Zakaj mi prekinja zvok le pri klicih na T-2 podporo
-
- Faca
- Prispevkov: 191
- Pridružen: 20. Nov 2006 ob 21:22
- T-2: Še nimam
- Paket: Uporabljal vse storitve T-2 70 dni in vse storitve tudi prenehal uporabljati !
Zakaj mi prekinja zvok le pri klicih na T-2 podporo
Z uporabo telefonije pri T2 sem sicer zelo zadovoljen, sogovornike na T-2 omrežju slišim kot bi sedeli za isto mizo, prav tako ostale v ostalih omrežjih, le ko pokličem na 0590 0000 2 in kaj povprašam tehnično podporo, nekaj časa tehnika še slišim nemoteno, potem pa zelo prekinja, vsako 2. sekundo kar pobira zvok in sploh ga ne slišim na trenutek.
Eden od njih pravi, da mogoče prekinja, ker uporablja slušalke in ima morda kabel že rahlo načet, a do sedaj mi je prekinjalo že pri 10 različnih ljudeh na tehn. podpori.
Zato sem zbegan, zakaj ravno pri njih tako, pri tel. pogovorih z drugimi, pa brez prekinitev.
Pomislil sem celo na to, da mi prekinja pri pogovoru s tehnikom prav zato, ker mi mogoče takrat preverja določene zadeve na mojem priključku (npr. če vprašam za analizo hitrosti priključka ali katero drugo nastavitev mojega priključka), da zato njegovo poizvedovanje zmoti mojo linijo, saj se pogovarjava prek priključka, ki je predmet razprave oz. proučevanja, čeprav takšna motnja ni dobrodošla, saj je zelo težko reševati določen problem če ne moreš brezhibno poslušati tehnika na drugi strani.
Eden od njih pravi, da mogoče prekinja, ker uporablja slušalke in ima morda kabel že rahlo načet, a do sedaj mi je prekinjalo že pri 10 različnih ljudeh na tehn. podpori.
Zato sem zbegan, zakaj ravno pri njih tako, pri tel. pogovorih z drugimi, pa brez prekinitev.
Pomislil sem celo na to, da mi prekinja pri pogovoru s tehnikom prav zato, ker mi mogoče takrat preverja določene zadeve na mojem priključku (npr. če vprašam za analizo hitrosti priključka ali katero drugo nastavitev mojega priključka), da zato njegovo poizvedovanje zmoti mojo linijo, saj se pogovarjava prek priključka, ki je predmet razprave oz. proučevanja, čeprav takšna motnja ni dobrodošla, saj je zelo težko reševati določen problem če ne moreš brezhibno poslušati tehnika na drugi strani.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 640
- Pridružen: 19. Jun 2006 ob 09:55
- T-2: Že imam
- Paket: 10/10 Mbps FTTH,IPTV,VOIP
- Kraj: Kranj
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 640
- Pridružen: 19. Jun 2006 ob 09:55
- T-2: Že imam
- Paket: 10/10 Mbps FTTH,IPTV,VOIP
- Kraj: Kranj
- pack
- Legenda
- Prispevkov: 1037
- Pridružen: 15. Nov 2006 ob 11:48
- T-2: Že imam
- Paket: PRD:VDSL1/1 vmesnika ISDN+PSTN
- Kraj: Trzin
Same here. Imam ISDN in PSTN vmesnik in sem imel težave z odmevom in šumom v vseh aparatih (odmeva tudi na drugi strani, pri klicočem). Pa sem včeraj prijavil napako na T2 podporo in so danes očitno nekaj štimali (telefon enkrat testno zazvoni - na displeju se namesto številke izpišejo zvezdice). Zaenkrat se mi zdi, da je bolje, ker šuma ne slišim več, za odmev pa ne morem trdit, ker nisem še dovolj sprobal. Poporodne težave pač. Sej na konc se vedno vse poštima.