Prenos številke & totalen zabluz
Ta njihova administracija je zaščitena ko kočevski medved.Do njih se sploh ne pride,ni nobenih njihovih telefonskih številk objavljenih nikjer, da bi jih kaj vprašal al pa reklamiral nimaš druge kot to študentarijo spraševat pa oni ja gospod pa ja gospod.Administracija pa lepo uživa v pisarnah in dela kakor jim je ljubo in si vsak po svoje razlaga te njihove pravilnike in delajo kakor jim je ljubo.Njihovi šefi pa niso nič boljš ker jih ne znajo pritisnit ker očitno niso še slišal za nagrajevanje po uspešnosti.
-
- Faca
- Prispevkov: 171
- Pridružen: 22. Avg 2006 ob 20:59
- T-2: Že imam
- Paket: 10/10 FTTH 3xTV 1xTEL
- Kraj: Kranj
Bo. Če si jim dal sklic z zadnjega računa.
V glavnem kopije računa (sploh pa potrdila da je plačan) se NE rabi.
Pač kura na HD je hotela z lažmi opravičit zakaj zahtevek ni šel naprej.
Take bi osebno brcnil v rit in se zahvalil za sodelovanje, kajti imeti odnos do naročnikov kot da so retardirani ni taprav.
No v glavnem moj primer se premika (ne vem ali po zaslugi NN ali preko drugih vez) v glavnem zdaj naj bi zahtevek za prenos št. šel naprej.
Bomo videli. Vas obveščam....
P.S: Ugotavljam, da je povsem res, da če na T-2 gre kaj narobe in nimaš vez si ga naje***. Tehnično podporo na xxxxxx0002 izvzamem. Imam zaenkrat dobre izkušnje.
V glavnem kopije računa (sploh pa potrdila da je plačan) se NE rabi.
Pač kura na HD je hotela z lažmi opravičit zakaj zahtevek ni šel naprej.
Take bi osebno brcnil v rit in se zahvalil za sodelovanje, kajti imeti odnos do naročnikov kot da so retardirani ni taprav.
No v glavnem moj primer se premika (ne vem ali po zaslugi NN ali preko drugih vez) v glavnem zdaj naj bi zahtevek za prenos št. šel naprej.
Bomo videli. Vas obveščam....
P.S: Ugotavljam, da je povsem res, da če na T-2 gre kaj narobe in nimaš vez si ga naje***. Tehnično podporo na xxxxxx0002 izvzamem. Imam zaenkrat dobre izkušnje.
- Pekl
- Faca
- Prispevkov: 145
- Pridružen: 23. Jan 2007 ob 11:16
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Diamant HBO
- Kraj: Nova Gorica
Re: Prenos številke & totalen zabluz
Podobna zgodba kot pri meni... v torek, dva dni nazaj sem klical na Helpdesk, pa mi je bilo rečeno, da je pod opombo napisano, da ni še potrjeno, da je račun plačan, pa čeprav sem jim dal številko SKLICa, ki jo zahtevajo, poleg tega pa je bil račun plačan že davno. No, ampak na njihovi strani za obveščanje je pisalo, da je vloga popolna in da bodo v kratkem oddali povpraševanje na Telekom... tudi v mojem primeru gre za prenos številke iz T1 na T2.
No, v torek sem potem poslal kopijo računa, da je zadeva bila res plačana... v sredo so dobili zadevo na center v LJ.. za nalašč sem počakal še malo in danes (v četrtek) kličem, da če so dobili kopijo potrdila o plačanem računu... a tipček na Helpdesku ni vedel nič... da ni še skeniranega dokumenta v njihovi bazi... da bo pa napisal v sistem, da je zadeva bila poslana... potem ga pa še vprašam, da če zaradi tega, ker niso imeli potrdila o plačilu računa Telekomu, ki ga nikjer ne zahtevajo pri vlogi, niso še poslali v poizvedbo... reče da ja... ma... če se sam ne bi pobrigal, bi še zdaj stala zadeva...
In da ne bo kdo rekel, da so zastoji samo na Telekomovi strani...
To ni res... tudi T2-jevci niso najbolj ažurni... sploh s stališča obveščanja strank ne....
