Stran 1 od 1

[Imam] 1/256

Objavljeno: 27. Okt 2006 ob 00:17
Napisal/-a ViSiON
-> pogodba podpisana na Brnčičevi 19.10.2006
-> 25.10.2006 Telekom odobril
-> Povšetova, Ljubljana
-> obrdžal sem PSTN
-> oddaljenost od centrale okoli 200m

Sedaj me zanima par stvari:

1. Kako pospešiti postopek preklopa?
2. Kdaj te Telekomovci kontaktirajo in kaj se zgodi, če si nedosegljiv (pokličejo še enkrat kasneje?)?
3. Kam konkretno se namesti splitter (v omarico od Telekoma ali v stanovanje?)?
4. Kako izveš hitrost s katero se ti postavi modem?
5. Kakšna je procedura, če hočeš hitrejši paketi in koliko časa to traja?

Objavljeno: 27. Okt 2006 ob 00:42
Napisal/-a titu
1. Težko, razen će imaš dobre zveze na telekomu...
2. Praviloma 1 dan prej, verjetneje pa isti dan...
3. V stanovanje.
4. Pokličeš na Helpdesk
5. Dopis na t-2, različno, a ne dolgo

Objavljeno: 27. Okt 2006 ob 14:00
Napisal/-a ViSiON
3. Kam v stanovanje to? Ker omarica je konec koncev tudi v stanovanju. Gre se za to, da imam od omarice potegnjen 1 kabel do sobe, kjer bi rad imel internet in 1 kabel do sobe kjer bi rad imel telefon. Potemtakem bi bilo najbolj smiselno ta splitter namontirat v omarico. Se da to zmenit?

Objavljeno: 27. Okt 2006 ob 14:24
Napisal/-a Krypto
Spliter mora biti namontiran direktno tja kjer pride linija v hišo (to je najboljša opcija). Pred spliterjem ne sme biti nikjer linija razvezana, pol je pa vseeno kje ga maš. Če ti linija pride v tisto omarico, telekomovcu pokaži kje je pa nej ti ga da tja notr.

Objavljeno: 13. Nov 2006 ob 14:00
Napisal/-a ViSiON
Net so mi namontirali 6.11 brez kakršnihkoli težav in vse deluje brez problemov. Sem pa razočaran nad njihovo birokracijo - v torek 7.11 sem se osebno (z željo, da bi se zadeve uredile čim prej) zglasil na Brnčičevi in podpisal vlogo za dvig paketa na 8/1. Vse do danes mi zadeve niso porihtali, ker baje še nimajo skenirane moje vloge. Res ne razumem, kako je lahko s skeniranjem enega dokumenta dela za celih 7 dni. Vsak dan sem klical in težil in so mi vedno rekli, da bo jutri.

Objavljeno: 13. Nov 2006 ob 14:50
Napisal/-a KoMar
O, fellow FRIjevec ;) Piši uporabniku Navadni Nimda, on lahko pospeši zadeve :)

Objavljeno: 14. Nov 2006 ob 12:47
Napisal/-a ViSiON
KoMaR hvala za informacijo. Kako pa veš, da sem FRI-jevc? Fri-info?

Objavljeno: 14. Nov 2006 ob 21:05
Napisal/-a KoMar
Tako je :)

Objavljeno: 8. Jan 2007 ob 22:34
Napisal/-a fishermen
No naj še js povem mojo zgodbo. Imam zelo nestabilno linijo, katera mi pade tudi po 10 krat na dan. Tehnično pomoč sem že večkrat poklical in vedno znova in znova razlagam isti problem in vedno znova in znova mi povejo da je primer nujen in da imam odprta že dva naloga, ki jih mora prevzet monter t-2ja, da opravi pri nas meritve in ugotovi izvor napake. Napovedan je bil že 26.11 in se do danes še ni noben oglasil. Včeraj je bil mož na helpdesku zelo prijazen in znova je ugotovil, da imamo kritični primer in naj nujno pokličemo naslednji dan na tehnično pomoč, ker je bila nedelja, da ta javi dežurnemu monterju naj že enkrat opravi te meritve. Po zelo dolgem današnjem ponovnem razlaganju težave operaterju nam on pove, da bo poklical nazaj in da bo javil monterju. Kot pri vseh prejšnjih primerih se nič ni zgodilo. Tega čakanja in vlečenja za nos smo že počasi siti, ker nas že pošteno moti, da ne morem opravit v miru enega telefonskega pogovora ne da bi nam linija dol padla ali pa da bi brskal po netu ne da bi se mu prekinila povezava s spletom. Počasi mi že prov prekipeva, ko vidim to neresnost in neodgovornost. Res je da je še mlado podjetje, samo vse ima svoje meje. :roll: :!:

Objavljeno: 9. Jan 2007 ob 08:40
Napisal/-a Cobane
Obrni se po ZS na "Navadni Nimda".

Objavljeno: 9. Jan 2007 ob 08:56
Napisal/-a Malkec
Če ti linija pada, je v 99% helpdesk nemočen.

Objavljeno: 9. Jan 2007 ob 09:24
Napisal/-a T2_Delavec
Fisherman, dej številko priključka iz pogodbe napiši na Zasebna sporočila.

Objavljeno: 9. Jan 2007 ob 10:37
Napisal/-a Cobane
Malkec napisal/-a:Če ti linija pada, je v 99% helpdesk nemočen.
Žalostno...

Jasno mi je, da help desk ne more porihtati povezave, itd... bi pa vsaj lahko kdo bral njihova beleženja in urgiral... ne da pa je pri eni stranki že najmanj 10 zabeleženih klicev, da nekaj ne štima, pa se še vedno nič ne premakne.

P.S. Pa tole ne leti na NN, Malkca in ostale, ki ste tu na forumu, ker z Vašo pomočjo se stvari v večini primerov hitro rešijo (HVALA v imenu vseh). Kritika leti na neorganiziranost znotraj firme. Si pa ne predstavljam do kako kvalitetnih stroritev prihajajo uporabniki, ki foruma ne poznajo (še niso bili na njem).

Objavljeno: 21. Jan 2007 ob 15:54
Napisal/-a fishermen
fishermen napisal/-a:No naj še js povem mojo zgodbo. Imam zelo nestabilno linijo, katera mi pade tudi po 10 krat na dan. Tehnično pomoč sem že večkrat poklical in vedno znova in znova razlagam isti problem in vedno znova in znova mi povejo da je primer nujen in da imam odprta že dva naloga, ki jih mora prevzet monter t-2ja, da opravi pri nas meritve in ugotovi izvor napake. Napovedan je bil že 26.11 in se do danes še ni noben oglasil. Včeraj je bil mož na helpdesku zelo prijazen in znova je ugotovil, da imamo kritični primer in naj nujno pokličemo naslednji dan na tehnično pomoč, ker je bila nedelja, da ta javi dežurnemu monterju naj že enkrat opravi te meritve. Po zelo dolgem današnjem ponovnem razlaganju težave operaterju nam on pove, da bo poklical nazaj in da bo javil monterju. Kot pri vseh prejšnjih primerih se nič ni zgodilo. Tega čakanja in vlečenja za nos smo že počasi siti, ker nas že pošteno moti, da ne morem opravit v miru enega telefonskega pogovora ne da bi nam linija dol padla ali pa da bi brskal po netu ne da bi se mu prekinila povezava s spletom. Počasi mi že prov prekipeva, ko vidim to neresnost in neodgovornost. Res je da je še mlado podjetje, samo vse ima svoje meje. :roll: :!:
No, da ne bom samo grajal T-2 naj povem, da teden po tem, ko je končno priromal monter do mene, dela linija ok in ni bilo izpadov. Prišel je pa dan zatem, ko sm povedal svojo zgodbo na forumu. Monter je prišel do ugotovitve, da ima rdeča žička (namenjena naj bi bila za ozemljitev) v vtičnici za telefon, tok. Zato je bila povezava nestabilna. :shock:
V bodoče upam, da se ne bo rablo za takšno težavo obračat na forum, ker se mnogo ljudi poslužuje helpdeska in pričakuje, da se bo preko njih rešila težava :roll:

Objavljeno: 21. Jan 2007 ob 16:31
Napisal/-a KoMar
Ne prezri: Obvezno preberi! (In pišite vsak v svojo (novo) temo!)
Bo bolj pregledno ;)