[Naročil sem] 1 Mbit vDSL in TV

Splošni pogovori o T-2
Odgovori
JoskoJORAS
Začetnik
Prispevkov: 1
Pridružen: 26. Apr 2006 ob 10:24
T-2: Še nimam
Paket: vDSL 1/128
Kraj: Ljubljana

[Naročil sem] 1 Mbit vDSL in TV

Odgovor Napisal/-a JoskoJORAS » 26. Apr 2006 ob 10:37

Pozdravljeni!
Šele sedaj sem opazil ta forum, pa sem se odločil še jaz povedat svojo zgodbo:

poštovani!
T-2-jev internetni priključek sem naročil konec lanskega leta. Po izpolnitvi internetnega obrazca sem prejel domov ponudbo, katero sem podpisal in vrnil. Pozabil sem kopijo osebnega dokumenta in to so mi tudi sporočili. Odšel sem na internet, še enkrat izpolnil obrazec (dodal sem še televizijo) in čakal na pogodbo. Ta je res prišla čez kak teden in sem jo podpisal ter priložil zraven še kopijo os. dokumenta. Vse to se je dogajalo do februarja. Potem sem čakal...
Mesec nazaj sem prejel telefonski klic T-2-jevega monterja, ki mi je sporočil da bo prišel vse priklopit. Naslednji dan se je res oglasil z vso opremo (router, modem, amino sprejemnik...) in z njim je bil tudi telekomov delavec (najbrz zato, ker je stanovanje novogradnja in nismo imeli obstoječega telefonskega priključka). Vse sta priklopila a kot kaže ni bilo signala. Podpisal sem izjavo o reverzu in medtem sta mi zagotovila, da je napaka najbrz v centrali in da bosta poročilo dala naprej, ter da bo problem rešen v roku enega tedna. Sedaj čakam že en mesec, linije pa še vedno ni. Medtem časom sem vsak teden klical na 059 000 000 in najprej so mi njihovi operaterji zagotavljali, da še vedno niso prejeli podpisane pogodbe. Ko sem jim končno razložil, da je pogodba gotovo podpisana, saj so mi dali opremo, potem pa so se sklicevali na administrativno napako in da bo opravljena v roku 24 ur. Kot kaže so bile tudi to prazne besede, sicer bi bilo že vse urejeno.
17.4. se je 2. oglasil tehnik in ugotovil, da je s instalacijo vse OK, LINK pa še vedno utripa. Skliceval se je na napako na Telekomu. Ko sem sam poklical na Telekom, so mi odgovorili, da kot fizična oseba ne morem prijaviti napake ampak mora to storiti T-2. Obenem mi je povedal, da so imeli ISTI problem v mojem bloku (kot kaše ma tudi sosed t-2) ampak se ni spomnil nič (katero stanovanje, kdo, kako so ga resili...). Kaj zdaj?
A naj čakam še ostale pol leta al naj grem raje k kateremu drugemu operaterju?
Nasvete prosim!
Hvala ter LP

Uporabniški avatar
lumpmuck
Faca
Prispevkov: 164
Pridružen: 25. Mar 2006 ob 19:49
T-2: Že imam
Kraj: primorska

Odgovor Napisal/-a lumpmuck » 7. Maj 2006 ob 22:45

počakaj. morda se oglasijo kmalu pri tebi.

MilkoMan
Uporabnik
Prispevkov: 47
Pridružen: 30. Mar 2006 ob 20:47
T-2: Že imam
Kraj: Novo mesto

Odgovor Napisal/-a MilkoMan » 8. Maj 2006 ob 12:09

si pa potrpežljiv, svaka čast... veš kaj bi jst naredil...že danes poklical in povedal da odstopam od pogodbe zarad neresnosti in si našel drugega providerja...

to bi naredil če doma ne bi imel niti interneta niti telefona...tko da...premisli...sem pa že slišal da dostikrat trznejo na ˝odstop˝ če jim omeniš...probaj in poročaj :)
Slika

Odgovori