Moji problemi s T-2
-
- Začetnik
- Prispevkov: 1
- Pridružen: 18. Maj 2006 ob 15:00
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2
- Kraj: LJ
Moji problemi s T-2
Tako kot mnogo drugih, je tudi mene prepričala cena storitev in nevezava na ponudnika za internet. Pa to res kaj pomeni?
In smo bili februarja priklopljeni na T-2, 10/2 paket. Prvi teden je deloval internet brez problema, hitrosti so bile odlične, tako upload kot download. Nato pa so se začele težave, ki se od takrat še vedno ponavljajo.
Povezava deluje normalno recimo en teden, nato začne modem resetirat. In to počne recimo cel dan ali več dni zaporedoma, s tem, da se ne postavi na predvideno hitrost ampak se hitrosti downloada zmanjšajo za polovico ali še več. Seveda sledi obvezen klic na »Pomoč naročnikom«, kjer jim obrazložim, da mi modem stalno resetira, da se to dogaja že 2 uri in da je prejšnji teden delalo vse dni brez problema. Potem mi prijazno povedo, da bodo zadevo predali naprej, istočasno pa preveri na svojem monitorju, če se to res dogaja. Seveda ugotovi da se mu ne lažem in: »O, gospod, vidim da vas je res že 20x dol vrglo in to od 11:30 ure!«.
In tako imam pogovore s T-2 praktično vsak teden oz. okrog 40x do sedaj. Seveda imam naročene tudi meritve vendar pa tudi s tistimi tehniki ni prave komunikacije. Ko naj bi prvič prišli me pokliče ob 8.30 po telefonu in pravi, da je zdaj dobil nalog za meritve in da bi prišel takoj. Super ! Samo jaz sem do 15 ure ponavadi v službi in dopust oz. odsotnost moram napovedati. Lepo jih prosim, če mi lahko drugič povedo en dan prej predno pridejo, da si pač vzamem proste ure. Pove, da bo sporočil šefu in tako tisti dan ni bilo nič z meritvami. Čez 14 dni (vmes sem nekajkrat javil da mi je spet dol padlo in zopet zaprosil za meritve) me zopet pokliče njihov tehnik, da je dobil nalog in da bi prišel takoj. Seveda mi ni terba zopet pisat, da sem bil v službi.......
In tako se ponavlja že od meseca MARCA !!! Če hočeš govoriti s katero drugo osebo na T-2-ju je to praktično nemogoče, saj imajo samo tisti dve cifri za pomoč in drugih ni.
Danes mi je pa končno zavrelo, ko mi je »informator« na helpdesku povedal, da vidi, da nam stalno spreminjajo neke razrede oz. grupe in ugotovila sva še, da ko smo v 9. razredu da deluje brez problema. Zakaj pa je potrebno te razrede stalno nekaj spreminjat in se poigravat z njimi ko nekaj deluje, pa mi ni znal razložiti.
Sedaj že resno razmišljam, da bi zamenjal ponudnika vendar jim bom dal možnost, da do konca meseca zadevo uredijo.
Če ima kdo kakšno idejo (ok, odklop, to vem tudi sam ) ali kontaktno osebo se bi priporočal.
ČE PA JE TO PREBRAL KDO OD T-2-jevcev, SE PA MALO ZAMISLITE NAD SVOJIM ODNOSOM DO STRANK IN SVOJO MISTERIJOZNO NEDOSEGLIVOSTJO!
In smo bili februarja priklopljeni na T-2, 10/2 paket. Prvi teden je deloval internet brez problema, hitrosti so bile odlične, tako upload kot download. Nato pa so se začele težave, ki se od takrat še vedno ponavljajo.
Povezava deluje normalno recimo en teden, nato začne modem resetirat. In to počne recimo cel dan ali več dni zaporedoma, s tem, da se ne postavi na predvideno hitrost ampak se hitrosti downloada zmanjšajo za polovico ali še več. Seveda sledi obvezen klic na »Pomoč naročnikom«, kjer jim obrazložim, da mi modem stalno resetira, da se to dogaja že 2 uri in da je prejšnji teden delalo vse dni brez problema. Potem mi prijazno povedo, da bodo zadevo predali naprej, istočasno pa preveri na svojem monitorju, če se to res dogaja. Seveda ugotovi da se mu ne lažem in: »O, gospod, vidim da vas je res že 20x dol vrglo in to od 11:30 ure!«.
