Pozdravljeni!
Imam ISDN Siemens (Gigaset sx100) telefon in uporabljam od T2 2 telefonski številki.
Težave se pojavljajo:
- da mi po 2 min pogovora prekine linijo in sicer če kličem v katerokoli omrežje (testirano v TK, SiOL), oz. če kličem se po parih pozivih javi zasedena linija (testirano na več različnih tel. št.).
- težava se pojavlja tudi z drugo linijo, ko kličem ven.
- ob zasedenosti prvega kanala, preko drugega ne morem klicati oz. biti klican.
- ob klicanju iz MSNja2 javi MSN1, čeprav je nastavljeno na MSN2.
Zanimivo pa je, da v T2 omrežju brez problema opravljam klice.
In še nekaj, kako je potekalo prijava napake:
Ker je od težave in s tem 1 prijave (od 13.8) že 4 dni, sem 17.8 ponovno klical in opozoril na napako, se je zgodba prijave ponovila (operater je videl prvo prijavo).
Ker mi je operater ob prvi prijavi povedal, da gre za splošno napako in da jih je veliko prijavljenih, me zanima, kakšen je proces reševanja takšnih napak, zakaj ni nikjer objavljenega obvestila oz. zakaj nismo bili, če gre za regijsko napako, obveščeni vsaj po elektronski pošti?
In ne nazadnje, ima še kdo v kranju na optiki težave z VOIPom?
----
T-2
Če bo mogoče kaj pomagalo, naprava se vedno točno ob določenem času - intervalu javlja vašemu sistemu.
Time Source IP Port Dest IP Port Proto Header Payload TTL Misc
18:16:13 10.1.0.26 -> 224.0.0.1 2 28 0 1 CE
18:17:13 10.1.0.26 -> 224.0.0.1 2 28 0 1 CE
18:18:13 10.1.0.26 -> 224.0.0.1 2 28 0 1 CE
18:19:13 10.1.0.26 -> 224.0.0.1 2 28 0 1 CE
18:20:13 10.1.0.26 -> 224.0.0.1 2 28 0 1 CE
18:21:13 10.1.0.26 -> 224.0.0.1 2 28 0 1 CE
18:22:13 10.1.0.26 -> 224.0.0.1 2 28 0 1 CE