0590-02-212
- mahi
- Legenda
- Prispevkov: 1217
- Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
- T-2: Že imam
- Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
- Kraj: Portorož
0590-02-212
Na servisnih straneh so sedaj vidne tudi odprte postavke. Pohvalno. Spodaj pod rubriko piše "Opomba: vsakršne nepravilnosti v delovanju lahko prijavite na Klicni center 0590-00-000. Vsakršne domnevne nepravilnost glede postavk lahko prijavite na telefonsko številko 0590-02-212."
In tukaj se pojavi problem, saj opažam eno postavko iz meseca maja, ki mi ni znana in pokličem klicni center, kjer me napotijo na računovodstvo. Tam pa se nihče ne oglasi. Parkrat sem že poiskušal in nič. Zakaj torej objavljate neko telefonsko številko za katero veste da se nikoli nihče ne oglasi?
Kako lahko naročnik izve kakšen podatek glede plačil, če pa se v računovodstvu nikoli nihče ne oglasi?
In tukaj se pojavi problem, saj opažam eno postavko iz meseca maja, ki mi ni znana in pokličem klicni center, kjer me napotijo na računovodstvo. Tam pa se nihče ne oglasi. Parkrat sem že poiskušal in nič. Zakaj torej objavljate neko telefonsko številko za katero veste da se nikoli nihče ne oglasi?
Kako lahko naročnik izve kakšen podatek glede plačil, če pa se v računovodstvu nikoli nihče ne oglasi?
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
- Malkec
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 3073
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
- T-2: Že imam
- Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
- Kraj: Maribor
Re: 0590-02-212
Probaj danes ane.
- mahi
- Legenda
- Prispevkov: 1217
- Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
- T-2: Že imam
- Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
- Kraj: Portorož
Re: 0590-02-212
Danes sem že parkrat probal na obe števili in zvoni v prazno ali pa že takoj na začetku vrže ven. Tudo pred novim letom sem poslal mail na administracijo z vprašanjem in nobenega odgovora. Kaj naj rečem oz. si mislim. Neresni ste!
- nathanhund
- Guru
- Prispevkov: 854
- Pridružen: 4. Dec 2007 ob 13:34
- T-2: Še nimam
- Paket: migriral na A1
- Kraj: Poljčane
Re: 0590-02-212
jaz sem klical na to številko nekje po 10 decembru pa se mi tudi kljub velikemu trudu ni nihče javil a me je na to že prej opozoril ns tehnični pomoči
tud jaz ne razumem kako se lahko ti ljudje v računovodstvu tako arogantno obnašajo do nas uporabnikov ko pa dobro vedo da delež za njihovo plačo prispevamo tudi mi, pa še zelo površno opravljajo svoje delo
zato se pa verjetno tudi nočejo javljat na telefone
ampak čudi me pa to a res ni v tem sistemu ene osebe ki bi jih malo nadziral ter za šlampasto delo tudi ustrezno ukrepal
tud jaz ne razumem kako se lahko ti ljudje v računovodstvu tako arogantno obnašajo do nas uporabnikov ko pa dobro vedo da delež za njihovo plačo prispevamo tudi mi, pa še zelo površno opravljajo svoje delo
zato se pa verjetno tudi nočejo javljat na telefone
ampak čudi me pa to a res ni v tem sistemu ene osebe ki bi jih malo nadziral ter za šlampasto delo tudi ustrezno ukrepal
LP Robert
Re: 0590-02-212
Napiši pisno reklamacijo in jo pošlji po (zemeljski) pošti. Po telefonu ne boš nič uredil.
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: 0590-02-212
Fizično je skoraj nemogoče odgovarjat na tako količino klicev kot je trenutno. Se trudijo po najboljših močeh vendar vseeno predlagam, da se vse, kar je z računovodstvom ureja pisno.
Re: 0590-02-212
Ali ste se kdaj vprašali od kje takšna količina klicev?
Ko boste vedeli vzrok za to in ga tudi odpravili, se bo tudi telefonska linija sprostila.
Ko boste vedeli vzrok za to in ga tudi odpravili, se bo tudi telefonska linija sprostila.
Vse čestitke T-2ju. Nosečnica, ki bi imela toliko poporodnih težav, bi bila že zdavnaj pokojna!
- mahi
- Legenda
- Prispevkov: 1217
- Pridružen: 14. Feb 2007 ob 10:38
- T-2: Že imam
- Paket: T-4 FTTH 10/10 + 1SDTV
- Kraj: Portorož
Re: 0590-02-212
Prej kot naročnik Siola sem brez problema rešil vse kar je bilo za rešit z računovodstvom.mitja_i napisal/-a:Fizično je skoraj nemogoče odgovarjat na tako količino klicev kot je trenutno. Se trudijo po najboljših močeh vendar vseeno predlagam, da se vse, kar je z računovodstvom ureja pisno.
Kadarkoli sem imel kdaj kaj za rešit z Mobitelom se je rešilo tudi brez problema.
Celo na Telekomu si brez probelma dobil računovodstvo in vprašal po določenem računu ipd..
V vašem računovodstvu pa se obnašajo kot da so posvečeni in popolnoma nedostopni običajnim smrtnikom. To z dopisi pa je skrajno mimo. To pomeni pošlji dopis in odgovor boš mogoče prejel čez nekaj mesecev. Zresnite se že enkrat in se začnite obnašat bolj prijazno do naročnikov. To predvsem leti na vaše računovodstvo .
Skratka pa, sej je predhodnik dobro že napisal. vprašajte se, zakaj je toliko klicev?
- nathanhund
- Guru
- Prispevkov: 854
- Pridružen: 4. Dec 2007 ob 13:34
- T-2: Še nimam
- Paket: migriral na A1
- Kraj: Poljčane
Re: 0590-02-212
zdaj pa poglej to z mojega zornega kotamitja_i napisal/-a:Fizično je skoraj nemogoče odgovarjat na tako količino klicev kot je trenutno. Se trudijo po najboljših močeh vendar vseeno predlagam, da se vse, kar je z računovodstvom ureja pisno.
imam nizko invalidsko pokojnino za 12ur kolikor sem imel v novembru tv so mi zaračunali več kot pol meseca, kar je nedvomno šlamparija vašega računovodstva
če hočem to reklamirat po navadni pošti moram to storit priporočeno ker drugače bojo se spet izgovarjali da nisem poslal reklamacije
vse to je povezano z dodatnimi stroški ki nastanejo na moji strani zaradi krivde nekoga drugega in tu je problem naj napako pol stroškovno nosi tisti ki ji je zakuhal in v tem je point cele zadeve
LP Robert
- madpanter
- Starešina
- Prispevkov: 3488
- Pridružen: 5. Apr 2006 ob 10:02
- T-2: Že imam
- Paket: T4
- Kraj: Ljubljana
Re: 0590-02-212
Nesposobna administracija pa še kar nočejo priznat seveda jaz sem težak in nevem kaj še vse, ko rečem, da so nesposobni sam pustimo podrobnosti
-
- Starešina
- Prispevkov: 1523
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:16
- T-2: Že imam
- Paket: Brezčasni VDSL, paket TV+tel
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
Re: 0590-02-212
@nathanhund: reklamacijo moraš poslati pisno, ker tako piše v splošnih pogojih!