In tako imam pogovore s T-2 praktično vsak teden oz. okrog 40x do sedaj. Seveda imam naročene tudi meritve vendar pa tudi s tistimi tehniki ni prave komunikacije. Ko naj bi prvič prišli me pokliče ob 8.30 po telefonu in pravi, da je zdaj dobil nalog za meritve in da bi prišel takoj. Super ! Samo jaz sem do 15 ure ponavadi v službi in dopust oz. odsotnost moram napovedati. Lepo jih prosim, če mi lahko drugič povedo en dan prej predno pridejo, da si pač vzamem proste ure. Pove, da bo sporočil šefu in tako tisti dan ni bilo nič z meritvami. Čez 14 dni (vmes sem nekajkrat javil da mi je spet dol padlo in zopet zaprosil za meritve) me zopet pokliče njihov tehnik, da je dobil nalog in da bi prišel takoj. Seveda mi ni terba zopet pisat, da sem bil v službi.......
In tako se ponavlja že od meseca MARCA !!! Če hočeš govoriti s katero drugo osebo na T-2-ju je to praktično nemogoče, saj imajo samo tisti dve cifri za pomoč in drugih ni.
Danes mi je pa končno zavrelo, ko mi je »informator« na helpdesku povedal, da vidi, da nam stalno spreminjajo neke razrede oz. grupe in ugotovila sva še, da ko smo v 9. razredu da deluje brez problema. Zakaj pa je potrebno te razrede stalno nekaj spreminjat in se poigravat z njimi ko nekaj deluje, pa mi ni znal razložiti.
Sedaj že resno razmišljam, da bi zamenjal ponudnika vendar jim bom dal možnost, da do konca meseca zadevo uredijo.
Če ima kdo kakšno idejo (ok, odklop, to vem tudi sam ) ali kontaktno osebo se bi priporočal.
ČE PA JE TO PREBRAL KDO OD T-2-jevcev, SE PA MALO ZAMISLITE NAD SVOJIM ODNOSOM DO STRANK IN SVOJO MISTERIJOZNO NEDOSEGLIVOSTJO!
- Malkec
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 3073
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
- T-2: Že imam
- Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
- Kraj: Maribor
Točno tak kot je rekel štajerc. Njih ne zanima če si ti v službi ali ne, ker imajo že tako prenatrpan urnik. Jih popolnoma razumem. Da pa kličeš toliko pa tudi da mislit, da nisi sam postoril popolnoma nič da bi rešil problem. Lahko bi vsaj pregledal kable, nastavitve, probal s kratkim kablom povezat modem - direkt iz vtičnice v modem s čim krajšim kablom, odstranil vse električne naprave stran od modema, itd...
Nekaterim je pač treba vse k riti prinest. To je pač moje mnenje.
Lp
Nekaterim je pač treba vse k riti prinest. To je pač moje mnenje.
Lp
- pavka
- Novinec
- Prispevkov: 17
- Pridružen: 13. Maj 2006 ob 08:42
- T-2: Že imam
- Paket: zani?
- Kraj: Zagorje
Če nekaj kupiš in plačaš ti pač morajo vse k riti prinesti.Če tega niso sposobni naj prodajajo kakšno drugo storitevMalkec napisal/-a:Točno tak kot je rekel štajerc. Njih ne zanima če si ti v službi ali ne, ker imajo že tako prenatrpan urnik. Jih popolnoma razumem. Da pa kličeš toliko pa tudi da mislit, da nisi sam postoril popolnoma nič da bi rešil problem. Lahko bi vsaj pregledal kable, nastavitve, probal s kratkim kablom povezat modem - direkt iz vtičnice v modem s čim krajšim kablom, odstranil vse električne naprave stran od modema, itd...
Nekaterim je pač treba vse k riti prinest. To je pač moje mnenje.
Lp
- Jerry
- Legenda
- Prispevkov: 1068
- Pridružen: 22. Jun 2006 ob 17:11
- T-2: Že imam
- Paket: VDSL:10/2+IPTV
- Kraj: Ljubljana
- Kontakt:
PODPIS!!!pavka napisal/-a:Če nekaj kupiš in plačaš ti pač morajo vse k riti prinesti.Če tega niso sposobni naj prodajajo kakšno drugo storitevMalkec napisal/-a:Točno tak kot je rekel štajerc. Njih ne zanima če si ti v službi ali ne, ker imajo že tako prenatrpan urnik. Jih popolnoma razumem. Da pa kličeš toliko pa tudi da mislit, da nisi sam postoril popolnoma nič da bi rešil problem. Lahko bi vsaj pregledal kable, nastavitve, probal s kratkim kablom povezat modem - direkt iz vtičnice v modem s čim krajšim kablom, odstranil vse električne naprave stran od modema, itd...
