IP - geocentrex

Vse o T-2 IP telefoniji
malinovc
Novinec
Prispevkov: 7
Pridružen: 27. Sep 2006 ob 21:10
T-2: Že imam

IP - geocentrex

Odgovor Napisal/-a malinovc » 27. Sep 2006 ob 21:28

V manjši firmi (4 X ISDN, 3 X PTSN) bi zamenjali Telekom centreks za T-2 IP - geocentrex (imamo poslovalnico na drugi lokaciji). Internet že imamo pri T-2. Številke bi seveda radi prenesli, tako da se ohranijo. Me pa nekaj moti, namreč zasledil sem, da pri izhodnih klicih klicani vidi vedno isto "nosilno" (np. 252 XX 50) številko, neodvisno od tega s katerega aparata (recimo 252 XX 51) ga kličeš. Ali to drži? Ali to pomeni, da mora tisti, ki se oglaša na tel. aparat s "nosilno" številko, klice vezati k drugim uporabnikom ali je to avtomatsko?

Pa še nekaj: Ali se vedno ko te nekdo kliče sliši glas da je številka prenesena?

Uporabniški avatar
Krypto
Starešina
Prispevkov: 1647
Pridružen: 9. Sep 2006 ob 12:07
T-2: Že imam

Odgovor Napisal/-a Krypto » 27. Sep 2006 ob 22:29

Na tvoj prvi odstavek ti žal ne morem ponudit konstruktivnega odgovora. Kar se pa tiče glasu o preneseni številki, ja, vedno se sliši.

Uporabniški avatar
Palček
Faca
Prispevkov: 160
Pridružen: 2. Jun 2006 ob 13:43
T-2: Že imam
Paket: 10/10 - optika
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Re: IP - geocentrex

Odgovor Napisal/-a Palček » 27. Sep 2006 ob 22:46

malinovc napisal/-a:Pa še nekaj: Ali se vedno ko te nekdo kliče sliši glas da je številka prenesena?
Edino če tisti ki kliče v T-2 to sam izklopi na 080 80 60.
Slika

Uporabniški avatar
Krypto
Starešina
Prispevkov: 1647
Pridružen: 9. Sep 2006 ob 12:07
T-2: Že imam

Odgovor Napisal/-a Krypto » 28. Sep 2006 ob 15:18

Sam to pomeni da to mora narediti VSAK, ki te kliče, kar je pa precej nerodno :)

Uporabniški avatar
Palček
Faca
Prispevkov: 160
Pridružen: 2. Jun 2006 ob 13:43
T-2: Že imam
Paket: 10/10 - optika
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Palček » 28. Sep 2006 ob 15:23

Ja tako je.

To je narejeno zgolj zaradi varstva potrošnikov, da le ti vedo, da kličejo 'v drugi tarifi'. Tako so mi rekli na Telekomu.
Slika

mitja_i
Starešina
Prispevkov: 1523
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mitja_i » 28. Sep 2006 ob 17:36

Glede prvega vprašanja pa je s številkami tako, kot želi stranka. Izhodni klici so lahko "vezani" iz ene številke, dohodne pa so seveda lahko direktne. Lahko se pa odločiš za to, da zvoni najprej na eno, potem čez par sekund tudi na drugo... Res, da se sprogramirat karkoli.

Samo potrebno je točne želje sporočiti pismeno na T-2, Brnčičeva 41, 1000 Ljubljana.

Več informacij lahko podajo tudi na klicnem centru.
Slika (doma)
Slika (mobilno)
Slika (2. priključek)

malinovc
Novinec
Prispevkov: 7
Pridružen: 27. Sep 2006 ob 21:10
T-2: Že imam

Odgovor Napisal/-a malinovc » 28. Sep 2006 ob 19:14

Zdaj, ko smo to razčistili me zanima še nekaj. Ali je možno pri vsakem telefonskem aparatu zraven priključiti tudi PC, ki bi imel dostop do interneta?

mitja_i
Starešina
Prispevkov: 1523
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
T-2: Že imam
Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a mitja_i » 28. Sep 2006 ob 19:30

Ne, vsaka naprava mora imeti svoj kabel - telefon ali računalnik. Na telefon ne moreš vezati naprej računalnika
Slika (doma)
Slika (mobilno)
Slika (2. priključek)

stary
Uporabnik
Prispevkov: 38
Pridružen: 10. Apr 2006 ob 21:39
T-2: Že imam
Paket: 10/10
Kraj: Kr

Odgovor Napisal/-a stary » 28. Sep 2006 ob 23:22

Je pa še ena razlika med ISDN telefonijo in IP, ki jo vidiš šele takrat, ko jo poizkusiš v praksi. Vmesni (čakajoči klic) je bil pri ISDN nekaj povsem samoumevnega in deluje enako kot pri GSMih, pri T-2 pa je neuporaben, tako da je v firmah potrebno predvsem najprej razčistiti, ali se čakajočemu klicu lahko odpovemo. Namreč, če sem navajen z nekom čvekati pol ure po telefonu, pa me vmes zmoti kak bolj nujen klic, sem zdaj lahko pšrekinil manj pomemben pogovor in se takoj oglasil "pomembnemu"; ali pa sem po koncu pogovora lahko pogledal listo tistih, ki so me med pogovorom klicali. Ne eno, ne drugo pri T2jevi IP telefoniji ni mogoče.

