Telefonske številke na T-2

Splošni pogovori o T-2
Uporabniški avatar
KoMar
Administrator
Prispevkov: 3979
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
T-2: Že imam
Paket: 100/10 FTTH

Telefonske številke na T-2

Odgovor Napisal/-a KoMar » 18. Mar 2006 ob 13:20

Splošne informacije: 0590 00-000 (faks: 0590 00-001)
Tehnična podpora: 0590 00-002

Uporabniški avatar
Jest
Znanec
Prispevkov: 92
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 18:04
T-2: Že imam
Paket: Oranžni Diamant - FTTH
Kraj: Medvode / Slovenia
Kontakt:

Re: Telefonske številke na T-2

Odgovor Napisal/-a Jest » 18. Mar 2006 ob 18:09

Zal imam tako slabo izkusnjo, da na tel. stevilki 0590 00-000 dosedaj se nisem uspel priklicati nikogar... vedno samo neka glasba, ki je precej morbidna, ce jo dlje poslusas... pa vsake toliko casa zenski glas pove, da so se vedno vsi operaterji zasedeni...

Na mail tudi se nisem dobil nobenega odgovora (cca. 2 tedna, kar sem ga poslal)... upam, da bo vsaj pogodba prisla v doglednem roku in da bo potem tudi priklp urejen... :D

Slika
Zadnjič spremenil Jest, dne 19. Mar 2006 ob 11:01, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
sir.mandic
Znanec
Prispevkov: 74
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 16:55
T-2: Že imam
Paket: 10/2 Mbit/s
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Odgovor Napisal/-a sir.mandic » 18. Mar 2006 ob 18:33

Zastavi vprasanje v ustrezni temi na forumu, mogoce ti bo lahko kdo tukaj odgovoril. Kar se pa helpdeska tice, jaz sem ga vedno dobil. Cakal sem 2, 3, 5 ali pa 10 min. Samo vztrajat moras.
Na mail sem tudi vedno dobil odgovor.
Slika

wifi4all
Navdušenec
Prispevkov: 640
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 16:29
T-2: Že imam
Paket: 1/256
Kraj: Koseze

Odgovor Napisal/-a wifi4all » 18. Mar 2006 ob 18:37

jst sem nekajkrat klical na call center, vendar sem vedno dobil zvezo prej kot v 1 minuti...

white
Nadebudnež
Prispevkov: 356
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 20:20
T-2: Že imam
Paket: Oranžni diamant

Odgovor Napisal/-a white » 18. Mar 2006 ob 20:21

jst tut

dal
Legenda
Prispevkov: 1206
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 09:23
T-2: Že imam

Re: Telefonske številke na T-2

Odgovor Napisal/-a dal » 19. Mar 2006 ob 09:40

0590 00-000 je najbolje klicati zjutraj ali popoldne, takrat si hitro na vrsti.

Problem je samo v tem, da ti vsak operater pove drugačne informacije o stanju tvoje vloge. :(

Uporabniški avatar
sir.mandic
Znanec
Prispevkov: 74
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 16:55
T-2: Že imam
Paket: 10/2 Mbit/s
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Odgovor Napisal/-a sir.mandic » 19. Mar 2006 ob 10:46

Ne vem, no. Jaz sem po mailu in telefonu vedno dobil pravo informacijo. Mogoce vecina ljudi, ki klice tja, narobe razume operaterje :p
Slika

Uporabniški avatar
Jest
Znanec
Prispevkov: 92
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 18:04
T-2: Že imam
Paket: Oranžni Diamant - FTTH
Kraj: Medvode / Slovenia
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jest » 19. Mar 2006 ob 10:49

sir.mandic napisal/-a:Zastavi vprasanje v ustrezni temi na forumu, mogoce ti bo lahko kdo tukaj odgovoril. Kar se pa helpdeska tice, jaz sem ga vedno dobil. Cakal sem 2, 3, 5 ali pa 10 min. Samo vztrajat moras.
Helpdeska zaenkrat se nisem rabil, ker se nisem narocnik... sem imel nekaj vprasanj, na katere sem dobil sicer delne odgovore povsem drugje...

In cakal se precej vec kot 10 minut... (skupaj)... enkrat sem dal na speakerphone in celih 20 minut poslusal non stop eno isto glasbo... :( ... zal sem se te glasbe navelical...

En nasvet za T-2! Ce so ze cakalne dobe za dobit nekoga na telefon tako abnormalno dolge... bi vsaj namesto tist utrujajoce melodije nastimali kaksno radijsko postajo... Bi vsaj med cakanjem bilo bolj pestro... sploh ker ta klic, ko cakam placujem. Bi bilo bolje, da ne bi bilo nobenega odzivnika... in da zvoni ali pa je signal zaseden... Tako vsaj placeval ne bi teh klicev... :roll:
Na mail sem tudi vedno dobil odgovor.
Na tale mail nisem dobil se odgovora.. cez nekaj dni bo en mesec od tega... :oops:

From: xxxxxx
Sent: čet 23.2.2006 9:27
To: info@t-2.net
Cc:
Subject: Dostop preko optičnih vlaken
Zadnjič spremenil Jest, dne 19. Mar 2006 ob 11:01, skupaj popravljeno 1 krat.

