Izpad omrežja podjetja Garmin

Splošni pogovori, ki niso povezani s T-2
Odgovori
Uporabniški avatar
atepej
Starešina
Prispevkov: 4604
Pridružen: 8. Jan 2013 ob 16:04
T-2: Že imam
Paket: Oranžni Diamant HBO - FTTH
Kraj: Ravne na Koroškem
Kontakt:

Izpad omrežja podjetja Garmin

Odgovor Napisal/-a atepej » 26. Jul 2020 ob 20:05

V podjetju Garmin se trenutno soočamo z izpadom omrežja, ki vpliva na storitvi Garmin Connect. Posledica omrežnega izpada so nedelovanje funkcij in storitev, ki trenutno niso na voljo. Prav tako trenutno ne delujejo klicni centri, el. pošta in spletni klepeti.

Trudimo se za čim hitrejšo rešitev in se opravičujemo za povzročene nevšečnosti. Dodatna pojasnila vam bomo posredovali, ko jih prejmemo.

POGOSTO ZASTAVLJENA VPRAŠANJA

Ali so se podatki storitve Garmin Connect med izpadom omrežja shranili?

Čeprav storitev Garmin Connect trenutno ne deluje, so podatki o vaših aktivnostih shranjeni na vaši napravi in se bodo ob ponovni vzpostavitvi omrežja ter sinhronizaciji z vašo napravo pojavili v storitvi Garmin Connect.

Sem uporabnik storitve inReach. Ali funkciji SOS ter pošiljanje sporočil med izpadom omrežja še vedno delujeta?

Obe storitvi delujeta nemoteno, izpad omrežja nima vpliva na njuno delovanje. Prav tako nemoteno deluje spletna stran MapShare in odgovarjanje na el. sporočila.

Sem novi lastnik naprave Garmin. Ali jo lahko registriram v storitvi Garmin Connect?

Trudimo se, da bi čim hitreje vzpostavili delovanje storitve Garmin Connect. Delovanje storitve Garmin Connect lahko preverite na povezavi. https://connect.garmin.com/status/

Ali ima izpad omrežja vpliv na moje vnešene podatke?

Izpad omrežja nima vpliva na vaše podatke, vključno z aktivnostmi, plačili in drugimi osebnimi podatki.

VEČ: http://garmin.com/outage
Slika

Odgovori