Timeshift / Časovni zamik

Vse o T-2 IP televiziji
Odgovori
roCkY
Legenda
Prispevkov: 1369
Pridružen: 22. Mar 2006 ob 10:52
T-2: Že imam
Paket: Optika 2x (90/20, 9.6/10)

Re: Timeshift / Časovni zamik

Odgovor Napisal/-a roCkY » 5. Jan 2015 ob 15:22

Če mi bo praktično vse dol padlo bom 100% takoj klical.

Misil sem za malenkosti kot so kockanje kakega TV kanala, težave s časovnem zamikom na kakem kanalu in podobno. Zadeve na katere praktično sploh ni treba odgovarjati. Pač sporočilo tehnični ekipi, da je nekaj nekje narobe in je treba popedenati. Dvomim da nekdo nonstop testira...

rossi
Navdušenec
Prispevkov: 746
Pridružen: 16. Dec 2007 ob 18:27
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO FTTH BRO
Kraj: Litija

Re: Timeshift / Časovni zamik

Odgovor Napisal/-a rossi » 5. Jan 2015 ob 16:39

Se strinjam z roCkY-em. Sploh pri TV storitvah zna biti to dobrodošlo. Ne v smislu, kakšne večje napake ampak za splošne zadeve.

Se pa zna zgodit, da jih bodo(mo) ljudje zasipali z enimi in istimi težavami, ki jih ne odpravijo takoj. Razne težave s programi ali podnapisi, ki so se vlekle tudi po 1 ali 2 meseca.

Uporabniški avatar
nemo
Starešina
Prispevkov: 1591
Pridružen: 30. Avg 2007 ob 15:58
T-2: Že imam
Paket: t4 tera na optiki

Re: Timeshift / Časovni zamik

Odgovor Napisal/-a nemo » 5. Jan 2015 ob 23:31

Pa naj jih uredijo takoj in bo zadeva rešena. ;)
Plačaš 100, dobiš 90.

Uporabniški avatar
nathanhund
Guru
Prispevkov: 854
Pridružen: 4. Dec 2007 ob 13:34
T-2: Še nimam
Paket: migriral na A1
Kraj: Poljčane

Re: Timeshift / Časovni zamik

Odgovor Napisal/-a nathanhund » 6. Jan 2015 ob 12:03

rossi napisal/-a:
Se pa zna zgodit, da jih bodo(mo) ljudje zasipali z enimi in istimi težavami, ki jih ne odpravijo takoj. Razne težave s programi ali podnapisi, ki so se vlekle tudi po 1 ali 2 meseca.
sedaj jih pa po telefunu, kar vzame bistveno več časa nam kakor tudi njim. ni mi jasno zakaj se bojijo kot hudič križa objavljat trenutne napake ki se že odpravljajo. pokloče 5 uporabnikov za isto napako, jo prverijo, ter objavijo na spletni stani(ali tudi tu,najbolje), dokler se ne odpravi. podjetje mora v smer uporabnikom, ne pa nekemu svojemu prepričanju, ki vidimo kam ga je pripeljalo. kot naša država, vse vemo-vedo, da je nekaj hudo narobe, spremeni se pa nič.
LP Robert

webmaher
Starešina
Prispevkov: 2336
Pridružen: 8. Okt 2009 ob 10:30
T-2: Še nimam
Paket: Telesmeh
Kontakt:

Re: Timeshift / Časovni zamik

Odgovor Napisal/-a webmaher » 6. Jan 2015 ob 12:17

saj podobni in nič boljši niso Telesmehovci... namesto, da bi, ko se pojavi kaka resna napaka, dali obvestilo na tulifon, ko čakaš na prostega operaterja, moraš hoćešnoćeš tudi po 10 minut in več poslušaš njihova oh in sploh reklamna sporočila....
Sony 65XE9005 z EON box, HTPC 4k HDR
Kodi 20 Nexus, Plex+a4k+umbrella

rossi
Navdušenec
Prispevkov: 746
Pridružen: 16. Dec 2007 ob 18:27
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO FTTH BRO
Kraj: Litija

Re: Timeshift / Časovni zamik

Odgovor Napisal/-a rossi » 6. Jan 2015 ob 12:35

Operaterji tezko priznajo tezave in napake. Veliko vec miru bi bilo ce bi sel na splet in prebral, da en kanal ne dela in da bodo zrihtal. Tko pa klices pa njim vse dela, ni napake, pa si slabe volje pol.

Sam tko k webmaher prav. Vsi so isti. Mogoce bo Nina zrihtala da bo T2 v tem boljsi.

roCkY
Legenda
Prispevkov: 1369
Pridružen: 22. Mar 2006 ob 10:52
T-2: Že imam
Paket: Optika 2x (90/20, 9.6/10)

Re: Timeshift / Časovni zamik

Odgovor Napisal/-a roCkY » 6. Jan 2015 ob 12:59

TS je bil kar nekaj časa precej težak glede tega. No potem so prišle prave osebe in se je obrnilo.
Zadeva je bila kot backdor do pomoči in reševanje zadev prek vrste. Ni bil to nikoli moj cilj le da se težava sporoči ko se pojavi. In da se zadeva spedena v doglednem času, ko ima na oni strani oseba čas. In raje dobim 2 vrstici napisanega nazaj kot nekaj zdeklamirano na telefonu.

Če bi se pojavilo v enem mesecu 1001 vprašanje zakaj ni "HD mini" je morda (zagotovo) potreben.

