Onemogočeni dohodni klici

Vse o T-2 IP telefoniji
T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: Onemogočeni dohodni klici

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 6. Dec 2007 ob 21:51

MIPAX, če ti do jutri ne dela, mi pošlji svojo "številko priključka" (na pogodbi) na Zasebna sporočila in bom dal preveriti. Pri tovrstnih pojavih, ni bila številka prenešena v celoti. Pošlje se prijavo telekomu, ki mora to potem tudi dejansko poštimati (če je že zaračunal).
Optika 100/10

mipax
Uporabnik
Prispevkov: 36
Pridružen: 15. Okt 2007 ob 15:47
T-2: Že imam
Paket: Optika 10/10 + VoiP

Re: Onemogočeni dohodni klici

Odgovor Napisal/-a mipax » 7. Dec 2007 ob 11:53

Hvala "Navadni Nimda" za posredovanje, je pomagalo in sedaj dela vse v redu.

Škoda, da T-2 na svoji spletni strani ne opiše točen postopek, da bi naročniki vedeli, kaj morajo narediti sami, kaj telekom in kaj T-2.
Mislim, da to, da mora stranka večktrat klicati tehnično podporo, ker se vse ne "poštima" naenkrat obremenjuje po nepotrebnem tudi T-2.

T-2 je sicer super :D

Uporabniški avatar
Mark
T-2jevec
Prispevkov: 3147
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO

Re: Onemogočeni dohodni klici

Odgovor Napisal/-a Mark » 8. Dec 2007 ob 22:30

Glede konfiguracije se bi naj to vse že naredilo v skladišču! Včasih pač pride do kakšne težave, ki se kasneje tudi uredi!

Odgovori