Uporabniški avatar
Jest
Znanec
Prispevkov: 92
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 18:04
T-2: Že imam
Paket: Oranžni Diamant - FTTH
Kraj: Medvode / Slovenia
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jest » 19. Mar 2006 ob 10:53

white napisal/-a:jst tut
Zdaj nevem... ali govorite neresnice... ali pa ce klices iz LJ dobis zvezo, ce klices pa iz KR pa te pustijo cakati kot enega bebca...

P.S.: Nisem edini, ki zaenkrat se nisem uspel priklicati kogarkoli na T-2...

Uporabniški avatar
sir.mandic
Znanec
Prispevkov: 74
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 16:55
T-2: Že imam
Paket: 10/2 Mbit/s
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Odgovor Napisal/-a sir.mandic » 19. Mar 2006 ob 11:15

Ja, sej jst tud berem po forumih, da jih je nemogoce dobit, ampak jst sm res samo 1x cakal 10min, pa se to je bilo ob 14:30 (takrat je gneca povsod). Drugace klicem okoli 21:00, ko ni vec tako dolge cakalne vrste.
Na mail sem 1x cakal 7 dni, ko pa sem poslal identicen mail se enkrat, sem dobil odgovor na oba v roku 2 dni:)
Ne vem, trudijo se. Pomojem jih je premalo za ves ta folk, ki mnozicno obremenjuje njihov call center.
Slika

wifi4all
Navdušenec
Prispevkov: 640
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 16:29
T-2: Že imam
Paket: 1/256
Kraj: Koseze

Odgovor Napisal/-a wifi4all » 19. Mar 2006 ob 11:19

jst sem se vedno dobil odgovor preko emaila... tudi gratel lepo odgovarja

Uporabniški avatar
Jest
Znanec
Prispevkov: 92
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 18:04
T-2: Že imam
Paket: Oranžni Diamant - FTTH
Kraj: Medvode / Slovenia
Kontakt:

Odgovor Napisal/-a Jest » 19. Mar 2006 ob 12:00

sir.mandic napisal/-a:Ja, sej jst tud berem po forumih, da jih je nemogoce dobit, ampak jst sm res samo 1x cakal 10min, pa se to je bilo ob 14:30 (takrat je gneca povsod). Drugace klicem okoli 21:00, ko ni vec tako dolge cakalne vrste.
Na mail sem 1x cakal 7 dni, ko pa sem poslal identicen mail se enkrat, sem dobil odgovor na oba v roku 2 dni:)
Ne vem, trudijo se. Pomojem jih je premalo za ves ta folk, ki mnozicno obremenjuje njihov call center.
Saj to mi je jasno, da jih premalo... Samo jaz nekako takole razmisljam... Ce jih je ze v fazi povprasevnja skoraj nemogoce dobiti na telefon ali mail... kaj bo sele, ce bo recimo kaj narobe... kako bom lahko sporocil tehnicni sluzbi, da meni pa nekaj ne dela...

Sicer sem se odlocil, da poskusim... in da bom imel kaksen mesec ali dva vzporedno se SiOL ADSL... ampak nek grenak priokus ostaja, ce pomislis na kaj takega :D

Ogo
Faca
Prispevkov: 162
Pridružen: 18. Mar 2006 ob 11:45
T-2: Že imam
Paket: 4 Mbps / 1 Mbps
Kraj: Villa Del Nevoso

Odgovor Napisal/-a Ogo » 19. Mar 2006 ob 12:28

Jest, jaz T-2ja nisem dobil na telefon samo ene dvakrat od 60 klicev. Sicer pa se izogibaj klicarjenja med 10:30 in 14:00, ko je največji naval mutavih na telefon. :lol:
Ker helpdesk med tednom deluje do 22. ure, recimo zvrcni enkrat ob 21. uri. Takrat je zatišje in boš precej manj čakal na prostega operaterja, poleg tega, pa tudi operaterji ne bodo toliko pod presingom strank in si lahko vzame kako minutko več časa zate. 8)

Ogo

Uporabniški avatar
sir.mandic
Znanec
Prispevkov: 74
Pridružen: 17. Mar 2006 ob 16:55
T-2: Že imam
Paket: 10/2 Mbit/s
Kraj: Ljubljana - Bežigrad

Odgovor Napisal/-a sir.mandic » 19. Mar 2006 ob 12:30

Hehe, ja :D . No, ce imas to moznost, kar pogumno v boj :)
Slika

Nejko
Znanec
Prispevkov: 64
Pridružen: 19. Mar 2006 ob 12:40
T-2: Že imam
Paket: 8/1
Kraj: Mozirje

Odgovor Napisal/-a Nejko » 19. Mar 2006 ob 12:45

Številki sta dosegljivi zjutraj do okoli 10, pa po 8 zvečer, zato vedno kličem okol oz. med 9 in 10 zvečer :)

Lp

Odgovori