Stran 1 od 1

Trunk / Preusmeritev ob Call Forward No Answer/Unavailable

Objavljeno: 15. Maj 2013 ob 08:06
Napisal/-a tej245
Imamo T2 SIP trunk in klon Asteriska kot našo lokalno centralo. Imamo težavo s preusmeritvijo klica na zunanjo tel. številko (mobilno številko) v primeru, če se na klicani interni nihče ne javi (Call Forward No Answer/Unavailable).

Primer:

klic pride iz zunanje tel. številke (npr. 01 701 4xxx) ali iz naše interne (508) na našo interno (502 - klicana ciljna številka). Če se na interni 502 nihče ne javi v 10 sekundah imamo nastavljeno preusmeritev na mobilno številko.

Kot vidim v logih na Asterisku SBC zavrne klic. Ne vem ali je to posledica varnostnih nastavitev na SBC-ju ali imamo mi napačno skonfiguriran Asterisk.

Ima kdo idejo kaj bi bilo lahko narobe?

== Using SIP RTP CoS mark 5
-- Called SIP/T-2_SIP_Trunk/0031xxxxxx
-- Got SIP response 484 "Address Incomplete" back from X.Y.Z.W:5060
== Everyone is busy/congested at this time (1:0/0/1)

Klicatelj pa sliši v tem primeru znak centrale "zasedeno".

Če na telefonu (int. 502) ali centrali nastavim brezpogojno preusmeritev vseh klicev (Call Forward All) se klic brez težav preusmeri na mobilno številko.

Hvala.

Re: Trunk / Preusmeritev ob Call Forward No Answer/Unavailab

Objavljeno: 15. Maj 2013 ob 08:17
Napisal/-a GregecSLO
Mja, to je dejansko problem SBC-ja in ja, je varnostna zadeva.
Na Extensionu moraš nastavit "Outbound CID".

Bolj pomembno, na trunku moraš nastaviti "Never Override CallerID: TRUE"
Potem pa bo začelo delat in na externem telefonu boš videl caller ID vedno vaš in ne od klicatelja. To je fora.

Re: Trunk / Preusmeritev ob Call Forward No Answer/Unavailab

Objavljeno: 15. Maj 2013 ob 23:50
Napisal/-a tej245
Pozdravljen,

hvala za pomoč. Moja verzija Asteriska nima "več" možnosti "Never Override CallerID: TRUE" - namesto tega se uporabi "Force Trunk CID" na nivoju trunka. Vendar tudi to ne pomaga. Preusmeritev "Call Forward No Answer/Unavailable" še vedno ne deluje. Med tem ko "Call Forward All" deluje in prikaže našo številko in ne izvorne - to je omejitev T2 SBC-ja. Na nivoju vsake "Extension-a" imam nastavljen "Outbound CID".

Vse mi izgleda tako, da ko je narejena prevezava na nivoju našega Asteriska da znak "Busy Here" - mogoče zato ker je en kanal že zaseden in ne zna poklicati iz drugega.

Ali T-2 dopušča uporabo dveh SIP trunkov iz iste centrale na isti SBC?

Hvala.

Re: Trunk / Preusmeritev ob Call Forward No Answer/Unavailab

Objavljeno: 16. Maj 2013 ob 08:41
Napisal/-a GregecSLO
Huh tole bo najbolje poklicat na T-2 pa vprašat ja...
Če ti dela vse ostalo in pravilno pokaže cifro, je config ziher OK.
Mi imamo 1 trunk mislim da je 4 kanalni. Točno to mi naredi takrat, ko so 3 klici aktivni in četrti pride notri, jaz ga hočem vezat pa ven, ker to porabi 2 kanala 3+2 = 5 zadnjega torej CFWD vrže ven...