Stran 1 od 1

Prostor v Horizontu in točke T-2 kluba po treh mesecih

Objavljeno: 20. Jan 2022 ob 09:41
Napisal/-a srus
Tri mesece nazaj sem v T-2 klubu prvič naročil 100 GB dodatnega prostora v Horizontu in ga mesečno plačeval s točkami kluba + 1,25 EUR na mesec. Sedaj hočem to ponoviti oz. podaljšati, da mi ne bi bilo potrebno plačevati redne cene 5 EUR na mesec.

Prvič: Če v T-2 klubu izbiram ugodnosti preko menijev: Ugodnosti - T-2 Storitve - Horizont mi pokaže tole:

T-2 Klub > T-2 storitve > Horizont

Za izbran nabor filtrov nismo našli nobenega izdelka.

Drugič: Če pa v iskalni vrstici iščem besedo Horizont, dobim kompleten seznam petih ponudb Horizonta, od 10 GB do 1 TB z možnostjo plačila s točkami kluba, točno tako kot tri mesece nazaj. Ampak ob kliku na katerokoli ponudbo dobim tole:

Ups...
Dodaten zakup prostora v T-2 oblaku - Horizont 100GB
Izbrani izdelek vam žal ni na voljo!

Torej, če povzamem - meni T-2 klub ne omogoča naročila Horizonta. Sicer sem prvo naročilo izvedel 21.10. Ali bo situacija v T-2 klubu jutri 21.1., ko se mi izteče trimesečno obdobje drugačna?

Zanima me, ali je šlo tri mesece nazaj za nateg in nepošteno prakso. Ali nekdo, ki koristi točke za plačilo Horizonta tega ne more koristiti več kot tri mesece? Ali vi v v vaši ponudbi T-2 kluba še najdete Horizont? Ker vidim, da ga T-2 na svojih straneh še vedno oglašuje z možnostjo plačila s točkami.
https://www.t-2.net/prostor-v-oblaku-t-2-horizont

Re: Prostor v Horizontu in točke T-2 kluba po treh mesecih

Objavljeno: 20. Jan 2022 ob 09:43
Napisal/-a borutbolc
Jutri bo drugače, boš lahko naročil.

Re: Prostor v Horizontu in točke T-2 kluba po treh mesecih

Objavljeno: 20. Jan 2022 ob 09:59
Napisal/-a erbi
Počakaj, da se ti izteče trenutna ugodnost. Dokler je veljavna ne moreš podaljšati. Vsaj tako je pri meni pri TV paketih.

Re: Prostor v Horizontu in točke T-2 kluba po treh mesecih

Objavljeno: 20. Jan 2022 ob 10:32
Napisal/-a srus
Ok, hvala za pojasnila, bom počakal do jutri.

Kaj moram storiti jutri? Kaj odjaviti, ali samo ponovno naročiti Horizont 100 GB v klubu?

Re: Prostor v Horizontu in točke T-2 kluba po treh mesecih

Objavljeno: 20. Jan 2022 ob 11:36
Napisal/-a erbi
Samo ponovno naročiti s točkami

Re: Prostor v Horizontu in točke T-2 kluba po treh mesecih

Objavljeno: 22. Jan 2022 ob 09:04
Napisal/-a Mark
Možno je koristiti verižno, ampak šele po izteku. Včasih to ni bilo možno, sedaj pa je. Gleda se tudi ura in minuta naročila, ko je točno 3 mesece mimo, samo od klikaš za izbrano število točk in je rešeno.

Re: Prostor v Horizontu in točke T-2 kluba po treh mesecih

Objavljeno: 22. Jan 2022 ob 10:29
Napisal/-a Andy
Malo off topic, se pa navezuje na nakup preko T-2 kluba

>Možno je koristiti verižno, ampak šele po izteku.Včasih to ni bilo možno, sedaj pa je.

Škoda ker to velja samo za nakup prostora, zelo bi bilo fajn, če bi bilo to možno tudi za nakup nadgradnje internetne hitrosti.

Re: Prostor v Horizontu in točke T-2 kluba po treh mesecih

Objavljeno: 22. Jan 2022 ob 12:53
Napisal/-a MrTwelveTrees
Sanja svinja o koruzi...

Da samodejno podaljša sistem in vzame točke naprej, to se ne bo zgodil. Zakaj ? Ker kakšni potem pozabijo in se potem računa po normalni ceni.
Vse moraš sam delat ročno (podaljšati).

Re: Prostor v Horizontu in točke T-2 kluba po treh mesecih

Objavljeno: 22. Jan 2022 ob 13:41
Napisal/-a Andy
Vsaj da bi po treh mesecih ponovno lahko izbral naročilo v T-2 klubu in ročno poklikal, tako pa
je potrebno vsake tri mesece klicati oz. kontaktirati HD :nevem:

Re: Prostor v Horizontu in točke T-2 kluba po treh mesecih

Objavljeno: 22. Jan 2022 ob 13:57
Napisal/-a borutbolc
Nič ni treba klicat, ko je mogoče se pokaže možnost naročila. In poklikaš sam.

Re: Prostor v Horizontu in točke T-2 kluba po treh mesecih

Objavljeno: 22. Jan 2022 ob 14:07
Napisal/-a MrTwelveTrees
Ja to deluje, samo za ponovno nadgradnjo internetne hitrosti na 1000/100 (podaljšanje) pa ne deluje, moraš poklicat, da ti zmanjšajo na osnovno, potem pa spet lahko.

Re: Prostor v Horizontu in točke T-2 kluba po treh mesecih

Objavljeno: 22. Jan 2022 ob 17:51
Napisal/-a Andy
borutbolc napisal/-a:
22. Jan 2022 ob 13:57
Nič ni treba klicat, ko je mogoče se pokaže možnost naročila. In poklikaš sam.

Tako kot je povedal Mr. TwelveTrees; za podaljšanje nadgradnje s točkami preko T-2 kluba moraš po treh
mesecih kilcat in sporočit, da ti to uredijo (najprej znižajo hitrost). V T-2 klubu opcije nadgradnje za naslednje
tri mesece brez tega ni (scrnshot kaže, kaj imam na voljo).

https://postimg.cc/RJzSsgjB