T2 - sama žalost
T2 - sama žalost
Pozdravljeni
Hm, začelo se je z računom. Poleg interneta (1/1) , telefona, imamo naročeno tudi TV.
Kar nekajkrat so poslali račun na katerem sta bila zaračunana 2 TV priključka. Takoj sem poklical operaterja mu razložil vso stvar. Dejal mi je da od zneska odštejem dodaten priključek in položnico plačam, kar sem tudi storil. Poleg tega sem poslal še dopis v katerem sem razložil nastalo situacijo. Klub vsemu pa se je to še nekajkrat ponovilo. Vedno sem poklical in poslal dopis, celo klical sem v računovodstvo ampak gospoda sploh ni vzdignila telefon. No končno so upoštevali, toda kamlu sem dobil obvestilo da sem dolžen še nekaj denarja. KATASTROFA No ampak končno smo to zadevo uredili.
Naslednja stvar je to da mi slika občasno "zmrzuje". Od centrale sem oddaljen vsega 500m!! Brat, je oddaljen 2000m (SIOL) in nima nobenih problemov.
Višek vsega pa je to da sem že skoraj dva dni brez vsega. Včeraj so mi komaj po 22. uri uredili da sem lahko uporabljal internet, seveda brez televizije. Ampak glej ga zlomka danes pridem domov isti problem, vse "mrtvo". Trenutno mi dela telefon in internet brez televizije in upam da bo zdržal vsaj toliko časa da pošljem tale post.
Pri vsem pa je najbolj žalostno to da ti operaterji oz. tehnična služba ne zna povedati nič drugega kot to da resetiraš modem. To se mi dogaja že dva dni. No in TV še vedno ne dela
Mislim da bi T2 moral imeti malo bolj profesionalen odnos do svojih stgrank
Hm, začelo se je z računom. Poleg interneta (1/1) , telefona, imamo naročeno tudi TV.
Kar nekajkrat so poslali račun na katerem sta bila zaračunana 2 TV priključka. Takoj sem poklical operaterja mu razložil vso stvar. Dejal mi je da od zneska odštejem dodaten priključek in položnico plačam, kar sem tudi storil. Poleg tega sem poslal še dopis v katerem sem razložil nastalo situacijo. Klub vsemu pa se je to še nekajkrat ponovilo. Vedno sem poklical in poslal dopis, celo klical sem v računovodstvo ampak gospoda sploh ni vzdignila telefon. No končno so upoštevali, toda kamlu sem dobil obvestilo da sem dolžen še nekaj denarja. KATASTROFA No ampak končno smo to zadevo uredili.
Naslednja stvar je to da mi slika občasno "zmrzuje". Od centrale sem oddaljen vsega 500m!! Brat, je oddaljen 2000m (SIOL) in nima nobenih problemov.
Višek vsega pa je to da sem že skoraj dva dni brez vsega. Včeraj so mi komaj po 22. uri uredili da sem lahko uporabljal internet, seveda brez televizije. Ampak glej ga zlomka danes pridem domov isti problem, vse "mrtvo". Trenutno mi dela telefon in internet brez televizije in upam da bo zdržal vsaj toliko časa da pošljem tale post.
Pri vsem pa je najbolj žalostno to da ti operaterji oz. tehnična služba ne zna povedati nič drugega kot to da resetiraš modem. To se mi dogaja že dva dni. No in TV še vedno ne dela
Mislim da bi T2 moral imeti malo bolj profesionalen odnos do svojih stgrank
- Fry
- Legenda
- Prispevkov: 1454
- Pridružen: 1. Jun 2007 ob 10:04
- T-2: Že imam
- Paket: FTTH 10/10, 3xTV, Telefon
- Kraj: Koper
Re: T2 - sama žalost
Za prvi del, bi rekel samo:
Dobrodošel v klub!
Za drugi del, pa morebiti T-2 celo ni krivec.
Zelo verjetno je namreč kaj s parico narobe. Torej Telekom!
Je pa res, da bi moral T-2 to urediti pri Telekomu.