Uporabniški avatar
nemo
Starešina
Prispevkov: 1591
Pridružen: 30. Avg 2007 ob 15:58
T-2: Že imam
Paket: t4 tera na optiki

Re: Timeshift / Časovni zamik

Odgovor Napisal/-a nemo » 6. Jan 2015 ob 13:49

nathanhund napisal/-a:
rossi napisal/-a:
Se pa zna zgodit, da jih bodo(mo) ljudje zasipali z enimi in istimi težavami, ki jih ne odpravijo takoj. Razne težave s programi ali podnapisi, ki so se vlekle tudi po 1 ali 2 meseca.
ni mi jasno zakaj se bojijo kot hudič križa objavljat trenutne napake ki se že odpravljajo. pokliče 5 uporabnikov za isto napako, jo preverijo, ter objavijo na spletni stani (ali tudi tu, najbolje), dokler se ne odpravi.
:plosk:

Ja, tako imajo marsikje in to (lahko) zelo pomaga. Preden prijaviš/pokličeš, pogledaš seznam zadev, ki so že prijavljene, in po možnosti vidiš diagnozo ter napovedan čas reševanja. To je velikokrat dovolj, imaš pa lahko tudi možnost, da klikneš, da imaš tudi ti isti problem. Tako firma ve, da ima vsaj x uporabnikov problem y, vseh teh x uporabnikov pa ve, da je težava zaznana in da jo firma (upamo) rešuje.

Manj besnenja, manj forumašenja, za firmo boljši pregled nad problemi, win-win!
Plačaš 100, dobiš 90.

Uporabniški avatar
jst1
Nergač
Prispevkov: 805
Pridružen: 10. Sep 2012 ob 15:44
T-2: Že imam
Paket: T3 TERA

Re: Timeshift / Časovni zamik

Odgovor Napisal/-a jst1 » 7. Jan 2015 ob 12:41

Zakaj pa časovni zamik deluje na sd Nickelodeon na HD varianti pa ne?

d_g
Legenda
Prispevkov: 1138
Pridružen: 7. Dec 2006 ob 08:53
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant
Kraj: Ljubljana Bežigrad-Zup. jama: optika T-2

Re: Timeshift / Časovni zamik

Odgovor Napisal/-a d_g » 7. Jan 2015 ob 13:44

Vejetno zato, ker HD varianta pokuri kar precej več diskovja kot navadna SD verzija. No to je moje razmišljanje in ne mnenje od T-2 (mogoče je drug razlog, dovoljenja itd..).

Uporabniški avatar
jst1
Nergač
Prispevkov: 805
Pridružen: 10. Sep 2012 ob 15:44
T-2: Že imam
Paket: T3 TERA

Re: Timeshift / Časovni zamik

Odgovor Napisal/-a jst1 » 7. Jan 2015 ob 14:26

Čudno mi je zato, ker potem tudi slo1 HD in ostali programi ne bi imeti časovnega zamika razen v sd različici. Glede dovoljenj pa je tudi čudno, ker sem misli, da, če imaš dovoljeno za sd, da velja tudi za HD. Booo.

mikrohard
Starešina
Prispevkov: 3113
Pridružen: 1. Feb 2014 ob 17:52
T-2: Še nimam

Re: Timeshift / Časovni zamik

Odgovor Napisal/-a mikrohard » 7. Jan 2015 ob 14:39

Vsak program ima določeno gledanost... in verjamem, da je gledanost na SLO1 HD (in drugih) precej višja od Nickelodeon HD. Operater ima na razpolago določeno kapaciteto za ponujanje storitev in je pač potrebno sprejeti komprimise. To je zelo verjetno eden izmed le-teh.

Uporabniški avatar
jst1
Nergač
Prispevkov: 805
Pridružen: 10. Sep 2012 ob 15:44
T-2: Že imam
Paket: T3 TERA

Re: Timeshift / Časovni zamik

Odgovor Napisal/-a jst1 » 7. Jan 2015 ob 15:25

No ja morda pa je to, to. Zdi se kar logično.

Uporabniški avatar
Nina J
Faca
Prispevkov: 147
Pridružen: 28. Dec 2014 ob 12:15
T-2: Že imam
Paket: TS FTTH

Re: Timeshift / Časovni zamik

Odgovor Napisal/-a Nina J » 8. Jan 2015 ob 18:34

d_g napisal/-a:Vejetno zato, ker HD varianta pokuri kar precej več diskovja kot navadna SD verzija. No to je moje razmišljanje in ne mnenje od T-2 (mogoče je drug razlog, dovoljenja itd..).
to je to.
Slika

webmaher
Starešina
Prispevkov: 2336
Pridružen: 8. Okt 2009 ob 10:30
T-2: Še nimam
Paket: Telesmeh
Kontakt:

Re: Timeshift / Časovni zamik

Odgovor Napisal/-a webmaher » 8. Jan 2015 ob 19:32

Ma ne no Nina :mrgreen:
Če je pa to problem pol je pa to precej žalostno... glede na to da so kvaliteto SD in HD precej osiromašili pa da ne bo kdo mislil, da samo pri T-2... to se dogaja čisto povsod... seveda prihaja UHD in treba je sliko "popačiti" pod pretvezo kako sedaj vsi rabimo UHD... kjer pa razen sprejemnikov, ki so preplavili ubogi Planet in so že hudičevo poceni ni zaznati vsebine oz. kanalov....

In predno jih slišim od Nine bom skromno pripomnil, da je razmerje med porabo SD in HD reciva od oka 1:3 kar pomeni "samo 3X več diskovja" ...
Sony 65XE9005 z EON box, HTPC 4k HDR
Kodi 20 Nexus, Plex+a4k+umbrella

Odgovori