Stran 1 od 1

Virtualna telefonska centrala

Objavljeno: 13. Sep 2010 ob 21:39
Napisal/-a mahi
Danes dopoldne sem poklical na HD ter želel nekaj informacij glede virtualne centrale, ki jo poujate poslovnim uporabnikom. V podjetju imamo namreč ene 15 telefonov in zanima nas, kaj finančno pomeni prehod na T-2 in koliko nas bi stalo. Gospodična je povedala, da me bo v kratkem poklical nekdo ki ima čez poslovne uporabnike in mi vse to razložil. Čeprav je minilo od takrat kar nekaj ur, klica s strani T-2 ni bilo sem zato še enkrat poklical na HD in želel določene informacije o tem. Spet sem dobil odgovor, da me bo poklical nekdo ki ima to čes in mi vse razložil, a klica ni bilo.

Ker seveda odgovora nisem dobil, moj nadrejeni pa želi imet pripravljene ponudbe najkasneje do srede, vprašanje T-2jevcem zastavljam tukaj gor. mimogrede naj omenim, da sem za ponudbo povprašal tudi Telekom in gospod, ki ima Cetrex čez je takoj odvrnil da se bo jutri osebno zglasil pri meni z izdelano ponudbo.

Re: Virtualna telefonska centrala

Objavljeno: 13. Sep 2010 ob 21:49
Napisal/-a MrTwelveTrees
sporoci mi privat za katero podjetje gre, pa se bo uredilo....

Re: Virtualna telefonska centrala

Objavljeno: 14. Sep 2010 ob 08:04
Napisal/-a astras
če še nista uredila prosim kontakt in lokacijo na zs
lp

Re: Virtualna telefonska centrala

Objavljeno: 14. Sep 2010 ob 09:01
Napisal/-a Cobane
Super, da pomagata na forumu! Forum ima link "Nove teme", kjer se ti "izpišejo" vse teme od zadnjega obiska!

Sklepam, da ima vas sistem tudi kakšen gumb "Vse nerešene zadeve, ki so jih uporabniki prijavili na HD". Kaj če bi ta gumb bolj redno uporabljali in da obupanim uporabnikom ne bi bilo potrebno javkati po forumu in vam ne bi bilo potrebno znova in znova ponavljati "Daj mi podatke na ZS!"!?

Re: Virtualna telefonska centrala

Objavljeno: 14. Sep 2010 ob 09:44
Napisal/-a nemo
Bojim se, da napačno sklepaš! Pmm jih tepe ravno to, da je njihovo notranje poslovanje slabše urejeno od tega (ali pa katerega drugega) foruma, saj praktično vsak dan na forumu prek zs rešujejo zadeve, ki so jih uporabniki po predpisani proceduri vprašali/sporočili direktno v firmi.
Če bi bil jaz lastnik ali direktor firme in bi izbiral ponudnika telefonije, bi tak, ki niti klica ne vrne, odpadel kot knof od gat. Na takega se pač ne moreš zanest in potem je ugodna cena povsem bz.

Re: Virtualna telefonska centrala

Objavljeno: 14. Sep 2010 ob 09:50
Napisal/-a mahi
Vseeno hvala za ponujeno pomoč, vendar se je direktor odločil za Telekom.
Dal mi je rok, da mu predstavim storitev in cene najkasneje do 9 ure zjutraj. Sam sem mu predlagal ponudnika Telekom in T-2.

Razlog, zakaj se je odločil za Telekom.
1. Telekom je izdelal ponudbo, katero predstavnik mi je tudi osebno prinesel in predstavil.
2. Kako bo T-2 pristopil k reševanju morebitnih težav s telefonijo, saj se še za predstavitev storitve in ponudbo ne odzove.

Re: Virtualna telefonska centrala

Objavljeno: 14. Sep 2010 ob 10:11
Napisal/-a kekoke
ah no, tale tvoj šef ja pa iz napisanega tud ena seronja.

Re: Virtualna telefonska centrala

Objavljeno: 14. Sep 2010 ob 11:04
Napisal/-a astras
če je tvojemu šefu vseeno koliko placuje na mesec in koliko bo moral placati prikljucnine potem svaka mu cast. v teh casih jih je zelo malo takih...

Re: Virtualna telefonska centrala

Objavljeno: 14. Sep 2010 ob 11:34
Napisal/-a mahi
No, T-2jevci so potem vseeno vrnili klic in šef se je sedaj odločil v prid T-2ja.

Edino, kar mogoče še bega je trenutno stanje T-2. Ne bi želeli da sedaj prenesemo telefonijo, čez eno leto pa gre v stečaj.

Re: Virtualna telefonska centrala

Objavljeno: 14. Sep 2010 ob 12:26
Napisal/-a Cobane
Tega odgovora pač ne boš dobil, pa četudi ga vodilni na T-2ju poznajo!

Odločite se raje po svoji vesti... z internetnimi ponudniki pa ni tako, kot je z večino ostalih firm. Četudi gredo v stečaj, jih nekdo kupi in zadevo fura naprej. Čisto brez veze se je iti neko sekiranje že danes, če pa lahko čez eno leto brez hudih zapletov zamenjaš ponudnika in obdržiš številko.

Re: Virtualna telefonska centrala

Objavljeno: 14. Sep 2010 ob 12:46
Napisal/-a GregecSLO
Mi smo na T-2 telefoniji.
Sicer z svojo centralo ampak vseeno.
Poceni, dober support in do sedaj niti enega izpada (razen ko je šel modem rakom žvižgat).

Če gre T-2 v stečaj, bomo pač menjali ponudnika, jebat ga, sej je dost ISP-jev ki ponujajo trunke.

V našem primeru se sam trunk zamenja (10 minut dela z testiranjem vred).

Vsekakor priporočam.

Re: Virtualna telefonska centrala

Objavljeno: 14. Sep 2010 ob 13:30
Napisal/-a astras
@ gregecslo :plosk: :plosk:

:rtmT2: