Kritika; neučinovitost aroganca
- Fry
- Legenda
- Prispevkov: 1454
- Pridružen: 1. Jun 2007 ob 10:04
- T-2: Že imam
- Paket: FTTH 10/10, 3xTV, Telefon
- Kraj: Koper
Re: Kritika; neučinovitost aroganca
Podpra je zgolj en segment, ki ne deluje.
Žal ne deluje niti računovodstvo, naročniška služba, public relations in še in še .......
Po domače povedano, dokler vse deluje, je T-2 majbolši, najhitrejši, najcenejši ,.........., a ko temu ni tako, pa bog pomagaj!
Žal ne deluje niti računovodstvo, naročniška služba, public relations in še in še .......
Po domače povedano, dokler vse deluje, je T-2 majbolši, najhitrejši, najcenejši ,.........., a ko temu ni tako, pa bog pomagaj!
Re: Kritika; neučinovitost aroganca
Saj iščejo različne profile: http://www.t-2.net/?ctxID=000269&funcID=1susanowo napisal/-a:Priporočam da si T-2 pridobi ustrezen kader kateri bo ustrezno ravnal z bodočimi in sedanjimi naročniki !
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Kritika; neučinovitost aroganca
Res se kdaj zgodi komu, da ima smolo. Seveda to velja za "specifičen profil" folka, večina je pa s T-2 prav zadovoljna. Velika večina. Za tiste, ki niso, pa se bo T-2 še malo bolj potrudil. Kot se spodobi!
Evo še ena raziskava, kjer T-2 niti ne izpade tako slab:
http://www.apek.si/sl/druge_raziskave_r ... riti_kupec
Evo še ena raziskava, kjer T-2 niti ne izpade tako slab:
http://www.apek.si/sl/druge_raziskave_r ... riti_kupec
Optika 100/10
Re: Kritika; neučinovitost aroganca
Zanimivi rezultati. T-2 Ljubljančanom hitreje dvigne telefon in kasneje odgovori na elektronsko pošto.
Morda bi bilo smiselno enkrat jasno povedati, ali T-2 uporabniku povrne stroške prenosa telefonske številke v obliki dobropisa.
Morda bi bilo smiselno enkrat jasno povedati, ali T-2 uporabniku povrne stroške prenosa telefonske številke v obliki dobropisa.
-
- Legenda
- Prispevkov: 1331
- Pridružen: 27. Jul 2007 ob 12:28
- T-2: Že imam
- Paket: HBO oranžni optimum
- Kraj: Novo mesto
Re: Kritika; neučinovitost aroganca
Ni problem v tem, da obstajajo raziskave o dobrem delu, problem je v tem, da odgovorni ne naredijo nič, če obstaja pritožba. Sedaj se bo oglasil NN in rekel da pomaga. Se strinjam, vendar to ni njegovo delo ampak delo tistih na HD, ki pa poznajo samo en stavek. Probajte resetirat. Obnašajo se pa tako, kot da imamo vsi 10 let in ne vemo kaj je raćunalnik, internet itd. V tem je problem. Naučit mulce kulture in pa ažurnosti pa bo boljše.
- Fry
- Legenda
- Prispevkov: 1454
- Pridružen: 1. Jun 2007 ob 10:04
- T-2: Že imam
- Paket: FTTH 10/10, 3xTV, Telefon
- Kraj: Koper
Re: Kritika; neučinovitost aroganca
Omenjena anketa pove zgolj, kako je posamezen operater "dober" pri snubljenju novih kupcev.
Verjamem, da je pri tem T-2 zelo uspešen.
Tudi potem, ko odloćitev že pade, je T-2 zelo uspešen. Hitro pošlje pogodbo in takoj da na seznam bodočih odjemalcev.
To je tudi takoj vidno na servisnih straneh.
Verjetno T-2 tudi po tehnični plati ni nič slabši od drugih (prej bi rekel, da je celo boljši).
Žal pa se tu dobre lastnosti T-2 ja končajo.
Sam sem imel verjetno srečo in "tehničnih" problemov s T-2 skoraj nisem imel.
Edina taka težava je bila ob "famoznem" kockanju T-2 cele Primorske.
Kljub temu, da je bilo popolnoma jasno, da težava ni pri posameznikih,
je T-2, po približno enem tednu od prijave na HD, poslal tehnika,
ki je pregledal priklop optičnega kabla (čiščenje).
Tedaj sem tehniku omenil tudi odmev na telefonu in to so takoj uredili.
Torej pozitivno, ker sem lahko odpravil odmev na telefonu,
obenem pa za "kockanje" popolnoma nepotreben obisk.
Popolnoma drugače pa je z "birokratskim" urejanjem zadev s T-2.
Glede tega je T-2 poplnoma neučinkovit.
Niti enkrat ni bil odziv tak, kot bi ga uporabnik pričakoval.
Ne, da je bil napačen, temveč ga (odziva) nikoli ni bilo.
Tudi po večkratnem opozarjanju (pošta, priporočena pošta, email, skenirani podpisani dokumenti, .....) zadeve niso rešene.
(primer sem napisal v prejšnjem postu).
K sreči so moje težave zgolj "birokratsko-finančne".
Za primerjavo pa povem izkušnje s Telekom/Siol.
Po prehodu na T-2, mi je Siol napačno (preveč) obračunal zadnji račun in nato poslal še en račun za "dolg", ki ga ni bilo.
Račun sem plačal in poslal pritožbo, ki so mi pozitivno rešili.
Vse skupaj je trajalo približno mesec dni (od dneva poslane pritožbe do nakazila zneska na TRR.
Podobno zadevo, T-2 ni sposoben rešiti niti po šestih mesecih.
Pa še zadnja izkušnja s HD na SiOlu (080 1000).
Sorodniki so končno uspeli dobiti trojček na SiOlu (T-2, žal ni bil možen).
Tehnik je okrog poldneva pripeljal opremo , odklopil staro (Calisto, NT, rzcepnik,...), ter priklopil modem.
Internet je deloval takoj, telefon (poziv) je delal, TV pa ni bilo možno preizkusiti, ker je bil kabel prekrtek.
Tehniku sem rekel, da bom to že sam priklopil, nakar je odšel.
Popoldan sem naredil kabel in preizkusil TV.
Žal neuspešno, ugotovil pa sem, da tudi telefon ne dela pravilno (prekinja).
Klic na HD in po nekajminutnem poslušanju njihove glasbe končno dobim tehnika.
Povem mu težavo, ter da sem probal že večkrat naprave resetirati brezuspešno.
Poskušava še telefon na drugem portu, ampak žal brezuspešno.
Pogleda sinhronizacijo modema, ki je menda pravilna.
Ker mi ne more pomagati, mi pove, da bodo tehniki dopoldan (naslednjega dne) preverili delovanje, meni pa bodo poslali SMS.
Tako je tudi bilo!
Dopoldan naslednjega dne sem dobil obvestilo, da je napaka odpravljena.
In res, vse je delovalo normalno!
@NN
Težko bi rekel, da sem "specifičen profil" folka, saj se ne nisem ničesar pritoževal, ali "težačil" na HD.
Napisal sem zgolj kaj mi T-2 dolguje in kaj mi je napačno obrečunal.
T-2 ni odgovoril, da to ni res in da mi ničesar ne dolguje, temveč preprosto ignoriral moj dopis.
Ignoriral je tudi vse nadaljnje dopise.
Zato nisem en račun plačal v celoti, temveč znižal znesek za dolg T-2.
O tem sem tudi obvestil T-2.
Po nadaljnjih mogih opozorilih, je direktor T-2 podpisal, da mi je T-2 dolžan znesek.
Kljub temu, da bi lahko zadevo rešili z dobropisom (moj "odtegljaj" T-2 + dobropis = 0),
pa T-2 birokratsko vztraja na nakazilu na moj TRR.
OK, meni tudi dobro (čeprav bedasto), ampak tudi tega T-2 ni sposoben izvršiti.
Glede na birokratsko obnašanje, verjetno lahko pričakujem, da mi bo T-2 za "moj dolg" obračunal zamudne obresti
Torej a sem res "specifičen profil" folka
Verjamem, da je pri tem T-2 zelo uspešen.
Tudi potem, ko odloćitev že pade, je T-2 zelo uspešen. Hitro pošlje pogodbo in takoj da na seznam bodočih odjemalcev.
To je tudi takoj vidno na servisnih straneh.
Verjetno T-2 tudi po tehnični plati ni nič slabši od drugih (prej bi rekel, da je celo boljši).
Žal pa se tu dobre lastnosti T-2 ja končajo.
