[Imam] Brezčasni baker+IPtelefon

Splošni pogovori o T-2
Odgovori
Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

[Imam] Brezčasni baker+IPtelefon

Odgovor Napisal/-a kekoke » 16. Jul 2008 ob 16:43

....začelo se je enkrat davno z [Naročil sem] 1M/256K +telefon...
ali esej o potrošništvu

Kake 4 ali 5 let nazaj sem doživel tako neprijetno izkušnjo s telekomom (o tem morda kasneje), da sem si zadal kot življenski cilj prekiniti naročniško razmerje z njimi ob prvi smiselni priložnosti. Razne franšizne variante telekoma in bistveno dražje rešitve pač ne pridejo v poštev. Po letih čakanja in odlašanja in na koncu celo prestavljanja že odobrenega datuma (za katerega je baje vse kriv telekom) se je 28. maja letos odprla T-2 centrala v Zg. Gameljnah. V vsem tem času sem izpolnil nekaj elektronskih prijav in čakal. Vmes sem odkril tudi že tale forum in kmalu ugotovil da tudi pri T-2 ne bo šlo brez težav. 29. maja želim izpolniti elektronsko prijavo z aktualnimi željami in podatki, a tokrat to ni več možno, saj je na omenjena telefonska številka že prijavljena. Pokličem na splošne informacije t-2 (nadalje 059000000) kjer mi prijazen fant razloži, da bodo pač poslali v podpis zadnjo prijavo in naj jo spremenim na roke, ter da bo on poslal pogodbo še danes. Štiri dni čakam pošto, nič, kličem še enkrat 05900000, spet prijazen fant razloži da je očitno prišlo do napake in da bo on res poslal pogodbo v podpis. 9.6. res dobim pošto, ki jo osebno odnesen na Brnčičevo 11.6.08. Ta del zgleda torej takole:

Status pogodbe pri T-2
Datum prijave 23.2.2007, 14:12
Pogodba poslana 5.6.2008, 0:00
Pogodba vrnjena 12.6.2008, 0:00
Pogodba veljavna 12.6.2008, 0:00


Čez 4 dni pa prvi resnejši šok

Poizvedba pričeta 12.6.2008, 12:00
Poizvedba končana 16.6.2008, 7:14
Izgradnja pričeta -
Datum preklopa -
Odgovor NE
Stanje vloge CheckCompleted
Opomba pri odgovoru Na funkcijski lokaciji ni skupne lokacije

05900000 in spet prijazen fant, ki mi razloži da naj se nič ne sikiram, da bodo oni sami od sebe poslal ponovno poizvedbo čez 30 dni, WTF?
Še nekaj prijaznih fantov in deklet v naslednjih dneh in 17.6 nekoga le prepričam, da pošlje ponovno poizvedbo, za odgovor ima telekom tokrat 12 dni. 24.6. se na servisni straneh dejansko pojavi sporočilo o pričeti poizvedbi in čez 2 dni tudi DA:
Poizvedba pričeta 24.6.2008, 15:45
Poizvedba končana 26.6.2008, 13:13
Odgovor DA
Opomba pri odgovoru Potrebna prekinitev pogodbenega razmerja za telefonsko storitev

In še isti dan sledi naslednje obvestilo

Izgradnja pričeta 26.6.2008, 15:08

ter še isti dan tudi klic iz T-2 da nas bo telekom odklopil 14.7. nakar nas bo še isti dan poklical monter. Super, eno redkih pozitivnih presenečenj v postopku, človek lahko začne razmišljat ali bo 1/256 dovolj (čeprav niti tega ne rabi), bo morda deloval IP TV?

Fajn, 2 tedna t-2dopusta, pokličem 14.7. na 059000000, tokrat mi ne tako zelo prijazni, morda celo malo naveličani Denis razloži da res vse štima in da naj danes pričakujem klic monterja. Ob dveh pokličem ponovno, tokrat me začudeno poslušajo, kako naj bi danes pričakoval monterja, če pa sploh še niso dobili od telekoma datuma prekloma, hmmm, zjutri je pa bil al kako. No ja, naj si bralec ustvari lastno mnenje. Naj pa ne skrbim da imajo oni zdej 5 dni časa da me pokliče monter. Ok, se grem mal ohladit, kmalu se pojavi sporočilo na servisnih straneh, ki visi še sedaj:

Datum preklopa 16.7.2008, 7:00

Pokličem ponovno zakaj sedaj 16.7., po ene desetih minutah uspejo izvedt, da je "prišlo do neke napake" in mislim da sem slišal da se mi opravičujejo.
Ok, vidm nima smisla težit, torek sem mel itak ful bizi, tako da bo sreda mogoče še boljš. Pokličem danes okrog poldne kako kaj izgleda. Ja sploh ni panike, monter ima delovni nalog in me bo poklical. Ura je 16:15 in jaz čakam, čakam da se me nekdo usmili in zveže tist baker tako, da bodo migetajoči elektroni povezali moj dom s svetom.

