Servisne strani
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Cene intervalov so preračunane povsem dvosmerno in to ni problematično. Je pa problematično, ker je v billingu cena telefonskih klicev za Januar že v Evrocentih in je bil izpis za tekoči mesec čisto brezvezen. Hvala za opozorilo!
EDIT:
OK, tole je urejeno na Servisnih, sedaj prikazuje pravilno.
EDIT:
OK, tole je urejeno na Servisnih, sedaj prikazuje pravilno.
Optika 100/10
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 664
- Pridružen: 8. Maj 2006 ob 23:56
- T-2: Še nimam
- Paket: Telemach 6/1+3xDTV(1xHD)+tel
- Kraj: Lenart
- Kontakt:
Cobane ne komplicirat Meni se zdi da je lažje iz ur pretvoriti v sekunde kot pa iz sekund v ure oz. hitreje preračunaš pa takoj vidiš realno sliko pogovorov.Cobane napisal/-a:Lahko kot pomožno enoto... glavna mora še vedno biti sekunda, ker je tudi obračunski interval.
Nimda, a ti ne bereš mailov... namreč že včeraj sem ti poslal pripombe glede servisnih strani.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
-
- Model
- Prispevkov: 262
- Pridružen: 19. Jun 2006 ob 23:03
- T-2: Že imam
- Paket: brezčasni paket
- Kraj: Vrhnika
- Kontakt:
ej zakaj nek uporabnik nič ne vidi v servisnih straneh ? Piše samo kdo sem Kar pa mislim da že vem, za telefon sicer vidim ampak ga bom vrnil ker ga nič ne rabim. Sem mislu da bo pisal vsaj kak paket mam koliko sem vam dolžen in tko
Huh ne gledam t-2 maila sem slišal da je neki mailov zalutal samo to da dobim geslo in uporabniško ime od neke osebe s strani t2 je pa že mal huda
Huh ne gledam t-2 maila sem slišal da je neki mailov zalutal samo to da dobim geslo in uporabniško ime od neke osebe s strani t2 je pa že mal huda
Dober večer vsem,
na T-2 helpdesk sem povprašal tole:
mama in teta, ki živita v istem gospodinjstvu, imata vsaka svojo telefonsko številko, želeli bi vsak mesec tudi vedeti, koliko sta porabili na vsaki telefonski številki posebej. Priključeni sta na optično omrežje in ne uporabljata interneta. Najbolje bi bilo, da na mesečnih računih posebej označite porabo za vsako od številk.
Odgovor je:
Žal to ni možno, imamo pa to možnost da si konkretno za vsako tel št.posebej lahko ogledate porabo na naši spletni strani http://www.t-2.net in odprete servisne strani!!
Na servisne strani, kjer bi se dalo pregledovati porabo na teh dveh številkah, žal ne morem priti, ker naročniško razmerje pri gospeh ne omogoča dostopa do interneta (zgolj dva telefonska priključka na optičnem omrežju) in nimata uporabniškega imena in gesla..
Kdo ve, ali je mogoče, da bi mami dodelili uporabniško ime in geslo, tudi brez dostopa do interneta in elektronskega predala, zgolj za dostop do servisnih strani, npr preko mojega priključka?
na T-2 helpdesk sem povprašal tole:
mama in teta, ki živita v istem gospodinjstvu, imata vsaka svojo telefonsko številko, želeli bi vsak mesec tudi vedeti, koliko sta porabili na vsaki telefonski številki posebej. Priključeni sta na optično omrežje in ne uporabljata interneta. Najbolje bi bilo, da na mesečnih računih posebej označite porabo za vsako od številk.
Odgovor je:
Žal to ni možno, imamo pa to možnost da si konkretno za vsako tel št.posebej lahko ogledate porabo na naši spletni strani http://www.t-2.net in odprete servisne strani!!
Na servisne strani, kjer bi se dalo pregledovati porabo na teh dveh številkah, žal ne morem priti, ker naročniško razmerje pri gospeh ne omogoča dostopa do interneta (zgolj dva telefonska priključka na optičnem omrežju) in nimata uporabniškega imena in gesla..
Kdo ve, ali je mogoče, da bi mami dodelili uporabniško ime in geslo, tudi brez dostopa do interneta in elektronskega predala, zgolj za dostop do servisnih strani, npr preko mojega priključka?
- Steni
- Model
- Prispevkov: 318
- Pridružen: 26. Okt 2006 ob 19:32
- T-2: Že imam
- Paket: OranžniDiamant
- Kraj: Ravne na Koroškem
Imam dve telefonski številki. Na servisnih straneh lahko lepo preverjam porabo za obe. Vendar me moti, da je privzeto nastavljeno tako, da ko odprem pregled je takoj podroben pregled. Ali nebi bilo bolje, da bi bil privzeto nastavljen kumulativni pregled za posamezno številko, pa si potem sam odprem podroben pregled, če želim.