Sam sem imel verjetno srečo in "tehničnih" problemov s T-2 skoraj nisem imel.
Edina taka težava je bila ob "famoznem" kockanju T-2 cele Primorske.
Kljub temu, da je bilo popolnoma jasno, da težava ni pri posameznikih,
je T-2, po približno enem tednu od prijave na HD, poslal tehnika,
ki je pregledal priklop optičnega kabla (čiščenje).
Tedaj sem tehniku omenil tudi odmev na telefonu in to so takoj uredili.
Torej pozitivno, ker sem lahko odpravil odmev na telefonu,
obenem pa za "kockanje" popolnoma nepotreben obisk.
Popolnoma drugače pa je z "birokratskim" urejanjem zadev s T-2.
Glede tega je T-2 poplnoma neučinkovit.
Niti enkrat ni bil odziv tak, kot bi ga uporabnik pričakoval.
Ne, da je bil napačen, temveč ga (odziva) nikoli ni bilo.
Tudi po večkratnem opozarjanju (pošta, priporočena pošta, email, skenirani podpisani dokumenti, .....) zadeve niso rešene.
(primer sem napisal v prejšnjem postu).
K sreči so moje težave zgolj "birokratsko-finančne".
Za primerjavo pa povem izkušnje s Telekom/Siol.
Po prehodu na T-2, mi je Siol napačno (preveč) obračunal zadnji račun in nato poslal še en račun za "dolg", ki ga ni bilo.
Račun sem plačal in poslal pritožbo, ki so mi pozitivno rešili.
Vse skupaj je trajalo približno mesec dni (od dneva poslane pritožbe do nakazila zneska na TRR.
Podobno zadevo, T-2 ni sposoben rešiti niti po šestih mesecih.
Pa še zadnja izkušnja s HD na SiOlu (080 1000).
Sorodniki so končno uspeli dobiti trojček na SiOlu (T-2, žal ni bil možen).
Tehnik je okrog poldneva pripeljal opremo , odklopil staro (Calisto, NT, rzcepnik,...), ter priklopil modem.
Internet je deloval takoj, telefon (poziv) je delal, TV pa ni bilo možno preizkusiti, ker je bil kabel prekrtek.
Tehniku sem rekel, da bom to že sam priklopil, nakar je odšel.
Popoldan sem naredil kabel in preizkusil TV.
Žal neuspešno, ugotovil pa sem, da tudi telefon ne dela pravilno (prekinja).
Klic na HD in po nekajminutnem poslušanju njihove glasbe končno dobim tehnika.
Povem mu težavo, ter da sem probal že večkrat naprave resetirati brezuspešno.
Poskušava še telefon na drugem portu, ampak žal brezuspešno.
Pogleda sinhronizacijo modema, ki je menda pravilna.
Ker mi ne more pomagati, mi pove, da bodo tehniki dopoldan (naslednjega dne) preverili delovanje, meni pa bodo poslali SMS.
Tako je tudi bilo!
Dopoldan naslednjega dne sem dobil obvestilo, da je napaka odpravljena.
In res, vse je delovalo normalno!
@NN
Težko bi rekel, da sem "specifičen profil" folka, saj se ne nisem ničesar pritoževal, ali "težačil" na HD.
Napisal sem zgolj kaj mi T-2 dolguje in kaj mi je napačno obrečunal.
T-2 ni odgovoril, da to ni res in da mi ničesar ne dolguje, temveč preprosto ignoriral moj dopis.
Ignoriral je tudi vse nadaljnje dopise.
Zato nisem en račun plačal v celoti, temveč znižal znesek za dolg T-2.
O tem sem tudi obvestil T-2.
Po nadaljnjih mogih opozorilih, je direktor T-2 podpisal, da mi je T-2 dolžan znesek.
Kljub temu, da bi lahko zadevo rešili z dobropisom (moj "odtegljaj" T-2 + dobropis = 0),
pa T-2 birokratsko vztraja na nakazilu na moj TRR.
OK, meni tudi dobro (čeprav bedasto), ampak tudi tega T-2 ni sposoben izvršiti.
Glede na birokratsko obnašanje, verjetno lahko pričakujem, da mi bo T-2 za "moj dolg" obračunal zamudne obresti
Torej a sem res "specifičen profil" folka
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: Kritika; neučinovitost aroganca
Tvoj problem bo rešen, saj sem ti rekel, da smatraj za urejeno!