In se sprašujem, je bilo vredno? Je bilo vredno se maščevati za stare zamere zakopati in začeti znova? Bom za teh 24 evrov mel kaj boljši občutek ko uporabljam telefon, internet kot prej? Sem šel le k drugemu nategovalcu? Zaenkrat se bolj nagibam k temu, da pri nas še vedno ni jasno kaj pomeni srečen potrošnik, da lahko le srečen potrošnik prinese korist firmi in kaj pomeni optimizem v ekonomiji. Danes sem jaz vaš potrošnik, jutri ste lahko vi moj. Če se nekje ne pretrga zanka avtoritativnih firm s posluhom za nategovanje bomo še dolgo živeli v standardih, ki jih je postavil telekom in podobni. Možnost takojšnje prekinitve naročniškega razmerja seveda daje občutek svobode, ki pa je samo navidezna, saj t-2 najbrž dobro ve da prave alternative ni.

Ne želim preveč jamrat, saj izgleda da sem vseeno dokaj hitro prišel do konca položnic od telekoma, kar naj bi bil moj cilj. Nekateri so v preteklih dneh ostali brez strehe nad glavo, jaz samo brez telefonskega priključka (ki ga sploh ne pogrešam, tisti ki pa me pogrešajo pa me bodo lahko poklicali čez dan ali 2). Moja sodba pa je, da T-2 nima bistveno drugačnega odnosa do strank kot T1, posamezni prijazni osebki na 059000000 in tem forumu ne morjo nadomestit slabega sistema podjetja. Izgovor da je kriv T1 pač ne vžge vedno. Sej vem da je težava cel pravni sistem države ampak v vsem tem času borbe bi lahko tudi kaj iztožili v korist strank in ne le varovali svojih interesov, da bi človek za predviden denar dobil tisto ko kar mu je bilo obljubljeno in pri tem ostal dobre volje.

Hvala vsem tukaj za koristne informacije, hvala Ani, Ireni , Petri, Roku in vsem ostalim ki se vas nisem zapomnil za potrplenje z mano na 059000000

in čakam.....
Zadnjič spremenil kekoke, dne 1. Jul 2009 ob 09:50, skupaj popravljeno 2 krat.
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: [Čakam na klic monterja]1M/256K +telefon

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 16. Jul 2008 ob 16:58

Dej mi podatke na Zasebna sporočila, da probam zvedeti, kaj se sploh dogaja.
Optika 100/10

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: [Čakam na klic monterja]1M/256K +telefon

Odgovor Napisal/-a kekoke » 16. Jul 2008 ob 17:03

....in čakam.....Ponovni klic na 05900000 16:50
sedaj se ne da več nič narediti, poklicati bi morali pred 16to
monter ima sedaj 3 dni časa da me priklopi, spet bodo kontaktirali nadrejenaega, da vidijo, če se da kaj narediti. Če pa jutri ne bo monterja pa spet pokličite.

in operaterji res niso nič krivi in jaz postajam vse bolj zatežen, tako da vsa čast zadnji žrtvi, ki je ohranila mirno kri, mislim da je rekla da je Špela (al pa njena sestra;) )

Sedaj pa spet v svet brez kabla.
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: [Čakam na klic monterja]1M/256K +telefon

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 16. Jul 2008 ob 17:38

Tole smatraj za urejeno. Krivec je telekom, ki vas je odklopil nekaj dni prezgodaj, pa na T-2 nič javil! :nevem:
Optika 100/10

Uporabniški avatar
Mark
T-2jevec
Prispevkov: 3147
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 13:37
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant HBO

Re: [Čakam na klic monterja]1M/256K +telefon

Odgovor Napisal/-a Mark » 16. Jul 2008 ob 18:06

Jap tole je tudi mene precej začudilo! :nevem: :aa:

Tega si sedaj n.op. nebi smel več privoščiti!

