Preusmeritve klicev iz tel. BCIP-300
- luky
- Model
- Prispevkov: 235
- Pridružen: 23. Mar 2006 ob 19:11
- T-2: Že imam
- Paket: VDSL T4 KING + HDTV
- Kraj: Šmarje pri Jelšah
Preusmeritve klicev iz tel. BCIP-300
Ker sam nisem vedel kako gre preusmeritev iz IP BCIP-300 telefona ( v navodilih tega ni ) sem se pozanimal in zadevo preizkusil, ter deluje. Koga zanima naj pogleda kako narediti preusmeritve če ne ve.
1. TAKOJŠNJA PREUSMERITEV NA DRUGI TEL. *21štev.tel.kam*#
2. ČE JE LINIJA ZASEDENA: *22štev.tel.kam*#
3. PREUSMERITEV PO 5X ZVONJENJU: *23štev.tel.kam*#
IZKLOP PREUSMERITEV: *231*#
Mogoče bo komu prišlo prav.
1. TAKOJŠNJA PREUSMERITEV NA DRUGI TEL. *21štev.tel.kam*#
2. ČE JE LINIJA ZASEDENA: *22štev.tel.kam*#
3. PREUSMERITEV PO 5X ZVONJENJU: *23štev.tel.kam*#
IZKLOP PREUSMERITEV: *231*#
Mogoče bo komu prišlo prav.
Zadnjič spremenil luky, dne 26. Okt 2006 ob 14:41, skupaj popravljeno 1 krat.
Lp, Luky
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Evo, če rabite kej več kod za T-2 telefonijo (zadnjih 6 nisem sprobaval, če delujejo):
BREZPOGOJNO POSREDOVANJE KLICEV:
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *21tel.št.*#
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *21*#
- Izključitev posredovanja: *211*#
- Pregled statusa: *212*#
POSREDOVANJE KLICEV OB ZASEDENOSTI (on busy):
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *22tel.št.*#
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *22*#
- Izključitev posredovanja: *221*#
- Pregled statusa: *222*#
POSREDOVANJE KLICEV, KO NI ODGOVORA (no answer):
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *23tel.št.*#
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *23*#
- Izključitev posredovanja: *231*#
- Pregled statusa: *232*#
POSREDOVANJE KLICEV OB ZASEDENOSTI IN KO NI ODGOVORA:
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *24tel.št.*#
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *24*#
- Izključitev posredovanja: *241*#
- Pregled statusa: *242*#
IZKLOP VSEH PREUSMERITEV:
- Izklop: *25*#
SPLOŠEN CLIR (vklopljen CLIR = izklopljena identiteta; izklopljen CLIR = vklopljena identiteta):
- Vklop CLIR: *260*#
- Izklop CLIR: *261*#
- Pregled statusa: *262*#
CLIR ZA EN KLIC:
- Vklop CLIR, če je izključen splošen CLIR: 997tel.št.#
- Izklop CLIR, če je vključen splošen CLIR: 998tel.št.#
GLASOVNA POŠTA:
- Poslušanje: *900*#
- Poslušanje iz drugih omrežij: 386(0)59009900#
ZADNJA KLICANA/PREJETA ŠTEVILKA:
- Zadnja sprejeta številka - glasovna izgovorjava: *11#
- Klic zadnjega sprejetega ali zgrešenega klica: *4#
- Zadnja klicana številka - glasovna izgovorjava: *12#
- Klic zadnje klicane številke: *3#
- Število zgrešenih klicev – glasovna izgovorjava: *13#
- Lastna telefonska številka – glasovna izgovorjava: *14#
ČAKAJOČI KLIC, KONFERENCA, OSTALO:
- Konferenca – postavi dva aktivna klica (eden je na čakanju) v konferenco (do max. tri klice): *9#
- Čakajoči klic – postavi aktiven pogovor na čakanje, poveže čakajoči klic nazaj ali ponudi nov ton za klicanje: **
- Končanje trenutnega klica in priklic čakajočega klica nazaj: *#
- Pregled funkcij (call baring) – glasovna izgovorjava: *19#
- Triggers Call Transfer to call forward busy destination: *2#
- Ustavitev pošiljanja DTMF ukazov. DTMF ukazi bodo poslani po koncu klica: *33#
BREZPOGOJNO POSREDOVANJE KLICEV:
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *21tel.št.*#
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *21*#
- Izključitev posredovanja: *211*#
- Pregled statusa: *212*#
POSREDOVANJE KLICEV OB ZASEDENOSTI (on busy):
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *22tel.št.*#
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *22*#
- Izključitev posredovanja: *221*#
- Pregled statusa: *222*#
POSREDOVANJE KLICEV, KO NI ODGOVORA (no answer):
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *23tel.št.*#
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *23*#
- Izključitev posredovanja: *231*#
- Pregled statusa: *232*#
POSREDOVANJE KLICEV OB ZASEDENOSTI IN KO NI ODGOVORA:
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na določeno številko: *24tel.št.*#
- Aktivacija posredovanja vseh klicev na glasovno pošto: *24*#
- Izključitev posredovanja: *241*#
- Pregled statusa: *242*#
IZKLOP VSEH PREUSMERITEV:
- Izklop: *25*#
SPLOŠEN CLIR (vklopljen CLIR = izklopljena identiteta; izklopljen CLIR = vklopljena identiteta):
- Vklop CLIR: *260*#