Glede tega, da ima "T-2 dobre rezultate pri novačenju strank"... To je seveda resnična, ampak vseeno zavajajoča izjava. Zakaj? Zato, ker to delajo predvsem ljudje na HelpDesku, ki jih nekateri tako nemarno (po mojem mnenju neupravičeno) kritizirajo. No, z gornjo anketo se je pokazalo, na večih krajih in v več primerih, da je dobro delovanje T-2 HelpDeska pravilo, ne pa izjema. V dokumentu pa smo našli tudi par primerov delovanja, ki odstopajo od idealne linije in se jih bo ustrezno poštimalo, kakopak.
Vsekakor je pot do Perfekcije dolga in trnova, ampak na tej poti smo zaradi uporabnikov. To je pa zadosten razlog, da se splača potruditi!
Glede tega, da ima "T-2 dobre rezultate pri novačenju strank"... To je seveda resnična, ampak vseeno zavajajoča izjava. Zakaj? Zato, ker to delajo predvsem ljudje na HelpDesku, ki jih nekateri tako nemarno (po mojem mnenju neupravičeno) kritizirajo. No, z gornjo anketo se je pokazalo, na večih krajih in v več primerih, da je dobro delovanje T-2 HelpDeska pravilo, ne pa izjema. V dokumentu pa smo našli tudi par primerov delovanja, ki odstopajo od idealne linije in se jih bo ustrezno poštimalo, kakopak.
Vsekakor je pot do Perfekcije dolga in trnova, ampak na tej poti smo zaradi uporabnikov. To je pa zadosten razlog, da se splača potruditi!
Optika 100/10
- Fry
- Legenda
- Prispevkov: 1454
- Pridružen: 1. Jun 2007 ob 10:04
- T-2: Že imam
- Paket: FTTH 10/10, 3xTV, Telefon
- Kraj: Koper
Re: Kritika; neučinovitost aroganca
Hvala za posredovanje!
Še vedno pa ostaja retorično vprašanje:
Zakaj mora NN reševati napake drugih, oziroma opravljati delo, ki bi ga morali opraviti drugi?
Še vedno pa ostaja retorično vprašanje:
Zakaj mora NN reševati napake drugih, oziroma opravljati delo, ki bi ga morali opraviti drugi?
Re: Kritika; neučinovitost aroganca
Bom pa še jaz dodal eno kritiko od danes..
Ugotovim, da pri punci ne deluje tv...najprej seveda vse poresetiram...še vedno ne dela...vprašam kolega, če njemu dela...Kot zadnjo opcijo pokličem na support 2. Po 4ih minutah čakanja, se mi javi operaterka...
jaz: ne deluje tv
ona: samo trenutek
...čakam 1min...
ona: ja, telefon vam ne deluje, številke niso pravilno skofigurirane, mi poveste številko s katere kličete
jaz: ammm...telefon deluje, kličem vas iz njega..tv ne dela
ona: prekine linijo brez besed
v drugem poskusu dobim operaterja po 30ih sekundah čakanja in mi prijazno pove, da imajo težave s televizijo, da naj poskusim čez cca 10min.
Ugotovim, da pri punci ne deluje tv...najprej seveda vse poresetiram...še vedno ne dela...vprašam kolega, če njemu dela...Kot zadnjo opcijo pokličem na support 2. Po 4ih minutah čakanja, se mi javi operaterka...
jaz: ne deluje tv
ona: samo trenutek
...čakam 1min...
ona: ja, telefon vam ne deluje, številke niso pravilno skofigurirane, mi poveste številko s katere kličete
jaz: ammm...telefon deluje, kličem vas iz njega..tv ne dela
ona: prekine linijo brez besed
v drugem poskusu dobim operaterja po 30ih sekundah čakanja in mi prijazno pove, da imajo težave s televizijo, da naj poskusim čez cca 10min.
Re: Kritika; neučinovitost aroganca
Ker je dosleden in profesionalen v svojemu delu.!Fry napisal/-a:Hvala za posredovanje!
Še vedno pa ostaja retorično vprašanje:
Zakaj mora NN reševati napake drugih, oziroma opravljati delo, ki bi ga morali opraviti drugi?
Re: Kritika; neučinovitost aroganca
Lep pozdrav vsem skupaj.