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: [Naročil sem] 1M/256K +telefon

Odgovor Napisal/-a kekoke » 17. Jul 2008 ob 15:54

Kaj nej rečem, lahko trdite da je bil planiran preklop 21.7. Sam ne vem zakaj ste mene telefonsko obvestili da bo 14.7. in očitno vas je tudi telekom tako razumel. In še enkrat, 14.7. zjutraj so mi na helpdesku zagotovili da veste da je danes preklop....
Se pa morda sedajle nekaj obeta, končno me je nekdo poklical iz naročniške službe, verjetno gredo zahvale NN
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: [Naročil sem] 1M/256K +telefon

Odgovor Napisal/-a kekoke » 17. Jul 2008 ob 16:45

udeleženi ste v prometni nesreči, precej hudo zdelani, ampak k sreči so reševalci v bližini vaše dele hitro zmečejo na led in vas dostvjo v bolnco.
Neslednje jutro vas že dostavjo v domačo oskrbo, ko ugotovite da so vam na ramo prišili nogo na kolk pa roko. Odpravite se v bolnico da vam stvari popravijo, vratar vas na spusti notr, reče do počakite, da bo pogledal kaj se da narest. Čez 10 minut pride snažilka sporočit da pač bolnica ni nič kriva, reševalec je bil še nov pa ni prov označil delov, administratorka je bla pa na dopustu. Bodte veseli da še dohtar ni bil na dopustu k sicer bi vas jaz šivala. Pa poglejte kako eni lepo slikajo z nogam. Že hočte it pa vam vratar prišepne da se po mestu sprehaja en tip s pisano kapo z zvončki, da se pejte sprehajat, ga boste že prej al slej srečal in on pozna telefonsko od dohtarja, k vam bo lahko pomagal......

evo sarkastično, ampak tkole nekak se počutim. Monter me čaka pred vrati, ker naj bi poklical ob šestih pa je kar ob pol petih.......
Zadnjič spremenil kekoke, dne 18. Jul 2008 ob 11:30, skupaj popravljeno 1 krat.
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: [Naročil sem] 1M/256K +telefon

Odgovor Napisal/-a kekoke » 18. Jul 2008 ob 11:27

monter ni bil monter, samo nekdo ki je prinesel opremo, vštekal, ni delala, šel. Na vprašanje kako pa zdej da bi mi hitr to zrihtal odgovori da on je zunanji, da mora nekdo drug prit iz t-2. Kličm 059000000, me vežejo na 059000002. Razložim, dab rad da mi hitro tole porihtate, in prjav da to kar mu razlagam ne drži, ker za vdsl nimate zunanjih izvajalcev in da bo moral isti nazaj pridt in da je pač on moral tudi prijavit napako. Danes me malo čez osem na veliko začudenje pokliče pravi monter , v pol ure je pri meni in čez kako uro se modem postavi. Net dela, telefon navznoter tudi, navzven naj bi tudi kmalu. Sinhronizacija skoraj 9M, (zračne je 1650m), pravi da komot še en TV vzamem.
Še to: na papirjih ki sem jih dobil skupaj z opremo jasno piše da sem želel pstn vmesnik, prinesli so mi telefon. Monter mi svetuje da ga naj grem pač zamenjat na Brnčičevo.
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: [Naročil sem] 1M/256K +telefon

Odgovor Napisal/-a kekoke » 18. Jul 2008 ob 18:57

hvala še enkrat nn, sedaj vse dela kot je treba, ampak pri celotni izkušnji to ni edino pomembno, tud kako prideš do tega je še kako pomembno. Upam da se iz odzivov strank kaj naučite, probate vzpostav boljši sistem. Pomojem ne blo ne vem kako dražje za vas mal več kontrolnih točk v sistem vnest. Osebno precej dobr poznam še 2 postopka priklopa, oba sicer na optiko, en že skor 2 let nazaj drugi letos in če sem pri prvem še razumel porodne težavejih zdej težje. Neuradni forum ne more bit nadomestilo naročniške službe. A se tok bojite pravnih posledic, če stvari ratajo uradne in pisne al kaj?
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: [Naročil sem] 1M/256K +telefon

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 18. Jul 2008 ob 19:08

Tu je šlo za "robni pogoj". Kakor veš, nismo bili obveščeni, da si bil preklopljen. Naši morajo čakati, da dobijo uradno obvestilo od nacionalega operaterja, da je preklop potrjen, odnosno opravljen. Tak je postopek in to tudi potem, ko že zvemo, da je nekaj narobe (jezna stranka...). Drži pa, da je v zadnjem cajtu takih primerov precej malo. Verjetno so se tudi pri nacionalkotu malo v roke vzeli.

