Zakaj mi prekinja zvok le pri klicih na T-2 podporo

Vse o T-2 IP telefoniji
bostjank
Faca
Prispevkov: 191
Pridružen: 20. Nov 2006 ob 21:22
T-2: Še nimam
Paket: Uporabljal vse storitve T-2 70 dni in vse storitve tudi prenehal uporabljati !

Zakaj mi prekinja zvok le pri klicih na T-2 podporo

Odgovor Napisal/-a bostjank » 20. Nov 2006 ob 21:47

Z uporabo telefonije pri T2 sem sicer zelo zadovoljen, sogovornike na T-2 omrežju slišim kot bi sedeli za isto mizo, prav tako ostale v ostalih omrežjih, le ko pokličem na 0590 0000 2 in kaj povprašam tehnično podporo, nekaj časa tehnika še slišim nemoteno, potem pa zelo prekinja, vsako 2. sekundo kar pobira zvok in sploh ga ne slišim na trenutek.

Eden od njih pravi, da mogoče prekinja, ker uporablja slušalke in ima morda kabel že rahlo načet, a do sedaj mi je prekinjalo že pri 10 različnih ljudeh na tehn. podpori.

Zato sem zbegan, zakaj ravno pri njih tako, pri tel. pogovorih z drugimi, pa brez prekinitev.

Pomislil sem celo na to, da mi prekinja pri pogovoru s tehnikom prav zato, ker mi mogoče takrat preverja določene zadeve na mojem priključku (npr. če vprašam za analizo hitrosti priključka ali katero drugo nastavitev mojega priključka), da zato njegovo poizvedovanje zmoti mojo linijo, saj se pogovarjava prek priključka, ki je predmet razprave oz. proučevanja, čeprav takšna motnja ni dobrodošla, saj je zelo težko reševati določen problem če ne moreš brezhibno poslušati tehnika na drugi strani.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 20. Nov 2006 ob 23:03

Ne, verjetno ima opremo zdrajsano. Razumeti je treba, da je tista slušalka v uporabi skoraj neprekinjeno že eno leto in pol.

Če ti oni merijo linijo, to počno tako, da pogledajo parametre na dslamu. če ti pa spremenijo nastavitve modema, pa se ti vse skupaj resetira za ene 30 sekund.
Optika 100/10

DixieFlatline
Navdušenec
Prispevkov: 640
Pridružen: 19. Jun 2006 ob 09:55
T-2: Že imam
Paket: 10/10 Mbps FTTH,IPTV,VOIP
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a DixieFlatline » 21. Nov 2006 ob 12:24

Neverjetno, tud meni je zdele 2x prekinjalo, ko sem klical na T-2 helpdesk, sem pa klical že nekajkrat v Telekomovo omrežje in je blo vse ok.
HulaHop naokrog!

Alex
Nadebudnež
Prispevkov: 355
Pridružen: 21. Mar 2006 ob 17:03
T-2: Še nimam
Paket: Nimam več!
Kraj: Vidim, da nič ne vidim.

Odgovor Napisal/-a Alex » 21. Nov 2006 ob 12:28

Verjetno imajo vključen čakajoči klic, pa zato kao prekinja, ko drugi ljudje notri kličejo.

DixieFlatline
Navdušenec
Prispevkov: 640
Pridružen: 19. Jun 2006 ob 09:55
T-2: Že imam
Paket: 10/10 Mbps FTTH,IPTV,VOIP
Kraj: Kranj

Odgovor Napisal/-a DixieFlatline » 21. Nov 2006 ob 13:00

Ne verjamem da gre tlele za čakajoči klic, se mi pa tud ne sanja kaj bi lahko blo.
HulaHop naokrog!

finger
Uporabnik
Prispevkov: 37
Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:52
T-2: Že imam
Paket: ve? jih je
Kraj: Lesce

Odgovor Napisal/-a finger » 21. Nov 2006 ob 13:24

mogoče imajo pa probleme pri uploadu ??? ha ha lol !

