Moji problemi s T-2

Splošni pogovori o T-2
Odgovori
SLO_Cowboy
Začetnik
Prispevkov: 1
Pridružen: 18. Maj 2006 ob 15:00
T-2: Že imam
Paket: 10/2
Kraj: LJ

Moji problemi s T-2

Odgovor Napisal/-a SLO_Cowboy » 18. Maj 2006 ob 15:01

Tako kot mnogo drugih, je tudi mene prepričala cena storitev in nevezava na ponudnika za internet. Pa to res kaj pomeni?
In smo bili februarja priklopljeni na T-2, 10/2 paket. Prvi teden je deloval internet brez problema, hitrosti so bile odlične, tako upload kot download. Nato pa so se začele težave, ki se od takrat še vedno ponavljajo.
Povezava deluje normalno recimo en teden, nato začne modem resetirat. In to počne recimo cel dan ali več dni zaporedoma, s tem, da se ne postavi na predvideno hitrost ampak se hitrosti downloada zmanjšajo za polovico ali še več. Seveda sledi obvezen klic na »Pomoč naročnikom«, kjer jim obrazložim, da mi modem stalno resetira, da se to dogaja že 2 uri in da je prejšnji teden delalo vse dni brez problema. Potem mi prijazno povedo, da bodo zadevo predali naprej, istočasno pa preveri na svojem monitorju, če se to res dogaja. Seveda ugotovi da se mu ne lažem in: »O, gospod, vidim da vas je res že 20x dol vrglo in to od 11:30 ure!«.
In tako imam pogovore s T-2 praktično vsak teden oz. okrog 40x do sedaj. Seveda imam naročene tudi meritve vendar pa tudi s tistimi tehniki ni prave komunikacije. Ko naj bi prvič prišli me pokliče ob 8.30 po telefonu in pravi, da je zdaj dobil nalog za meritve in da bi prišel takoj. Super ! Samo jaz sem do 15 ure ponavadi v službi in dopust oz. odsotnost moram napovedati. Lepo jih prosim, če mi lahko drugič povedo en dan prej predno pridejo, da si pač vzamem proste ure. Pove, da bo sporočil šefu in tako tisti dan ni bilo nič z meritvami. Čez 14 dni (vmes sem nekajkrat javil da mi je spet dol padlo in zopet zaprosil za meritve) me zopet pokliče njihov tehnik, da je dobil nalog in da bi prišel takoj. Seveda mi ni terba zopet pisat, da sem bil v službi.......
In tako se ponavlja že od meseca MARCA !!! Če hočeš govoriti s katero drugo osebo na T-2-ju je to praktično nemogoče, saj imajo samo tisti dve cifri za pomoč in drugih ni.

Danes mi je pa končno zavrelo, ko mi je »informator« na helpdesku povedal, da vidi, da nam stalno spreminjajo neke razrede oz. grupe in ugotovila sva še, da ko smo v 9. razredu da deluje brez problema. Zakaj pa je potrebno te razrede stalno nekaj spreminjat in se poigravat z njimi ko nekaj deluje, pa mi ni znal razložiti.

Sedaj že resno razmišljam, da bi zamenjal ponudnika vendar jim bom dal možnost, da do konca meseca zadevo uredijo.

Če ima kdo kakšno idejo (ok, odklop, to vem tudi sam :P) ali kontaktno osebo se bi priporočal.

ČE PA JE TO PREBRAL KDO OD T-2-jevcev, SE PA MALO ZAMISLITE NAD SVOJIM ODNOSOM DO STRANK IN SVOJO MISTERIJOZNO NEDOSEGLIVOSTJO!

Uporabniški avatar
stajerc
Nadebudnež
Prispevkov: 379
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 21:07
T-2: Že imam
Paket: 10/1
Kraj: Maribor
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a stajerc » 18. Maj 2006 ob 22:32

In tak je vsak drugi klic na t-2. Pol pa vam privoščim, da vas v eni minuti kliče 12 ljudi ...
Očitno eni blebetate kar nekaj na pamet in ne poznate tamkajšnje situacije :roll:
Slika
Slika
Slika

Uporabniški avatar
Malkec
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 3073
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
T-2: Že imam
Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Malkec » 18. Maj 2006 ob 22:59

Točno tak kot je rekel štajerc. Njih ne zanima če si ti v službi ali ne, ker imajo že tako prenatrpan urnik. Jih popolnoma razumem. Da pa kličeš toliko pa tudi da mislit, da nisi sam postoril popolnoma nič da bi rešil problem. Lahko bi vsaj pregledal kable, nastavitve, probal s kratkim kablom povezat modem - direkt iz vtičnice v modem s čim krajšim kablom, odstranil vse električne naprave stran od modema, itd...