Kot si pa videl, tudi mi nismo imuni na napake in kdaj prinesemo napačen kos opreme. Tako pač je, ko je treba improvizirati. :)
Optika 100/10

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: [Naročil sem] 1M/256K +telefon

Odgovor Napisal/-a kekoke » 18. Jul 2008 ob 20:01

Napake se bodo vedno dogajale. Sistem mora bit pa tak da jih čim prej zazna. Torej najkasneje takrat ko sem jaz poklical (14.7.) bi morali met vi informacijo da nekaj ne štima in pravilno reagirat. Naprimer, mi razložit da je nacionalni operater naredil napako, če ne morete doseči pri telekomu da me v parih urah ne priklopi nazaj do takrat ko boste vi pripravljeni za priklop, mi poveste da bom pač en teden brez telefona in vse stroške, ki vam jih dokažem boste iztožili od telekoma. Tko sem pa ves teden dobival mal drugačne informacije in to da me je telekom prekmal odklopil zgleda zdej fajn rešitev hkrati pa kot en grd cover up. Še enkrat ponovim, vi ste me obvestili da me boste odklopili 14.7. in če je zaradi česarkoli prišlo do spremembe (21.7) bi me moral pač o tem tud obvestit. Tko pa zgleda da niste ne telekoma ne mene o tem obvestil. Zdej mislm pa da je res dost tega razpredanja. Resnici pač naumo prišli do dna. Mogoče pa še en nasvet za bodoče uporabnike t-2, da naj ne čakajo tistih 15 dni od pričetka izgradnje pa do načrtovanega priklopa, ampak še kdaj vmes pokliočejo na helpdesk in povprašajo kdaj majo predvideno zamenjavo številke in kdaj preklop na t-2, k zgleda da sta to 2 različni stvari. Ne vem tud zakaj tega ni ne servisnih straneh bolj podrobno razdelanga, k bi mogoče že uporabnik lahko zaznal napako. Al pa če bi tiste kode ble razložene kje kaj pomenjo (BuildAssignInstall)...k kolikor sem spremljal se je kr precej spreminjalo, kaj se pa dogaja sem pa loh sam posredno sklepal...
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: [Naročil sem] 1M/256K +telefon

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 18. Jul 2008 ob 20:05

Une kode so Telekomove.
Sej tvoj primer se je dalo v raziskovanje, preverilo se bo vzroke in ukrepalo. Verjetno je spet človeški faktor vmešan... :nevem:

Preklop na T-2 in prenos telefonske sta dve različni stvari samo pod pogojem, če je zahtevek za prenos telefonske prišel naknadno, torej šele po naročilu preklopa na T-2.
Optika 100/10

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: [Naročil sem] 1M/256K +telefon

Odgovor Napisal/-a kekoke » 18. Jul 2008 ob 21:14

pol ste zgleda vi v drugi poizvedbi pozabl dat zravn še zahtevo za prenos številke, jo dal naknadno in povzročil zmedo z datumi.
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

T2_Delavec
Starešina
Prispevkov: 12976
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 14:57
T-2: Že imam
Paket: Optika 100/10

Re: [Naročil sem] 1M/256K +telefon

Odgovor Napisal/-a T2_Delavec » 18. Jul 2008 ob 21:15

Tudi to je možno. :namrec:
Optika 100/10

Uporabniški avatar
kekoke
Guru
Prispevkov: 930
Pridružen: 23. Maj 2008 ob 09:56
T-2: Že imam
Paket: išče alternativo

Re: [Naročil sem] 1M/256K +telefon

Odgovor Napisal/-a kekoke » 27. Okt 2008 ob 16:02

še epilog zgornje zgodbe. Konec meseca (julija) mi telekom pošlje obvestilo, da so me z 18.7. odklopili ( dan ko me je T- priklopil). Sredi avgusta sledi še račun, kjer mi 18 dni dni naročnine na julij odštejejo, torej plačam le 13 dni, kolikor sem bil tudi dejansko prikljoplen. Skratka vse skupaj hecna zmes reda in kaosa. Pred parimi dnevi spet se začnem malo zanimat za T-2, kjer preberem, da bi mi stroške preklopa, ki mi jih je zaračunal T-1, T-2 povrnil, a seveda nikjer ni napisamo kako naj jaz to na enostaven način dokazujem, če je pa sistem kako priti do teh 5€ skrit in zapleten pa se itak ne izplača. Spet en primer neprimernega odnosa do strank ( po mojem mnenju).

