedla gospa s Simobila), upoštevati pa je potrebno zakonske predpise, ki tu veljajo. Naročnika je treba pozvati k plačilu, ponuditi razumni rok za plačilo, itd... To se počne pri premijskih linijah (090) in roamingu (tujina), kjer operaterji dnevno javljajo povečano porabo, se pa dogaja tudi z zamikom kdaj.

Po splošnih pogojih UMTS imaš ob primeru kraje/izgube možnost sam javiti začasni izklop takoj, v 24ih urah pa pisno prekiniti naročnino, tako da sistem in varovalke so na voljo.

lp D

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 21. Dec 2009 ob 11:45
Napisal/-a Cobane
BOBI napisal/-a:Zadeva je sporna, saj poznam kar nekaj primerov tožb čez Mobitel, ko so zaklenili kartice, ko se je folk nahajal v tujini in telefonaril. Kako pa T2 gleda na to, pa bo verjetno odgovoril kak T-2 jevec
Ne razumem, kaj je tukaj sporno? Kot uporabnik Mobitela imaš limit, ki si ga sam postaviš! Če si si postavil prenizkega, je to tvoj problem in ne Mobitelov! Če mene vprašaš, bi morali taki debilni uporabniki izgubiti tožbo in še plačati vse sodne in druge administrativne stroške!

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 21. Dec 2009 ob 12:17
Napisal/-a Deky_
tolk kolk je uporabnik kriv ..je tut sam T-2 kriv ko je vidu da stroški tega uporabnika nenormalno narašča in ne čakat 2 meseca da pride do cifre 60 tisoč €...ne da bi ga bilo kak opozorili ali omejili...Tko da brezveze branit T-2 ki je tut tolk kriv..

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 21. Dec 2009 ob 12:49
Napisal/-a matjazc
K spodnjemu predlogi bi lahko kako pripomogel NoName in povedal ali je tole izvedljivo in kako zakomplicirana je sama implementacija. Sem pa mnenja, da bi se s tem rešili vsi opisani probleme v tej temi. T2jevci, če je predlog zanimiv ga posredujte naprej svojim nadrejenim.

Predlog oz. rešitev bi lahko bila, da bi imel recimo T-2 na svoji strani navidezno omejitev na uporabnika (recimo: 100 EUR) in ko bi to kvoto uporabnik presegel na določeni številki, bi T-2 poslal preko sms-a sporočilo, da si presegel kvoto 100 EUR. Lahko bi potem bilo narejeno še za naslednjo kvoto 200 EUR in tako dalje.
Seveda bi bila lahko dodana tudi možnost, da v primeru, da uporabnik nebi želel več klicanja navzven za tisti mesec, da bi se s strani T-2 blokiralo klice navzven. Blokado klicev navzven bi lahko uporabnik storitev izvedel s podpisanim dopisom preko maila ali kaj podobnega.
Klici na noter pa se naj nebi blokirali, tako da bi bil uporabnik storitev vsaj tako dosegljiv. Lahko pa bi tudi pošiljal smse in mmse.

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 21. Dec 2009 ob 16:51
Napisal/-a skymaniak
in kaj bi si začel s temi sms-i če ti naprimer ukradejo telefon ?

Če ti ga pa ne, pa vsaj približno občutek koliko si porabil. Če ne pa preveriš preko sms sporočila ali servisnih strani.

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 21. Dec 2009 ob 17:03
Napisal/-a Cobane
Deky_ napisal/-a:tolk kolk je uporabnik kriv ..je tut sam T-2 kriv ko je vidu da stroški tega uporabnika nenormalno narašča in ne čakat 2 meseca da pride do cifre 60 tisoč €...ne da bi ga bilo kak opozorili ali omejili...Tko da brezveze branit T-2 ki je tut tolk kriv..
Deky_ napisal/-a:tolk kolk je uporabnik kriv ..je tut sam T-2 kriv ko je vidu da stroški tega uporabnika nenormalno narašča in ne čakat 2 meseca da pride do cifre 60 tisoč €...ne da bi ga bilo kak opozorili ali omejili...Tko da brezveze branit T-2 ki je tut tolk kriv..
Ali tebe Tuš-Mobil obvešča? Pri kateri vsoti? In ko presežeš kvoto, ali potem telefon do konca meseca vržeš v predal in ne kličeš več? Kaj pa lopov?
Kar se pa tiče T-2ja... saj jim še poraba ne deluje tako kot bi morala... kdo bo potem to spremljal, pa še zadeva je z 12 urnim zamikom.

Se pa strinjam, da neko obveščanje/blokada bi morala biti, vendar za vsakega posameznika posebej. Ne moreš pa enačiti enega poslovneža z enim študentom... študenta bi 100€ že pokopalo, poslovnež bi bil pa jezen, ker ga vsak mesec dr*ajo s temi SMS-i. Zadevo bi se rešilo z aneksom k pogodbi in sicer pri kateri vsoti naj telefonska številka zablokira - jasno je, da bi ti ob blokadi poslali še SMS, da ne boš preveč pisano gledal, kaj je sedaj to. Samo obveščanje preko SMS-a je larifari - če je telefon ukraden, ali mislite da bo tisti slučajno prenehal s klicanjem, ko bo videl SMS? Definitivno ne, torej kaj ti potem pomaga obveščanje, če telefon ni v tvojih rokah! Torej, jaz sem pristaš blokade. Takrat, ko ti pa telefon zablokirajo, ga pa lahko odblokiraš z SMS-om in kodo, ki jo veš samo ti in si jo lahko nastavljaš preko servisnih strani. Ob blokadi ti dovolijo poslati samo en ali dva SMS-a, drugače lahko lopov nadaljuje z SMS-anjem, pa smo spet tam!

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 21. Dec 2009 ob 17:08
Napisal/-a matjazc
Ja preko servisnih strani in poraba preko sms sporočila, to je vredu.

Glede kraje pa bi morali kako drugače narediti, recimo kot sem že enkrat predlagal ima konkurenca dobro rešeno. Vsem naročnikom so poslali na domač naslov kodo in ko pokličeš na klicni center in zahtevaš blokado klicev, te vpraša za dva znaka iz kode.