- Izklop CLIR: *261*#
- Pregled statusa: *262*#
CLIR ZA EN KLIC:
- Vklop CLIR, če je izključen splošen CLIR: 997tel.št.#
- Izklop CLIR, če je vključen splošen CLIR: 998tel.št.#
GLASOVNA POŠTA:
- Poslušanje: *900*#
- Poslušanje iz drugih omrežij: 386(0)59009900#
ZADNJA KLICANA/PREJETA ŠTEVILKA:
- Zadnja sprejeta številka - glasovna izgovorjava: *11#
- Klic zadnjega sprejetega ali zgrešenega klica: *4#
- Zadnja klicana številka - glasovna izgovorjava: *12#
- Klic zadnje klicane številke: *3#
- Število zgrešenih klicev – glasovna izgovorjava: *13#
- Lastna telefonska številka – glasovna izgovorjava: *14#
ČAKAJOČI KLIC, KONFERENCA, OSTALO:
- Konferenca – postavi dva aktivna klica (eden je na čakanju) v konferenco (do max. tri klice): *9#
- Čakajoči klic – postavi aktiven pogovor na čakanje, poveže čakajoči klic nazaj ali ponudi nov ton za klicanje: **
- Končanje trenutnega klica in priklic čakajočega klica nazaj: *#
- Pregled funkcij (call baring) – glasovna izgovorjava: *19#
- Triggers Call Transfer to call forward busy destination: *2#
- Ustavitev pošiljanja DTMF ukazov. DTMF ukazi bodo poslani po koncu klica: *33#
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
-
- Legenda
- Prispevkov: 1487
- Pridružen: 21. Jul 2006 ob 11:12
- T-2: Že imam
- Paket: Malo mešano
- Kraj: Pince
Lahko bi že prej "kradel" Spomnim se, da sem te kode že sprintal. Recimo: Telefonija/ Dodatne storitve telefonijeNavadni Nimda napisal/-a:Cobane, tole ti bom ukradel in objavil na webu!
Uporabnik Štajerc, datum objave 18. marec 2006
Uporabnik Jest, datum objave 07. avgust 2006
Pa nikakor ne dajem v nič prispevek uporabnika Cobane, da ne bo pomote. Celo nasprotno, pohvalno.
Kot ste opazili, zadeve nisem jaz prvi lansiral. Tudi sam sem se že pred časom napajal iz tega posta in vse skupaj stestiral in uredil.
@Antrax: Za aktivacijo glasovne pošte sem poslal dopis.
@Nimda: Nimam nič proti, če zadevo daš na web... vendar previdnost pri spodnjih točkah, namreč teh nisem testiral. Za predzadnjega pa sploh ne vem kaj bi to lahko bilo, zato tudi nisem prevajal:
GLASOVNA POŠTA:
- Poslušanje iz drugih omrežij: 386(0)59009900#
ČAKAJOČI KLIC, KONFERENCA, OSTALO:
- Konferenca – postavi dva aktivna klica (eden je na čakanju) v konferenco (do max. tri klice): *9#
- Čakajoči klic – postavi aktiven pogovor na čakanje, poveže čakajoči klic nazaj ali ponudi nov ton za klicanje: **
- Končanje trenutnega klica in priklic čakajočega klica nazaj: *#
- Pregled funkcij (call baring) – glasovna izgovorjava: *19#
- Triggers Call Transfer to call forward busy destination: *2#
- Ustavitev pošiljanja DTMF ukazov. DTMF ukazi bodo poslani po koncu klica: *33#
@Antrax: Za aktivacijo glasovne pošte sem poslal dopis.
@Nimda: Nimam nič proti, če zadevo daš na web... vendar previdnost pri spodnjih točkah, namreč teh nisem testiral. Za predzadnjega pa sploh ne vem kaj bi to lahko bilo, zato tudi nisem prevajal:
GLASOVNA POŠTA:
- Poslušanje iz drugih omrežij: 386(0)59009900#
ČAKAJOČI KLIC, KONFERENCA, OSTALO:
- Konferenca – postavi dva aktivna klica (eden je na čakanju) v konferenco (do max. tri klice): *9#
- Čakajoči klic – postavi aktiven pogovor na čakanje, poveže čakajoči klic nazaj ali ponudi nov ton za klicanje: **
- Končanje trenutnega klica in priklic čakajočega klica nazaj: *#
- Pregled funkcij (call baring) – glasovna izgovorjava: *19#
- Triggers Call Transfer to call forward busy destination: *2#
- Ustavitev pošiljanja DTMF ukazov. DTMF ukazi bodo poslani po koncu klica: *33#
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
@Antrax: Po moje ne, ker se klic na tajnico sploh ne zabeleži v pregledu klicev.
Zadnjič spremenil Cobane, dne 26. Okt 2006 ob 19:02, skupaj popravljeno 1 krat.
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Stran zelo lepo zgleda... vendar, kot sem ti že zgoraj omenil, nisem stestiral slednje funkcionalnosti:
- vse po točko "Čakajoči klic, telekonferenca, ostalo"
- glasovna pošta "Poslušanje iz drugih omrežij"
Preden se še to ne preveri, bi jaz na tvojem mestu te točke umaknil z uradne strani. No razen, če nisi tole že sam preveril oz. nekdo drug...
- vse po točko "Čakajoči klic, telekonferenca, ostalo"
- glasovna pošta "Poslušanje iz drugih omrežij"
Preden se še to ne preveri, bi jaz na tvojem mestu te točke umaknil z uradne strani. No razen, če nisi tole že sam preveril oz. nekdo drug...
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!