Sem preveril ravnokar. Tule gre za napako, ki je bila sicer poštimana, a prepozno, ker so šli računi že na pot vmes. Gre za zelo majhno število strank.
Prosim odbij odvečni znesek in plačaj račun. Na Oddelek za reklamacije pa poši dvovrstični dopis, kjer poveš, da si plačala toliko manj in da reklamiraš. Lahko tudi fax, ali sken preko emaila na narocniska-sluzba@t-2.net
Obračunani klici na brezplačne tel. št.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Obračunani klici na brezplačne tel. št.
Optika 100/10
Re: Obračunani klici na brezplačne tel. št.
Računi so šli naprej po 31. juliju, vi pa ste bili opozorjeni na napako že 8. julija! Očitno so vaše reakcije zelo upočasnjene v tej poletni vročini, da vam 23 dni ni dovolj za pravočasno ureditev zadeve!
Zadnjič spremenil Alha, dne 11. Avg 2008 ob 23:06, skupaj popravljeno 1 krat.
-
- Guru
- Prispevkov: 872
- Pridružen: 6. Nov 2007 ob 07:42
- T-2: Že imam
- Paket: 10/1 + 2xISDN + 2xUMTS + IPTV
- Kraj: Maribor - Limbuš
Re: Obračunani klici na brezplačne tel. št.
Pa če slučajno kdo iz reklamacijske službe bere sporočila tukaj na forumu.
Kot stranka sem dolžan opozoriti na napako, vsekakor pa ni moja dolžnost da seštevam vse vaše napake da si lahko izračunam nesporni del. Tako se nehajte počasi sklicevati da naj plačajo nesporni del. V trenutku ko je nekaj napačno obračunano ste dolžni izdati pravilni račun.
Kot stranka sem dolžan opozoriti na napako, vsekakor pa ni moja dolžnost da seštevam vse vaše napake da si lahko izračunam nesporni del. Tako se nehajte počasi sklicevati da naj plačajo nesporni del. V trenutku ko je nekaj napačno obračunano ste dolžni izdati pravilni račun.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Obračunani klici na brezplačne tel. št.
ALHA: napaka je bila takrat odpravljena v enem ali dveh dnevih, zahvaljujoč tistim, ki ste to opazili in takoj prijavili!
Optika 100/10