Nekaterim je pač treba vse k riti prinest. To je pač moje mnenje.
Lp
P.S.: mene so iz TM in SiOL (mel sm oboje) prej poklical pa sm se zmenu za uro... pri T-2 pa sm si mogu use narest sam, še iskat sm mogu jt ke robo... res pa da mi use dela k šus
SpaceInvader!
-
- Uporabnik
- Prispevkov: 41
- Pridružen: 7. Jul 2006 ob 21:11
- T-2: Že imam
- Paket: 20/20
- Kraj: Ljubljana
Re: Moji problemi s T-2
Razredi so profili,drugic brez tvoje stevilke prikljucka ne bo nikakrne pomoci ker T-2 ki to bere ne ve komu pomagat.Tretjic;Telekom lahko na svojem glavnem serverju na Cigaletovi 15 nagaja kolikor mu pase,lahko ti na tvojo parico doda "soseda"ki bo povzrocal motnje na tvoji parici.Edina resitev je da tehnik na T-2 "soseda" odstrani.SLO_Cowboy napisal/-a:Tako kot mnogo drugih, je tudi mene prepričala cena storitev in nevezava na ponudnika za internet. Pa to res kaj pomeni?
In smo bili februarja priklopljeni na T-2, 10/2 paket. Prvi teden je deloval internet brez problema, hitrosti so bile odlične, tako upload kot download. Nato pa so se začele težave, ki se od takrat še vedno ponavljajo.
Povezava deluje normalno recimo en teden, nato začne modem resetirat. In to počne recimo cel dan ali več dni zaporedoma, s tem, da se ne postavi na predvideno hitrost ampak se hitrosti downloada zmanjšajo za polovico ali še več. Seveda sledi obvezen klic na »Pomoč naročnikom«, kjer jim obrazložim, da mi modem stalno resetira, da se to dogaja že 2 uri in da je prejšnji teden delalo vse dni brez problema. Potem mi prijazno povedo, da bodo zadevo predali naprej, istočasno pa preveri na svojem monitorju, če se to res dogaja. Seveda ugotovi da se mu ne lažem in: »O, gospod, vidim da vas je res že 20x dol vrglo in to od 11:30 ure!«.
In tako imam pogovore s T-2 praktično vsak teden oz. okrog 40x do sedaj. Seveda imam naročene tudi meritve vendar pa tudi s tistimi tehniki ni prave komunikacije. Ko naj bi prvič prišli me pokliče ob 8.30 po telefonu in pravi, da je zdaj dobil nalog za meritve in da bi prišel takoj. Super ! Samo jaz sem do 15 ure ponavadi v službi in dopust oz. odsotnost moram napovedati. Lepo jih prosim, če mi lahko drugič povedo en dan prej predno pridejo, da si pač vzamem proste ure. Pove, da bo sporočil šefu in tako tisti dan ni bilo nič z meritvami. Čez 14 dni (vmes sem nekajkrat javil da mi je spet dol padlo in zopet zaprosil za meritve) me zopet pokliče njihov tehnik, da je dobil nalog in da bi prišel takoj. Seveda mi ni terba zopet pisat, da sem bil v službi.......
In tako se ponavlja že od meseca MARCA !!! Če hočeš govoriti s katero drugo osebo na T-2-ju je to praktično nemogoče, saj imajo samo tisti dve cifri za pomoč in drugih ni.
Danes mi je pa končno zavrelo, ko mi je »informator« na helpdesku povedal, da vidi, da nam stalno spreminjajo neke razrede oz. grupe in ugotovila sva še, da ko smo v 9. razredu da deluje brez problema. Zakaj pa je potrebno te razrede stalno nekaj spreminjat in se poigravat z njimi ko nekaj deluje, pa mi ni znal razložiti.
Sedaj že resno razmišljam, da bi zamenjal ponudnika vendar jim bom dal možnost, da do konca meseca zadevo uredijo.