Uporabniški avatar
madpanter
Starešina
Prispevkov: 3488
Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a madpanter » 21. Nov 2006 ob 14:07

men pa itak skos prekinja da ne omenjam da sam sebe notri slisim in podobne artifakte Slika
Slika
Prodam UMTS router WRT54G3G + anteno P54 + ustrezno Globetrotter kartico, info ZS

Uporabniški avatar
pack
Legenda
Prispevkov: 1037
Pridružen: 15. Nov 2006 ob 11:48
T-2: Že imam
Paket: PRD:VDSL1/1 vmesnika ISDN+PSTN
Kraj: Trzin

Odgovor Napisal/-a pack » 21. Nov 2006 ob 14:15

Same here. Imam ISDN in PSTN vmesnik in sem imel težave z odmevom in šumom v vseh aparatih (odmeva tudi na drugi strani, pri klicočem). Pa sem včeraj prijavil napako na T2 podporo in so danes očitno nekaj štimali (telefon enkrat testno zazvoni - na displeju se namesto številke izpišejo zvezdice). Zaenkrat se mi zdi, da je bolje, ker šuma ne slišim več, za odmev pa ne morem trdit, ker nisem še dovolj sprobal. Poporodne težave pač. Sej na konc se vedno vse poštima. :wink:
Slika
Za počitnice varčujem pri T2!

Uporabniški avatar
madpanter
Starešina
Prispevkov: 3488
Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a madpanter » 21. Nov 2006 ob 14:19

Mah uceri je itak mat klicala in dobila nekega baje nadrejenega na tehnični podpori in bojo kao poslali tehnika na dom kar ze oblubljajo 2 mesca Slika upam da bojo res prsli
Slika
Prodam UMTS router WRT54G3G + anteno P54 + ustrezno Globetrotter kartico, info ZS

Bine
Guru
Prispevkov: 897
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 21:26
T-2: Že imam
Paket: 100/100

Odgovor Napisal/-a Bine » 21. Nov 2006 ob 14:22

da niso prisluhi & artefakti posledica Slika :twisted:
Slika

Uporabniški avatar
madpanter
Starešina
Prispevkov: 3488
Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
T-2: Že imam
Paket: T4
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a madpanter » 21. Nov 2006 ob 14:24

haha niso (sem nekadilec namrec) :wink:
Slika
Prodam UMTS router WRT54G3G + anteno P54 + ustrezno Globetrotter kartico, info ZS

Uporabniški avatar
AndraZ
Faca
Prispevkov: 126
Pridružen: 25. Sep 2006 ob 16:04
T-2: Še nimam
Paket: Že imel, bom še imel
Kraj: Žiri
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a AndraZ » 21. Nov 2006 ob 23:46

Tudi jaz lahko potrdim ta "fenomen". Samo Tehnicna podpora mi zacne prekinjati na enak nacin, ostale stevilke delujejo super.
Ce klicem z mobitela na tehnicno pomoc pa ne prekinja...

Uporabniški avatar
Cobane
Nergač
Prispevkov: 3959
Pridružen: 27. Sep 2006 ob 07:39
T-2: Že imam
Paket: Tadrazga

Odgovor Napisal/-a Cobane » 22. Nov 2006 ob 07:45

Tudi jaz sem že naletel na ta fenomen, ko sogovornika na help desku skoraj nič nisem razumel, ker je blazno veliko prekinjalo. Očitno imajo tiste slušalke res zdrajsane do konca.
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna! :rtmT2:

simonpis
Novinec
Prispevkov: 15
Pridružen: 4. Sep 2006 ob 14:42
T-2: Že imam
Paket: 4 / 0,5
Kraj: Trbovlje
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a simonpis » 22. Nov 2006 ob 14:35

Isto je blo pr men ze nekikrat, sam pa pa zmiri pa ne enkol na zacetku pogovora...

bostjank
Faca
Prispevkov: 191
Pridružen: 20. Nov 2006 ob 21:22
T-2: Še nimam
Paket: Uporabljal vse storitve T-2 70 dni in vse storitve tudi prenehal uporabljati !

Odgovor Napisal/-a bostjank » 22. Nov 2006 ob 19:00

Glede na to, da je tehnična podpora oz. komunikacija s tehn. podporo več kot pomembna, bi bilo prav, da se oprema, ki je v okvari pri svetovalcih na tehnični podpori kar najhitreje zamenja z boljšo oz. delujočo.

S tem bo usluga narejena vsem.

Odgovori