Težave na Hrvaškem in neuporabna podpora
Objavljeno: 29. Jul 2019 ob 01:59
Pozdravljeni,
sem pišem, ker se mi zdi skoraj neverjetno, da T-2 ne more rešiti naših težav, ter da vprašam, če ima morda kdo kakšno idejo, kaj še narediti.
Starša sta naročnika T-2 mobilne telefonije in sta pred dnevi odšla na Hrvaško, kot že velikokrat prej in niti najmanj nista pričakovala kakršnihkoli težav z mobilno telefonijo oz. roamingom. Tokrat pa se nobenemu od njiju telefon ni hotel povezati v nobeno hrvaško omrežje. Seveda smo poskusili vse standardne ukrepe: preklop na roaming 1 in reset (poskusili smo tudi roaming 2, a pravilno naj bi bilo roaming 1), airplane mode on/off, reset telefona, ročna izbira omrežja (pri vseh piše prepovedano), samodejna izbira omrežja, sprememba prednostnega načina v 2G/3G.
Seveda sem klical in pisal na T-2. A vedno sem dobil nek generičen copy/paste odgovor, da jim je žal, da imamo težave in da naj poskusimo (vstavi eno ali več od zgoraj naštetega) in da če bodo še vedno težave, da naj ponovno kličemo / pišemo. Izmenjanih je bilo 16 e-mail sporočil, kjer jaz vseskozi ponavljam, da nič od predlaganega ne deluje in vsakič dobim odgovor od drugega zaposlenega (!), spet nek generični odgovor, da naj spet poskusimo to in ono. No potem je odgovorila ista oseba kot pri prvem odgovoru in ne boste verjeli, isti copy/paste odgovor kot prvič.
Po 2 dneh je staršema prekipelo in sta se odpravila iz Hrvaške v poslovalnico T-2 v Koper. V Sloveniji jima deluje vse normalno. V T-2 poslovalnici Koper so jima zamenjali SIM kartici in preverili nastavitve na telefonih. Potem sta odšla nazaj na Hrvaško. Rezultat je, da mami sedaj dela, očetu še vedno ne. Pri vseh omrežjih piše prepovedano. Za informacijo naj napišem, da je z istim telefonom v preteklosti že bil na Hrvaškem in je takrat vse delovalo OK. Seveda kličem in si dopisujem s T-2 še naprej, a še vedno samo enaki generični odgovori v nedogled, imam občutek, da se sploh ni nihče poglobil v dejanski problem, ampak gre samo za to, da te odpravijo.
Oče je že 4 dni nedosegljiv na Hrvaškem. Naj povem, da sta se že odločila za menjavo operaterja, ker to, da v 4 dneh ni mogoče ugotoviti in odpraviti težave, res ni sprejemljivo, pa vendar me zanima, kaj še lahko naredimo oziroma zakaj T-2 v tolikem času ne more ugotoviti, v čem je težava.
Hvala za mnenja in lp.
sem pišem, ker se mi zdi skoraj neverjetno, da T-2 ne more rešiti naših težav, ter da vprašam, če ima morda kdo kakšno idejo, kaj še narediti.
Starša sta naročnika T-2 mobilne telefonije in sta pred dnevi odšla na Hrvaško, kot že velikokrat prej in niti najmanj nista pričakovala kakršnihkoli težav z mobilno telefonijo oz. roamingom. Tokrat pa se nobenemu od njiju telefon ni hotel povezati v nobeno hrvaško omrežje. Seveda smo poskusili vse standardne ukrepe: preklop na roaming 1 in reset (poskusili smo tudi roaming 2, a pravilno naj bi bilo roaming 1), airplane mode on/off, reset telefona, ročna izbira omrežja (pri vseh piše prepovedano), samodejna izbira omrežja, sprememba prednostnega načina v 2G/3G.
Seveda sem klical in pisal na T-2. A vedno sem dobil nek generičen copy/paste odgovor, da jim je žal, da imamo težave in da naj poskusimo (vstavi eno ali več od zgoraj naštetega) in da če bodo še vedno težave, da naj ponovno kličemo / pišemo. Izmenjanih je bilo 16 e-mail sporočil, kjer jaz vseskozi ponavljam, da nič od predlaganega ne deluje in vsakič dobim odgovor od drugega zaposlenega (!), spet nek generični odgovor, da naj spet poskusimo to in ono. No potem je odgovorila ista oseba kot pri prvem odgovoru in ne boste verjeli, isti copy/paste odgovor kot prvič.
Po 2 dneh je staršema prekipelo in sta se odpravila iz Hrvaške v poslovalnico T-2 v Koper. V Sloveniji jima deluje vse normalno. V T-2 poslovalnici Koper so jima zamenjali SIM kartici in preverili nastavitve na telefonih. Potem sta odšla nazaj na Hrvaško. Rezultat je, da mami sedaj dela, očetu še vedno ne. Pri vseh omrežjih piše prepovedano. Za informacijo naj napišem, da je z istim telefonom v preteklosti že bil na Hrvaškem in je takrat vse delovalo OK. Seveda kličem in si dopisujem s T-2 še naprej, a še vedno samo enaki generični odgovori v nedogled, imam občutek, da se sploh ni nihče poglobil v dejanski problem, ampak gre samo za to, da te odpravijo.
Oče je že 4 dni nedosegljiv na Hrvaškem. Naj povem, da sta se že odločila za menjavo operaterja, ker to, da v 4 dneh ni mogoče ugotoviti in odpraviti težave, res ni sprejemljivo, pa vendar me zanima, kaj še lahko naredimo oziroma zakaj T-2 v tolikem času ne more ugotoviti, v čem je težava.
Hvala za mnenja in lp.