Konstantno zatikanje/laganje VIASAT kanalov

Vse o T-2 IP televiziji
Odgovori
Uporabniški avatar
RejZoR
Nadebudnež
Prispevkov: 435
Pridružen: 29. Okt 2007 ob 23:13
T-2: Že imam
Paket: FTTH/BRO - Oranžni Optimum

Konstantno zatikanje/laganje VIASAT kanalov

Odgovor Napisal/-a RejZoR » 8. Feb 2021 ob 20:04

Se še komu dogaja, da se samo VIASAT kanali (Nature, History in Explore) kar naprej prav nadležno zatikajo, lagajo in jih kr neki trga? Daš na katerikoli drug program in delajo tekoče, ti pa se čist vedno zatikajo. Ampak ne na način, da bi bila težava v moji liniji ampak kot da tko že pride do mojega TV-ja. Se to še komu dogaja? Ima T-2 sploh kaj nadzora nad tem al tko pač dobijo tud oni in je to pač to?

g33k
Legenda
Prispevkov: 1278
Pridružen: 8. Sep 2011 ob 12:32
T-2: Še nimam

Re: Konstantno zatikanje/laganje VIASAT kanalov

Odgovor Napisal/-a g33k » 8. Feb 2021 ob 22:15

SD/HD ? MC/HLS ?
Ocenjena maksimalna hitrost je torej enaka oglaševani hitrosti, ki jo lahko naročnik doseže pri danem paketu vsaj enkrat na dan. :beri:

Uporabniški avatar
THJ
Navdušenec
Prispevkov: 682
Pridružen: 26. Jun 2014 ob 09:56
T-2: Že imam

Re: Konstantno zatikanje/laganje VIASAT kanalov

Odgovor Napisal/-a THJ » 9. Feb 2021 ob 09:43

Kateri kanal točno in katera oddaja na njem?
Slika

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 928
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: Konstantno zatikanje/laganje VIASAT kanalov

Odgovor Napisal/-a kekoke » 10. Feb 2021 ob 09:01

Sori ker bo tole večinoma offtopic ampak sori THJ, točno tak odziv kot si ga dal pa neizmerno sovražim. Ker vem da ne sprašuješ zarad firbca ampak imaš škarje v roki. Ne, meni se trenutno nič ne zatika in sem redni uporabnik Viasat programov. Imam pa enako tehnologijo priklopa (GPON BRO). Ampak če bi se kdo na mojo pritožbo odzval, bi želel da me dejansko posluša. Če nisi sposoben treh vrstic razumet še v tvojem jeziku:
kanali: VIASAT kanali (Nature, History in Explore)
oddaja: čist vedno zatikajo
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

mikrohard
Starešina
Prispevkov: 2434
Pridružen: 1. Feb 2014 ob 17:52
T-2: Še nimam

Re: Konstantno zatikanje/laganje VIASAT kanalov

Odgovor Napisal/-a mikrohard » 10. Feb 2021 ob 09:23

Jaz pa sovražim tak odziv, kot si ga ti tukaj napisal. Saj sam pri sebi vidiš, da se tebi recimo nič ne zatika... a naj sedaj @THJ zapravlja ure in ure, da ugotovi, na kateri kombinaciji TV-ja, boxa, naprave, aplikacije, itd. zadeva dela probleme. Na koncu bi se pa izkazalo, da je bil problem samo en večer, ker je bilo takrat nekaj čudnega na izvoru. Skratka... za prijavo napake je nujno napisati:
1.) Na katerem programu
2.) Ob katerem času
3.) Na kateri napravi
4.) Na kateri aplikaciji
5.) Kako je priklopljeno
6.) Naročniško številko

Uporabniški avatar
THJ
Navdušenec
Prispevkov: 682
Pridružen: 26. Jun 2014 ob 09:56
T-2: Že imam

Re: Konstantno zatikanje/laganje VIASAT kanalov

Odgovor Napisal/-a THJ » 10. Feb 2021 ob 12:17

Kot je bilo rečeno in opaženo, nekateri nimamo težav na teh kanalih. Zato rabim dodatne podatke, da se lahko razišče konktetno za določen čas, tip naprave, vrsta priklopa, ... Napaka, da se nekaj zatika, brez ponovljivost žal ne more biti jemljana resno.

In ja. Vsi sovražimo tako podane napake, saj podaljšujejo čas odprave in slabo voljo pri nas in vas.
Slika

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 928
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: Konstantno zatikanje/laganje VIASAT kanalov

Odgovor Napisal/-a kekoke » 10. Feb 2021 ob 12:57

No RejZoR je sedaj dobil informacijo, da ima specifično napako in jo mora prijavit. Verjamem, da ga bo usposobljen tehnik na helpdesku vprašal prava vprašanja in poslušal ter zabeležil napako. Seveda bi bilo najlažje, da bi že uporabnik sam lociral napako. Ampak mi smo uporabniki. Kakšno napravo nam da operater in kakšno tehnologijo uporablja ne moremo izbirati in jo lahko operater tudi poljubno spreminja, zato to ni naloga uporabnika da je seznanjen. Zmotilo me je, ker si povprašal po podatkih, ki so bili jasno napisani. In lahko je pač lapsus, jaz jo pa vidim kot sistemsko napako, ker se mi to ogromnokrat dogaja v komunikaciji s helpdeskom, da nekaj razložim, potem pa dobim še enkrat vsa vprašanja na katera sem že odgovoril. Pa razumem, če mora pri telefonski prijavi najprej poslušat, potem pa še zabeležit ampak ko se ista vprašanja pojavljajo še naprej začne pa para iz ušes pihat.

