Stran 1 od 1

Težave z Gigaset A120

Objavljeno: 9. Nov 2014 ob 11:41
Napisal/-a catal
Pred nekaj časa so nam v službi zamenjali telefon s tistega črnega (ne spomnim se imena), ki smo ga imeli prej je bilo zvonenje in slušalka izredno tiha.
Najbrž zaradi več letne uporabe - prahu ipd.

No sedaj imamo Gigaset A120 in ta telefon je milo rečeno zanič. Funkcij nima nobenih, niti seznama klicev, kaj šele možnosti izklopa čakajočega klica ali kaj podobnega.
Sem klical že na podporo pred tedni in mi je model hotel prodat, da lahko naredim preusmeritev čeprav sem izrecno rekel, da hočem izklopit čakajoč klic.
Torej t-2 ve za težavo ampak poskušajo uporabnike sfurat, da naredijo preusmeritev drugam. :plosk:

Tudi zvok slušalke je za en drek. Kot, da bi se pogovarjal po telefonu leta 2000. Vsak dan naredimo vsaj po 100 klicev z vseh možnih omrežij po SLO in je povsod zadeva slaba.
Pa še nekaj za preusmeritev sem prej pritisnil 2 tipki plus številko sedaj moram pa pritisnit 5 tipk plus številko. :jao: Niti ne moram poklicati nekoga nazaj, ker NI SEZNAMA KLICEV!!!

Kot, da bi se nam BMW pokvaril in bi nam potem dali Yugota.

Zadevo sem poslal na info@ vsaj 2 tedna nazaj in so rekli, da so posredovali naprej potem pa ni bilo nobenega odziva od njih. :plosk: :plosk:

Re: Težave z Gigaset A120

Objavljeno: 9. Nov 2014 ob 15:12
Napisal/-a starfotr
O tem jaz govorim že 100 let. Opremo moraš imeti svojo, vsa oprema na reverz ni vredna nič.

Torej, greš v trgovino in kupiš nov telefon, višjega razreda, kot je obstoječ. Saj cenejšega ne boš nikjer dobil, če ne bi ti že T-2 dal cenejšega :lol:

Mislim, imate 100 klicev na dan, nimate pa 50€ za nek telefon, ki dela? Žalostno.

Ali ti nisi opravil nobenega klica pred letom 2000? Včasih so bile linije še slabše, kot so sedaj, ne vem o čem govoriš.



Torej, kupi enega ne najcenejšega panasonica ali pa gigaset višjega razreda.

Re: Težave z Gigaset A120

Objavljeno: 9. Nov 2014 ob 20:10
Napisal/-a Krypto
Sploh pa, če se gre za podjetje imate svojega skrbnika. Obrnite se nanj in pozabite na info.

Re: Težave z Gigaset A120

Objavljeno: 11. Nov 2014 ob 11:12
Napisal/-a T-2 d.o.o.
Pozdravljen Catal,

na telefonu Gigaset A120 je možno preveriti seznam klicev. Funkcijo čakajočega klica pa vam lahko vklopimo ali izklopimo na daljavo. Potrebujemo le vašo telefonsko številko.
Lepo bi te tudi prosila, da nam sporočiš iz katerega e-naslova si poslal obvestilo o slabem delovanju telefona? Rada bi preverila kje se zataknilo, da zadeva še ni urejena.

Hvala!