Dobrodošel v klub!
Za drugi del, pa morebiti T-2 celo ni krivec.
Zelo verjetno je namreč kaj s parico narobe. Torej Telekom!
Je pa res, da bi moral T-2 to urediti pri Telekomu.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: T2 - sama žalost
XMAN: napiši mi svojo "številko priključka" na zasebna sporočila in bom dal preveriti. Načeloma je pa tako, da ti uni na HelpDesk rečejo, da resetiraj modem in preveri povezave. Več kot to ne morejo narediti, te pa zapišejo v sistem odprave napak. Zato pričakuj monterja, ki ti naj bi poštimal zadeve!
Optika 100/10
-
- Navdušenec
- Prispevkov: 523
- Pridružen: 1. Avg 2007 ob 09:28
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2 + IPTV + IPTEL
- Kraj: Ravne na Koroškem
- Kontakt:
Re: T2 - sama žalost
NN, pa je dovij linija 1/1 za tv, kolker je meni znano potrebiješ za SDTV 6 Mb/s za HDTV pa do 30 Mb/s
Na T-2 sem spravil že 1250 uporabnikov
-
- Guru
- Prispevkov: 872
- Pridružen: 6. Nov 2007 ob 07:42
- T-2: Že imam
- Paket: 10/1 + 2xISDN + 2xUMTS + IPTV
- Kraj: Maribor - Limbuš
Re: T2 - sama žalost
Odvisno kaj imaš 1/1 ali hitrost interneta ali hitrost sinhronizacije modema, pri internetu ni problema če se ti modem sinhronizira dovolj dobro, če bi pa imel sinhronizacijo modema 1/1 pa TV sigurno ne bi delal
- Mark
- T-2jevec
- Prispevkov: 3147
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni diamant HBO
Re: T2 - sama žalost
Važna je max. postavitev modema in ne naročen internetni paket!
Če je max postavitev, npr 30Mbit in imaš internet 10Mbit, ostane za TV še 20Mbit! itd
Če je max postavitev, npr 30Mbit in imaš internet 10Mbit, ostane za TV še 20Mbit! itd
Re: T2 - sama žalost
@Mark : Tole bi morda tudi pri meni bil problem, saj moram modem skoraj vsaki drugi dan resetirati ker se kanali pričnejo zelo počasi menjavati in tudi slika prične laggat (kockasta). Včasih sem imel paket 4/1 (al nekaj takega) in potem sem prešaltal na 10/4. Problem je bil že prej prisoten, vendar takrat frekvenca obveznega resetiranja ni bila tako visoka. Problem počasne menjave kanalov lahko rešim tudi z resetom TV decoderja (aminota), medtem, ko pa kockasto sliko lahko odpravim samo z resetam modema. Od centrale sem oddaljen 320 m.
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: T2 - sama žalost
Prosim prijavi napako na tehnično podporo ali pošlji meni na Zasebna sporočila svojo "številko priključka". Ne sme ti delati teh problemov!
Optika 100/10
Re: T2 - sama žalost
Hvala za pomoč, sem pa trenutno ravno med selitvijo in bom šele naslednji teden lahko poslal ZS.
Re: T2 - sama žalost
Tja, na žalost se je problem pri meni samo še potenciral.
Internet in IPTV mi sedaj meče ven vsake 15 minut in telekom ter T-2 sta oba že bila tukaj in delala svoje meritve in vsaj Telekom je uredil zadevo, da sedaj dela telefon, ki je tudi nehal delovati. Pri internetu pa ni spremembe saj nimam z njim več nič drugega za početi kot email preverjati. Za WoW, Mythis in TF2 pomenijo izpadi smrt. Ker se stanje ni spremenil že zadnjih 10 dni in mi T-2 ves čas zatrjuje, da je problem pri telekomu dvomim, da bom imel problem odpravljen pred prazniki. Ta teden imam celo dopust in sem planiral se doma spočiti od zadnjega meseca, ko sem bil brez neta zaradi obnove stanovanja ampak veselje je trajalo samo nekaj dni.