Želim dodati svoje mnjenje, čeprav izgubljanje preveč časa na račun T2 ni racionalno. Že kake 2 leti imamo polno razvezan dostop VDSL do storitev interneta in TV. Lahko rečem, da v tem času ni bilo posebnih problemov. Izpadov interneta sploh nisem zasledil, TV pa je bila občasno "kockasta", a so mi po reklamaciji zamenjali modem.
Žal pa se pridružejem ostalim mnjenjem glede servisne podpore, računovodske službe itd. Namreč naivno sem trikrat poskušal koristiti storitev video na zahtevo in v nobenem primeru ni delovalo. Prvič sem reklamiral po elektronski pošti. Podrobnih opisov ne bi podajal, ker je stvar identična kot pri ostalih (reklamiraj pisno itd). Zaključek. Plačal sem ogled 3 filmov, ki jih sploh nisem gledal in oni to prav dobro vedo.
Druga izkušnja je vezana na poslan opomnin s strani T2. Junija 2007 so mi poslali opomin češ, da imam neporavnane zapadle obveznosti z datumom valutacije 17.5.2007. Ker plačujem račune preko Klika sem preveril in jim poslal opomin s izpisom iz Klike, kjer je razvidno, da sem račun v vrednosti 32€ poravnal, 2€ pa sem odbil, ker sem video na zahtevo reklamiral. Mislil sem, da je vse OK nakar mi čez par mesecev ponovno pošljejo opomin za isti račun in grozijo z odklopom. Ne bi razlagal kako sem bil vesel. Ponovno pošiljam emaile, kličem. Da dobiš reklamacijsko službo na številko, ki je navedena na reklamciji, porabiš celo dopoldne. Potem skoraj pol ure preverjajo, da mi na koncu gospa prijazno razloži, da je opomin za mesec janura 2007 in ne maj 2007.
Če povzamem in zaključim s spominom na izkušnje pri priklopu, ko sem možakarja neusmiljeno klical in prosil, nazadnje šel v petek popoldne sam po opremo in jo sam priključil, lahko mirno rečem, da s podjetjem T2 ne želim imeti več opravka. Če primerjam ponudbo konkurence, pri kateri trojček na optiki s hitrostjo 20/20 Mbit stane 38,01€, pri T2 pa 44€, je odločitev na dlani. Da o odnosu T2 in podpori ne govorim... Ignoranca, ignoranca in še enkrat ignoranca.
http://moj.siol.net/CreaWF2ASP/PagesPub ... lator.aspx
http://www.t-2.net/Popvp/Dyna_Cenik.html
Hvala lepa in lep dan. Andrej
Želim dodati svoje mnjenje, čeprav izgubljanje preveč časa na račun T2 ni racionalno. Že kake 2 leti imamo polno razvezan dostop VDSL do storitev interneta in TV. Lahko rečem, da v tem času ni bilo posebnih problemov. Izpadov interneta sploh nisem zasledil, TV pa je bila občasno "kockasta", a so mi po reklamaciji zamenjali modem.
Žal pa se pridružejem ostalim mnjenjem glede servisne podpore, računovodske službe itd. Namreč naivno sem trikrat poskušal koristiti storitev video na zahtevo in v nobenem primeru ni delovalo. Prvič sem reklamiral po elektronski pošti. Podrobnih opisov ne bi podajal, ker je stvar identična kot pri ostalih (reklamiraj pisno itd). Zaključek. Plačal sem ogled 3 filmov, ki jih sploh nisem gledal in oni to prav dobro vedo.
Druga izkušnja je vezana na poslan opomnin s strani T2. Junija 2007 so mi poslali opomin češ, da imam neporavnane zapadle obveznosti z datumom valutacije 17.5.2007. Ker plačujem račune preko Klika sem preveril in jim poslal opomin s izpisom iz Klike, kjer je razvidno, da sem račun v vrednosti 32€ poravnal, 2€ pa sem odbil, ker sem video na zahtevo reklamiral. Mislil sem, da je vse OK nakar mi čez par mesecev ponovno pošljejo opomin za isti račun in grozijo z odklopom. Ne bi razlagal kako sem bil vesel. Ponovno pošiljam emaile, kličem. Da dobiš reklamacijsko službo na številko, ki je navedena na reklamciji, porabiš celo dopoldne. Potem skoraj pol ure preverjajo, da mi na koncu gospa prijazno razloži, da je opomin za mesec janura 2007 in ne maj 2007.
