[Naročil sem] 8/1, telefon in TV

Splošni pogovori o T-2
Odgovori
Uporabniški avatar
Admiral
Faca
Prispevkov: 125
Pridružen: 1. Jun 2006 ob 14:37
T-2: Že imam
Paket: FTTH 100/10 all inclusive
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a Admiral » 1. Jun 2006 ob 14:38

Kronologija :

Sredi Aprila telefonsko poizvedovanje o oddaljenosti od centrale. Odgovor T2 : 570m od centrale. Ok, super! Pravijo, da je mozen priklop - pošljem po netu pristopno izjavo ta 8/1, telefon in TV. Kmalu za tem dobim po pošti v podpis pogodbo.

24. April pošljem podpisano pogodbo.

2x vmes telefonsko preverim..

23. Maj pride tehnik Telekoma odklopit telefon in odnese modem ADSL.

vmes telefonsko preverim..

26. Maja (petek popoldan) pride T2 monter (za katerega dvomim, da je kakorkoli povezan s T2). Priklopi stvari.. modem se ne postavi. Iz zida mi potegne telefonski vtič in žice direktno zveže skupaj..še vedno se ne postavi. Hm.. sledi par klicev do centrale.. žal ni pomoči..jah..petek popoldan - živa duša več ne dela. Mine vikend brez neta, telefona..

29. Maja (ponedeljek) me kliče taisti monter in pravi, da je možen vzrok težave, da sem dejansko priklopljen na Telekomovo centralo, ki ni meni najbližja (torej sem oddaljen 1.450 m namesto 570 m). Preverim OSEBNO pri Telekomu (na t2 bi še danes čakal) in dejansko sem priklopljen na "daljšo" centralo. Super, torej T2 očitno "meri" na pamet, brez preverjanja dejanskega stanja... Nasvet monterja : pošljite fax z opisom težave na T2 in prošnjo, da naj dajo na Telekom zahtevek o preklopu moje linije na "bližnjo" centralo. Ok..pošljem fax, mail + kličem. Dobim odgovor, da bo vse mogoče storjeno v najkrajšem času. Medtem OSEBNO kličem na koprski Telekom in dobim odgovor, da me lahko "premestijo" samo na zahtevo T2. Medtem naroči on "merilce", da mi pridejo na dom.

pustim jim torek, da premeljejo stvar.

pokličem v sredo. Dobim enak odgovor (posredovano v administracijo pod urgentno..)

pokličem v četrtek 1.Junija. Dobim odgovor, da oni niso pristojni v mojem imenu nič komunicirat s Telekomom (!?) in da moram zadevo SAM REŠIT! Ok.. sem miroljuben. Ne popizdim. Vprašam, zakaj so mi odobrili cel paket, z informacijo da sem oddaljen od centrale samo 570m. Odgovor je : "jaah, hmm,... tega pa nisem jaz preverjal, saj bodo kmalu prišli merilci..khm..." Ok, vem, da ni dečko kriv..povem mu, da naj čimprej merilce pošlje. Odgovor :"jaaah, hmmm,.. zadeva je posredovana, oni so podizvajalci, ne vem kdaj točno se bodo zglasili pri vas.."

OK, kar vem trenutno je tole :

10 dni sem zaradi šlamparije nekoga odklopljen (net + telefon). Vsi se samo izmikajo najbolj logičnim vprašanjem. NIHČE me ne pokliče. Če se SAM ne bi naprezal in klicaril (skoraj vsak dan) na t2 in Telekom (slednje moram pohvalit za fer odnos in kompletnost informacij) ne bi še danes imel pojma KAJ SE SPLOH DOGAJA.

Sedaj čakam merilce T2 in odgovor Telekoma, če me je možno premestiti na "bližnjo" centralo. Ne bi se rad z nobenim kregal, samo problem bi rad rešil. Očitno se moram sam naprezati za to. Če ne bo zadeva v kratkem rešena, predam na Varstvo potrošnikov..

Uporabniški avatar
Admiral
Faca
Prispevkov: 125
Pridružen: 1. Jun 2006 ob 14:37
T-2: Že imam
Paket: FTTH 100/10 all inclusive
Kraj: Koper

Odgovor Napisal/-a Admiral » 15. Jun 2006 ob 10:24

15. junij ... kmalu bo mimo cel mesec, odkar so me odklopili od telekoma in siola.

že večkrat poklical.. in vsakič dobil isti odgovor.. "29.maja smo posredovali urgenco merilcem. Ne vemo vam povedati (po 20ih dneh !??), kdaj se bodo oglasili pri vas ."

Baje, da imajo "samo" 5 ekip merilcev na terenu in očitno ne sfolgajo vseh p**darij porihtat..

Dokler sami ne ugotovijo, da priklop ni mozen, ne mores zahtevati niti povrnitve v "staro stanje" in povrnitev stroškov.

Nagibam se k sledeči rešitvi :
V ponedeljek jim pošljem ultimat. Če se v roku 3 dni ne prikažejo njihovi merilci, predam zadevo na tržno inšpekcijo, preidem na siol in dokler mi ne povrnejo stroškov ponovnega priklopa zadržim vso opremo (modem, vood, amino, telefon). :shock: :shock:

Odgovori