SiOL je po našem bloku že naredil kanale za optiko in če bo ponudba ugodna mislim prekinit naročniško razmerje s T-2 saj se mi ne ljubi več ljudem razalagati vedno ene in iste probleme in vsakič drugemu človeku/serviserju, ki potem niti 5 minut truda ne vloži v reševanje problema.
Problem je pa ta, da na modemu vedno ugaša ACT lučko in to kljub temu, da je postavitev modema sedaj v neposredni bližini telefonske vtičnice in jo je tako postavil sam serviser od T-2. Čudno je pa to, da je v soboto internet ves dan delal brez problema. Torej mora vzrok za napako biti nek zunanji dejavnik in ne pri meni doma. T-2 je že večkrat resetiral stvari na svoji strani in jaz na svoji. Brez uspeha. Škoda. Takšnih problemov pri SiOL-u nisem imel nikoli .
Internet in IPTV mi sedaj meče ven vsake 15 minut in telekom ter T-2 sta oba že bila tukaj in delala svoje meritve in vsaj Telekom je uredil zadevo, da sedaj dela telefon, ki je tudi nehal delovati. Pri internetu pa ni spremembe saj nimam z njim več nič drugega za početi kot email preverjati. Za WoW, Mythis in TF2 pomenijo izpadi smrt. Ker se stanje ni spremenil že zadnjih 10 dni in mi T-2 ves čas zatrjuje, da je problem pri telekomu dvomim, da bom imel problem odpravljen pred prazniki. Ta teden imam celo dopust in sem planiral se doma spočiti od zadnjega meseca, ko sem bil brez neta zaradi obnove stanovanja ampak veselje je trajalo samo nekaj dni.
SiOL je po našem bloku že naredil kanale za optiko in če bo ponudba ugodna mislim prekinit naročniško razmerje s T-2 saj se mi ne ljubi več ljudem razalagati vedno ene in iste probleme in vsakič drugemu človeku/serviserju, ki potem niti 5 minut truda ne vloži v reševanje problema.
Problem je pa ta, da na modemu vedno ugaša ACT lučko in to kljub temu, da je postavitev modema sedaj v neposredni bližini telefonske vtičnice in jo je tako postavil sam serviser od T-2. Čudno je pa to, da je v soboto internet ves dan delal brez problema. Torej mora vzrok za napako biti nek zunanji dejavnik in ne pri meni doma. T-2 je že večkrat resetiral stvari na svoji strani in jaz na svoji. Brez uspeha. Škoda. Takšnih problemov pri SiOL-u nisem imel nikoli .
-
- Starešina
- Prispevkov: 12976
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
- T-2: Že imam
- Paket: Optika 100/10
Re: T2 - sama žalost
Da, težava je zunanji dejavnik - spravljen je v bajti na Cigaletovi ulici. Tebi se linija poslabša z večjo vlago v zraku, kar pomeni, da imaš slabo spojene žice na parici.
Lahko mi daš svojo številko priključka na Zasebna in bom še po eni poti dal preveriti ali pa vsaj dokumentirati tvoj problem.
Lahko mi daš svojo številko priključka na Zasebna in bom še po eni poti dal preveriti ali pa vsaj dokumentirati tvoj problem.
Optika 100/10
- Malkec
- T-2jevec / Moderator
- Prispevkov: 3073
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:24
- T-2: Že imam
- Paket: T4 TERA 100/20 FTTH
- Kraj: Maribor
Re: T2 - sama žalost
Lučka ACT pomeni Activity. Takrat ko šibajo podatki proti tvojemu modemu utripa, ko pa ne pa ne utripa. Ne vem zakaj vas lučke skrbijo.
Drugače je pa napaka prijavljena, tako da počakaj da bo monter skušal odpravit.Mislim da vem s čim ti lahko pomagamo.
lp
Drugače je pa napaka prijavljena, tako da počakaj da bo monter skušal odpravit.Mislim da vem s čim ti lahko pomagamo.
lp