Preusmeritev številke na asterisk centrali

Vse o T-2 IP telefoniji
stary
Uporabnik
Prispevkov: 38
Pridružen: 10. Apr 2006 ob 21:39
T-2: Že imam
Paket: 10/10
Kraj: Kr

Preusmeritev številke na asterisk centrali

Odgovor Napisal/-a stary » 14. Maj 2011 ob 01:36

Zanima me, kako se preusmeri določena številka (Incoming DID Number), ki jo uporabljamo v okviru T-2 trunk-a na asterisk centrali, npr. na neko poljubno GSM številko.

Uporabniški avatar
NoName
Administrator
Prispevkov: 2084
Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:26
T-2: Že imam
Paket: VDSL T4 KING + HDTV

Re: Preusmeritev številke na asterisk centrali

Odgovor Napisal/-a NoName » 14. Maj 2011 ob 08:51

po mojem s kombinacijo klica na *21....# iz te stevilke.
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!

stary
Uporabnik
Prispevkov: 38
Pridružen: 10. Apr 2006 ob 21:39
T-2: Že imam
Paket: 10/10
Kraj: Kr

Re: Preusmeritev številke na asterisk centrali

Odgovor Napisal/-a stary » 14. Maj 2011 ob 20:54

Hm. *31...# - a je kje kako navodilo glede tega?

Če pogledam tole:
http://www.t-2.net/?AUID=4DB65011E39A20000EC6

se omenja varianta *21ŠTEVILKA*# , ampak tole mi nekako ne gre skupaj z asterisk-om oz. trixbox-em, ki vse kombinacije z zvezdico na začetku razume po svoje (feature codes), ampak to bi se po mojem še dalo nekako shaklat, samo da vem, kaj je sploh treba vtipkat za preusmeritev.

Uporabniški avatar
NoName
Administrator
Prispevkov: 2084
Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:26
T-2: Že imam
Paket: VDSL T4 KING + HDTV

Re: Preusmeritev številke na asterisk centrali

Odgovor Napisal/-a NoName » 14. Maj 2011 ob 23:50

se opravicujem za napaco... *21....# of kors in ne 31! sm se prejsnjo objavo popravil, da nebi kdo kej tozil ce mu nau delal ;)
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!

|DSI|
Faca
Prispevkov: 180
Pridružen: 23. Jan 2007 ob 20:08
T-2: Že imam
Paket: T4 Tera 100/100
Kraj: Lj - Dravlje

Re: Preusmeritev številke na asterisk centrali

Odgovor Napisal/-a |DSI| » 15. Maj 2011 ob 00:44

Glede na to da imaš Trixbox obstaja še ena možnost.
In sicer, da uporabiš "Misc Destinations" opcijo in dodaš novo destinacijo, kjer v "dial" polje vneseš mobilno številko kamor naj se preusmeri klic (številko vnesi tako kot drugače kličeš iz voip telefonov - če imaš npr 0 prefix za klicat ven, ga moraš tudi tu vnesti).
Potem pa pri Inbound Routes pri izbrani DID številki nastaviš da se zaključi na prej ustvarjeni "Misc Destnations" destinaciji.
Seveda pa velja omenit, da ti takšna preusmeritev za razliko od tega kar je NoName predlagal zasede govorni kanal.
Slika T-2
Slika FTTH
Slika UMTS

stary
Uporabnik
Prispevkov: 38
Pridružen: 10. Apr 2006 ob 21:39
T-2: Že imam
Paket: 10/10
Kraj: Kr

Re: Preusmeritev številke na asterisk centrali

Odgovor Napisal/-a stary » 15. Maj 2011 ob 00:55

DSI, tvoja varianta je sicer možna, res je, da zavzame govorni kanal, ampak to bi še nekako preživel. Težava je v caller ID-ju, ki je na novi destinaciji vedno enaka (torej se namesto original klicatelja vidi številka, ki se jo preusmerja), ker ta na nek način "kliče" naprej. Kar pa ni ravno uporabno.

Uporabniški avatar
NoName
Administrator
Prispevkov: 2084
Pridružen: 16. Nov 2006 ob 20:26
T-2: Že imam
Paket: VDSL T4 KING + HDTV

Re: Preusmeritev številke na asterisk centrali

Odgovor Napisal/-a NoName » 15. Maj 2011 ob 07:15

ce se ne motim, lahko asterisk prepricas, da poklice na neko stevilko in se gre IVR, pa "pove" stevilko, mislim da s Say()... in ce se klicani strinja, z 1 prejme in z 2 zavrne klic... je pa res, da je to ze cist hardcore dialplaning..
I can see dumb people...They're all around us... Look, they're even on this forum!

stary
Uporabnik
Prispevkov: 38
Pridružen: 10. Apr 2006 ob 21:39
T-2: Že imam
Paket: 10/10
Kraj: Kr

Re: Preusmeritev številke na asterisk centrali

Odgovor Napisal/-a stary » 15. Maj 2011 ob 14:12

Eh, rabim samo čisto običajno preusmerjanje linije v nekem poljubnem trenutku, ki ga izbere uporabnik.
To, z *21...# bi bilo uporabno, zdaj moram samo poiskati način, kako v Trixboxu oz. kakšen dialplan uporabiti, da se spravi tak klic z zvezdico na začetku naprej do zunanje linije.