Posledica: nekdo bo rekel: "že dve uri te kličem, pa imaš ves čas zasedeno...", ali pa: "sem te desetkrat klical, pa ne dvigneš telefona". Če imaš namreč storitev čakajočega klica (ki je po defaultu na T2 izključena) vključeno, potem vmesni klic samo plašno zapiska v slušalki, nič pa ne veš KDO kliče, ne sproti in ne kasneje, ko končaš prvotni pogovor. Če jo nimaš vključene, pa pač klicatelju javlja, da je zasedeno.

Na prvi pogled nepomembno, a za tistega, ki je imel doslej ISDN, precej neprijetna sprememba.

stary
Uporabnik
Prispevkov: 38
Pridružen: 10. Apr 2006 ob 21:39
T-2: Že imam
Paket: 10/10
Kraj: Kr

Odgovor Napisal/-a stary » 29. Sep 2006 ob 03:31

To se bo poštimalo!
Se resno dela kaj na tem? Na Helpdesku so mi pred časom rekli, da ne.

Uporabniški avatar
veiztex
Nadebudnež
Prispevkov: 457
Pridružen: 14. Dec 2006 ob 15:56
T-2: Že imam
Paket: Optika 10/10
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a veiztex » 14. Dec 2006 ob 22:15

LP

Kar se tice cakajocih klicev pri firmah je to drugace kot pri navadnih uporabnikih, kar se celo vidi tudi navzven saj poslovni uporabniki dobijo drugacen telefon in so cakajoci klici cisto samoumevni se pa dela tudi za Belcota da bo delalo.

Za poslovne uporabnike nevem nisem siguren se pa mi zdi da se da
tudi racunalnik priklopit na telefon seveda ce je ta swissvoice IP10S
ki ga dobijo firme.

Uporabniški avatar
pack
Legenda
Prispevkov: 1037
Pridružen: 15. Nov 2006 ob 11:48
T-2: Že imam
Paket: PRD:VDSL1/1 vmesnika ISDN+PSTN
Kraj: Trzin

Odgovor Napisal/-a pack » 15. Dec 2006 ob 01:50

Sam ti maš računalnike ponavadi vezane preko routerja (ki skrbi za povetavo z internetom, da so PCji v mreži, skupna raba datotek, printerji, ...), telefoni grejo pa direkt na Vood oz. CPE napravo, kaj ne?? Ali bi tudi IP telefone lahko vezal preko routerja?
Slika
Za počitnice varčujem pri T2!

Uporabniški avatar
veiztex
Nadebudnež
Prispevkov: 457
Pridružen: 14. Dec 2006 ob 15:56
T-2: Že imam
Paket: Optika 10/10
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a veiztex » 15. Dec 2006 ob 10:29

LP

Koker js vem podjetja lahko dobijo celo d classo IPjev in jim ni potrebno imeti ruterjev in so vezani na switch, ki pa normalno omogoca shering in mrezo, shering printerja,...

Uporabniški avatar
pack
Legenda
Prispevkov: 1037
Pridružen: 15. Nov 2006 ob 11:48
T-2: Že imam
Paket: PRD:VDSL1/1 vmesnika ISDN+PSTN
Kraj: Trzin

Odgovor Napisal/-a pack » 15. Dec 2006 ob 14:38

... imaš pa še kakšen server vmes oz. namesto routerja (Ms SBS; linux, gateway, ...) ... Mogoče sem mal za časom, sam a ni bolje (varneje) imet svojo lastno interno mrežo oblike 192.168.X.X (ki je za tvojim firewallom in raznimi drugimi zaščitami)?
Slika
Za počitnice varčujem pri T2!

Bine
Guru
Prispevkov: 897
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 21:26
T-2: Že imam
Paket: 100/100

Odgovor Napisal/-a Bine » 15. Dec 2006 ob 15:59

mitja_i napisal/-a:Glede prvega vprašanja pa je s številkami tako, kot želi stranka. Izhodni klici so lahko "vezani" iz ene številke, dohodne pa so seveda lahko direktne. Lahko se pa odločiš za to, da zvoni najprej na eno, potem čez par sekund tudi na drugo... Res, da se sprogramirat karkoli.

Samo potrebno je točne želje sporočiti pismeno na T-2, Brnčičeva 41, 1000 Ljubljana.

Več informacij lahko podajo tudi na klicnem centru.
Tole pa ne bo držalo.
Jaz že od samega začetka čakam, kdaj se bodo vsi naši aparati navzven "videli" z isto cifro.
In zaenkrat tega še vedno nisem dočakal :twisted:

veiztex napisal/-a:LP

Kar se tice cakajocih klicev pri firmah je to drugace kot pri navadnih uporabnikih, kar se celo vidi tudi navzven saj poslovni uporabniki dobijo drugacen telefon in so cakajoci klici cisto samoumevni se pa dela tudi za Belcota da bo delalo.

Za poslovne uporabnike nevem nisem siguren se pa mi zdi da se da
tudi racunalnik priklopit na telefon seveda ce je ta swissvoice IP10S
ki ga dobijo firme.
Tudi tole še vedno ne drži.
Imamo IP10S in me ravno to nervira, da se ne vidi čakajočih klicev.
Slika

Odgovori