No, upanje umre zadnje.. tako da se bodo vsi skupaj mogoče le izboljšali...
Pekl
No, v torek sem potem poslal kopijo računa, da je zadeva bila res plačana... v sredo so dobili zadevo na center v LJ.. za nalašč sem počakal še malo in danes (v četrtek) kličem, da če so dobili kopijo potrdila o plačanem računu... a tipček na Helpdesku ni vedel nič... da ni še skeniranega dokumenta v njihovi bazi... da bo pa napisal v sistem, da je zadeva bila poslana... potem ga pa še vprašam, da če zaradi tega, ker niso imeli potrdila o plačilu računa Telekomu, ki ga nikjer ne zahtevajo pri vlogi, niso še poslali v poizvedbo... reče da ja... ma... če se sam ne bi pobrigal, bi še zdaj stala zadeva...
In da ne bo kdo rekel, da so zastoji samo na Telekomovi strani...
To ni res... tudi T2-jevci niso najbolj ažurni... sploh s stališča obveščanja strank ne....
No, upanje umre zadnje.. tako da se bodo vsi skupaj mogoče le izboljšali...
Pekl
roscha napisal/-a:Konec decembra oddam zahtrevek za prenos številke od preljubega Telekoma k T-2. Izpolnim zahtevek, priložim kopije osebne (zihr je zihr) priložim kopijo računa od Telekoma. Naj bo, če jim kaka številka ali sklic ne bo jasen bodo že preplonkali.
Oddam v Kranju na Bleiweisovi. Vse lepo in prav.. In seveda čakam kot teliček.
Ker mi čakanje dopiiii*** pa po zakonu bi Telekom tudi že moral prenest št. pokličem kaj se mečka.
In pazi TOLE! Tepci na T-2ju sploh niso sprožili postopka za prenos, ker račun (kopija) ni potrjen da je plačan!!!
KJE KURAC SE TO OD UPORABNIKA ZAHTEVA!? Na spletni strani piše da rabijo samo SKLIC ne pa cele kopije, potem pa mi prijavijo takšne kretenizme. Tudi če bi to že požrl, bi me lahko obvestili, imajo fix. tel, mobilni telefon in e-pošto. Ampak ne. To pa ne. Tako kot mi ne morejo PISMENO poslati kaj vse se zahteva za uspešen prenos številke. Na spletni strani se tega seveda NE zahteva!!
Mater sem jezen.
Bodo dobili potrdilo da imam plačane obveznosti do Telekoma, ampak tudi reklamacijo računa za Februar. Zmanjšan bo za znesek Telekomove naročnine & impulzov. Zaradi njihove nesposobnosti moram T-1 plačevat še (cca) en mesec.
ZDAJ PA VPRAŠANJE:
Zakojiklinac rabite potrdilo da imam poravnane obveznosti do Telekoma?
Spet en od blesavih izgovorov ker ste zajebali sami?! Telekom že zna izterjat €€ in nekako NE RABI VAS za to.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
yoo... ne seri.yoo napisal/-a:men so rekl na t2 da grem kr sam preklicat telekom so rekl sami da je bl ziher
Samo tega ne delat (karkoli odpovedovati na Telekomu), ker boš šele potem imel sranje... izgubljena telefonska številka in pa zavračanje preklopa na T-2 zaradi nerazpoložljivosti parice.
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
- Xandy
- Uporabnik
- Prispevkov: 33
- Pridružen: 9. Jan 2007 ob 22:09
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 10/10+2xTV+TEL.
- Kraj: Kranjsterdam-edino prava....
Jao a so sam v KR taki problemi al kaj.Jes tud že 3 mesce čakam da mi preklopijo staro številko od T-1 na T-2 pa že parkrat klical na help desk in zmeri pravjo ,da bodo zadevo poslal naprej ,hmm ja kam na T-3 .Sej če pokličem staro cifro itak pove ,da je prenešena na T-2 ampak to je tud vse.No ja hvala bogu da mam še začasno od T-2 aktivno tko ,da saj telefoniram lahko (čeprav malkrat).No upam ,da bo res enkrat urejeno še to.