Nekaterim je pač treba vse k riti prinest. To je pač moje mnenje.
Lp

Uporabniški avatar
KoMar
Administrator
Prispevkov: 3979
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
T-2: Že imam
Paket: 100/10 FTTH

Odgovor Napisal/-a KoMar » 18. Maj 2006 ob 23:18

No... tole je očitno res problem pri T-2 in sam uporabnik ni nič kriv... me čudi, da T-2jevci niso bolje raziskali učinkovitosti VDSLja na Telekomovi napeljavi... bi bilo bolje, če bi ponujali ADSL / ADSL2+...

Shrek
Model
Prispevkov: 210
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 18:46
T-2: Že imam
Paket: 4 Mbps / 1 Mbps
Kraj: Izola

Odgovor Napisal/-a Shrek » 19. Maj 2006 ob 00:33

Se strinjam, kaj je kriv uporabnik. Človek ima problem in ga skuša rešiti.
Slika
čakal 200 dni

Uporabniški avatar
pavka
Novinec
Prispevkov: 17
Pridružen: 13. Maj 2006 ob 08:42
T-2: Že imam
Paket: zani?
Kraj: Zagorje

Odgovor Napisal/-a pavka » 19. Maj 2006 ob 04:33

Malkec napisal/-a:Točno tak kot je rekel štajerc. Njih ne zanima če si ti v službi ali ne, ker imajo že tako prenatrpan urnik. Jih popolnoma razumem. Da pa kličeš toliko pa tudi da mislit, da nisi sam postoril popolnoma nič da bi rešil problem. Lahko bi vsaj pregledal kable, nastavitve, probal s kratkim kablom povezat modem - direkt iz vtičnice v modem s čim krajšim kablom, odstranil vse električne naprave stran od modema, itd...

Nekaterim je pač treba vse k riti prinest. To je pač moje mnenje.
Lp
Če nekaj kupiš in plačaš ti pač morajo vse k riti prinesti.Če tega niso sposobni naj prodajajo kakšno drugo storitev :!: :!: :!: :!:

Uporabniški avatar
Malkec
T-2jevec / Moderator
Prispevkov: 3073
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
T-2: Že imam
Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
Kraj: Maribor

Odgovor Napisal/-a Malkec » 19. Maj 2006 ob 09:43

pavka samo zakaj bi to moral bit od t-2 problem, če njega ni doma? :roll:

Uporabniški avatar
m5ernel
Novinec
Prispevkov: 21
Pridružen: 10. Apr 2006 ob 14:09
T-2: Že imam
Paket: 4Mb + telefon
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a m5ernel » 19. Maj 2006 ob 11:51

Zato, ker naj bi t-2 odpravil problem, to pa je najbrž težje, če ga ni doma. :?
Slika

Uporabniški avatar
pavka
Novinec
Prispevkov: 17
Pridružen: 13. Maj 2006 ob 08:42
T-2: Že imam
Paket: zani?
Kraj: Zagorje

Odgovor Napisal/-a pavka » 19. Maj 2006 ob 12:06

Oni se morajo prilagajati nam,kupcem,ne mi njim.Zapomnite si nekaj.Oni prodajajo,mi kupujemo.Menda ne čakaš pred trgovino,kdaj se bo odprla.Verjetno greš v tisto ki dela...!!!

jump
Znanec
Prispevkov: 52
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 22:38
T-2: Že imam
Paket: 10/4
Kraj: v eni luknji

Odgovor Napisal/-a jump » 21. Maj 2006 ob 20:36

no pa mi povej kateri siolovc ali pa telekomovc ti bo prišel priklopit takrat ko boš ti hotel (in your d.......) :shock:

AnarchoS
Novinec
Prispevkov: 12
Pridružen: 23. Mar 2006 ob 13:20
T-2: Že imam
Paket: 10/10
Kraj: Ljubljana

Odgovor Napisal/-a AnarchoS » 4. Jul 2006 ob 14:11

And your point is?

