Stran 2 od 2

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 21. Dec 2009 ob 17:24
Napisal/-a The Menace
Tudi na t-2 se lahko za 24h blokira številka z preprostim klicem, ne vidim boljše "zaščite" ob kraji, verjetno pa ja sam najhitreje opaziš da telefona nimaš... res ne vidim kaj bi glede tega spreminjali?

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 21. Dec 2009 ob 18:53
Napisal/-a Forenzik
To kar si napisal The Menace je vredu, vendar za mularijo prav pride predplačniški paket, da ne more v nedogled klepetati. Jaz sem še vedno za, da se omeji poraba na 10 € za otroke. Trenutno našemu ne zaupam telefona za v šolo, kjub temu, da že ima 0641 številko. KO bo v višjih razredih OŠ bo že nekako šlo.

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 21. Dec 2009 ob 20:06
Napisal/-a skymaniak
Na koga se boš pa jezil ko te otrok ne bo mogel poklicati, ker je porabil svoj "limit" ? Ne moreš tako razmišljat.

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 21. Dec 2009 ob 20:16
Napisal/-a Forenzik
Zato je pa cela familja pri T2 UMTS in imamo po nič € med seboj. Tako, da ne vidim problema s tega vidika. Telefonija bi še vedno delala znotraj T2 skupine.

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 21. Dec 2009 ob 20:32
Napisal/-a skymaniak
zdaj sem bil pa :owned: :pivo:

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 22. Dec 2009 ob 11:06
Napisal/-a Deky_
Cobane napisal/-a:
Deky_ napisal/-a:tolk kolk je uporabnik kriv ..je tut sam T-2 kriv ko je vidu da stroški tega uporabnika nenormalno narašča in ne čakat 2 meseca da pride do cifre 60 tisoč €...ne da bi ga bilo kak opozorili ali omejili...Tko da brezveze branit T-2 ki je tut tolk kriv..
Deky_ napisal/-a:tolk kolk je uporabnik kriv ..je tut sam T-2 kriv ko je vidu da stroški tega uporabnika nenormalno narašča in ne čakat 2 meseca da pride do cifre 60 tisoč €...ne da bi ga bilo kak opozorili ali omejili...Tko da brezveze branit T-2 ki je tut tolk kriv..
Ali tebe Tuš-Mobil obvešča? Pri kateri vsoti? In ko presežeš kvoto, ali potem telefon do konca meseca vržeš v predal in ne kličeš več? Kaj pa lopov?
Kar se pa tiče T-2ja... saj jim še poraba ne deluje tako kot bi morala... kdo bo potem to spremljal, pa še zadeva je z 12 urnim zamikom.

Se pa strinjam, da neko obveščanje/blokada bi morala biti, vendar za vsakega posameznika posebej. Ne moreš pa enačiti enega poslovneža z enim študentom... študenta bi 100€ že pokopalo, poslovnež bi bil pa jezen, ker ga vsak mesec dr*ajo s temi SMS-i. Zadevo bi se rešilo z aneksom k pogodbi in sicer pri kateri vsoti naj telefonska številka zablokira - jasno je, da bi ti ob blokadi poslali še SMS, da ne boš preveč pisano gledal, kaj je sedaj to. Samo obveščanje preko SMS-a je larifari - če je telefon ukraden, ali mislite da bo tisti slučajno prenehal s klicanjem, ko bo videl SMS? Definitivno ne, torej kaj ti potem pomaga obveščanje, če telefon ni v tvojih rokah! Torej, jaz sem pristaš blokade. Takrat, ko ti pa telefon zablokirajo, ga pa lahko odblokiraš z SMS-om in kodo, ki jo veš samo ti in si jo lahko nastavljaš preko servisnih strani. Ob blokadi ti dovolijo poslati samo en ali dva SMS-a, drugače lahko lopov nadaljuje z SMS-anjem, pa smo spet tam!

Soryy jst še do sedaj ni sem presegel zakuplene količine...in se tut ne spuščam v klice kost so na številki 090..tko da nevem al obvešča al ne...ker še nisem sprobal.. :blbl: :hudicek:

Konc koncev tukaj je govora o T-2 in njihovem oz vašem uporabniku... :hudicek:

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 28. Dec 2009 ob 14:37
Napisal/-a Safre
Cobane napisal/-a:
Deky_ napisal/-a:tolk kolk je uporabnik kriv ..je tut sam T-2 kriv ko je vidu da stroški tega uporabnika nenormalno narašča in ne čakat 2 meseca da pride do cifre 60 tisoč €...ne da bi ga bilo kak opozorili ali omejili...Tko da brezveze branit T-2 ki je tut tolk kriv..
Deky_ napisal/-a:tolk kolk je uporabnik kriv ..je tut sam T-2 kriv ko je vidu da stroški tega uporabnika nenormalno narašča in ne čakat 2 meseca da pride do cifre 60 tisoč €...ne da bi ga bilo kak opozorili ali omejili...Tko da brezveze branit T-2 ki je tut tolk kriv..
Ali tebe Tuš-Mobil obvešča? Pri kateri vsoti? In ko presežeš kvoto, ali potem telefon do konca meseca vržeš v predal in ne kličeš več? Kaj pa lopov?
Kar se pa tiče T-2ja... saj jim še poraba ne deluje tako kot bi morala... kdo bo potem to spremljal, pa še zadeva je z 12 urnim zamikom.

