Prekinitev mobilne telefonije (problem)

Vse o T-2 mobilni telefoniji
Odgovori
Beki89
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 6. Jul 2016 ob 15:02
T-2: Že imam
Paket: T3

Prekinitev mobilne telefonije (problem)

Odgovor Napisal/-a Beki89 » 6. Jul 2016 ob 15:15

Lep pozdrav...

Ze vrsto let imam naročene storitve in sem super zadovoljen. Sedaj pa imam tezave z t2 ker kot kaze se ne znajo med sabo zmeniti in govorijo en preko drugega.
Torej stvar se sledeca. Imam naroceno paket T3 (tv/net/ 1 mobilna stevilka) stacionarnega ne uporabljam. Vceraj pisem email na t2 ker zelim prekiniti mobilno stevilko in menjati paket iz t3 na t2(net+tv). Dobil sem odgovor vceraj.
Spoštovani,
sporočamo vam, da smo pri pregledu podatkov opazili, da je na vaš paket sklenjena vezava. V tem primeru vam ne svetujemo prehoda na paket T-2 TV + internet, saj bi pri tem nastali stroški pogodbene kazn
..

In sem potem klical na klicni center ker se mi ne da cakat ponovnega emaila. In mi je gospod rekel da je vezava ampak da ker nimam sklenjene pogodbe za paket Brezcasni da ne bo kazni prekinitve. Da naj samo poslem dopis in se bo ukinila stevilka.

Sedaj res ne vem kaj je res. Sem pisal se en email ampak nisem dobil odgovora se od vceraj. Kaj mi svetujete da naredim...

Moram pa pohvaliti gospoda v tel. centru ker je bil res zelo prijazen.

Uporabniški avatar
MrTwelveTrees
Moderator
Prispevkov: 9093
Pridružen: 1. Mar 2008 ob 21:14
T-2: Že imam
Paket: imam

Re: Prekinitev mobilne telefonije (problem)

Odgovor Napisal/-a MrTwelveTrees » 6. Jul 2016 ob 15:33

Će imaš T3 Brezčasni stari paket, ne moreš ukiniti mobilne, ker je že v paketu....

NAJPREJ SE ZAMENJA PAKET, šele nato se ureja mobilna številka .... če vzameš TV+ NET paket, potem te vprašajo kaj boš z mobilno naredil,

pa to se ureja na poslovalnici, ne pa tako ker zdaj vidiš kje si .... razen če imaš deleč poslovalnico

Beki89
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 6. Jul 2016 ob 15:02
T-2: Že imam
Paket: T3

Re: Prekinitev mobilne telefonije (problem)

Odgovor Napisal/-a Beki89 » 6. Jul 2016 ob 15:54

Paket imam T3-Giga. Drugače pa sem vse prek telefona oz emaila uredil do sedaj in ni blo težav. Ja drugače pa se bom oglasil v poslovalnici ce ne bo slo drugace.

Uporabniški avatar
Mark
T-2jevec
Prispevkov: 3147
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO

Re: Prekinitev mobilne telefonije (problem)

Odgovor Napisal/-a Mark » 6. Jul 2016 ob 16:37

Če imaš še aktivno vezavo načeloma velja, da lahko preideš brezplačno na cenovno dražji paket, ne pa na cenejšega (Npr T3 GIGA je dražji, kot T-2 NET + TV). Primerjaj vsebino obeh paketov in premisli, če se splača delati prehod in ali je to vredno morebitnih zapletov.

Odgovori