Odpoved pogodbe pri ljubljanskem kablu

Splošni pogovori o T-2
Odgovori
boni2
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 13. Dec 2006 ob 09:01
T-2: Že imam
Paket: 8/1
Kraj: lj

Odpoved pogodbe pri ljubljanskem kablu

Odgovor Napisal/-a boni2 » 13. Dec 2006 ob 22:38

Sem odjavu kabelsko televizijo in to zato ker sem bil z njimi tako ali tako nezadovoljen kar sem jim nekajkrat pisal. No potem so me poklicali in rekli , da imajo v pogodbi neke člene ,ki govorijo o odpovednem roku oziroma pogodbeni kazni. Ker imam tako srečo , da poznam dosti ljudi med njimi tudi odvetnike in da sem vztrajen sem izvedel , da je njihov člen nepravičen do potrošnika in v tem primeru je ta člen ničen. Vse to mi je potrdila tudi tržna inšpektorica in agencija za varovanje potrošnikov in seveda tudi moj odvetnik. Mislim jih tožiti in s tem povzročiti , da umaknejo ta člen oziroma ga tako omilijo , da bo lahko vsak kadarkoli bo hotel odšel drugam. Še vedno pa nevem kje majo pogum , da so naredili takšno podlo foro in nam s tem na nek način onemogočajo , da bi dobili boljšo ponudbo. Ja usrali so se ker vejo , da jih bo od njih odšlo tričetrt. Upam pa , da bo še nekaj takšnih , ki bi me podprli in se pritožili na zvezo potrošnikov slovenije , ker samo tako bomo dosegli , da bo zveza ukrepala in jih prisilila k upoštevanju zakonov. Pišete mi lahko na vidovrhovec@mail386.com

Uporabniški avatar
Anubis
Legenda
Prispevkov: 1316
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 16:05
T-2: Že imam
Paket: 100/10
Kraj: Zokiville

Odgovor Napisal/-a Anubis » 14. Dec 2006 ob 08:59

Sva ze dva. :twisted: Le da sem se ji jaz znebil in niti priblizno nocem vec slisati zanje.
Izgleda, da jim je konkurenca zameglila um in namesto, da bi ob odjavi poslali zahvalo za dolgoletno sodelovanje + kup reklam, zakaj so oni boljsi + "upajmo, da se ponovno srecamo" (kot je nacelna praksa v trznem gospodarstvu), oni posljejo poloznico s pogodbeno kaznijo 35k SIT (zaradi krsitve 12. clena, ki zapoveduje 12-mesecni odpovedni rok) ali tam nekje, ki jo moras placati v roku 14 dni ali pa "bodo predali zadevo odvetniku v izterjavo".
12. clen ima (je imel :twisted: ) 12-mesecni odpovedni rok - predvidevam, da to izhaja se iz "tistih casov"... Po mojem laicnem mnenju je nicen, ker se ob priklopu tako ali tako placa polno prikljucnino in ne znizane (kjer bi bilo navedeno minimalno trajanje pogodbe) ter ker ne potrebujejo 12 mesecev, da rezervirajo ustrezne kadre (bagre?), da izvedejo odklop. Ampak za pravno podkrepitev pa se potrebuje se kaj vec.
Lahko pa se jih tozi tudi zaradi dusevnih muk - ker so grozili z odvetnikom, ne da bi prej poklicali (ko so prejeli dopis za odklop) in opozorili ali se poskusili dogovoriti glede nacina in casa odklopa. Vsaj pri meni je bil tak primer. V prvi polovici nekega meseca sem poslal "vlogo" za izvedbo odklopa ob koncu meseca, potem pa oni sele v zacetku naslednjega meseca, ko bi moralo ze biti vse urejeno, posljejo poloznico pred odvetnikom. :roll: Da ne omenim, da sem se prej vsaj 3x pozanimal glede nacina in termina odklopa, pa nihce ni kompliciral. Skrajno neodgovorno. Upam, da jih bo nevidna roka urejenega trga stisnila. :twisted:
Zadnjič spremenil Anubis, dne 14. Dec 2006 ob 10:38, skupaj popravljeno 1 krat.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 14. Dec 2006 ob 09:03

Prosim, da se na temle Forume ne šimfa drugih operaterjev. :D
Optika 100/10

Uporabniški avatar
Slowhand
Navdušenec
Prispevkov: 691
Pridružen: 10. Nov 2006 ob 02:04
T-2: Že imam
Paket: 10/10+TV+VoIP

Odgovor Napisal/-a Slowhand » 14. Dec 2006 ob 09:06

T-2 pa tud ne ! :D
Heca ni več !

