Zatikanje pogovora
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 25
- Pridružen: 8. Dec 2006 ob 18:55
- T-2: Že imam
- Paket: brezčasni VDSL
- Kraj: Cerknica
Žal zgleda ne deluje, vsaj na telekomovih kablih ne, pol k bo pa optika pol pa bo. No tako da ne bom sam hvalu tele telefonije, je danes ženi spet po 38 minutah telefonija dol padla, tako da vse skupaj brez veze. Tako al tako je zgleda še vse v povojih, sprijaznimo se s tem al pa pojdimo drugam (kot da je drugje bolje)bostjank napisal/-a:marko.rossi: telefonija t-2 bi praviloma morala delovati brez težav tudi ob polni obremenitvi internetne povezave. Če temu ni tako, je vzrok v majhnem maksimumu modema za UL, ki sodeč po tvojih težavah ne dosega niti 1 mbit (če imaš paket 1/1 in slišiš prekinjanje pri telefoniranju). Zakaj je maksimum modema za UL tako majhen, je potrebno ugotoviti.
VDSL Brezčasni VDSL OPTIKA
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 25
- Pridružen: 8. Dec 2006 ob 18:55
- T-2: Že imam
- Paket: brezčasni VDSL
- Kraj: Cerknica
Nam se tud sedaj dogaja, ko nekdo pokliče, slišim sogovornika on pa mene ne, ali pa obratno... pa je treba nato 2-3X poklicat, da je zveza normalna.
Đizus krajst, pa sem že mislu, da sedaj, ko smo namest tistga šit belcota dal PSTN vmesnik in analogni telefon, pa dela vse v redu...
Tele T-2 telefonije mam res že poln k***. Mamo optiko, pa telefon isto dela za en drek.
Klicu na tehnično podporo, pa se prtožu na bleiweisovo v KR, pa sam nakladajo in se izgovarjajo... Tale telefonija po moje vsaj še dve leti ne bo normano delala, do takrat se bodo pa učili na nas kot poskusnih zajčkih...
Đizus krajst, pa sem že mislu, da sedaj, ko smo namest tistga šit belcota dal PSTN vmesnik in analogni telefon, pa dela vse v redu...
Tele T-2 telefonije mam res že poln k***. Mamo optiko, pa telefon isto dela za en drek.
Klicu na tehnično podporo, pa se prtožu na bleiweisovo v KR, pa sam nakladajo in se izgovarjajo... Tale telefonija po moje vsaj še dve leti ne bo normano delala, do takrat se bodo pa učili na nas kot poskusnih zajčkih...
Telefonija dela my ass...
Vedno, ko smo imeli težave sem podrobno razložil težave na tehnično podporo ali v KR na bleiweisowi, kjer ima T-2 svojo info točko... Najprej so nam rekli, da naj zamenjamo belcota za PSTN vmesnik... potem je nekaj časa delalo, sedaj je pa spet vse v k***
Včeraj so se v KR izgovarjali, da imajo neko genaralno napako, da to proučujejo in odpravljajo že od decembra... Pa kolk časa bomo še čakali, da bo ta IP telefon spoh delal normalno...
Vedno, ko smo imeli težave sem podrobno razložil težave na tehnično podporo ali v KR na bleiweisowi, kjer ima T-2 svojo info točko... Najprej so nam rekli, da naj zamenjamo belcota za PSTN vmesnik... potem je nekaj časa delalo, sedaj je pa spet vse v k***
Včeraj so se v KR izgovarjali, da imajo neko genaralno napako, da to proučujejo in odpravljajo že od decembra... Pa kolk časa bomo še čakali, da bo ta IP telefon spoh delal normalno...
Mitja...
Vedno, ko se pojavijo težave sem tudi obvestil tehnično podporo na tisti vaš 000002 telefon in po treh mesecih so s telefonom konstante težave, ki jih ne znajo odpravit... zato ne nakladaj, da telefon dela, ker ne dela...
Zadnji pogovor smo doma opravili pred desetimi minutami, in spet nas je oseba na drugi strani linije slišala normalno, na naši strani pa se ni nič slišalo... povezava pa je normalno delovala šele po ponovnem klicu...
Vedno, ko se pojavijo težave sem tudi obvestil tehnično podporo na tisti vaš 000002 telefon in po treh mesecih so s telefonom konstante težave, ki jih ne znajo odpravit... zato ne nakladaj, da telefon dela, ker ne dela...
Zadnji pogovor smo doma opravili pred desetimi minutami, in spet nas je oseba na drugi strani linije slišala normalno, na naši strani pa se ni nič slišalo... povezava pa je normalno delovala šele po ponovnem klicu...
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Telefonija dela - če imaš težave, je potrebno javiti na tehnično podporo 059000002
Ker se pojavljajo napake, za katere je težko določiti vzrok, nujno posreduj detajlne podatke o napaki:
- na katerem telefonu je napaka, v primeru da imaš več telefonov
- način vključitve (na modem, na vood, patton)
- čas in datum napake
- številke kamor si klical, ko si imel težave (ali pa kdo je klical)
- ali je bil istočasno uporabljan internet
Šele ko imajo tehniki te podatke, lahko začnejo odpravljat napako.
Ker se pojavljajo napake, za katere je težko določiti vzrok, nujno posreduj detajlne podatke o napaki:
- na katerem telefonu je napaka, v primeru da imaš več telefonov
- način vključitve (na modem, na vood, patton)
- čas in datum napake
- številke kamor si klical, ko si imel težave (ali pa kdo je klical)
- ali je bil istočasno uporabljan internet
Šele ko imajo tehniki te podatke, lahko začnejo odpravljat napako.