Telefonske številke na T-2
- KoMar
- Administrator
- Prispevkov: 3979
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 11:43
- T-2: Že imam
- Paket: 100/10 FTTH
Telefonske številke na T-2
Splošne informacije: 0590 00-000 (faks: 0590 00-001)
Tehnična podpora: 0590 00-002
Tehnična podpora: 0590 00-002
- Jest
- Znanec
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 18:04
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Diamant - FTTH
- Kraj: Medvode / Slovenia
- Kontakt:
Re: Telefonske številke na T-2
Zal imam tako slabo izkusnjo, da na tel. stevilki 0590 00-000 dosedaj se nisem uspel priklicati nikogar... vedno samo neka glasba, ki je precej morbidna, ce jo dlje poslusas... pa vsake toliko casa zenski glas pove, da so se vedno vsi operaterji zasedeni...
Na mail tudi se nisem dobil nobenega odgovora (cca. 2 tedna, kar sem ga poslal)... upam, da bo vsaj pogodba prisla v doglednem roku in da bo potem tudi priklp urejen...
Na mail tudi se nisem dobil nobenega odgovora (cca. 2 tedna, kar sem ga poslal)... upam, da bo vsaj pogodba prisla v doglednem roku in da bo potem tudi priklp urejen...
Zadnjič spremenil Jest, dne 19. Mar 2006 ob 11:01, skupaj popravljeno 1 krat.
- sir.mandic
- Znanec
- Prispevkov: 74
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 16:55
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2 Mbit/s
- Kraj: Ljubljana - Bežigrad
Re: Telefonske številke na T-2
0590 00-000 je najbolje klicati zjutraj ali popoldne, takrat si hitro na vrsti.
Problem je samo v tem, da ti vsak operater pove drugačne informacije o stanju tvoje vloge.
Problem je samo v tem, da ti vsak operater pove drugačne informacije o stanju tvoje vloge.
- sir.mandic
- Znanec
- Prispevkov: 74
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 16:55
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2 Mbit/s
- Kraj: Ljubljana - Bežigrad
- Jest
- Znanec
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 18:04
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Diamant - FTTH
- Kraj: Medvode / Slovenia
- Kontakt:
Helpdeska zaenkrat se nisem rabil, ker se nisem narocnik... sem imel nekaj vprasanj, na katere sem dobil sicer delne odgovore povsem drugje...sir.mandic napisal/-a:Zastavi vprasanje v ustrezni temi na forumu, mogoce ti bo lahko kdo tukaj odgovoril. Kar se pa helpdeska tice, jaz sem ga vedno dobil. Cakal sem 2, 3, 5 ali pa 10 min. Samo vztrajat moras.
In cakal se precej vec kot 10 minut... (skupaj)... enkrat sem dal na speakerphone in celih 20 minut poslusal non stop eno isto glasbo... ... zal sem se te glasbe navelical...
En nasvet za T-2! Ce so ze cakalne dobe za dobit nekoga na telefon tako abnormalno dolge... bi vsaj namesto tist utrujajoce melodije nastimali kaksno radijsko postajo... Bi vsaj med cakanjem bilo bolj pestro... sploh ker ta klic, ko cakam placujem. Bi bilo bolje, da ne bi bilo nobenega odzivnika... in da zvoni ali pa je signal zaseden... Tako vsaj placeval ne bi teh klicev...
Na tale mail nisem dobil se odgovora.. cez nekaj dni bo en mesec od tega...Na mail sem tudi vedno dobil odgovor.
From: xxxxxx
Sent: čet 23.2.2006 9:27
To: info@t-2.net
Cc:
Subject: Dostop preko optičnih vlaken
Zadnjič spremenil Jest, dne 19. Mar 2006 ob 11:01, skupaj popravljeno 1 krat.
- sir.mandic
- Znanec
- Prispevkov: 74
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 16:55
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2 Mbit/s
- Kraj: Ljubljana - Bežigrad
Ja, sej jst tud berem po forumih, da jih je nemogoce dobit, ampak jst sm res samo 1x cakal 10min, pa se to je bilo ob 14:30 (takrat je gneca povsod). Drugace klicem okoli 21:00, ko ni vec tako dolge cakalne vrste.
Na mail sem 1x cakal 7 dni, ko pa sem poslal identicen mail se enkrat, sem dobil odgovor na oba v roku 2 dni:)
Ne vem, trudijo se. Pomojem jih je premalo za ves ta folk, ki mnozicno obremenjuje njihov call center.
Na mail sem 1x cakal 7 dni, ko pa sem poslal identicen mail se enkrat, sem dobil odgovor na oba v roku 2 dni:)
Ne vem, trudijo se. Pomojem jih je premalo za ves ta folk, ki mnozicno obremenjuje njihov call center.
- Jest
- Znanec
- Prispevkov: 92
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 18:04
- T-2: Že imam
- Paket: Oranžni Diamant - FTTH
- Kraj: Medvode / Slovenia
- Kontakt:
Saj to mi je jasno, da jih premalo... Samo jaz nekako takole razmisljam... Ce jih je ze v fazi povprasevnja skoraj nemogoce dobiti na telefon ali mail... kaj bo sele, ce bo recimo kaj narobe... kako bom lahko sporocil tehnicni sluzbi, da meni pa nekaj ne dela...sir.mandic napisal/-a:Ja, sej jst tud berem po forumih, da jih je nemogoce dobit, ampak jst sm res samo 1x cakal 10min, pa se to je bilo ob 14:30 (takrat je gneca povsod). Drugace klicem okoli 21:00, ko ni vec tako dolge cakalne vrste.
Na mail sem 1x cakal 7 dni, ko pa sem poslal identicen mail se enkrat, sem dobil odgovor na oba v roku 2 dni:)
Ne vem, trudijo se. Pomojem jih je premalo za ves ta folk, ki mnozicno obremenjuje njihov call center.
Sicer sem se odlocil, da poskusim... in da bom imel kaksen mesec ali dva vzporedno se SiOL ADSL... ampak nek grenak priokus ostaja, ce pomislis na kaj takega
-
- Faca
- Prispevkov: 162
- Pridružen: 18. Mar 2006 ob 11:45
- T-2: Že imam
- Paket: 4 Mbps / 1 Mbps
- Kraj: Villa Del Nevoso
Jest, jaz T-2ja nisem dobil na telefon samo ene dvakrat od 60 klicev. Sicer pa se izogibaj klicarjenja med 10:30 in 14:00, ko je največji naval mutavih na telefon.
Ker helpdesk med tednom deluje do 22. ure, recimo zvrcni enkrat ob 21. uri. Takrat je zatišje in boš precej manj čakal na prostega operaterja, poleg tega, pa tudi operaterji ne bodo toliko pod presingom strank in si lahko vzame kako minutko več časa zate.
Ogo
Ker helpdesk med tednom deluje do 22. ure, recimo zvrcni enkrat ob 21. uri. Takrat je zatišje in boš precej manj čakal na prostega operaterja, poleg tega, pa tudi operaterji ne bodo toliko pod presingom strank in si lahko vzame kako minutko več časa zate.
Ogo
- sir.mandic
- Znanec
- Prispevkov: 74
- Pridružen: 17. Mar 2006 ob 16:55
- T-2: Že imam
- Paket: 10/2 Mbit/s
- Kraj: Ljubljana - Bežigrad