Torej če siol ne dela tko kot bi moral - pol tud T-2 lohk za****** svije naročnike?

Če podjetje deluje na tak način ne bo dolg.

Uporabniški avatar
Jerry
Legenda
Prispevkov: 1068
Pridružen: 22. Jun 2006 ob 17:11
T-2: Že imam
Paket: VDSL:10/2+IPTV
Kraj: Ljubljana
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jerry » 4. Jul 2006 ob 14:35

pavka napisal/-a:
Malkec napisal/-a:Točno tak kot je rekel štajerc. Njih ne zanima če si ti v službi ali ne, ker imajo že tako prenatrpan urnik. Jih popolnoma razumem. Da pa kličeš toliko pa tudi da mislit, da nisi sam postoril popolnoma nič da bi rešil problem. Lahko bi vsaj pregledal kable, nastavitve, probal s kratkim kablom povezat modem - direkt iz vtičnice v modem s čim krajšim kablom, odstranil vse električne naprave stran od modema, itd...

Nekaterim je pač treba vse k riti prinest. To je pač moje mnenje.
Lp
Če nekaj kupiš in plačaš ti pač morajo vse k riti prinesti.Če tega niso sposobni naj prodajajo kakšno drugo storitev :!: :!: :!: :!:
PODPIS!!!

P.S.: mene so iz TM in SiOL (mel sm oboje) prej poklical pa sm se zmenu za uro... pri T-2 pa sm si mogu use narest sam, še iskat sm mogu jt ke robo... res pa da mi use dela k šus 8)
SpaceInvader!
Slika

rudolfo2
Uporabnik
Prispevkov: 41
Pridružen: 7. Jul 2006 ob 21:11
T-2: Že imam
Paket: 20/20
Kraj: Ljubljana

Re: Moji problemi s T-2

Odgovor Napisal/-a rudolfo2 » 15. Jul 2006 ob 11:48

SLO_Cowboy napisal/-a:Tako kot mnogo drugih, je tudi mene prepričala cena storitev in nevezava na ponudnika za internet. Pa to res kaj pomeni?
In smo bili februarja priklopljeni na T-2, 10/2 paket. Prvi teden je deloval internet brez problema, hitrosti so bile odlične, tako upload kot download. Nato pa so se začele težave, ki se od takrat še vedno ponavljajo.
Povezava deluje normalno recimo en teden, nato začne modem resetirat. In to počne recimo cel dan ali več dni zaporedoma, s tem, da se ne postavi na predvideno hitrost ampak se hitrosti downloada zmanjšajo za polovico ali še več. Seveda sledi obvezen klic na »Pomoč naročnikom«, kjer jim obrazložim, da mi modem stalno resetira, da se to dogaja že 2 uri in da je prejšnji teden delalo vse dni brez problema. Potem mi prijazno povedo, da bodo zadevo predali naprej, istočasno pa preveri na svojem monitorju, če se to res dogaja. Seveda ugotovi da se mu ne lažem in: »O, gospod, vidim da vas je res že 20x dol vrglo in to od 11:30 ure!«.
In tako imam pogovore s T-2 praktično vsak teden oz. okrog 40x do sedaj. Seveda imam naročene tudi meritve vendar pa tudi s tistimi tehniki ni prave komunikacije. Ko naj bi prvič prišli me pokliče ob 8.30 po telefonu in pravi, da je zdaj dobil nalog za meritve in da bi prišel takoj. Super ! Samo jaz sem do 15 ure ponavadi v službi in dopust oz. odsotnost moram napovedati. Lepo jih prosim, če mi lahko drugič povedo en dan prej predno pridejo, da si pač vzamem proste ure. Pove, da bo sporočil šefu in tako tisti dan ni bilo nič z meritvami. Čez 14 dni (vmes sem nekajkrat javil da mi je spet dol padlo in zopet zaprosil za meritve) me zopet pokliče njihov tehnik, da je dobil nalog in da bi prišel takoj. Seveda mi ni terba zopet pisat, da sem bil v službi.......
In tako se ponavlja že od meseca MARCA !!! Če hočeš govoriti s katero drugo osebo na T-2-ju je to praktično nemogoče, saj imajo samo tisti dve cifri za pomoč in drugih ni.