S storitvami T-2 do sedaj zadovoljen (prvi izpad neta, ki sem ga opazil je bil prejšnji ponedeljek), računi štimajo, tako da nisem mel nadaljnih stikov sT-2.....

....odločmo se za TV, kak mesec iščem cajt, da napeljem kable po hiši in prejšnji vikend mi rata, v ponedeljek zjutraj faxiram dopis, še isti dan ali pa v torek zjutraj opazim na servisnih straneh "oživljeno" povezavo Televizija, super, neki se dogaja. V sredo popoldne mi rata mal hecn da nobenga glasu/pošte od T2 in se odločim poklicat na pomoč uporabnikom, lepo povprašam če morm še kej narest da dobim TV, je še kakšna pogodba za podpisat al pa kej tazga, nakar mi prijazna pomočnica pove, da je oprema že pri meni, seveda jaz butec mam vmesnik v hiši in kličem helpdesk, da ga nimam, še ene parkrat ponovim da ga res nimam, ona pa vztraja da ga imam, pa nehava. Kličem takoj še enkrat, tokrat si zapomnim da govorim z Barbaro, še enkrat vse razložim, po daljšem poizvedovanju izve, da je oprema od njih opremljena, tako da mi ne more nič pomagat, da mogla bi biti že v sredo pri meni načeloma ampak jutri (četrtek) pa bo zagotovo. Uredu, tretji dan po naročilu, kr uredu. Vseen pa jo mal povprašam, glede na izkušnje kolk zagotovo je to in pove popolnoma zagotovo, da če ne bo bodo lahko ukrepali naprej, sedaj pa še ne morejo. Ok, četrtek popoldne spet kličem, tokrat spet ne vem s kom govorim, razložim, da mi je Barbara zagotovila da bo oprema danes pri meni, novo poizvedovanje: ja jutri pa pa skor zagotovo, če ne pa v ponedeljek, uredu en teden po naročilu, če sem jaz loh kable vleku "en mesec", je tud en teden kr uredu odzivni čas. Ampak o tem da bi lahko oni kej ukrepal pa danes ni ne duha ne sluha. Delovni ponedeljek je mimo, dvomim da bo ta skrajni rok kaj bolj gotov kot vsi dosedanji. In najbolj normalno se vam verjteno zdi, da zdej kle zaprosim, da mi nekdo naredi uslugo, da pokliče nekoga, ki bo poklical nekoga, ki bo poslal nekoga z opremo do mene. Seveda takrat takoj, ko se bo on spomnil. Da bi prišel nekdo, ko bo meni najbolj ustrezalo, ki bi dejansko zadevo usposobil loh le sanjam, kaj šele da bi mi stvari povezal tako, kot bi sam želel (npr s telefonskimi konektorji na UTP kablih). Kakorkoli se naprezam, da bi bil konstruktiven s kritiko na temle forumu, si ne morem pomagat, Je*ite se s tem nategovanjem, povejte da bo nekdo prišel v 90 dneh in OK, konc debate. Zarad tazga nategovanja u tri krasne brez kakršnega koli pametnega razloga, ki spominja na nategovanje iz užitka sem šel iz T1. Zgleda da bom šel tudi iz T2. Ker take usluge, za katero me je nekdo najprej trikrat nategnu, dva sta mi mogla "usluge delat" jaz bom pa na konc čist pošteno plačov pač ne želim. Mnogo raj plačujem, tudi več, nekomu, ki ima do mene nek korekten odnos, ni zadovoljstvo ( ki ga plačuješ) le v količini bitov, ki jih dobiš po žici.
Slika
Avtor napisanega izjavlja, da ni zaposlen v podjetju T-2 ali z njim povezanih podjetjih. Vseeno pa sprejema zasebna sporočila z neprimerno vsebino.

Odgovori