Se pa strinjam, da neko obveščanje/blokada bi morala biti, vendar za vsakega posameznika posebej. Ne moreš pa enačiti enega poslovneža z enim študentom... študenta bi 100€ že pokopalo, poslovnež bi bil pa jezen, ker ga vsak mesec dr*ajo s temi SMS-i. Zadevo bi se rešilo z aneksom k pogodbi in sicer pri kateri vsoti naj telefonska številka zablokira - jasno je, da bi ti ob blokadi poslali še SMS, da ne boš preveč pisano gledal, kaj je sedaj to. Samo obveščanje preko SMS-a je larifari - če je telefon ukraden, ali mislite da bo tisti slučajno prenehal s klicanjem, ko bo videl SMS? Definitivno ne, torej kaj ti potem pomaga obveščanje, če telefon ni v tvojih rokah! Torej, jaz sem pristaš blokade. Takrat, ko ti pa telefon zablokirajo, ga pa lahko odblokiraš z SMS-om in kodo, ki jo veš samo ti in si jo lahko nastavljaš preko servisnih strani. Ob blokadi ti dovolijo poslati samo en ali dva SMS-a, drugače lahko lopov nadaljuje z SMS-anjem, pa smo spet tam!
Fraudovec te pokliče pri 200€ porabe (seveda v kolikor to ni tvoja vsakomesečna poraba) in ti prijazno sporoči, da so zaznali povišano porabo. Od tu naprej se zadeve rešuje individualno.

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 28. Dec 2009 ob 15:02
Napisal/-a weidah
Ene 7 let nazaj, v prvem letniku, ko sem delal šolo v Avstriji. Malce mi je blo dolgčas, ko sem bil sam v stanovanju pa brez TV-ja pa Interneta sem malce nabil računa, pa so me iz Mobitela klical, če je vse uredu in, če se zavedam porabe. Sem rekel, da je kul in sem lahko naprej telefoniral. Le malce čudno je blo, ko so me prašal, če je bil telefon ukraden Oo in pa tudi to, da so me obvestil šele po tem ko sem za 1500% presegel limit :mrgreen:

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 28. Dec 2009 ob 21:14
Napisal/-a Cobane
Safre napisal/-a:Fraudovec te pokliče pri 200€ porabe (seveda v kolikor to ni tvoja vsakomesečna poraba) in ti prijazno sporoči, da so zaznali povišano porabo. Od tu naprej se zadeve rešuje individualno.
In kaj si s tem rešil? Recimo, da imaš v rokah ukraden telefon in nabijaš nekomu račun. Te pokliče operater in ti prijazno sporoči povišano porabo! Kaj mu boš odgovoril: "Saj bom takoj nehal govorit z ukradenega telefona!" :roll: Ve se kaj boš odgovoril in še naprej nabijal račun!

Edina prava pot je blokada številke (seveda jo imaš možnost odblokirati s PIN kodo poslano po SMSju)! Enako, kot je to pri bankomatih, ko se 3x zmotiš pri vpisovanju PIN kode. Ali si kdaj zaznal, da so kogarkoli poklicali iz banke in ga vprašali, če se zaveda, da se je trikrat zmotil pri vtipkavanju PIN kode? V vsakem primeru je nekaj narobe: ali je oseba zmedena ali pa ni lastnik kartice! Take stvari se potem rešuje individualno z obiskom poslovalnice! ;-)

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 29. Dec 2009 ob 08:30
Napisal/-a Safre
Saj sem napisal, da je od klica naprej obravnava individualna. V kolikor sogovornik na drugi strani ne ve nekaj osnovnih podatkov s pogodbe sledi blokada, ipd. Skratka to je konkreten ukrep ne samo za zaščito strank ampak tudi operaterja, ki tako visokih zneskov v večini primerov ne more izterjati.

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 30. Dec 2009 ob 10:02
Napisal/-a Cobane
Aha, se opravičujem! Narobe sem te razumel! To je že boljša rešitev, kot pa samo vprašanje, ali se zaveda o povišani porabi in nato se pogovor zaključi!

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 9. Maj 2013 ob 16:05
Napisal/-a ibor
....vse skupaj je le malo boljše, kot pa nič..
med opozorilnim SMSom (T2jevim stanjem) ter dejansko porabo v tujini se lahko račun poveča za 10x :(

Re: Obveščanje naročnika oziroma blokada ob veliki porabi

Objavljeno: 9. Maj 2013 ob 18:10
Napisal/-a Atoll
Je možno vklopit vse blokade hkrati?

Slika