Danes mi je pa končno zavrelo, ko mi je »informator« na helpdesku povedal, da vidi, da nam stalno spreminjajo neke razrede oz. grupe in ugotovila sva še, da ko smo v 9. razredu da deluje brez problema. Zakaj pa je potrebno te razrede stalno nekaj spreminjat in se poigravat z njimi ko nekaj deluje, pa mi ni znal razložiti.

Sedaj že resno razmišljam, da bi zamenjal ponudnika vendar jim bom dal možnost, da do konca meseca zadevo uredijo.

Če ima kdo kakšno idejo (ok, odklop, to vem tudi sam :P) ali kontaktno osebo se bi priporočal.

ČE PA JE TO PREBRAL KDO OD T-2-jevcev, SE PA MALO ZAMISLITE NAD SVOJIM ODNOSOM DO STRANK IN SVOJO MISTERIJOZNO NEDOSEGLIVOSTJO!
Razredi so profili,drugic brez tvoje stevilke prikljucka ne bo nikakrne pomoci ker T-2 ki to bere ne ve komu pomagat.Tretjic;Telekom lahko na svojem glavnem serverju na Cigaletovi 15 nagaja kolikor mu pase,lahko ti na tvojo parico doda "soseda"ki bo povzrocal motnje na tvoji parici.Edina resitev je da tehnik na T-2 "soseda" odstrani.

ribncan
Novinec
Prispevkov: 9
Pridružen: 28. Apr 2006 ob 13:42
T-2: Že imam
Paket: 10/2+tv+iptel
Kraj: Ribnica

problemi z reklamacijo racuna

Odgovor Napisal/-a ribncan » 15. Jul 2006 ob 13:08

Imam problem z reklamacijo racuna za mesec april.Tako potekajo moji problemi.
Konec januarja 2006 sem bil priklopljen na T-2 in vse je delovalo normalno do 23.februarja nato pa so se zacele prekinitve tudi celodnevne
vse do 28.aprila 2006.
Najprej so telefonsko ugotovili (konec marca) da je kabel od omarice na ulici pa do modema prekinjen (kar pa ne drzi v celoti, drugače ne bi imel nekaj urnih
povezav).
Takoj naslednji dan (1 aprila, kar ni prvoaprilska sala) sem polozil NOV kabel iz stanovanja do omarice in to tudi telefonsko prijavil na T-2, nakar so mi iz centrale za pomoc obljubili, da bo tehnik v dveh dneh prisel priklopiti ubogi kabel.
In tako so mi "zaracunali" 20 tisocakov za 3 (tri) dni nemotenega delovanja.Pripravljen sem bil placati tretjino vseh narocnin in kompletne telefonske pogovore, vendar na ta predlog sploh niso reagirali.Imam namrec kompletni paket (telefon, tv in internet 10/2 mb) in tako sem bil odrezan od zunanjega sveta takorekoc vse dni dokler mi niso prilopili nov
kabel.
Kljub reklamaciji, da to ni moja napaka, ampak njihova so mi odgovorili da je to interna instalacija in da za sem za prekinitve kriv sam kar pa nikakor ni mogoce, kajti do omarice na ulici ne morem in ne smem ker je zaklenjena in edino telekom in t-2 imajo pravico odkleniti le to.
Ker niso v stanju da odpravijo napako v 66 (sestinsezdesetih) dne, ne glede na njihovo zmogljivo delovno silo, ali pa imajo zelo slab odnos do potrosnikov.
SRAMOTA, DA TAKE DRUZBE SPLOH OBSTAJAJO V SLOVENIJI !!!

Kaj porecete na to in kaksno je Vase mnenje.
Hvala.

Shrek
Model
Prispevkov: 210
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 18:46
T-2: Že imam
Paket: 4 Mbps / 1 Mbps
Kraj: Izola

Odgovor Napisal/-a Shrek » 15. Jul 2006 ob 19:00

Bi moral klicat Telekom, za povezavo do omarce. Je bil res kriv kabel, če ti zdaj dela.
Jaz sem imel 2dnevni izpad, dobil polžnico z znižano naroč. Pohvalno. :D
Slika
čakal 200 dni

Odgovori