Naslednji tvoj velik komukacijski fail je pa tale izjava da napaka ne more biti jemana resno. Vsaka napaka mora biti jemana resno. A misliš da uporabniki pišemo sem samo zato da jezimo T-2? Število prispevkov uporabnika na forumu ponavadi tudi nekaj pove o resnosti težave. No, ti pripravim še predlogo kako mislim, da bi moral tvoj odgovor izgledati:

Splošne napake z omenjenimi programi ne zaznamo. A lahko prosim pokličeš 064064064 in prijaviš napako ali pa mi pošlješ zasebno sporočilo z naslednjimi podatki:
1.) Na katerem programu
2.) Ob katerem času
3.) Na kateri napravi
4.) Na kateri aplikaciji
5.) Kako je priklopljeno
6.) Naročniško številko
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

Uporabniški avatar
THJ
Navdušenec
Prispevkov: 682
Pridružen: 26. Jun 2014 ob 09:56
T-2: Že imam

Re: Konstantno zatikanje/laganje VIASAT kanalov

Odgovor Napisal/-a THJ » 10. Feb 2021 ob 15:01

Te podatkov preko foruma ne bom zahteval. To zahteva klicni center, ki ima takojšen vpogled v naročniške podatke. To je neuradni forum in tudi neuradni pogovori.

Vedno lahko podaš prijavo preko klicnega centra in vsaka se seveda jemlje resno. Če bo potrebno, bo tudi dalje v reševanje konkretno podana, ker se klicni tehnik ne bo nikoli se zadovoljiv samo s "Viasat kanali štekajo".

Sam sem zopet preveril vse tri kanale pri meni (VIP5305, MC+RTSP) in težav nimam. Gledal sem v živo in z 5 minutnim zamikom. Vsi logi so tudi čisto. Prijave do mene niso prišle torej ni splošna težava na teh treh kanalih.

Če torej že podajaš pritožbo preko foruma in je ne moremo drugi potrdit, žal brez dodatnih informacij ne gre. Lahko mi jih sporočiš v privatnem sporočilu ali pa uradno preko klicnega centra. Brez njih se žal težava ne bo rešila.
Slika

Uporabniški avatar
janj2006
Uporabnik
Prispevkov: 36
Pridružen: 20. Avg 2006 ob 08:50
T-2: Že imam
Paket: T4 Optika
Kraj: Ljubljana

Re: Konstantno zatikanje/laganje VIASAT kanalov

Odgovor Napisal/-a janj2006 » 10. Feb 2021 ob 17:56

RejZoR napisal/-a:
8. Feb 2021 ob 20:04
Se še komu dogaja, da se samo VIASAT kanali (Nature, History in Explore) kar naprej prav nadležno zatikajo, lagajo in jih kr neki trga? Daš na katerikoli drug program in delajo tekoče, ti pa se čist vedno zatikajo. Ampak ne na način, da bi bila težava v moji liniji ampak kot da tko že pride do mojega TV-ja. Se to še komu dogaja? Ima T-2 sploh kaj nadzora nad tem al tko pač dobijo tud oni in je to pač to?
Meni vsi trije Viasat programi delujejo normalno tako v HD ali FHD resoluciji. :)
:)

Uporabniški avatar
RejZoR
Nadebudnež
Prispevkov: 435
Pridružen: 29. Okt 2007 ob 23:13
T-2: Že imam
Paket: FTTH/BRO - Oranžni Optimum

Re: Konstantno zatikanje/laganje VIASAT kanalov

Odgovor Napisal/-a RejZoR » 10. Feb 2021 ob 18:12

Sprašujem, ker če se kaj zatika se zatika vse ali pa nič. Ali pa ima občasno kakšen kanal kakšne glupe težave. Ampak VIASAT pa kadarkoli se kaj gleda skor fašem živčnega, ker zvok skoz neki zateguje. Pa sliko tud. Predstavljaj si da gledaš nekaj in skoz preskakuje frejme. In posledično tud zvok lovi sam svoj rep. Ampak od vseh sto whatever kanalov sasmo ti. Nekak mi je preveč specifično...

Škatla je od Arrisa.

Uporabniški avatar
THJ
Navdušenec
Prispevkov: 682
Pridružen: 26. Jun 2014 ob 09:56
T-2: Že imam

Re: Konstantno zatikanje/laganje VIASAT kanalov

Odgovor Napisal/-a THJ » 10. Feb 2021 ob 18:19

Tu kot kaže ne bomo nikamor prišli. Arris STB so drugače trije modeli.

Daj mi prosim tvoj ID naročnika na privat.
Slika

Uporabniški avatar
THJ
Navdušenec
Prispevkov: 682
Pridružen: 26. Jun 2014 ob 09:56
T-2: Že imam

Re: Konstantno zatikanje/laganje VIASAT kanalov

Odgovor Napisal/-a THJ » 10. Feb 2021 ob 19:27

Oziroma sedaj poskusi, če je kaj drugače. Opazil sem občasne težave samo na Visat Nature HD. To je urejeno.
Slika

Odgovori