[Imam] 1/256 + 1x VoIP + 1x IPTV

Splošni pogovori o T-2
Odgovori
SasoSt
Začetnik
Prispevkov: 1
Pridružen: 16. Jan 2009 ob 22:48
T-2: Že imam

[Imam] 1/256 + 1x VoIP + 1x IPTV

Odgovor Napisal/-a SasoSt » 16. Jan 2009 ob 23:33

Sam sem naročnik s strani drugih pogosto kritiziranega Siola že okoli 10 let, in razen da je dejansko rahlo dražji od nekaterih drugih ponudnikov, sem imel večinoma zelo dobre izkušnje z linijo in morebitnimi občasnimi (zelo redkimi) težavami.

Vendar sem se želel preseliti v Ljubljano, kjer sem pred dvema tednoma podpisal najemno pogodbo. Lastnica je ravno mesec pred tem sprejela T2, ki so jo klicali češ da ponujajo dobro in poceni rešitev v primerjavi s Telekomom. Podpisala je ponudbo internet+telefonija+TV. Vendar ker sama stanovanje ni uporabljala v prostoru ni bilo TV-ja. Serviser je priklopil internet in telefon, TV pa ne - vendar zagotovil da ko bo TV v stanovanju bo prišel in bodo zrihtali (navedel je da imajo težave s signalom, a da se bo rešilo ko bo TV). Tudi poslali so ji račun, ki vsebuje priklop na TV.

Ker sem sam pred preselitvijo računal na to, da bom prenesel tudi obstoječe naročniško razmerje pri Siolu, sem bil rahlo skeptičen ker bom z novim stanovanjem pristal pri T2. OK, bom skenslal Siol, vendar preden podpišem najemniško pogodbo in sklenslam Siol sem za vsak slučaj poklical T2. Operater za preveri lokacijo, reče da se da vse zrihtrat, naj pokličem ko bom vseljen in bo v prostoru TV (operater je bil še zelo prijazen). To se čez par dni zgodi, nato pa se začne odiseja. Vsak dan operaterji dajejo drugačno informacijo. Najprej da lahko prideva kar po set-up box in da ne rabiva serviserja (torej kaj klicarim naj pridem iskat in zrihtam sam), ko se partnerka zglasi na izpostavi, rečejo, da pač ne bo šlo, da rabiva serviserja, nato celo pokliče operater da se morda TV-ja sploh ne bo dalo zrihtat, da pa ni prepričan - naj počakava serviserja. Vsakič se zagotovi da je 100% da pride serviser - najprej do tega pa tega dne, nato da zagotovo pride do konca tedna itd. itd. (enkrat je to zagotovil nadzornik in da bodo drugače urgiral - hm uganite, nič ni bilo). Seveda dnevi minevajo, roki tudi, serviser niti enkrat ne pokliče (je pa obvestil operaterja da naju je poklical in govoril z nama - očitno imava amnezijo tako kot najina gsm-a, saj tega klica ni bilo). V vmesnem času celo pokličem Siol, naj preverijo lokacijo - in so v tem času ko T2 to še preverja to že preverili. Skratka T2 pričakuje da tedne (morda celo mesece) čakam, da na koncu lahko celo javijo, da TV pač na lokaciji ni možna (aja lociran sem na Viču, Ljubljani - blizu Dolgega mosta, torej nekako v mestnem okolju ne pričakuješ takih težav).
No danes zveva da naslednji teden pa res zagotovo pride serviser - bi kdo še verjel? No v vmesnem času sem pač kupil običajno anteno.

Noben ne omeni morebitne kompenzacije za zavajanje pri podpisu pogodbe (češ da je TV - stvar je preprost če na pogodbi in računi piše TV, potem je TV - če ni potem tega na pogodbi ne sme biti) - nekako imam zaradi njih tudi stroške (npr. antena, brezveze letanje po ljubljani itd.). Razumem tehnologijo, razumem da morda to ponekod ni možno zaradi oddaljenosti centrale - je pa možno stranko pred podpisom paketa obvestiti na lokaciji TV ni možen (sam kaj ko potem ne zaslužiš, pač prodajaš mačka v žaklju; če se ne bi takoj vselila v stanovanje, bi lastnica v vmesnem času ves čas plačevala za storitev ki je ni, oziroma morda sploh ni možna) - no morda predhodno o nezmožnosti neke storitve samo Siol dela. Operaterji (nekateri prijazni drugi nesramni - zastopim pa da niso krivi za razmere) niso seznanjeni s postopki, možnostmi itd - drugače ne bi vsak operater vsak dan podajal drugo informacijo, pogosto celo med sabo nasprotujoče. Serviserjem se preprosto j... za stranke, saj se ne držijo obljubljenih rokov (no morda tu nadzorniki in operaterji zavajajo) in ne pokličejo. Polom na celi črti.

Skratka moj povzetek izkušenj s T2 je - katastrofa od operaterja.

Sam sem jim danes podal info, da čakam do ponedeljka, nato iščem drugega, resnejšega, ponudnika (vse ima svoje meje). Res pa je, da zadeva ne bo tako enostavna, ker sem najemnik - in ne lastnik stanovanja. Ne bi si mislil, da je dobiti priklop na TV v mestu ena težavnejših in dolgotrajnih stvari, očitno je.

LP, Sašo

Odgovori