Goodwill
Novinec
Prispevkov: 10
Pridružen: 16. Jun 2011 ob 09:09
T-2: Še nimam

Re: Preusmeritev številke na asterisk centrali

Odgovor Napisal/-a Goodwill » 16. Jun 2011 ob 09:26

pozdravljeni


Nisem preprican da bos uspel naredit preusmeritev , tako da bo vidna stevilka klicocega.
PReusmeritev izvajas na sami IP centrali ( ali je to kak asterisk , 3cx, trixbox ..) in centrala lahko tudi
dokaj preprosto poslje callerID klicocega , kar je dokaj preprosto.
Kar pa je meni jasno , kar se tice T-2 SIP trunka , pa je da moras na SBC poslat pivot stevilko extensiona , ki klice.
Drugace bos dobil ali klic iz neznane stevilke , ali pa sploh ne bo klic sel skoz ( po mojih izkusnjah vsaj ).

*21 opcija , deluje v T-2 IP centrex sistemu, nisem pa se preverjal ali je ta funkcija tudi na trunk linijah .
Sklepam sicer , da menda T-2 nima locenega sistema za trunke in centrex , tako da vsaj upam da deluje .

V takem primeru bi mogoce probal kar v dialing planu naredit , da *21 prevezavo posljes na T-2 in skozi sam dialplan
dejansko izvedes prevezavo kot da imas IPcentrex sistem .
Moram pa priznat da se s tem se nisem ubadal.


EDIT ` asterisk spoznava * kot funkcijsko tipk.. Tako iz glave hitra resitev... naredis se en trunk proti T-2 , ki pa za prefix uporablja *.. ali *21.. a sistemu pa naredis drugo funkcijo za vklop prevezave... .. cist nepreverjeno`

lep pozdrav
GW

GregecSLO
Navdušenec
Prispevkov: 638
Pridružen: 29. Sep 2009 ob 18:29
T-2: Že imam
Paket: 20/10

Re: Preusmeritev številke na asterisk centrali

Odgovor Napisal/-a GregecSLO » 16. Jun 2011 ob 09:47

Nisem preprican da bos uspel naredit preusmeritev , tako da bo vidna stevilka klicocega.
PReusmeritev izvajas na sami IP centrali ( ali je to kak asterisk , 3cx, trixbox ..) in centrala lahko tudi
dokaj preprosto poslje callerID klicocega , kar je dokaj preprosto.
Poslat moraš številko ki jo imaš skonfigurirano na trunku in ne številke klicočega.
Če pošlješ številko klicočega jo T-2 gladko zavrne...

Goodwill
Novinec
Prispevkov: 10
Pridružen: 16. Jun 2011 ob 09:09
T-2: Še nimam

Re: Preusmeritev številke na asterisk centrali

Odgovor Napisal/-a Goodwill » 16. Jun 2011 ob 09:53

Tocno tako ..

kot sem rekel


` Kar pa je meni jasno , kar se tice T-2 SIP trunka , pa je da moras na SBC poslat pivot stevilko extensiona , ki klice.
Drugace bos dobil ali klic iz neznane stevilke , ali pa sploh ne bo klic sel skoz ( po mojih izkusnjah vsaj ). `

Sicer sem ze imel primer ko sta bila dva trunka konfigurirana , in ce je prisel pivot iz napacnega trunka ,
je klic sicer sel skoz, ampak je bila stevilka skrita.

GW

GregecSLO
Navdušenec
Prispevkov: 638
Pridružen: 29. Sep 2009 ob 18:29
T-2: Že imam
Paket: 20/10

Re: Preusmeritev številke na asterisk centrali

Odgovor Napisal/-a GregecSLO » 16. Jun 2011 ob 09:55

Zdej pa mislm da tud to ne gre več skozi...
Vsaj meni zavrne klic, Wireshark pravi Cancelled :)

Goodwill
Novinec
Prispevkov: 10
Pridružen: 16. Jun 2011 ob 09:09
T-2: Še nimam

Re: Preusmeritev številke na asterisk centrali

Odgovor Napisal/-a Goodwill » 16. Jun 2011 ob 10:02

Hehe,

mislim da bi sicer na nek nacin taksne funkcije morale bit podprte.
RAzumem pa tudi kaksen kaos bi lahko bil , ce bi lahko kar poljubne CID stevilke posiljali na trunk.
Billing in varnost na prvem mestu.

Ampak ce bi malo glave skupaj staknili , bi tudi to slo resit na nek nacin.

GregecSLO
Navdušenec
Prispevkov: 638
Pridružen: 29. Sep 2009 ob 18:29
T-2: Že imam
Paket: 20/10

Re: Preusmeritev številke na asterisk centrali

Odgovor Napisal/-a GregecSLO » 16. Jun 2011 ob 10:13

Mah jst mam pač recimo eno cofro rezervirano za te zadeve pa tajnica pa zunanji SIP dostop itd...
Ko me ta cifra kliče na mobi vem da gre za preusmeritev....
Ko se navadiš je super :)

Goodwill
Novinec
Prispevkov: 10
Pridružen: 16. Jun 2011 ob 09:09
T-2: Še nimam

Re: Preusmeritev številke na asterisk centrali

Odgovor Napisal/-a Goodwill » 16. Jun 2011 ob 10:18

JA saj ,

There are many ways to skin a cat .


Jaz ponavadi kar lastno stevilko pustim za prevezave.
Ce pa je potem nujno vedet kdo natancno je klical, pa se itak naknadno vidi
na telefonu v pisarni in na dial aplikaciji.

Odgovori