Stran 1 od 1

Imam problem z IP telefonom, klicni center ne pomaga

Objavljeno: 24. Feb 2010 ob 18:29
Napisal/-a Vampir
Imam žični IP telefon in ISDN telefon, ki pa je crknil. Ker je pač IP telefonija sem kupil novi brezžični IP telefon Gigaset C455 IP. Bo neuspelih poskusih, da bi ga usposobil, sem poklical T2 tehnično pomoč. Tam pa so mi takoj rekli, da ne podpirajo IP telefonov, češ da potem nimajo dostopa do telefona.
Telefon mi izpiše SIP registration failed, je možno te podatke prepisati iz žičnega telefona oziroma kakorkoli drugače usposobiti ta telefon.
Namreč novi ISDN telefon se mi ne zdi smiselno kupovati.

Re: Imam problem z IP telefonom, klicni center ne pomaga

Objavljeno: 24. Feb 2010 ob 19:28
Napisal/-a RobertM
SIP nastavitev ne bos dobil.
Priporocam, da IP telefon vrnes in kupis analogni telefon ter narocis zamenjavo ISDN za analogni (fax) vmasnik.

Re: Imam problem z IP telefonom, klicni center ne pomaga

Objavljeno: 25. Feb 2010 ob 11:52
Napisal/-a Vampir
V čem je sploh poanta teh SIP nastavitev.
A ni samoumnevno, da lahko uporabljamo lastne telefone. Če pa so že te nastavitve skrivnost, zakaj jih potem sami ne nastavite?

Re: Imam problem z IP telefonom, klicni center ne pomaga

Objavljeno: 25. Feb 2010 ob 12:29
Napisal/-a Mark
Lastnih IP telefonov ni možno uporabljati direktno na omrežju. Takšna je poslovna odločitev.

Zadevo lahko urediš, kot je bilo že rečeno (Prvo napravo pri T-2 dobiš v brezplačno uporabo). Če pa želiš vseeno uporabljati tvoj IP tel pa lahko naročiš SIP trunk. Ali gor zregistriraš drugega zunanjega providerja.

http://www.t-2.net/?AUID=902267010C18622020DB2