Stran 1 od 1

IP telefonija na računalniku

Objavljeno: 12. Feb 2012 ob 16:22
Napisal/-a mjereb2
Zdravo fantje
Najprej pomemben podatek: o telefoniji, IP telefoniji,... nimam pojma. Zato potrebujem vašo pomoč.
Za potrebe spletne trgovine prenavljamo CRM. Zraven sodi tudi vpeljava Support Ticket sistema.
V čem je trik. Ker se pogovore po telefonu hitro pozabi, potrebujem sistem, da se pogovori snemajo. Ker ne gre za 3000 klicev dnevno, sistemi ala klicni center še ne pridejo v poštev.
Proces bi bil sledeč: za vse prejete klice, se v Support Ticket sistemu (katerikoli že pač je) odpre ticket, vanj zabeleži podatke o klicočemu ter pripne datoteke posnetega klica. Support Ticket sistem je web aplikacija, tako da je sinhroniziran s CRMjem in lahko pod posamezno stranko potem vidim vse tickete, sepravi tudi klice.

Sedaj me zanima, kako izvesti, da se klic posname. Če je možno brez hardware-skih stroškov. Kot rečeno, o IP telefoniji nimam pojma. Posplošeno si proces razlagam takole: na računalniku imam naloženo aplikacijo, s katero se javiš na klic (slušalke in mikrofon). V trenutku ko se javiš, se klic začne snemati. Ko klic končaš, se v predizbrani folder na disku shrani klic, recimo v stilu "051999000-12-2-2012.mp3". Če je možno, bi se takoj ko se javiš, najprej zavrtel posnetek ala "vaš klic se snema", oziroma bi klicoči preden bi se mu javil dobil uverturo s tako vsebino.

Kako izpeljati ta proces preko T-2 IP telefonije? Kaj od T-2 potrebujem, ter kateri software? Je izvedljivo brez kakršnih koli central ali česarkoli vmesnega?

Hvala že vnaprej za konkretno pomoč brez nepotrebnih offtopicov :)

Re: IP telefonija na računalniku

Objavljeno: 16. Feb 2012 ob 14:25
Napisal/-a Goodwill
Vse kar zahtevas je nekak to kar klicni center pocne . Brez ' kakrsnegakoli' sistema , mislim da ne bo slo.
Lahko na PCju uporabis kak softphone , za snemanje pa rabis sistem ki zna snemat , shranit ,, torej telefonsko centralo.

Ce rabis tak sistem , in ne zelis ne vem kaj investirat .. en majhen server in asterisk ter aplikacija .
Asterisk ima dolocene moznosti povezav z drugimi aplikacijami, snemanje, poslje posnetek tudi na mail itd ..

my 5 cents .

CE pa rabis podrobnosti pa ti lahko morda pomagam.

Re: IP telefonija na računalniku

Objavljeno: 20. Feb 2012 ob 14:53
Napisal/-a mjereb2
Malo sem pogledal Asteriska, kaj dejansko je to in kako deluje.
Če prav razumem, potrebuješ Linxu sistem, na katerem teče Asterisk? Sepravi najbolje ločeno kišto?
Kako potem povežeš T-2 IP telefon, da se klic preusmeri na več računalnikov, za katerimi osebje odgovarja na klice. Če so vsi zasedeni, pa je stranka postavljena v čakalno vrsto. To verjetno potem omogoča aplikacija za Asterisk?

So kakšne že narejene rešitve za tak mini klicni center, ki so cenovno ugodne, plug&play?

Re: IP telefonija na računalniku

Objavljeno: 21. Feb 2012 ob 13:26
Napisal/-a Goodwill
Asterisk ima ze v jedru cakalne vrste ( queue ) za klicni center.. Telefonisti so potem ali prijavljeni fiksno ali se prijavijo v klivni center in sprejemajo klice po neki logiki ki jo izberes ( Vsem hkrati zvoni telefon , po vrsti etc ), lahko posnames zvonca sporocila, nastavis kako naj se klici usmerjajo v delovnem casu/izven, snemanje klicev itd

Za to najbolj easy.. asterisk in kot uporabniski vmesnik FREEPBX ( web vmesnik za nastavljanje asteriska ) . Je po mojem dovolj mocno orodje da si en mali klicni center skreiras.

SEveda pa gre tukaj za KLICNI DEL sistema.. CE zelis imet to podprto z aplikacijo ( CRM , etc ) pa je se malo dodatnega dela . Asterisk ima en vmesnik , ki je sposoben komunicirat z drugimi aplikacijami in preko tega lahko posiljas inormacije o klicu v CRM .. in izvajas POP-UP oken s podatki o klicocem etc.
Seveda pa tukaj ze tezje najdes kaksno free aplikacijo . CRM .. mogoce kak sugarCRM , ki potem tudi lahko tece na isti masini kot asterisk . Jaz imam sicer nekaj aplikacij slovenskih ponudnikov povezanih direkt z asteriskom , ker so ti fantje pac naredili vmesnik za povezavo z asteriskom in zadeve preverjeno tecejo.

Re: IP telefonija na računalniku

Objavljeno: 27. Feb 2012 ob 15:30
Napisal/-a mjereb2
Klicni center bi baziral na Kayako Fusion support sistemu (http://www.kayako.com/tour/). Je online software, ki pa ima tudi desktop app, kjer se skonfigurira sprejemanje klicov, kamor se potem shranjuje celoten history interakcije s stranko, od klicev, e-mailov, live chatov... Zadnja verzija naj bi omogočala tudi snemanje klica.
Video glede VOIPa: http://www.youtube.com/watch?v=9HO_nAVi_XM
Napotki glede konfiguracije: http://wiki.kayako.com/display/DESKTOP/Phone

Verjetno se da Asterisk povezati s Kayakom?

Kaj dejansko bi potem jaz potreboval, da bi zadevo usposobil? Je kje kak posameznik (aka freelancer), ki se spozna na te zadeve, in je pripravljen postavit ta mini klicni center? Ni mi, da bi plačeval nekim tehnoloških podjetjem, ki prodajajo svoje storitve.

LP
Miha, 040 517 940

Re: IP telefonija na računalniku

Objavljeno: 28. Feb 2012 ob 13:36
Napisal/-a Goodwill
Kayako zgleda kar dobro..

povezava z asteriskom .. lahko probas brezplacni programcek ADAT .. ta se poveze z asteriskom in ob dohodnem klicu , ti lahko odpre... link na kayako / in doda caller_id.

recimo .... www.mojkayako.com/%caller_id% .. kar recimo odpre kayako s podatki o stranki . To je nekak najbolj simpl zadeva
Kolker vem ima kayako tud nek SIP addon.. moram priznat da ga se nisem probal in ne vem kako deluje. Naj pa bi imel nekaj dodelano v zvezi z asteriskom .

Ce rabis samo postavitev asteriska .. mi poslji zasebno sporocilo.