Trunk / Preusmeritev ob Call Forward No Answer/Unavailable

Vse o T-2 IP telefoniji
Odgovori
tej245
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 26. Jan 2013 ob 09:42
T-2: Že imam

Trunk / Preusmeritev ob Call Forward No Answer/Unavailable

Odgovor Napisal/-a tej245 » 15. Maj 2013 ob 08:06

Imamo T2 SIP trunk in klon Asteriska kot našo lokalno centralo. Imamo težavo s preusmeritvijo klica na zunanjo tel. številko (mobilno številko) v primeru, če se na klicani interni nihče ne javi (Call Forward No Answer/Unavailable).

Primer:

klic pride iz zunanje tel. številke (npr. 01 701 4xxx) ali iz naše interne (508) na našo interno (502 - klicana ciljna številka). Če se na interni 502 nihče ne javi v 10 sekundah imamo nastavljeno preusmeritev na mobilno številko.

Kot vidim v logih na Asterisku SBC zavrne klic. Ne vem ali je to posledica varnostnih nastavitev na SBC-ju ali imamo mi napačno skonfiguriran Asterisk.

Ima kdo idejo kaj bi bilo lahko narobe?

== Using SIP RTP CoS mark 5
-- Called SIP/T-2_SIP_Trunk/0031xxxxxx
-- Got SIP response 484 "Address Incomplete" back from X.Y.Z.W:5060
== Everyone is busy/congested at this time (1:0/0/1)

Klicatelj pa sliši v tem primeru znak centrale "zasedeno".

Če na telefonu (int. 502) ali centrali nastavim brezpogojno preusmeritev vseh klicev (Call Forward All) se klic brez težav preusmeri na mobilno številko.

Hvala.

GregecSLO
Navdušenec
Prispevkov: 638
Pridružen: 29. Sep 2009 ob 18:29
T-2: Že imam
Paket: 20/10

Re: Trunk / Preusmeritev ob Call Forward No Answer/Unavailab

Odgovor Napisal/-a GregecSLO » 15. Maj 2013 ob 08:17

Mja, to je dejansko problem SBC-ja in ja, je varnostna zadeva.
Na Extensionu moraš nastavit "Outbound CID".

Bolj pomembno, na trunku moraš nastaviti "Never Override CallerID: TRUE"
Potem pa bo začelo delat in na externem telefonu boš videl caller ID vedno vaš in ne od klicatelja. To je fora.

tej245
Začetnik
Prispevkov: 4
Pridružen: 26. Jan 2013 ob 09:42
T-2: Že imam

Re: Trunk / Preusmeritev ob Call Forward No Answer/Unavailab

Odgovor Napisal/-a tej245 » 15. Maj 2013 ob 23:50

Pozdravljen,

hvala za pomoč. Moja verzija Asteriska nima "več" možnosti "Never Override CallerID: TRUE" - namesto tega se uporabi "Force Trunk CID" na nivoju trunka. Vendar tudi to ne pomaga. Preusmeritev "Call Forward No Answer/Unavailable" še vedno ne deluje. Med tem ko "Call Forward All" deluje in prikaže našo številko in ne izvorne - to je omejitev T2 SBC-ja. Na nivoju vsake "Extension-a" imam nastavljen "Outbound CID".

Vse mi izgleda tako, da ko je narejena prevezava na nivoju našega Asteriska da znak "Busy Here" - mogoče zato ker je en kanal že zaseden in ne zna poklicati iz drugega.

Ali T-2 dopušča uporabo dveh SIP trunkov iz iste centrale na isti SBC?

Hvala.

GregecSLO
Navdušenec
Prispevkov: 638
Pridružen: 29. Sep 2009 ob 18:29
T-2: Že imam
Paket: 20/10

Re: Trunk / Preusmeritev ob Call Forward No Answer/Unavailab

Odgovor Napisal/-a GregecSLO » 16. Maj 2013 ob 08:41

Huh tole bo najbolje poklicat na T-2 pa vprašat ja...
Če ti dela vse ostalo in pravilno pokaže cifro, je config ziher OK.
Mi imamo 1 trunk mislim da je 4 kanalni. Točno to mi naredi takrat, ko so 3 klici aktivni in četrti pride notri, jaz ga hočem vezat pa ven, ker to porabi 2 kanala 3+2 = 5 zadnjega torej CFWD vrže ven...

Odgovori