Če ima kdo kakšno idejo (ok, odklop, to vem tudi sam ) ali kontaktno osebo se bi priporočal.
ČE PA JE TO PREBRAL KDO OD T-2-jevcev, SE PA MALO ZAMISLITE NAD SVOJIM ODNOSOM DO STRANK IN SVOJO MISTERIJOZNO NEDOSEGLIVOSTJO!
-
- Novinec
- Prispevkov: 9
- Pridružen: 28. Apr 2006 ob 13:42
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2+tv+iptel
- Kraj: Ribnica
problemi z reklamacijo racuna
Imam problem z reklamacijo racuna za mesec april.Tako potekajo moji problemi.
Konec januarja 2006 sem bil priklopljen na T-2 in vse je delovalo normalno do 23.februarja nato pa so se zacele prekinitve tudi celodnevne
vse do 28.aprila 2006.
Najprej so telefonsko ugotovili (konec marca) da je kabel od omarice na ulici pa do modema prekinjen (kar pa ne drzi v celoti, drugače ne bi imel nekaj urnih
povezav).
Takoj naslednji dan (1 aprila, kar ni prvoaprilska sala) sem polozil NOV kabel iz stanovanja do omarice in to tudi telefonsko prijavil na T-2, nakar so mi iz centrale za pomoc obljubili, da bo tehnik v dveh dneh prisel priklopiti ubogi kabel.
In tako so mi "zaracunali" 20 tisocakov za 3 (tri) dni nemotenega delovanja.Pripravljen sem bil placati tretjino vseh narocnin in kompletne telefonske pogovore, vendar na ta predlog sploh niso reagirali.Imam namrec kompletni paket (telefon, tv in internet 10/2 mb) in tako sem bil odrezan od zunanjega sveta takorekoc vse dni dokler mi niso prilopili nov
kabel.
Kljub reklamaciji, da to ni moja napaka, ampak njihova so mi odgovorili da je to interna instalacija in da za sem za prekinitve kriv sam kar pa nikakor ni mogoce, kajti do omarice na ulici ne morem in ne smem ker je zaklenjena in edino telekom in t-2 imajo pravico odkleniti le to.
Ker niso v stanju da odpravijo napako v 66 (sestinsezdesetih) dne, ne glede na njihovo zmogljivo delovno silo, ali pa imajo zelo slab odnos do potrosnikov.
SRAMOTA, DA TAKE DRUZBE SPLOH OBSTAJAJO V SLOVENIJI !!!
Kaj porecete na to in kaksno je Vase mnenje.
Hvala.
Konec januarja 2006 sem bil priklopljen na T-2 in vse je delovalo normalno do 23.februarja nato pa so se zacele prekinitve tudi celodnevne
vse do 28.aprila 2006.
Najprej so telefonsko ugotovili (konec marca) da je kabel od omarice na ulici pa do modema prekinjen (kar pa ne drzi v celoti, drugače ne bi imel nekaj urnih
povezav).
Takoj naslednji dan (1 aprila, kar ni prvoaprilska sala) sem polozil NOV kabel iz stanovanja do omarice in to tudi telefonsko prijavil na T-2, nakar so mi iz centrale za pomoc obljubili, da bo tehnik v dveh dneh prisel priklopiti ubogi kabel.
In tako so mi "zaracunali" 20 tisocakov za 3 (tri) dni nemotenega delovanja.Pripravljen sem bil placati tretjino vseh narocnin in kompletne telefonske pogovore, vendar na ta predlog sploh niso reagirali.Imam namrec kompletni paket (telefon, tv in internet 10/2 mb) in tako sem bil odrezan od zunanjega sveta takorekoc vse dni dokler mi niso prilopili nov
kabel.
Kljub reklamaciji, da to ni moja napaka, ampak njihova so mi odgovorili da je to interna instalacija in da za sem za prekinitve kriv sam kar pa nikakor ni mogoce, kajti do omarice na ulici ne morem in ne smem ker je zaklenjena in edino telekom in t-2 imajo pravico odkleniti le to.
Ker niso v stanju da odpravijo napako v 66 (sestinsezdesetih) dne, ne glede na njihovo zmogljivo delovno silo, ali pa imajo zelo slab odnos do potrosnikov.
SRAMOTA, DA TAKE DRUZBE SPLOH OBSTAJAJO V SLOVENIJI !!!
Kaj porecete na to in kaksno je Vase mnenje.
Hvala.