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 14. Dec 2006 ob 09:06

Tam kjer ni razloga pa šimfanje res ni potrebno!Slika
Optika 100/10

Uporabniški avatar
Anubis
Legenda
Prispevkov: 1316
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 16:05
T-2: Že imam
Paket: 100/10
Kraj: Zokiville

Odgovor Napisal/-a Anubis » 14. Dec 2006 ob 09:10

Navajanje dejstev ni simfanje. 8)

white
Nadebudnež
Prispevkov: 356
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 20:20
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant

Odgovor Napisal/-a white » 14. Dec 2006 ob 09:21

res je!

boni2
Začetnik
Prispevkov: 2
Pridružen: 13. Dec 2006 ob 09:01
T-2: Že imam
Paket: 8/1
Kraj: lj

Odgovor Napisal/-a boni2 » 14. Dec 2006 ob 09:41

No glede unega na koncu se lih ne strinjam da naj crknejo to je mal prehuda. Drugače bi pa povedal tole. Noben nobenega ne šimfa hočem samo povdarit problem , ki nastane pri odpovedi pogodbe in moje ugotovitve , da mnogim od vam pomagam. Ja in s tem hočem , da na ostalih podjetjih , ki ponujajo tv preko kabla razmislijo in se zamislijo , saj so oni tisti , ki bi se do nas morali obnašati drugače in naj si zapomnijo naj ne zavedejo folk z nekimi podlimi forami.

Uporabniški avatar
Anubis
Legenda
Prispevkov: 1316
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 16:05
T-2: Že imam
Paket: 100/10
Kraj: Zokiville

Odgovor Napisal/-a Anubis » 14. Dec 2006 ob 10:41

Sem popravil na bolj diplomatski nacin. :D
Dejstvo pa je, da je na zalost pri nas se veliko podjetij (med katerimi prevladujejo tista "od nekoc" ali tista v drzavni oz. skoraj-drzavni lasti), ki se vedno niso dala skozi tranzicije vsaj pri delu ravnanja s strankami. In pri takih je potrebna huda konkurenca, da jih zbudi. T2 je kar dobro zacel tresti morje ponudnikov, zdi pa se mi, da jim manjka ena kvalitetna CRM podpora. ;)

Uporabniški avatar
Anubis
Legenda
Prispevkov: 1316
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 16:05
T-2: Že imam
Paket: 100/10
Kraj: Zokiville

Odgovor Napisal/-a Anubis » 14. Dec 2006 ob 13:03

"You've been with us since 1994," the Cablevision operator said, querulously.

"Uh-huh," I replied.

"We hate to lose such a longtime customer," she continued.

She sounded nice, so I assured her that it wasn't her fault that I was dropping Cablevision for my TV service in favor of Verizon's brand new FiOS TV fiber-optic TV service. We chatted a bit longer and then, as I requested, she terminated my cable service.

No going back now.


Celotna zgodba: http://www.pcmag.com/article2/0,1895,2071448,00.asp

OrionLady
Nadebudnež
Prispevkov: 430
Pridružen: 11. Jun 2006 ob 14:56
T-2: Že imam
Paket: optika T4
Kraj: Kranj

Re: Odpoved pogodbe pri ljubljanskem kablu

Odgovor Napisal/-a OrionLady » 14. Dec 2006 ob 19:02

boni2 napisal/-a:...sem izvedel , da je njihov člen nepravičen do potrošnika in v tem primeru je ta člen ničen. Vse to mi je potrdila tudi tržna inšpektorica in agencija za varovanje potrošnikov in seveda tudi moj odvetnik. ...
O nepostenih pogojih poslovanja je veliko napisano tukaj:

http://www.zps-zveza.si/ZPSstrani/zpsV1 ... pogoji.pdf

med drugim tudi:
- Če so pogodbeni pogoji nepošteni do potrošnika, so nični...
-Pogodbeni pogoji morajo biti jasni in razumljivi, zato se tisti, ki so nejasni, razlagajo v korist potrošnika
- Če se podjetje sklicuje na pogodbene pogoje, na katere vas ni opozorilo in vam jih pred sklenitvijo pogodbe ni izročilo, ga opozorite, da vas ne zavezujejo...

Odgovori