IP telefonija na računalniku
Objavljeno: 12. Feb 2012 ob 16:22
Zdravo fantje
Najprej pomemben podatek: o telefoniji, IP telefoniji,... nimam pojma. Zato potrebujem vašo pomoč.
Za potrebe spletne trgovine prenavljamo CRM. Zraven sodi tudi vpeljava Support Ticket sistema.
V čem je trik. Ker se pogovore po telefonu hitro pozabi, potrebujem sistem, da se pogovori snemajo. Ker ne gre za 3000 klicev dnevno, sistemi ala klicni center še ne pridejo v poštev.
Proces bi bil sledeč: za vse prejete klice, se v Support Ticket sistemu (katerikoli že pač je) odpre ticket, vanj zabeleži podatke o klicočemu ter pripne datoteke posnetega klica. Support Ticket sistem je web aplikacija, tako da je sinhroniziran s CRMjem in lahko pod posamezno stranko potem vidim vse tickete, sepravi tudi klice.
Sedaj me zanima, kako izvesti, da se klic posname. Če je možno brez hardware-skih stroškov. Kot rečeno, o IP telefoniji nimam pojma. Posplošeno si proces razlagam takole: na računalniku imam naloženo aplikacijo, s katero se javiš na klic (slušalke in mikrofon). V trenutku ko se javiš, se klic začne snemati. Ko klic končaš, se v predizbrani folder na disku shrani klic, recimo v stilu "051999000-12-2-2012.mp3". Če je možno, bi se takoj ko se javiš, najprej zavrtel posnetek ala "vaš klic se snema", oziroma bi klicoči preden bi se mu javil dobil uverturo s tako vsebino.
Kako izpeljati ta proces preko T-2 IP telefonije? Kaj od T-2 potrebujem, ter kateri software? Je izvedljivo brez kakršnih koli central ali česarkoli vmesnega?
Hvala že vnaprej za konkretno pomoč brez nepotrebnih offtopicov
Najprej pomemben podatek: o telefoniji, IP telefoniji,... nimam pojma. Zato potrebujem vašo pomoč.
Za potrebe spletne trgovine prenavljamo CRM. Zraven sodi tudi vpeljava Support Ticket sistema.
V čem je trik. Ker se pogovore po telefonu hitro pozabi, potrebujem sistem, da se pogovori snemajo. Ker ne gre za 3000 klicev dnevno, sistemi ala klicni center še ne pridejo v poštev.
Proces bi bil sledeč: za vse prejete klice, se v Support Ticket sistemu (katerikoli že pač je) odpre ticket, vanj zabeleži podatke o klicočemu ter pripne datoteke posnetega klica. Support Ticket sistem je web aplikacija, tako da je sinhroniziran s CRMjem in lahko pod posamezno stranko potem vidim vse tickete, sepravi tudi klice.
Sedaj me zanima, kako izvesti, da se klic posname. Če je možno brez hardware-skih stroškov. Kot rečeno, o IP telefoniji nimam pojma. Posplošeno si proces razlagam takole: na računalniku imam naloženo aplikacijo, s katero se javiš na klic (slušalke in mikrofon). V trenutku ko se javiš, se klic začne snemati. Ko klic končaš, se v predizbrani folder na disku shrani klic, recimo v stilu "051999000-12-2-2012.mp3". Če je možno, bi se takoj ko se javiš, najprej zavrtel posnetek ala "vaš klic se snema", oziroma bi klicoči preden bi se mu javil dobil uverturo s tako vsebino.
Kako izpeljati ta proces preko T-2 IP telefonije? Kaj od T-2 potrebujem, ter kateri software? Je izvedljivo brez kakršnih koli central ali česarkoli vmesnega?
Hvala že vnaprej za konkretno pomoč brez nepotrebnih offtopicov