Če povzamem in zaključim s spominom na izkušnje pri priklopu, ko sem možakarja neusmiljeno klical in prosil, nazadnje šel v petek popoldne sam po opremo in jo sam priključil, lahko mirno rečem, da s podjetjem T2 ne želim imeti več opravka. Če primerjam ponudbo konkurence, pri kateri trojček na optiki s hitrostjo 20/20 Mbit stane 38,01€, pri T2 pa 44€, je odločitev na dlani. Da o odnosu T2 in podpori ne govorim... Ignoranca, ignoranca in še enkrat ignoranca.
http://moj.siol.net/CreaWF2ASP/PagesPub ... lator.aspx
http://www.t-2.net/Popvp/Dyna_Cenik.html
Hvala lepa in lep dan. Andrej
Re: Kritika; neučinovitost aroganca
Osnovni trojček na T-2 optiki stane 30€, sicer s hitrostjo 10/10, ampak vseeno.
- nathanhund
- Guru
- Prispevkov: 854
- Pridružen: 4. Dec 2007 ob 13:34
- T-2: Še nimam
- Paket: migriral na A1
- Kraj: Poljčane
Re: Kritika; neučinovitost aroganca
ja kritike so vedno dobrodošle, ker nikol ni nič tak dobro, da ne bi moglo bit še boljše. a vseeno mislim da se stvari precej izbuljšujejo, saj sem tudi sam imel precej težav, sicer prvo leto ko sem imel internet in telefon je bilo stanje zelo zadovoljivo, ko pa sem si nato naročil še tv pa so se težave kar vrstile, vendar se je tudi to uredilo(tudi s pomočjo NN havala!). glede reklamacij je res mal preveč zakomplicirano, men so preveč zaračunali za 1. mesec tv, pa sem enostavno odbil preveč zaračunano, ter plačal preostanek in bilo je vse ok, seveda sem se prej o tem dogovoril s neko gospodični na t-2.
skratka moje izkušnje so da se stvari kar dobro izboljšujejo(problem je edino ŠK, ki ga nočejo in nočejo priskrbet)
skratka moje izkušnje so da se stvari kar dobro izboljšujejo(problem je edino ŠK, ki ga nočejo in nočejo priskrbet)
LP Robert
-
- Model
- Prispevkov: 217
- Pridružen: 8. Nov 2007 ob 18:40
- T-2: Že imam
- Paket: T3 OPTIKA 10/10-MOBILE
Re: Kritika; neučinovitost aroganca
Če kdo od zunaj bere ta forum, dobi res katastrofalen občutek - pa sploh ni tako črno. Nasprotno! Odkar sem na T2, mi računi ves čas štimajo, deluje pa tudi vse , kakor je treba. Res pa je (kar je do neke mere normalno), da je na forumu najbolj glasen tisti, ki pač ima težave. Forum spremljam že dalj časa in vidim, da se je frekvenca oglašanj nekaterih uporabnikov v trenutku drastično zmanjšala, ko so mu npr. priklopili optiko. No, imam pa tudi veliko znancev na VDSL in noben nima kakih velikih težav.fritz2 napisal/-a: Če primerjam ponudbo konkurence, pri kateri trojček na optiki s hitrostjo 20/20 Mbit stane 38,01€, pri T2 pa 44€, je odločitev na dlani. Da o odnosu T2 in podpori ne govorim... Ignoranca, ignoranca in še enkrat ignoranca.
Želim ti veliko sreče pri "konkurenci", če si mislil resno, vendar - takšne ignorance in arogance, kot sem jo v življenju doživljal s Telekomom, ne privoščim nikomur. Je pač bil monopolist in se jim ni bilo potrebno truditi za stranke, mogoče se je kaj spremenil, a težko verjamem, saj še vedno ni privatna firma.
-
- Starešina
- Prispevkov: 1524
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: Kritika; neučinovitost aroganca
Slabe volje bo precej manj, če se pred uporabo prebere splošne pogoje poslovanja (opomini samo pisni z podpisom in na konkretni račun v 8. dneh, VoD se ne more kar tako reklamirat, ker ima drugačne splošne pogoje)
Situacija pa se seveda iz dneva v dan izboljšuje, odprte postavke na servisnih straneh pa razjasnijo vse morebitne opomine.
Situacija pa se seveda iz dneva v dan izboljšuje, odprte postavke na servisnih straneh pa razjasnijo vse morebitne opomine.