Trunk / Preusmeritev ob Call Forward No Answer/Unavailable
Objavljeno: 15. Maj 2013 ob 08:06
Imamo T2 SIP trunk in klon Asteriska kot našo lokalno centralo. Imamo težavo s preusmeritvijo klica na zunanjo tel. številko (mobilno številko) v primeru, če se na klicani interni nihče ne javi (Call Forward No Answer/Unavailable).
Primer:
klic pride iz zunanje tel. številke (npr. 01 701 4xxx) ali iz naše interne (508) na našo interno (502 - klicana ciljna številka). Če se na interni 502 nihče ne javi v 10 sekundah imamo nastavljeno preusmeritev na mobilno številko.
Kot vidim v logih na Asterisku SBC zavrne klic. Ne vem ali je to posledica varnostnih nastavitev na SBC-ju ali imamo mi napačno skonfiguriran Asterisk.
Ima kdo idejo kaj bi bilo lahko narobe?
== Using SIP RTP CoS mark 5
-- Called SIP/T-2_SIP_Trunk/0031xxxxxx
-- Got SIP response 484 "Address Incomplete" back from X.Y.Z.W:5060
== Everyone is busy/congested at this time (1:0/0/1)
Klicatelj pa sliši v tem primeru znak centrale "zasedeno".
Če na telefonu (int. 502) ali centrali nastavim brezpogojno preusmeritev vseh klicev (Call Forward All) se klic brez težav preusmeri na mobilno številko.
Hvala.
Primer:
klic pride iz zunanje tel. številke (npr. 01 701 4xxx) ali iz naše interne (508) na našo interno (502 - klicana ciljna številka). Če se na interni 502 nihče ne javi v 10 sekundah imamo nastavljeno preusmeritev na mobilno številko.
Kot vidim v logih na Asterisku SBC zavrne klic. Ne vem ali je to posledica varnostnih nastavitev na SBC-ju ali imamo mi napačno skonfiguriran Asterisk.
Ima kdo idejo kaj bi bilo lahko narobe?
== Using SIP RTP CoS mark 5
-- Called SIP/T-2_SIP_Trunk/0031xxxxxx
-- Got SIP response 484 "Address Incomplete" back from X.Y.Z.W:5060
== Everyone is busy/congested at this time (1:0/0/1)
Klicatelj pa sliši v tem primeru znak centrale "zasedeno".
Če na telefonu (int. 502) ali centrali nastavim brezpogojno preusmeritev vseh klicev (Call Forward All) se klic brez težav preusmeri na mobilno številko.
Hvala.